roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden, ik ga eten koken, eten en ff lekker zwemmen met sem...

daarna kaarten en lekker naar bed...morgen ben ik er weer:)

knuffels en fijne avond! xxxxx

2. laurier

laurier Niet meer actief

lieve twinkle hoe gaat het met je meid?
    jeetje wat moeten de dagen vreselijk zwaar voor jullie zijn nu :(
    zo blij vol geluk met jullie wondertje.
    nu helaas alleen een leeg gevoel en een grote brok verdriet over.
    waarom is de wereld soms zo oneerlijk?
    waarom is jullie wondertje zo bruut van jullie weg genomen?
    hij of zij was zo perfect voor jullie, ook al zou er wat mis zijn zouden jullie hem of haar nog met open armen vol liefde ontvangen omdat jullei gewoon toppers zijn....
    lieve meid ik wens jullie beide heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd en je weet me te vinden!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden! Ik denk nog steeds dat t deze week gaat gebueren, we wachten af...
    Talentenshow was leuk! Oa: zang, accordeon, drumstel, dans, bugel en nog veel meer. Erg leuk! Uiteindelijk jongen uit mijn klas gewonnen :D ninthe was vandaag gelukkig wat gezelliger. Wel beetje irri met eten, steeds met dr handen het bakje eten pakken/uit mn handen slaan. ALLES zat onder :S
    Net weer voor t eerst gesport sinds een jaar ofzo. Ben kapot dus ga douchen en slapen. Morgen een erg lange dag, heb een bijeenkomst over alle reorganisatieplannen en bezuinigingen enzo.

Sorry meiden, even niet gereageerd.. donderdag ben ik iig vrij dus kan dan uitgebreid reageren oop jullie. Weet niet of ik morgen tijd heb maar denk wel aan jullie!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Hoe ging het vandaag met Ninthe? En wat een raar idee van de directeur, dat jullie het eigenlijk nu wel gaan verwachten, en toch zul je zien dat het voor je gevoel nog onverwachts komt. Heel veel stertke meid. Het is allemaal nog al wat.

Dolfijn: Wat fijn dat je nog steeds bv kan geven.

Stampertje: Heel veel sterkte met je neef. Ik denk aan jullie.

Sasje: Weer niet, had zo gehoopt dat dit maandje "rust" juist een positieve werking zou hebben.

Wolfje: De laatste loodjes... Meid wat gig het snel. De weken zijn voor mij zo voorbij gevlogen. Lijkt wel gisteren dat je een positieve test had.
    Vetbollen, opgegeten wordt het hier niet. Vorig jaar ook de hele tuin vol gehangen, maar niks gegeten. Vogelzaad in zo'n op-de-kop fles, vetbolletjes en een pindaslinger geregen. Niks gegeten. Deze vetbollen zelf gemaakt, dus nu maar hopen dat ze hier wel van eten, anders hebben wij ons in elk geval weer leuk vermaakt en iets goeds gedaan voor de vogeltjes.

Ikke: Oie meid, die duizeligheid klinkt niet goed. Bloedprikken is zo gepiept, dus niet te lang mee wachten hoor.
    En wat een mooie meid!!! Wordt altijd zo blij van haar lieve lach!!!

Laurier: Hoe is het met jou?

Hier; Weer een dagje gewerkt. Morgen vrij, nou ja... wassen, rijbewijs en id-kaart ophalen, laatste boodschapjes halen en een begin maken met inpakken. Donderdag nog werken en vrijdag eindelijk op vakantie!!!!

5. laurier

laurier Niet meer actief

smyltje klinkt als een erg leuke dag, veel succes met de bijeenkomsten..

poohbeer wat lekker een dagje vrij! heerlijk zoon vakantie in het vooruitzicht!! hier alles prima.

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Smyl, fijn dat Ninthe weer iets meer haar ritme heeft! En ze krijgt een lekker eigen willetje :D...Raar idee dat je directeur ieder moment kan komen te overlijden.... Knuff..
    @Wolfje, wat pooh al zei: het is idd bij jou voorbij gevlogen zeg!!!!
    @Pooh, wat leuk vetbolletjes maken!! En nu maar hopen dat de vogeltjes wel komen aanwaaien :D..
    @Sasje, baaleh meid!! Zou toch mooi zijn als je dan positief had getest...maar lieve meid ik hoop dat het geluk snel aan jullie kant staat!!! En bedankt voor het branden van een kaarsje, heel lief..
    @Laurier, hele dikke knuffel voor jouw meis.... en zal voor je broer idd wennen zijn. Hij moet daar een heel nieuw leven opbouwen...
    Wij hebben wel eens gedacht om te gaan verhuizen naar Drenthe, zo'n leuk vrijstaand opknap huisje kopen, alle ruimte...maar ik kan niet zonder mijn familie en dat is nog in Nederland hahahhaa... wel lef dat je broer het gedaan heeft!
    @Dolfijn, hoe is het met jou/jullie? En bonuszoon, is dat alweer helemaal goed?
    @Ikke, wat een schatje is het toch!!!

