Ei: NOD: mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo! Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Sasje24 15 t/m 22 Juli Stampertje 16 juni t/m 2 juli Ikke 22 juli t/m 6 augustus Smyltje 3 t/m 10 augustus
Lieve lieve zon sasje wilt hardlopen dus wil je ajb terug komen tot ongeveer eind oktober zullen we niet meer klagen
haha ja dat zou wat zijn.....t/m aug is de zon ook prima want daarna gaan we toch starten met ivf dan is het rennen afgelopen voor me!
@ smyltje wat fijn dat je oog weer oke is @ sasje werkse @ ikke hoe is het gesprek van manlief gegaan? @ stampertje hoe gaat het nu met Vince?
Pff meiden wat hebben jullie gekletst vandaag! Even kijken wat er is blijven hangen @ Twink; ik voelde mijn meisje al met 16 weken, ook plopjes maar met een heel verliefd gevoel door mijn lichaam, met 20 weken voelde vriendlief het ook! Ennuh mijn placenta lag aan de voorkant, maar ik voelde het dus wel vroeg.... @ Smyl; oeh wat spannend met je broer en schoonzusje! Hoop dat alles goed gaat met de kleine en dat hij lekker in zijn mama's buik mag groeien! Hoop dat het kdv gewoon accoord gaat met de dagen! @ Sas; haha ik zal geen opmerking meer maken super dat je het zo goed volhoud meis! Succes met werken.... @ Stamp; aan de ene kant fijn dat de ha niks heeft gevonden, hoop toch wel dat de koorts nu snel weggaat veel succes met de voorbereidingen voor morgen @ Dolfijn; dat moet idd even goed uitgepraat worden met je paps, kan me nog herrinneren dat je er iets over hebt verteld tegen me. Hoop dat de capsulles gaan helpen! Hier; gesprek ging over wat we nu aan hypotheek kunnen krijgen en hoe en wat als we dit verkopen met verlies.... We werden niet echt heel erg blij van t gesprek, maar het had erger gekunt... Dit binnenkort maar eerst te koop gaan zetten. Morgen lekker vrij geregeld op t werk, dus naar de stad en 's middags naar mijn moeder om spullen van oms uit te zoeken en verdelen....
Hey meiden, @Twink, ik voelde Vince vrij laat. mijn placenta lag ook aan de voorkant...maar bij mij duurde het dus even... en voordat manlief het voelde was echt laat volgens mij pas met 24/26 weken.. maar wat een bijzonder gevoel is dat... @ikke, heerlijk een dagje vrij morgen... Maar jullie gaan het huis even goed verkopen dus?? Spannende tijd .. En super leuke foto van je meisje op fb... @Smyl, fijn dat je oog beter is!!! @Sas, hoop dat je alles weer een beetje op de rit hebt kunnen krijgen op het werk.. @Dolfijn, hoop dat je het met je paps kan uitpraten...en dat hij blij is voor jullie!!! Hoop dat de misselijkheid met uiterlijk 12weken voorbij is... knuff @met Vince ging het wel goed vandaag.. voor het slapen gaan 38.3 dus voor het eerst geen koorts maar nog wel flinke verhoging!! Verder heerlijk schnitzel, sla en aardappeltjes zitten eten... dus dat ging top vandaag... Huis is al versierd...want wij gaan met een half uurtje op visite bij vrienden.. (housewarming/verjaardag).. en wilde het wel alvast gedaan hebben... Uiteraard nog weer wat boodschappen vergeten en morgen moet de taart nog gehaald worden... En we hopen op mooi weer morgen dus morgen ook nog even buiten versieren... Vanaf 10uur visite... dus hoop dat ik daarvoor nog even kan zp'en.. Liefs
@ ikke ja das een heel apart gevoel maar kon het niet plaatsen erg leuk dat ik dus gewoon het kindje al voel ja het is wat met de hypotheken nu succes met het te koop zetten
@ stampertje heel veel plezier vanavond en natuurlijk morgen een hele fijne dag gewenst 1 jaar alweer jullie kleine man gaat vast heel erg verwend worden
@ Stamp; ja we gaan dit zoiezo proberen te verkopen, we zien wel wie erop af komen en wat ze gaan bieden. Alvast een hele fijne dag morgen meis! Geniet ervan! @ Twinkle; ja dat is echt de kleine hoor die je voelt! Leuk leuk! Ik mis dat gevoel nog heel vaak hoor echt zo speciaal!
meiden ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en slaaplekker voor straks ik ga afsluiten morgen lekker babyshoppen dus word een drukke dag @ stampertje een hele mooie dag voor jullie kanjer en voor jullie natuurlijk dikke knuff
zo meiden ff snel want ben kapot...... hmm allemaal erg lastig op het werk helaas wat niet zomaar wordt opgelost hebben een cliente wat per direct is overgeplaats naar crisis en daarbij hebben we een client waarbij ik gisteren al gewerkt hebt want niet meer ging werken.....conclusie zit psychisch helemaal vol en kunnen we geen contact meer mee maken...erg lastig en ze woont nog niet zo lang bij ons en heeft hechtingsproblematiek dus erg heftig allemaal! dus mijn pijpje is leeg!!!
@ Sas; pfff wat heftig allemaal zeg Knuff! @ stamp; GEFELICITEERD MET DE 1E VERJAARDAG VAN VINCE!!! EEN HELE FIJNE DAG VANDAAG!