Zeepaardje: Wat een heftige periode gaan jullie door zeg! Vergeet je af en toe ook niet voor jezelf te zorgen. Je loop nu jezelf voorbij, terwijl je, nu opa er nog is, je dit wel bewust mee moet maken. Bijzonder te lezen hoe lief Sem is met zijn zelf gemaakte tekening. Kinderen gaan zo anders er mee om. Dolfijn: Oh wat klikt dat fijn dat je misselijkheid afneemt. Kun je dan nu eindelijk echt genieten? Hoop het zo! Geniet van jullie midweekje. Hoop je nog even te spreken vrijdag. Anders is het zo lang! Stampertje: Oh, vandaag weer een verjaardag, jullie hebben helemaal geen tijd om even bij te tanken van de drukke dag gisteren. Veel plezier. Twinkle: En... geslaagd?! Ben heel benieuwd wat jullie allemaal al aangeschaft hebben Sasje;Hoe was jouw festival gisteren? Genoten? Ikke: hoop dat je mooie herrinneringen mee heb mogen nemen. Dingen die voor jou heel dierbaar zijn. Fijn dat je oma het allemaal al zo goed geregeld had. Dat maakt het allemaal ietsje makkelijker. Hier: Vandaag verjaardag in Brabant. Dus een lange rit voor de boeg. Wel gezellig.
goedemorgen meiden, zo heb even bij moeten lezen!! @zeepaardje dat zijn altijd moeilijke momenten met opa, maar wel fijn dat hij het nu doet!! idd kom jij wel aan je slaap? @dolfijn voor jullie alvast een hele fijne vakantie meid!!! @hier wauw wat heb ik me gisteren geamuseerd!! van 14.00 tot 00.00 non stop lekker gedanst!!!! heerlijk!!!!! alleen echt heel erg veel gedronken want heb vanmorgen alweer weet ik niet hoe vaak moeten overgeven!! bleh was al om half 7 op ondanks dat ik pas om 3 uur thuis was toen voelde ik me redelijk. heb ik een broodje gegeten en gedronken en hond uitgelaten maar werd toen nog erg moe.....dus toen terug naar bed gegaan en daar is het mis gegaan!! lag in bed en zodra ik mijn ogen dicht deed begon alles te draaien bleh daar voelde ik me zo belabberd van dat ik naar de wc kon rennen....tja en als ik 1 x overgeef doe ik dat de hele dag helaas!! dus hopelijk voel ik me snel beter maar het was wel echt super! dus heb het er voor over hihi!!
@Pooh; probeer vrijdag nog even online te komen en zal anders even sms-en dan hebben we in elk geval even contact gehad Wanneer gaan jullie precies weg? @Sasje; bah, vervelend dat je je nu zo beroerd voelt: maar fijn dat het het wel waard was Succes vandaag meis! knuffel! xx
Dolfijn: Wij gaan vrijdag avond. We hopen om een uurtje of 8 te gaan rijden. Nromaal ligt ons meisje dan op bed, dus we hopen dat ze de reis zal slapen in de auto. Ze heeft een hekel aan autorijden. vandaar. Sasje: Zo jij hebt een lange dag achter de rug en wel een erg korte nacht. Jammer van het overgeven, blij dat je het wel super naar je zin hebt gehad
bah ik weet ook niet hoe ik moet stoppen met overgeven ben nu al aan het overgeven van 8 uur vanmorgen tot nu pff
dan gaan we ons best doen elkaar nog even te treffen Pooh wij komen 's middags weer thuis, dus zou moeten lukken. @Sasje; tja, je had het er voor over zei je nee hoor meis: knnufff!
zo ik ben weer boven water.....ben nog even bij mijn ouders geweest met de gedachte dat ik me dan beter zou voelen want dan zou ik er niet mee bezig zijn maar helaas hielp dat niet dus was om 11 uur thuis en ben richting bed gegaan en heb geloof ik tot 12 uur aantal keren nog moeten overgeven en daarna geslapen tot half 3....toen opgestaan maar ook weer snel retour naar bed want daar voelde ik me het beste dus heb we geslapen tot 4 uur. en nu gaat het weer een beetje....zit nu aan mijn 1e glas ranja....dus hopelijk blijft deze zitten dan kan ik over een uurtje wat gaan eten....
