roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo!
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni
    Sasje24 15 t/m 22 Juli
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus
    Smyltje 3 t/m 10 augustus

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    bah Sas, wat vervelend dat het allemaal zo moet gaan :( knuffel meis!

@Stampertje; gefeliciteerd met Vince zijn eerste verjaardag!! een hele fijne dag vandaag en geniet van je dreumes ;)

xxx

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Gefeliciteerd!!!! 1 jaar, weer een mijlpaal!

Dolfijn: hoop dat die gembercapsules doen wat ze beloven bij jou.

SMyltje: Wat een verhaal. Ninthe gaat dus supergoed, alleen komt alles tegelijk, waarom???? 2 kiezen in één keer is echt niet leuk!
    Wat sneu voor je schoonzus dat de zwangerschap niet verloopt zoals het hoort. Hoop dat de rust wonderen doet voor de baby.

Ikke: Sterkte vandaag met het uitzoeken van de spullen. Jammer dat het zo tegenviel met de hypotheek. Het is echt een onmogelijke tijd!

Twinkle: Wat gaaf dat je jullie baby kan voelen. Het is zo'n gaaf en bijzonder gevoel! Maar er komt een moment dat je het schoppen echt zat raakt, je kunt het je nu niet voorstellen, maar als je straks tegen het einde loopt en die kleine trapt je ribben blauw, dan is het al gauw minder leuk. Dus geniet er nu flink van!

Sasje: Wat een heftige verhalen op je werk. Jij hebt echt een pittige baan zeg, respect!

Hier; Gisteren 5 jaar getrouwd. Moesten alleen allebei werken, dus niet kunnen vieren. Maar dat doen we gewoon op vakantie!
    Wat een waaardeloos weer vandaag, Stampertje, helemaal voor jullie met de verjaardag

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Vince!!
    wat zal het ook voor jullie een emotionele dag worden!!!
    1 jaar geleden kwam hij ter wereld, wat een mooi moment!!!
    geniet er van meid!!!!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje gefeliciteerd met Vince 1 jaar alweer wat is de tijd hard gegaan zeg een hele fijne en mooie dag toegewenst:) knuff

@ sasje heftig zeg je moet echt sterk in je schoenen staan met jouw werk zeg knuff:)

@ poohbeer lekker vieren op vakantie gelijk heb je het schiet al op meid waar gaan jullie ook alweer heen:D

@ dolfijn ik hoop dat de capsules gaan helpen en je minder misselijk bent;) knuff en ik wil jullie vast een hele fijne vakantie wensen want af en toe laat mijn geheugen me heel erg in de steek:) hormonen

@ ikke veel plezier met de wedstrijd vanavond je kleine meisje is er helemaal klaar voor:D

@ smyltje jullie ook heel veel plezier vanavond:D

ik ben vandaag waarschijnlijk niet meer online ga straks met manlief op pad en vanavond zijn we waarschijnlijk allebij uit geput:D dus ik wens jullie allemaal een hele fijne dag:) liefs twink

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    twinkle heel veel plezier met shoppen!!!
    ben benieuwd wat het gaat worden ;)

@hier het weer is toch prima??
    hier schijnt het zonnetje!!
    lekker want het festival waar wij naar toe gaan is ook buiten hihi!
    waait alleen wat hard maar ook dit neemt vanmiddag af als het goed is!!
    zo net ff snel gestofzuigd en met nat doekje overal over heen gegaan
    zo ff douche en bedenken wat ik me aan moet trekken en dan rond 1 uur gaan we!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Heel veel plezier met shoppen. Ben heel benieuwd met wat jullie allemaal thuis gaan komen. Geniet er vooral van! Oja, en wij gaan naar Italië, naar het Gardameer.

Sasje: Heel veel plezier op het festival. Blij dat bij jullie de zon schijnt. Hier is het regenachtig en ook die harde wind.

Zo, de koelkast even schoongemaakt. In onze vakantie is de buurvrouw jarig en ze wilde graag onze koelkast gebruiken voor de taart en de hapjes. Doen wij ook altijd met haar koelkast... Dus hij mest wel even schoongemaakt worden. Ach, 't kon sowieso geen kwaad.

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Twinkle: fijne dag vandaag meis!

