roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Twinkle wauw al bijna op de helft...dat wordt shoplen gedlagen ;)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Knuff!!!!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zeepaardje wat erg zeg heel veel sterkte de komende tijd knuff

@ mom wat lief dat je nog steeds met ons meeleest en bij probeerd te blijven maar idd hoe gaat het met jou?

@ dolfijn heb je een beetje kunnen slapen? knuff

@ sasje ja dat word zeker shoppen:D ik hoop dat jullie tijd nu ook snel mag komen knuff

@ ikke hopelijk gaat het vandaag wat beter met Jenthe;) werkse meis knuff

@ smyltje daar gaan we zeker nog even over nadenken heb zelf geen idee het zijn allemaal jongens dus ga er eigenlijk vanuit dat het een jongetje word:D

wat een top meiden zijn jullie en ik hovj;)

ik ben vandaag ook niet aanwezig ga zo eerst op de shop tour en dan hebben we vandaag ook nog verjaardagen dus erg druk:p ik wens jullie allemaal een fijne dag morgen ook erg druk dus ben er na het weekend weer dikke knuffel voor jullie allemaal

4. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Meiden,

Met mij gaat het prima! Heb het erg naar mijn zin op mijn nieuwe baan.
    Het huis is nog niet verkocht helaas. Deze week weer een te laag bod gehad. Pfffff.

Tussen vriendlief en mij gaat het ook nog steeds goed.
    Al wordt ik soms gek van die jaloerse trut van een ex van hem. Maar gelukkig wordt hij ook gek van haar ;)

Vandaag gaan we voor een nachtje naar Preston palace. Ben benieuwd!!

Knuff!!

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn om weer even wat van je lezen mom! Balen dat t huis nog steeds niet verkocht is :(

Twinkle. Shop ze!

Morgen ff op en neer naar Groningen, neefje is vandaag 10 geworden. Dus met 1e slaapje van Ninthe gaan we rijden. Half 10 ofzo

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hi meiden,

redelijk geslapen :) alleen sinds het opstaan echt ontzettend beroerd :(
    Beau was om 06.15u al wakker dus lag er ook vroeg weer in 07.30, dus toen ben ik er ook nog maar ingegaan.. net weer er uit, te misselijk om Beau aan te kleden dus dat is manlief nu aan het doen..
    pff.. vind het allemaal best heftig zo.. zouden morgen naar beste vrienden gaan om ze te vertellen hoe en wat, maar ik zie het niet zitten en we gaan dus niet ;) wel balen, maar het is even niet anders.. helaas..

Blij als het maandag middag is!

@Twinkle; shopze! geniet ervan!

@Mom; fijn wat van je te lezen! en heel veel plezier in PP :)

@Smyltje; beste rit dan morgen, maar veel plezier!

xx

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mom balen van het huis zeg :( en veel plezier in pp. wil ik ook altijd nog een keertje naar toe!

@dolfijn nee ik zou geloof ik ook niet gaan!!
    doe maar lekker rustig aan hoor!!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Bijgelezen, ik kom straks even reageren maar nu eerst even douchen met mijn meisje!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    vandaag veel op bed gelegen: voel me echt niet fijn :(
    Beau had ook verhoging en rode wangetjes.. dus geen idee wat het nu precies allemaal is..

ik hang met fleeceplaid op de bank..

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; Oh meis, wat heb ik met je te doen dat je je zo slecht voelt :( Is het de misselijkheid of nog meer? Zal ook een hoop spanning zijn helaas :(
    Hoop niet dat Beau ziek gaat worden! Doe rustig aan meis! Hele dikke knuffel!

@ Twinkle; Lekker geshopd vandaag? :D En gezellige verjaardag gehad? Liever mijn meisje's naam niet meer hier gebruiken ivm mogelijk meelezers ;)

@ Mom; Leuk dat je weer even reageerd! Wat balen dat t huis nog niet is verkocht :(
    Veel plezier in pp!!!
    (nog geen plannen voor een kindje van jullie samen? :))

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: 16 weken al! En wat fijn dat het hartje weer goed klopte. Ga je er nu ook lekker van genieten?