Bedankt voor jullie lieve woorden!!!

Gister de uitslag gehad van mijn neefje en voor zover te zien zijn er geen uitzaaiingen dus dat is gelukkig een klein lichtpuntje!! Hoe nu verder en wat de diagnose is, is nog niet bekend!
    Dus maar weer afwachten..

Verder hier een super nachtje gehad, en lag zelf optijd in bed dus kon lekker even bijtanken....
    Vandaag alweer vrij, dus huis aankant maken en lekker met mijn kereltje in de weer :D...

Liefs

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Wat fijn dat er geen uitzaaiingen zijn. Dat is een hele geruststelling.

Laurier: Fijn dat het beter gaat meid.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn alles oke? je bent gisteren ook al niet online geweest?

@twinkle hoe gaat het meid?

@stampertje oh dat is idd wel goed nieuws dat er geen uitzaaiignen zijn meid!!!

@hier net terug van het werk, nu ff opruimen enz hier thuis en vanavond naar de intratuin...ladiesnight.

9. Zeepaardje

[FONT=verdana,arial,helvetica,sans-serif]Vanmorgen was ik weer bij de vk. Alles was goed met mij en ons kleintje:) [/FONT]
    De volgende controle is de 29ste savonds, krijg dan ook een liggingsecho en belinstructies,dan kan manlief mee!
    Wel moet ik de als ik op bevallen sta, gelijk bellen...Met sem heb ik veel te lang gewacht en ze zijn nu bang dat ze anders te laat komen...
    Verder gaat alles goed, kleintje is lekker druk in me buik, alleen slapen wordt nu wel moeilijker;)
    Het is de bedoeling om as vrijdag mappen op te halen om te kijken naar geboortekaartjes:)
    En volgende week wil ik echt gaan beginnen met het kamertje...!

10. Zeepaardje

smyl; fijn dat je genoten hebt van de talentenshow:D

pooh en stamp; naar mijn idee zijn de afgelopen maanden ook voorbij gevlogen... nog "even" en het zit erop;)
    Nu dus extra genieten van de laatste keer zwanger zijn!

pooh; geniet van je vrije dag, s6 met alle dingen die gedaan moeten worden;)

stamp; heerlijk zo'n nacht en fijn dat neefje geen uitzaaiingen heeft!

sasje; veel plezier vanavond;)

11. Zeepaardje

Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 15 nov start provera.
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was wolfje!

13. Zeepaardje

sasje; echt wel:) altijd fijn...

14. Zeepaardje

wat een rust hier...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja he :( waar is iedereen......joehoeeeeeeeeeee

16. Zeepaardje

meiden ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!!!!

weet niet of ik er vanavond ben... morgen weer een drukke dag...

en vrijdag ook wel, smorgens boodschappen en hopelijk map ophalen met geboortekaartjes... en smiddags heeft sem zwemles...

ben zo blij dat het goed gaat...!!! hij vind het ook super leuk en hij heeft de beenslag en armslag al onder controle:D

xxx

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Fijn dat alles goed was met de baby. Wens je maar weer succes met het uitzoeken van de kaartjes.

Hier: Lekker druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Wassen, wassen, wassen. En dan dus ook strijken...
    Id-kaart en rijbewijs opgehaald, bibliotheek geweest voor leesvoer en een paar boodschapjes gehaald.
    En tussendoor in huis rommelen.
    Morgen nog ene dagje werken.

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wolfje, veel plz met uitzoeken van een kaartje!! En met je dagje morgen...wat goed van Sem!!! Echt een waterratje dus :D...
    @Pooh, ook lekker in de weer geweest vandaag!

@hier ook lekker in de weer geweest, boodschappen gedaan, eten voor Vince gekookt (courgetten, tomaat en rijst), met hondje gelopen, gewassen, schoongemaakt...
    Daarna nog met Vince naar mijn zusje haar nieuwe huis gewandeld even kijken hoe mooi het wordt...

Vince lag echt al bijna helemaal op zijn buik, zijn benen al goed, moest alleen zijn arm nog even meenemen maar dat lukt nog net niet!! Maar zo leuk om te zien en het is wel een volhoudertje :D..
    xxx

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben er ook van tussen.....

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, heb even een beetje hulp nodig.

vorig jaar is de vader van een vriend overleden. Nu wil ik een kaart sturen, maar heb geen inspiratie voor een mooie tekst.

Hetzelfde probleem bij de buren, hun zoontje is ook een jaar geleden overleden. Ook daar zoek ik een mooie tekst voor.

Willen jullie mij een beetje op weg helpen?

Deel Deze Pagina