roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: 04 juni extra onderzoek gyn.. BBZ?? of mag het toch zo zijn??

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni
    Sasje24 15 t/m 22 Juli
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus
    Smyltje 3 t/m 10 augustus

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden morgen ben ik er weer hoor duik zo even onder de douche vandaag een slechte dag heel moe en heel misselijk vandaag ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en tot morgen;)

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey lieve meiden,

Owh lieve lieve dolfijn... Lieve meid... wat ben ik ontzettend blij voor jullie..! Owh ook ik voel de tranen opkomen... wat een opluchting!! Nu lekker genieten... heb de hele dag aan je gedacht... dikke super dikke knuffel...

@Twink, baaleh van je beroerde dag meid!!! Truste...
    @Sas, wat baaleh van al die financieële tegenslagen.. in ieder geval is de vakantie geboekt..en kunnen jullie er wel even lekker tussenuit!!!

@hier, Vince nog steeds niet lekker... vandaag weer 38.8 en weinig eten.. nog wel goed drinken! En genoeg plasluiers... Vanavond maar een papfles gegeven zodat hij in ieder geval nog wat binnen krijgt... Nu toch maar met een zetpil te bed gedaan... in de hoop dat hij morgen weer fit is...

Straks nog even lekker sporten..

Liefs

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twink; Balen dat je vandaag weer een slechte dag hebt :( lekker op tijd je bed in!

@ Stamp; Jeetje Vince is wel lang niet lekker he? Hoe is het met jou zelf? Op je werk nog steeds naar je zin, nu je 1 dag op kantoor zit?

@ Dolfijn; Joepie, je bent echt zwanger :D Heb je echofoto???? :)
    Ga je het nu je moeder vertellen? Nu genieten meis en hoop dat je je snel beter gaat voelen, hoop dat het net als bij Sas een groot gedeelte spanning is geweest.

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni
    Sasje24 15 t/m 22 Juli
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus
    Smyltje 3 t/m 10 augustus

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahaha dank je Ikke, was net van plan om het te gaan doen ;)

bedankt allemaal voor de lieve reacties!
    kan het nog nauwelijks bevatten na al die spanning, daar het lange wachten: maar toen eindelijk :D:D een kloppend hartje, of we het ook wouden horen: ja natuurlijk!!
    zo mooi, zo bijzonder!!

Ga zo ff bezig met de echo foto's, hoop mijn mams deze week nog even te zien, maar weet niet of dat gaat lukken voor de vakantie en wil het niet per telefoon vertellen :)

Heb emesafene (zetpillen) tegen de misselijkheid gekregen, dus hopelijk knapt dat ook snel op.. en idd de spanning zal ook een boel hebben gedaan!

Ben zo blij meiden! Nu gaan we genieten! <3

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    oooowh lieve dolfijn, mijn tranen kwamen ook meteen opzetten! wat ontzettend goed nieuws! al die spanning voor een prachtig kloppend hartje!! van harte gefeliciteerd!! WAHHHHH zooooo blij :D:D hieperdepieper!! :D:D

stamp. hopelijk is Vince snel weer beter
    twinkle. ga maar lekker vroeg je bed in, hopelijk morge n weer een betere dag!

ikke. ahhh wat een super leuke foto's van je meissie op FB!

hier. de kids waren vandaag in een *** bui :mad: rotdag.. morgen gelukkig weer een nieuwe :) verder is Ninthe bezig met van 2 naar 1 slaapje te gaan denk ik, dus die is ook niet echt gezellig haha

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    foto's staan in nieuw album.. volgens mij met iedereen vriendjes.. en anders voeg ik je graag even toe :)

Jullie zijn schatten meiden! dat meeleven doet zo ontzettend goed! ben echt zo blij met jullie!!
    Blij dat ik dit met jullie samen mag doen!

Dikke knuffel voor jullie allemaal, en speciaal eentje voor Sasje.. meis ik denk aan je!!

xx

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meisjes,

Zo lekker zumba gedaan...
    Net even de traktatie van Vince afgemaakt, hij gaat woensdag trakteren op het kdv!!!

Ben in totaal al 5,5 kg afgevallen..ik zit nu nog 2.5kg boven mijn oude gewicht, maar voor nu vind ik het wel even goed...;)

Sorry meiden even ego...maar duik zo mijn bed in...