Zo, even meldplicht Vannacht heerlijk 11uur geslapen!! Meteen vanmorgen tijd gehad vor wat qualitytijd met zn 2tjes Had al 2 dagen erg hoofpijn. Maar vandaag gelukkig niet meer! Zeepaardje. Sterkte met alles! Dolfijn. Fijne vakantie! Stamp. Zag eruit als een geweldige dag gister! Sas. Hopelijk voel je je snel weer helemaal fit. Volgende keer maar wat minder drinken?! Pooh. Hopelijk slaapt je meisje dan lekker in de auto! Mama. Nu aftellen naar shaun zn vjd! :-D Twinkle. En? Wat heb je allemaal gekocht?? Woensdag vier ik mn vjd in de klas, gezellig! (Vier altijd mn halve vjd, vandaar)
Dolfijn: Een hele fijne vakantie!!! Hier: Werken, onze kat heeft denk ik een gebroken teen of uit de kom. Dat weet ik niet. Dus straks maar ene afspraak maken bij de DA. Lekker waardeloos zo net voor de vakantie.... Arm diertje, loopt nu op 3 pootjes, maar kan gelukkig wel lopen en een beetje springen op schoot enzo. Hij redt zich er toch wel goed mee. Ben benieuwd wat ze er aan kunnen doen.
Goeie morgen meiden, Bedankt voor de goede vakantiewensen We gaan ff douchen, aankleden, laatste spullen pakken, auto inpakken en wegwezen Veel zin in, en gelukkig idd minder misselijk.. Tot vrijdag meiden! xx
dolfijn fijne vakantie meid!! @pooh s6 met de poes! @hier bleh nog niet fit....gisteren ook heel de avond ik bed gelegen... en nog aantal keren moet overgeven...... smyltje thanks voor de tip ik kan niet zo goed tegen de combi....eten/drinken! de meiden gingen eten en ik had geen honger maar had zoiets eet dan maar ook wat anders heb ik dadelijk over 1 uur honger..en die friet was wel lekker maar heb er maar een half bakje van op ofzo ik heb dan nooit honger als ik drink! en volgende keer ook niet meer met de jongens over drinken want daar kan ik dus ook niet zo goed tegen hihi!
2 uur bij de dierenarts gezeten. Teen uit de kom. onder narcose hebben ze geprobeerd om z'n teentje weer in de kom te laten schieten. Helaas is het mislukt. De teen staat wel rechter en net meer zo krom, maar het zit nog steeds naast het gewricht. Even kijken hoe hij het er mee doet, anders moet ie geopereerd worden. Arm diertje is nu helemaal de weg kwijt, loopt dronken door het huis met een heel erg suf blik in z'n ogen. Zo zielig.
@ Pooh; Ach gos wat zielig voor jullie kat! Hoop dat een operatie niet nodig is zo vlak voor jullie vakantie @ Sas; Hoop dat je je weer iets beter voelt
@ dolfijn wat fijn dat je minder misselijk bent hopelijk blijft dat nu zo en kan je lekker volop gaan genieten een hele fijne vakantie meid geniet ervan knuff @ sasje wat balen zeg dat je na zo'n leuke dag helemaal los gaan zo beroerd bent geweest hopelijk voel je je nu beter knuff shoppen was erg leuk hoor ik hoop dat jullie dat ook snel mogen doen meid @ ikke wat fijn dat oma alles zo goed had geregeld shoppen was erg leuk hoor @ stampertje wat een stoere foto zeg van jullie mannetje zo te zien is hij goed verwent hoe gaat het nu is hij weer helemaal opgeknapt dat had ik ook vond de stokke helemaal niet mooi maar nu ik hem een paar keer heb gezien vind ik hem steeds leuker alleen zijn we er nog niet helemaal uit maar komt goed @ poohbeer wat zielig zeg de poed hoop dat het goed gaat komen zeg zal niet makkelijk zijn met zo'n pootje heerlijk naar italie ga er lekker van genieten en die frikandel speciaal gewoon doen hoor lekker nu heb je een reden @ zeepaardje heel veel sterkte zeg het zal een moeilijke periode zijn zo dikke knuff en hier gaat het nu wel goed hoor af en toe wel een dagje missleijk maar dat maakt niet uit en moe maar dat is wel iets afgenomen nu dus kan nu weer wat meer doen @ mama hoe gaat het nu met ontpillen? @ mom hoe gaat het met jou al iets over het huis gehoord? hoop dat het nu snel verkocht gaat worden @ smyltje wat goed zeg 11uur en wat fijn dat de hoofdpijn weg is nou meiden jullie waren allemaal heel nieuwsschierig wat we allemaal hadden gekocht en best een hele waslijst hoor maar zo leuk foto's volgen manlief heeft het zo druk we zijn het kamertje aan het leeghalen dus erg druk maar we hebben gekocht een babykamer, matras, hemeltje, hemeltje, babyfoon, box, boxkleed, rompers, boxpakjes, kruiken, kruikenzakken, en nog veel meer alleen zoals ik al tegen stampertje zei nog geen wagen ze hadden daar de stokke niet dus over twee weken gaan we voor de wagen maar het word toch de stokke of de quinny zijn allebei zulke fijne wagens dus hou jullie op de hoogte
en we hebben besloten dat we niet willen weten wat het word manlief wilde dat al maar we zijn nu wezen shoppen en toch een hele mooie keus kunnen maken dus het blijft een verrassing