roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh hihi dan zou het idd wel erg lang zijn :)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stamp; gefeliciteerd met je neefje, hoop ook dat hij nog veel verjaardagen mee gaat maken. Bijna Vince zijn verjaardag! Wat gaan jullie hem geven?

@ Sas; nou dat was lekker geweest als je zo lang vakantie had ;) jij voelt je weer helemaal oke?? Echt door de spanning geweest dan?

@ MamavanShaun; ja het gaat hard met de kindjes!

@ Twinkle; gefeliciteerd met je 16 weken vandaag :D

Meiden hebben jullie nog ideeën voor vaderdag? Wil wel iets speciaals doen voor vriendief, daar hij mij ook een mooie ketting heeft gegeven voor moederdag.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb idd nergens meer last van....dus het lijkt er dan toch op dat het de spanning is geweest idd...

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, Vince krijgt van ons de grote little people garage en nog een los little people autotje... :D... Ben heel benieuwd hoe hij het vindt!

Uhm vaderdag....
    *Een leuke foto van jouw en J.enthe samen in zo'n sleutelhanger...
    * lekker luchtje..
    *Dagje weg met zijn 3tjes... naar dierentuin, speelding etc...

Moeilijk...

@Sas, daarom ik dacht...owh dat is lekker...maar ergens wist ik ook wel dat je een weekje echt op vakantie ging hahaha..

Jaja, nog 6dagen en dan is Vince jarig!!! Alweer 1jaar...

5. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Shaun krijgt die tafel van megablocks en de woezel en pip loopauto van ons en verder heb ik de megablocks uitbreiding gevraagd

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ben ik weer.
    Het is ff ruim 1uur en 3kwartier rijden. Op de heenweg sliep Ninthe maar 3kwartier en op de terugweg,,, NIET! Maar ze was erg gezellig en ze speelde leuk met haar nichtje (die is 1 jaar ouder). Komen we daar aan zegt ons nichtje: hee, Ninthe lopen! Vorige keer liep Ninthe nog niet (echt). Zo lief :)

Dolfijn ik duim me weer gek voor je hoor!

Sas. Gelukkig heb je geen last meer.

Stamp. Nog maar 6 dagen!! JEEJ! En gefeliciteerd met je neefje. Hopelijk nog vele verjaardagen in t verschiet!

Mamaes. Ook al druk bezig met de voorbereidingen dus :)

Ikke. Vaderdag.. Ik vind t dan wel altijd leuk om iets te kopen waar HIJ heel blij van wordt. Dus iets speciaals voor hem. Ik heb voor mijn vriend 2 boxers gekocht. Misschien nog iets erbij, maar dit was al 45 euro :) Vorig jaar had ik een mannanpakket: bier, nootjes, boekje en luchtje.

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Wist je nu echt niks leukers te verzinnen dan wassen en strijken????:p Vaderdag, ik heb eens pasfoto's laten maken en die in zo'n sleutelhanger gedaan met op de achterkant een lippenstift-kusje erop. Wel op een los papiertje want ze heeft eerst 20 kusjes moeten geven voordat we een goede afdruk hadden. Manlief heeft 'm nog steeds aan zijn sleutelbos.

Stampertje: Jou spreek ik dan 4!!! weken niet! Lekker hoor een avondje voor jullie zelf. Wat zijn jullie aan het doen met de tuin? En gefeliciteerd met je neefje. Dubbel lijkt mij zo'n verjaardag.
    En leuke kado's voor Vince. Dat little people is echt zo leuk!

MamaEs: Jullie kunnen bijna gaan aftellen!!

Sasje: Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent, waarschijnlijk idd de spanning

Smyltje: Raar hé dat ze dan helemaal niet slaapt na zo'n drukke dag!

Dolfijn: Ik zal morgen heel hard aan je denken. (niet dat ik dat de afgelopen dagen niet heb gedaan hoor)

Hier: Bij oom en tante geweest en ons neefje. Het nieuws ook daar verteld. Voor neefje gelijk de voetbalstickers en het album meegenomen, die heeft de hele middag zitten plakken! Erg gezellig gehad.

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn, Ik wil je nog maals zeggen dat ik vandaag heel hard aan je zal denken!

Ik ga werken.

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; werkse vandaag!