Even spam van de traktatie...
    Liefs

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: oei, dat is een hele hoop geld zeg. Die rottige auto's ook! 't is dat je soms haast niet zonder kunt...

Zeepaardje: Ik kan je niet meer dan je heel veel sterkte wensen. Hoop dat jullie de tijd die jullie nog met hem door mogen brengen, heel fijn is.

Dolfijn: wat een heftige dag hebben jullie achter de rug. Met jullie hondje en met je zwangerschap. Allebei dingen waar jullie voor vreesden en toch met een goede afloop. Maar wat een achtbaan van emoties moet deze dag dan zijn geweest. Jullie zullen nu wel kapot zijn. Hoop dat het idd voedselallergie is en Kaylee nog een tijdje bij jullie mag blijven

Stampertje: Hoop dat Vince gauw opknapt

Smyltje: Is er storm op komst ;) fijn hé die omschakeling van de slaapjes.

Hier: Heb even wat hulp nodig van jullie. Een jongen van de muziek is onlangs vader geworden van zijn tweede zoon. Voor zijn vriendin is dit haar derde zoontje. Wat is nou leuk om te geven namens de muziek als kraamkadootje? Baby-kleertjes vind ik wat te persoonlijk, bang dat ik volledig miskleun qua smaak. Tja, en speelgoed zullen ze waarschijnlijk ook wel genoeg hebben.
    Hebben jullie een leuk idee? Over het bedrag krijg ik nog bericht. dus dat hoop ik morgen te horen. Ga nu even uit van 20 euro, kan het misschien nog meevallen als het meer is.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Ziet er eg leuk uit! Wat gaan jullie trakteren? Kan niet goed zien wat er nou in de mond van koekiemonster zit...

Oja, en ik heb vandaag de mijlpaal van 12 weken bereikt. Ook wel een fijn en veilig gevoel. Morgen om 12 uur de 2e echo.

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ziet er leuk uit stamp!
    Pooh.regenlaarsjes, geboorteklompjes, leren slofjes, tasje met eigen naam. Verder even geen inspiratie..

Hier. Ben wakker geworden met een flink ontstoken oog. Gister was t al wat gevoelig dus geen lezen in gedaan maar nu echt flink ontstoken. Heb alleen geen idee of je hiermee naar de HA moet... Jullie??

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, wat fijn de 12wk grens voorbij!!! Veel plezier vandaag met de 2de echo! Gaat je meisje weer mee?
    En tjah kraamcadeau... muziekinstrumentje :D... voor leesboekje met eigen naam erin verwerkt... kan je via internet bestellen..

@Smyl, oeii... ontstoken oog is besmettelijk he... dus denk je erom met Ninthe..?? En je kan ermee naar de ha.. ik heb het ook gehad dat ik zwanger was, maar ik kreeg er toen niks voor... maar je hebt er dus wel zalf voor... werkse en sterkte..

@Zeepaardje, heftige tijd allemaal meid... zijn de foto's met opa en de jongens gelukt??? Wat is het Kiss syndroom???

@Dolfijn, geniet meid!!! Je hebt een babytje in je buik :D:D:D... Hoop dat je dag vandaag beter is..

@Twink, hoop voor jou ook op misselijk vrije dag vandaag..

@Sas, je bent nog steeds fanatiek met rennen he, knap hoor!!!

@hier, we (noujah ik, want manlief slaapt gewoon door) heb weer een rotnacht gehad... Vince continue wakker.. met naar bed gaan hem al een zetpil gegeven... en op 3uur vannacht maar weer 1tje.. hij had toen 38.7...
    Hoop dat hij zich vandaag beter voelt en koorts vrij.. maar ben er bang voor!!!

Ik ga zo te werk..
    Liefs

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; heel veel succes maar vooral plezier bij de echo! En gefeliciteerd met je mijlpaal van 12 weken!!!

@ Stamp; wat een leuke traktatie! Maar wat zit er in zijn mond? :) Wat balen van je nacht :( hoop dat Vince zich snel beter gaat voelen! Werkse meis!

@ Smyl; oh vervelend een ontstoken oog :( idd wat Stamp zegt, het is wel besmettelijk, dus ook voor je andere oog.... Je kunt de HA bellen wat hij zegt, je kunt het zoiezo schoonmaken met afgekookt water en dan van buiten naar binnen vegen.

@ Sas; hoe is het? Moet je werken vandaag?

@ MamavanShaun; waar blijft die foto?????

