roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Poeh Pooh daar vraag je wat...

Ik vind het ook echt heel moeilijk!!

Misschien iets met de woorden van dat het gemis altijd zal blijven vind het echt lastig...mmmm zal er nog even over nadenken...

2. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    En trouwens super lief van je dat je daar aan denkt en dat je er wat mee wilt doen!!! Ik denk dat een kaartje namen jou/jullie al voldoende zegt!!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Pooh; ik vond het heel fijn dat iemand er op dat soort data bij stil staat.. dus het kaartje zegt inderdaad al genoeg..
    De tijd gaat door, maar juist op die dagen sta je even stil.. misschien kun je daar iets mee?

@All; sorry dat ik er zo weinig ben en zo weinig reageer.. maar ik ben even op ;) Heb totaal geen energie, BV loopt wat terug (niet ernstig hoor, maar kost even wat moeite om op peil te blijven) en Beau slaapt overdag eigenlijk niet.. dus weinig rust.
    Dus even genoeg (weer) aan mezelf en gezin.. sorry dat ik jullie dan telkens even laat vallen.. maar ik wil ZP zien als iets leuks en niet als verplichting..

Dikke knuffel voor jullie allemaal, lees regelmatig bij en reageer waar ik kan.. xx

4. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dolfijn, is toch helemaal prima meid!! Vind ik ook hoor!!!! Neem je tijd....en hoop dat de bv snel weer helemaal op peil is :D...
    Geniet van je gezinnetje en zorg dat je jezelf weer helemaal top voelt lieve meid!!!
    Dikke knuffel (ook aan die kanjer van je :D) xxx

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je Stampertje! knuffel terug van ons beitjes! ;)

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ben er toch nog heel even. Heb hoofdpijn dus ik lig al gedoucht en al in bed.

Pooh. Hoe is t eigenlijk met je maansteen? En die tekst.. pfff daar ben ik echt niet goed in.. sorry :( denk dat je iets korts moet doen

Wolfje. Fijn dat het zo goed gaat! Moet je nog veel aan t kamertje doen dan? En leuk kaartje uitzoeken :D

Stamp. Nu al rijst?? Dat doe je snel. Ninthe krijgt t pas net hoor (gaf cb ook aan). Vind ie alles nog lekker tot nu toe?

Dolfijn. Goed hoor meis! Denk lekker aan jezelf en je gezinnetje.

Hier. Ninthe 7maanden!!! Hiephiep hoera! Verder vandaag lootjes getrokken op t werk dus snel weer aan de surprise aan de slag. Morgen kado's kopen voor sinterklaas zaterdag bij schoonouders verder lekker niks.

Owh en heb morgen echt even een dag voor mezelf en ninthe dus ga voor t eerst sinds geen idee internetloos. Dus schrik niet als ik er morgen niet ben :) even mn rust pakken. Mn hoofd zit weer erg vol.
    Ik ga slapen!

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden even via mobiel; Hier gaat t ook weer even minder, heb t erg druk en dat geeft weer n beetje spanning hier thuis omdat ik niet zoveel kan hebben momenteel, ik ben even op! Komt wel weer goed hoor... Ook steeds erg duizelig, zal wel met de moeheid te maken hebben. Jenthe doet t super en van dat meisje word je elke keer weer super blij :D Morgen vrij, even naar beste vriendin en hier in huis wat doen, misschien nog ff naar de stad met Jenthe als dat in het schema past :) Nu even tv kijken en dan naar bed, Jenthe kwam vanacht weer om 03.00.... Ben benieuwd naar aankomende nacht! @Pooh; ook ik vind het erg fijn als er gewoon iemand aan je denkt op zo'n dag, een kaartje is genoeg! @Dolfijn; Hopelijk loopt de BV niet verder terug! Is Beau minder gaan drinken? Neem je tijd meis! @Rest; Knuffel en tot morgen!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau is inderdaad wat minder aan het drinken.. Hij is zijn ritme helemaal kwijt dus moet telkens kolfen om het een beetje op peil te houden.. Durf nog geen voeding echt weg te laten daar ik nu max 100cc kolf (bij niet voeden) Dus dat is niet echt super veel.. (over 6 voedingen dan maar 600cc per dag, en nog niet heel veel bijvoeding ;))
    Is best lastig daar er geen maatstreepjes op je borsten staan :p

Gelukkig is Beau nog tevreden en gaat hij gewoon door :)
    Het is meer dat ik me er niet zo lekker bij voel :)