@ Sas; Jij ook een hele fijne dag vandaag! Hoop dat de wind gaat liggen, want dan is het echt super lekker weer!

@ Pooh; Handig zo'n buurvrouw :D Hoe voel jij je verder? Volgens mij ga jij nog steeds fluitend je zwangerschap door of niet? :)

Hier vanmorgen naar de stad geweest, daarna gelijk boodschappen en toen thuis lekkere broodjes gegeten.
    Meisje ligt nu te slapen en ik heb net afgewassen, hond gekamd en nagels geknipt.
    Als meisje wakker wordt gaan we naar mijn moeder!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Ja hoor, ik fluit er de hele dag op los! Ik voel me echt helemaal prima, nergens last van! Heel soms een vlaag misselijkheid tot kokhalzen aan toe 's ochtends vroeg, maar dat mag geen naam hebben hoor. En veel dorst en honger. Waar ik eerder met moeite 2 boterhammen at, eet ik nu rustig 4 boterhammen op. Om 10 uur heb ik vaak al trek en neem dan een liga milkbreak ofzo en om 4 uur rammel ik weer. Maar met een cup a soup is dat weer over en zing ik het wel uit tot het avond eten. Ik eet dus voor twee!

Hier: Even wat boodschapjes gehaald. De action leeg gekocht. Motorolie, slaapzak en nog veel meer. We gingen vol bepakt weer terug! Alles voor de vakantie. Manlief moet van de week nog even olie verversen van de auto en de oliefilter, luchtfilter en bougies vervangen. Dan is ook de auto rijklaar voor de lange rit. Lijstjes gemaakt met alles wat mee moet. Hoop dat we het allemaal in de auto gepropt krijgen want zo''n grote auto hebben we niet en we gaan wel 2 weken. Dit wordt nog wat.... Ben alvast voorbereid op de opmerkingen van manlief:" Denk je dat we daar blijven wonen ofzo?!" of "Ze hebben in Italië geen winkels hoor, dus weet je zeker dat we niks vergeten zijn??" En zo nog meer van dat soort opmerkingen. En terwijl hij de auto vol laad zet ik stiekem nog een tas in de gang... Als we eenmaal vertrekken is alles wel weer goed hoor!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; fijn om te horen dat je weer zo'n fijne zwangerschap hebt! Hoop ook dat dit zo blijft!
    En wat betreft vakantie, haha ik herken het! Hier ook altijd waarom ik toch zoveel mee moet nemen. Maar uiteindelijk komt alles altijd mee en hebben we ook bijna niks voor niks meegenomen :)

Hier vanmiddag spullen van oma verdeeld, nouja ze had zelf al heel mooi opgeschreven wie wat kreeg!
    Veel sieraden, oma en opa hebben vroeger een eigen juwelierswinkel gehad. En een paar poppen, oma was dol op poppen!
    Ben wel heel erg blij dat ze het zo goed heeft geregeld hoor! Geen scheve gezichten, want oma wilde het zo.

Voetbal; pfff kom net onder de douche uit en heb niks gemist ;)

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:

mmm:

Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo!
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni
    Sasje24 15 t/m 22 Juli
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus
    Smyltje 3 t/m 10 augustus

12. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Stamper Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje hoop dat jullie een super dag hebben gehad

Oranje was waardeloos

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Bedankt voor de felicitaties!!!
    Wij hebben een super leuke en gezellige dag gehad met onze kanjer!!
    Maar wat een drukte zeg... pffff. :p

Vince heeft het super gedaan...rond 11.20 uur ging hij naar bed en na 2.5uur slapen vond ie het wel genoeg:$
    Om 5 uur heeft hij nog een uur geslapen... en om 20uur lag hij erin... helemaal gesloopt...

En wat is hij verwend zeg... van ons de grote Little people garage gehad, verder: activiteitentafel, loopkar (zo eentje waar hij echt op kan zitten, hij is echt super leuk kan ook een kiepwagen worden), veel dingen van little people het vliegtuig, de tractor.. een bestuur bare auto, dingen voor in de zandbak/strand, ballen, trommel, dublo... echt heeeeel veel dus... ;)

Taart eten vond hij ook erg lekker..hij ging er vol met zijn handen in... erg leuk dus...