@ Dolfijn; hoe is het vandaag met je? Heb je een goede nacht gehad? Wanneer moet je nu weer naar de VK? Hoop dat je je moeder deze week wel kunt zien meis, zou het ook niet over de telefoon willen vertellen.

@ Twink; hopelijk heb je vandaag een beter dag dan gister :) waneer moet jij weer naar de gyn? En weet je al wanneer je 20 weken echo hebt? Ben ook wel benieuwd naar een echo van jullie wondertje :)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh wauw alweer 12 weken!! wat gaat het toch snel zeg!!
    veel s6 bij de echo!! maak je je zorgen?

@dolfijn ik ga zo ff spieken naar je fotos!

@stampertje balen van de nacht zeg hoe komt het?
    werk ze!

@smyltje oh jeetje erg vervelend ontstoken oog, ik heb het zelf nog nooit gehad...ff afkloppen!

@ hier het gaat goed met me hoor meiden.
    vandaag nog lekker vrij deze week hoef ik gelukkig niet zo
    veel te werken, alleen morgenavond slaapdienst en vrijdagavond late dienst.
    zaterdag gaan we naar een feestje dus ff lekker genieten daaro kijk er ook echt naar uit om te gaan feesten!! hopelijk zit het weer wel mee!!
    auto is alweer gemaakt dus we kunnen weer veilig de weg op hihi! en de airco hoefde gelukkig alleen bijgevuld te worden dus dat scheelt ook weer heel veel geld :)

zometeen komen ze mijn nieuwe gsm brengen....krijg de galaxy s3 ;)
    ben erg benieuwd!!!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje± Zo te lezen draag je normaal lenzen. Weet je wat er zeer doet. Is het de huid rondom je oog, of je oogbol zelf? Als het je oogbol zelf is, zou ik er mee naar de HA gaan. Stel dat er iets onder je lens heeft gezeten bij het inzetten van je lens gisteren? Beter het zekere voor het onzekere hoor, je hebt je ogen wel nodig!!

Stampertje vandaag gaat ze voor het eerst mee, de vorige keer hebben we een oppas gehad. Hoop dat Vince zich vandaag beter voelt.

Sasje± Fijn dat die airco meeviel. En vandaag je telefoon, jij zult je niet vervelen!

Hier, lekker geslapen. Zo eens wat doen in huis.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik kan die geloof ik nog niet gebruiken want mijn abbo ( oude) loopt nog 1 maand.....en dan kan ik pas over naar nieuwe provider :(
    maar heb er gisteren ff voor gebeld omdat ik niks meer had gehoord of het al opgezegd was en als goed is moet er vandaag schrijven bij zitten dus ben benieuwd...

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tjeetje jullie zitten trouwens wel alle 3 erg dicht bij elkaar he!
    wordt spannend op het einde van het jaar wie er als eerste gaat bevallen ;)

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Jammer dat je je telefoon niet gelijk kan gebruiken. Hoop dat je de zwangeren gauw kan komen versterken.

Dolfijn: hoe gaat het vandaag? Is het mooie nieuws een beetje geland? En kun je nu ook echt genieten?

Even een reisverzekering geregeld. Meisje is niet te houden, ze wil zo graag naar de baby kijken. Maar we moeten nog even wachten...

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #4800 twinklestar, 5 jun 2012
    Laatst bewerkt: 5 jun 2012
    @ dolfijn mooie echo meid moet heel goed voelen nu na al die spanning en wij vinden het ook fijn dat je het met ons kan delen:D

@ ikke vandaag gaat het gelukkig weer wat beter denk ook dat het rare weer wat meespeeld nu:( ik moet 22 juni weer naar de gyn en heb op 3 juli de 20 weken echo heel spannend:D en hoe gaat het met jou meid?

@ smyltje balen zeg dat ontstoken oog zeg hopelijk gaat het snel over;) knuff

@ stampertje wat leuk gedaan zeg:D en hoop dat Vince snel opknapt knuff:)

@ poohbeer twaalf weken alweer wat gaat dat snel he succes met de echo vandaag altijd weer leuk en toch wel spannend:D

@ sasje we lopen zeker dicht bij elkaar:D en ben het eens met poohbeer hoop dat je je snel bij ons mag voegen;) jammer dat je je telefoon nog niet gelijk kan gebruiken

echo komt nog manlief moet even de nieuwe printer aansluiten dan kan ik hem inscannen en hier plaatsen;)

Deel Deze Pagina