hoe laat moest je ook alweer? kwart voor 3 of 4? meiden even vraagje he......ik heb volgende week maandag mijn laatste pil. ik twijfel of ik nu gewoon doorslik of toch nog 1 stopweek doe dit mocht ik zelf weten maar wanneer moet ik dat weer starten met de pil? de week erna op dinsdag???
yup Sasje, zoals je zegt: maandag laatste pil, dan dinsdag wk er op weer beginnen.. @Gyn: moet om 15.30u dus nog een uur geduld voordat ik die kant op mag......................
@ Dolfijn; super leuk dat Beau nu goed gaat lopen! Er gaat weer een nieuwe wereld voor jullie open @ Sas; Idd wat Dolfijn zegt, als je maandag de laatste hebt, die dinsdag erop weer beginnen.
oke thanks meiden hihi wist niet meer hoe het precies zat..... denk dat ik dan toch maar een stopweek doe of niet?
Maakt denk ik niet heel veel uit Sas, al denk ik altijd dat het voor je lichaam wel beter is om een stopweek te hebben.
ja weet ik maar ik ben bang dat mijn hele cyclus dan nu van slag zal zijn?? de verpleegster in azm verwachte wel dat ik gewoon ongi zou gaan worden......denk dat ik dat dan ook maar gewoon doe....
Na al het geklooi met mij met de pil weet ik nu wel dat je zoiezo eerst 2 strippen moet afwachten, dan is de pil goed opgenomen in je lichaam. Dus nu de eerste keer kun je nog niet veel zeggen.
oh ik had ook al gehoopt iets lezen...mijn gevoel laat me deze keer in de steek.....ergens denk ik dat het goed is maar ergens ook niet en dat ze misschien gecurreteerd wordt aangezien ze niet reageert ik hoop zo dat het wel oke is en dat ze aan het genieten is en aan het koken is
sorry, sorry sorry meiden! het liep allemaal giga uit: was uiteindelijk om 17.10u aan de beurt.. pff.. en gelukkig was het allemaal goed!!! Kloppend hartje gezien: ik ben verliefd!! 6,2wk zwanger en alles prima in orde Verdere controles bij VK Oh meiden, wat een opluchting!! nu eerst eten, maar ben er vanavond! xx
oh joepie!!!!! dolfijn wat een opluchting voor jullie maar ook voor mij nu lekker gaan genieten meid!!!!
Dolfiijn: Oh meid, wat ben ik blij voor je!!! Oh jee, ik voel tranen prikken! Wat ben ik nerveus geweest voor je! Wat heerlijk dat alles goed was! Geniet nu van het zwanger zijn. Sasje: Toch nog even een knuffel van mij. Gewoon omdat ik vind dat je het verdiend! Ik reageer vanavond verder. Manlief staat in de keuken mdat ik hier even wilde spieken.
zo meiden ik ben er ook weer na een druk weekend @ dolfijn ik heb veel aan je gedacht en wat een super nieuws nu lekker genieten meid knuff @ ikke ja was leuk shoppen en erg druk met de verjaardagen maar wel een gezellig weekend en bedankt voor je pb ga je straks even opzoeken naam zal ik niet meer noemen sorry wist ik niet @ smyltje dankje voor pb ga je net als ikke even opzoeken straks dolfijn had ik ook een mailtje gehad @ mom jammer dat het bod te laag was ik hoop dat er snel een goed bod komt @ poohbeer ja gaat echt snel na de echo vrijdag is het echt genieten geblazen zo mooi @ sasje wat een duur grapje zo balen dat het vakantie geld nu op is