Wij zijn nu ook gesloopt... :)!!!

Vince is om 21.41 uur geboren..dus denk er nu echt aan terug... gek hoor...
    Maar wat een heerlijk ventje is het... wij genieten vollop van hem...
    Wat een geluk en rijkdom...

Liefs

14. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp meid gefeliciteerd met je dreumes!!!

15. Zeepaardje

even snel wat doorlezen hoor...
    heb me hoofd er niet naar staan, maar weet dat ik aan jullie denk!

dolfijn gelukkig een goede echo gehad zie ik?!!

pooh; alsnog gefeliciteerd alweer 5 jaar getrouwd!

twink; alweer bijna 17wk:) hoe voel je je?

ikke; s6 met verkoop huis!

sasje; wat een narigheid met cliënten, maar je slaat je er wel doorheen!

smyl je meissie lekker logeren nu?

all; dikke knuffels en liefs van mij!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Zo hoort het ook! Flink verwend worden als je jarig bent. En die taart foto op fb! Geweldig! Lekker op tijd naar bed en morgen samen spelen met alle nieuwe kado's.

Zeepaardje: Hoe gaat het bij jullie? Haalt de therapie voor Pim al wat uit? En opa? Knuffel van mij!

Hier: Oh, net weer lekkere trek. Geprobeerd te stillen met een cup a soup maar nee, het bleef lekkere trek. Toch maar even de snackbar bezocht voor een frikandel speciaal. Erg hé? Die kilo's komen er zo wel rap weer aan. Ach, ik mag nu dik zijn en iedereen vind het nog mooi ook zo'n buikje! Wordt alleen weer hard mijn best doen na december.

17. Zeepaardje

pooh; hier worden we momenteel geleefd...
    gister met sem zwemles... telefoon opa moet met spoed naar zkh. ik had de auto, naar zwemmeester gegaan uitgelegd... hij zei ga maar leg zijn kleren maar bij me tas ik zorg dat hij is aangekleed als je hem op komt halen (moest van zwemles opa en oma ophalen toen sem en door naar ziekenhuis).
    dus dat ging super. opa heeft een trombosebeen...? dik been in ieder geval.
    bij ons pannenkoeken gegeten en weer naar huis gebracht...

was er van de week met de jongens kregen ze allebei geld voor spaarbankboekje ik huilen maar opa zegt ik kan het nu nog geven:)
    en zien hoe jullie ervan genieten als ik dat doe

opa heeft sem verteld dat hij een sterretje word. sem heeft een tekening gemaakt die opa mee mag nemen de lucht in, maar als het te zwaar wordt mag hij hem halvewege laten vallen dan vangt sem hem weer op;)

oh jeej jij alweer ruim 12 weken! hoe voel je je?

pim huilt nog steeds veel, meer eigenlijk... vooral 's nachts...

zit nu op 3 flessen, fruit en groente gaat super wat dat betreft...

xxx

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Zeepaardje, dat is idd allemaal erg vermoeien en heftig!!! JE bent flink aan het rennen zo te horen...
    Lastig hoor dat Pim nog steeds veel huilt... Kom je zo wel een beetje aan je slaap??? Knuff
    @Pooh, hahahha jij met je lekkere trek iedere keer... en wat je zegt... nu mag het...je mag je mooie buik tonen.. :D...
    @Dolfijn, hoe gaat het meid?? Beau krijgt tussen de middag geen bv voeding meer... ik vond/vind het ook lastig hoor.. Vince krijgt dan wel de fles maar is echt een momentje van ons samen.. hij krijgt nu alleen nog een ochtendfles...
    @Sas, volgens mij heb jij een erg leuke avond gehad gister... hoop dat het met je kater meevalt :D..
    @mama van Shaun, nu is Shaun de eerste die 1 wordt... voor je het weet is het zover.. :)
    @Ikke, zal ook wel lastig zijn geweest om de spullen te verdelen.. je wordt toch weer even met je neus op de feiten gedrukt!!! Een sieraad is wel altijd een mooie blijvende herinnering vind ik...
    @Smyl, hoe is het meid??
    @Twink, kom je wel wat spammen als je aankopen hebt gedaan voor de kleine... en wat wagens betreft... ik vond de stokke niet mooi maar hoevaker ik hem zie hoe mooier ik hem vind worden.., gek he?! Quinny heeft een vriendin van mij en die is er helemaal happy mee... wij hebben de Maxi Cosi Mura 3... ook helemaal blij mee...