Zeepaardje: Toch Kiss. Hoop dat de behandelingen helpen en er snel resultaat is. En dan je opa zo ziek. Oh meid, het zit je ook allemaal erg tegen de laatste tijd! Wat heftig. Een hele dikke knuffel van mij!

Mom: jammer dat het huis niet echt wil vlotten. Het is ook een lastige tijd. Super te horen dat jullie zo gelukkig met elkaar zijn. Veel plezier in Preston Palace.

Smyltje: Dat wordt een flinke rit!

Dolfijn: Lekker rustig aan doen als je niet fit bent. Knuffel van mij

Hier: Boodschappen gehaald, wasje gedraaid, badkamer gesopt. Manlief aan het werk. Morgen lekker samen thuis.
    Nog twee weekjes en dan op vakantie naar Italië. Dus maar een lijstje aan het maken wat er allemaal mee moet.

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Ikke; ik weet het eerlijk gezegd niet meer.. het is vooral de misselijkheid, maar daarnaast ook gewoon het ontstemde gevoel wat ik niet los kan laten :(
    Het zal zeker te maken hebben met een boel spanning, en met de tranen die ik weg blijf slikken: er is nog niets zeker! en ik wil de moed niet opgeven.. maar eigelijk zegt mijn gevoel zoveel anders..
    Thanxx voor je knuffel!
    Je meisje uitslag zag ik op FB? ik hoop echt dat ze snel opknapt!

@Pooh; jij ook een dikke knuffel! en succes met je lijstje maken!

xx

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    denk je lekker ontspannen filmpje te kijken (RTL 4) verliefd op de oppas :D

gaat het zelfs daar over een BBZ :(:(:(

sorry, moest het even kwijt.........................

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik was t ook aant kijken en moest gelijk aan jou denken :(
    Bah, wou dat het al maandag was, dan wist je teminste waar je aan toe bent! Denk dat je nu toch van het slechtste uit gaat, hoop dat jullie maandag weer een extra cadeautje krijgen meis!

@ Smyl; veel plezier morgen!
    @ Stamp; hoe ist bij jullie? En met Vince?
    @ Pooh; ohh lastig vind ik dat altijd, wat je mee moet nemen op vakantie! Pff dat gaat dit jaar wat worden, 2 weken met ons meisje naar Italië, wat neem je dan in godsnaam mee????

Meiden hoe denken jullie er over om onze vakanties op de lijst erbij te zetten? Dan is het duidelijk wanneer iemand er niet is en weer terug komt. Of vinden jullie dat niet handig?

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik stem voor! :)

Dolfijn. Ook hier: hopelijk voel je je snel beter! En wat een stom programma :( Knuf!

Meiden ik ga snel slapen. Morgen geen uitslaapdag voor mij :( Trusten!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dolfijn ik wil je toch ook even goede moed geven want je leest zovaak dat er iets te zien is wat niet goed lijkt, maar je bent nog zo pril zwanger!! vergeet dat niet hoor meid!!
    met beau heb je op die termijn uberhaupt geen echo gehad!!!
    probeer je dat ook voor ogen te houden ,weet dat het lastig is maar probeer de moed niet te laten hangen!!!
    ik denk veel aan je!!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb het verkeerd opgescheven bedoel met pril dat het nog zo vroeg is voor een duidelijk echo zeg maar...

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: 1 juni termijnecho! rest volgt ;)

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

Vakantie's
    Sasje24 15 t/m 22 Juli

Twinkle, wil jij je zelf op het lijstje zetten als je eraan toe bent?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb vakanties erbij gezet....

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: het kan ook lekker zijn om even flink in tranen uit te barsten. Misschien lucht het even op en kun je je richten op maandag.

Ikke: Ik zit dus net zo! Manlief roept iedere keer weer of we 6 weken wegblijven...

Oja, en ik ben ook erg blij met jullie meiden! Wat moet ik zonder jullie!

Deel Deze Pagina