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; wanneer gaan jullie op vakantie? werkse morgen!
    tekst voor kaartje moet je niet bij mij wezen, kan dat echt niet:(

stamp; leuke dag zo te lezen! leuk hoe v.zich ontwikkeld!

dolfijn; is toch helemaal goed meid;)ik weet helaas hoe het is als je kindje niet slaapt!

smyl; valt mee met wat er gedaan moet worden in kamertje!7mnd alweer, geniet van je dag morgen!

ikke; knuffel meid!

all; zit nu ff in tranen net ruzie met manlief:(
    meneer heeft nu al 3dg van 14u werk erop zitten, nu dus helemaal op... hij zegt ik ga naar bed...
    ik zeg zo van we hebben savonds niks meer, je werkt eet en drinkt kop koffie dan ga je naar bed...ik heb gezegt dat hij meer aanzichzelf en ons gezin moet denken dat wij op de laatste plaatst
    staan--> hormonen...
    weekend is meneer super sjaggie omdat die dus helemaal op is...:(
    hij nu dus mega boos op me, en ik heb het gevoel overal alleen voor te staan:(

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stsmpertje: Fijn dat jullie mee willen denken, ben eigenlijk op zoek naar een soort van one-liner. Een korte zin of regel die alles zegt n waar je iemand mee raakt.
    Heb ook al een topic geopend in de louche daar had iemand deze tekst: Achter een traan van verdriet schuilt de glimlach van herinnering, maar dit staat al op het kaartje zelf.
    Wil er zelf even iets in zetten, maar weet niet zo goed wat. En wat is er gebruikelijk? Schrijf je dan 'sterkte'?
    Was al blij dat ik een kaart vond waar geen 'oprechte deelneming' op stond. Een kaart voor 1 jaar na overlijden bestaat gewoon weg niet.
    Ben hier zo slecht in, en dan wil ik ook nog 2 kaartjes sturen, één voor vriend en familie en één naar de buren die vorig jaar hun zoontje verloren.

Dolfijn: vind jouw zin ook erg mooi!!!
    Goed van je dat je even voor jezelf kiest. Het rare is dan wel, dat we je gelijk missen omdat je hier eigenlijk altijd wel even bent. Als we maar weten dat er niks ernstigs is. Nou ja, teruglopende bv is toch wel heel erg vervelend. Ik hoop dat het gauw weer op peil komt. En dat je je zelf weer de oude voelt. Maar je hebt ook zoveel spanningen gehad de laatste tijd. Denk aan jezelf.

Smyltje: Hoef je geen sorry voor te zegge, ik ben er ook niet goed in. Misschien een goed teken, ik maak het te weinig mee, gelukkig. Maar nu dus 2 achter elkaar.
    Maansteen, heb voor deze ronde weer een nieuwe. Mijn lijf is op orde en regelmaat, vertelde de vrouw die de maansteen test. We wachten weer geduldig af...
    Geniet morgen van je dag met Ninthe. Maak er iets gezelligs van!

Ikke: OOk jij moet een beetje aan jezelf denken. Heb je al een afspraak gemaakt bij de HA om bloed te laten prikken?

Nou, ik ben dus druk bezig met het kaartje. Probeer inspiratie op te doen, maar wil niet erg lukken. En weer last van vakantiestress.
    Ren me rot met mijn lijstje onder mijn arm. Dit heb ik nou altijd!!! Ga super gestresst op vakantie en heb altijd de autorit nog nodig om uit te stuiteren. Daar dan gelijk de koffers uitpakken om alles te checken of ik zeker weten niks vergeten heb. (en ja, ik wet het. Ook in Limburg hebben ze winkels, dus ik kan het altijd daar nog kopen). Een tik van mij en ik weet niet hoe ik er af moet komen...
    Zie mezelf vrijdag al rijden met een auto val spullen alsof we 6 maanden weg gaan... Blij met mijn nuchtere man, hoewel dat met inpakken nog wel eens tot slaande ruzie wil lijden.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: meis, het is ook vervelend dat hij zo lang werkt. En waarom? 14 uur per dag is niet echt normaal! En door de hormonen komt het er vast nog iets bozer uit dan dat je eigenlijk bedoeld... Laat het even rusten en kom er morgen op terug. Hij is moe en jij stuitert van de hormonen.
    Dikke knuffel meid!!!