@Vince werd om 7.10 uur wakker... en hij is nu aan het bekijken wat hij eigenlijk allemaal voor nieuws heeft..erg leuk om te zien...

Vanmiddag hebben we nog weer een verjaardag en er is kermis...misschien dat we nog even heen gaan... maar kijken hoe moe Vince is...

Liefs

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier ben ik weer eens :)

@Stampertje; wat een heerlijke foto's van Vince zijn verjaardag! Volgens mij hebben jullie heerlijk genoten! en terug denken aan bevalling: dat hoort erbij meis, geniet van je ventje! Veel plzier vandaag op kermis..

@Zeepaardje; fijn weer wat van je te lezen meis, balen dat het nogsteeds zo hectisch is.. ik gun je een rustigere tijd. Fijn dat opa en Sem over het overlijden kunnen praten samen: gaat vast helpen in de verwerking van Sem! Geniet nog van opa..
    Balen dat Pim nogsteeds zoveel huilt, kan je daar verder nu nog iets mee doen? Succes meis, denk aan je!

@Pooh; wat klinkt dat heerlijk :) Je geniet echt weer van het zwanger zijn: geweldig! en die lekkere trek: ach, moet kunnen toch ;)
    Hoe is het met je meissie? is ze overal al aan het vertellen dat ze een brusje krijgt? volgens mij nu al een hele trotse zus!

@Sasje; klinkt gezellig meis, hopelijk valt je kater mee :) Succes vandaag!

@MamaShaun; leuke foto's van Shaun op FB met zijn oranje outfit :D geweldig! balen dat de wedstrijd niets was :(

@Ikke; knuffel! zal best even lastig zijn geweest.. maar wel fijn dat oma zoveel had opgeschreven zodat er geen ruzie over hoefde te ontstaan: altijd zoveel fijner.. Ook van jouw meissie mooie foto's op FB :D

@Smyltje; geweldige foto's van Ninthe op FB :D helemaal klaar voor oranje! Hoe is het logeren gegaan?

@Twinkle; en? lekker geshopt? :D heerlijk toch dat het kan! ben benieuwd voor welke wagen je uiteindelijk gaat.. ik heb de Quinny Buzz: heerlijke wagen en makkelijk in en uit te klappen :)

@All; hopelijk iedereen gehad: anders sorry! ik hoop dat ik in elk geval op het belangrijkste gereageerd heb!

@Hier; iets minder misselijk geloof ik ;) durf er nog niet helemaal op te vertrouwen, maar elk moment dat beter gaat is er één.. Morgen even lekker midweekje weg: veel zin in!
    Beau heeft gisteren idd voor het eerst geen middagvoeding gekregen.. hij viel dus moeilijker in slaap en sliep maar een uurtje.. dus ben benieuwd hoe dit verder gaat.. Vind het maar lastig hoor dat afbouwen! maar merk dat het te veel gaat kosten.. dus het zal moeten.
    Verder doet hij het super: 2 tandjes erbij en hij loopt heel wat meters af :D

Ik weet niet of ik nog online kom voordat ik wegga (waarschijnlijk alleen bijlezen) maar houden jullie me op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen? kan gewoon via sms :)

Fijne week allemaal! en tot volgende week! :D

xx

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; alvast heel veel plezier meis! Geniet ervan! En hoop dat de misselijkheid af blijft nemen! Hier ook nog steeds een avondfles hoor, ook ik heb moeite als ik denk dat ook dát intieme momentje straks weg is :(

@ Stamp; wat leuk dat het gister een geslaagde dag was! Wat een super leuke foto's van het feest! Kun je al het speelgoed wel kwijt? ;)

@ Sas; en kater?? Leuk dat het een geslaagd feest was!

@ Zeepaardje; oh meis wat krijg je toch allemaal voor je kiezen! Heel veel sterkte met alles en probeer wel ook aan jezelf te denken...

Deel Deze Pagina