@ Dolfijn; spannende dag vandaag... Alvast heel veel succes, ik duim voor jullie! Ik ben vandaag vrij, dus zal nog wel vaker online komen hoor :)

10. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Succes dolfijn wij duimen voor je

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@stampertje, smyltje en pooh werk ze meiden!

@dolfijn heel veel s6 vandaag en ik blijf duimen dat het toch goed blijkt te zijn!!!

@hier zo vanmorgen de auto naar de garage gebracht, wordt gekeurd en krijgt kleine beurt en airco moet gecheckt worden want deze doet het ook niet meer.....

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej lieverds

dolfijn, ik denk aan je meid, succes

sasje; s6 met keuring auto

all; wil er iemand voor mij lijstje bijvullen, ik kan niet de kleuren overnemen vandaar...
    12 juli cb prikjes

vakantie onbekend ivm opa...

heb er echt een jankweekend op zitten.... bah...

ook sem heb ik uitgelegd wat er speelt... en die moest verschrikkelijk huilen... mama dat mag niet, opa is zo lief die mag niet dood gaan, pff...
    hij wil er vanmiddag heen dus dat doen we maar nu het nog kan... sem gaat nu dus alleen de morgen naar school en dan vanmiddag naar opa en oma.

en fototoestel mee nemen... wil nu opa er nog "goed" uitziet foto's maken met de jongens en apart...

Sem gaat opa straks ontzettend missen, maar voor Pim is het heel anders...opa zal nooit zijn eerste verjaardag meemaken...*snik*

knuffels meiden...xxx

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh heel veel sterkte zeepaardje!!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff kon ook weer niet missen dat er iets kapot is aan de auto tjezus....weer minimaal 500 euro lichter....:(
    leuk hoor een bmw rijden hihi!

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    oh wat heftig allemaal Zeepaardje! knuffel je jongens maar even heel stevig van mij en Beau.. knuffels!

@Sasje; tja, dat weet je als je bmw rijdt :p haha maar wel duur geintje *vakantie gaat nog wel door? ;)*

@all; thanxx voor de lieve berichtjes.. ik kom de dag maar moeilijk dor en hou even afstand van ZP..

Zouden vanmorgen Kaylee *hondje* laten inslapen omdat het niet meer ging: ze werd steeds agressiever naar Beau toe, sliep alleen maar, was duidelijk niet gelukkig en liet haar urine lopen.. maar nu blijkt de DA toch bedacht te hebben wat het is: een voedsel allergie!! zo simpel ;) dus nu op streng dieet om te kijken of het helpt icm medicijnen..
    anders over 2mnd alsnog laten inslapen.. maar goed, voor nu dus gelukkig niet!
    alleen het afscheid nemen hadden we allemaal al wel gedaan :( beste indruk voor allemaal.. en nu dus voor niets..

Stappen van Beau wordt nu echt lopen :D Zo trots op mijn Boefje!! :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja vakantie is geboekt dus daar kunnen we niet meer onderuit he....... maar zo wordt het wel duur allemaal :(
    vorige maand ook al dikke rekening aan auto gehad....dus weg vakantiegeld :(

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jeetje wat heftig van jullie hondje :(
    wel fijn dat de da het misschien toch wel wist...hopelijk helpt dit!
    ben erg benieuwd voor vanmiddag!!! ik duim nog steeds heel hard!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Zeepaardje; heftig allemaal meis! Idd nu nog gaan nu het nog kan en foto's maken! Veel sterkte...

@ Sas; Ohh wat balen weer van de auto! :(

@ Dolfijn; Heb je wel een beetje afleiding vandaag meis? Pff jeetje dat is ook heftig met jullie hond! Hoop dat het idd een voedselallergie is dan...
    Ook ik duim nog steeds door.... Dikke knuffel!

19. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Even snel vanuit mijn werk... (in de pauze hoor :D)..

Dolfijn, wilde even laten weten dat ik aan je denk... Heel veel succes en dikke knuffel...

Liefs

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau leidt me af door veel te lopen :) en hij heeft het kietelen bij mij ontdekt: ligt de hele tijd in een deuk :D

haha ach, we komen de dag nog wel even door: Beau nog even naar bed gedaan en straks klaar maken om die kant op te gaan.. Hopelijk kan ik jullie snel wat laten weten meiden!

xx

Deel Deze Pagina