12. Zeepaardje

pooh; thanks, hij zegt dat die er zelf getekend voor heeft, bla bla bla en dat hij niet eerder weg kan:( pff vind dit gewoon niet leuk meer...
    kwart over 4 eruit en ik zie hem vaak na 7en weer...eten douchen koffie en meneer gaat naar bed...
    bah 1of 2 avonden is oke, maar elke avond weer en mij afsnauwen omdat hij moe is*zucht*
    bah ik ga op de bank liggen ff lezen, want mag dit nu boven niet doen:x

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, is idd erg lastig meid!!! En vooral dan nog voor een kindje!! Ik denk dat je meer iets zegt met een hele dikke knuffel van ons of we denken aan jullie in deze moeilijke tijd....
    Echt een mooie zin kan ik even niet bedenken meid!!! En fijn he al die spullen pakken...wij hadden ook echt de auto vol gestampt hahahaha...
    MAar wel lekker even eruit....

@Wolfje, wat ontzettend baaleh meid!!! Kan me wel voorstellen dat manlief niet zomaar weg kan van zijn werk, maar je mag helemaal geen 14uur op een dag werken!!! Wel lastig als hij "gedwongen" wordt om te blijven!!
    MAar snap jou ook heel goed, je hebt ook een lieve druktemakertje in de ronte lopen, en dan lekker met zo'n buik!!! Dus alles gaat al minder makkelijk....

MAar idd maar even laten rusten en hopelijk kunnen jullie er morgen beter over praten!!!

Hele dikke knuffel meid!!!
    En hoop dat je wel een beetje slaapt...

Morgen 2gaatjes laten vullen....
    Noujah dan ben ik er hopelijk weer even vanaf!!!

Ga zo te bed...
    Liefs xxx

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, bedankt voor jullie hulp. Ik ga nu de kaart schrijven en op de bus doen. Kan ik ook niet meer twijfelen. Die van de buren moet binnenkort op de bus.

Ik ga zo werken. Tot vanavond

Stampertje: Succes bij de tandarts.

Wolfje: Ben je de nacht doorgekomen? Hoop dat jullie het weer bij kunnen leggen.

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

Hoe is het met iedereen?

@Pooh, zullen ze hartstikke leuk/lief vinden...

Nou al bij de tandarts geweest en 2gaatjes laten vullen...Alleen links boven en onder verdoofd...en dat hij onder wilde beginnen voelde ik het nog dus nog wat verdoving erin, dus voel nu echt even helemaal niks links!!! Altijd vervelend zo'n scheef hoofd en geen gevoel!!!

Liefs

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh lees dat je het kaartje al op de bus hebt gedaan.....ik had er misschien alleen in gezet....weet dat we aan jullie denken! dat zegt toch ook al voldoende!

@dolfijn oh meid neem je tijd!!! en wat ontzettend shit dat de bv terug loopt...... doe rustig aan!

@ smyltje geniet van je internet vrijedag! ben benieuwd of je het gaat redden ;)

@stampertje verdoven om gaatje te vullen????
    of hebben ze oude vulling eruit moet halen???

@Hier net terug van het werk...ruzie gehad met collega...bah bah wat is het toch een k*t wijf!!!!
    kan haar echt niet uitstaan!!!
    en dan probeer ik nog zo aardig mogelijk tegen dr te doen...en ik hoef maar iets te zeggen/mailen...alles wat ik maar doe voelt ze zich aangevallen door..pff kom op zeg!! hoe oud ben je...kleinkind!!!
    gelukkig denkt mijn hele team hetzelfde over haar en moeten we haar allemaal niet!!! bleh!!! en dat allemaal s morgens om 07.00 uur :(

17. Zeepaardje

stamp leuke avatar:) je hebt het er bij de tandarts weer op zitten:D

pooh; ze zullen de kaart zeker waarderen!

's nachts ging echt niet... telkens huilbuien en manlief gaf geen enkele reactie...
    vanmorgen sms gestuurd, want bellen heeft geen zin, je hoort elkaar toch niet... .

nog steeds geen reactie gehad, terwijl hij al wel een pauze heeft gehad:(

Baal er dus flink van...

nu ff kop koffie, zo overblijven en dan ff me zinnen verzetten...

liefs van mij en fijne dag allemaal!

18. Zeepaardje

sasje; wat balen ruzie met een collega, gelukkig denkt de rest van het team er net zo over als jij;)

19. Zeepaardje

Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 15 nov start provera.
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Wolfje, wat een vervelende situatie zo meid!!! Ik kan echt niet tegen ruzie dus kan me voorstellen hoe je je voelt!! Dikke knuffel meid!!! Hoop dat jullie snel erover kunnen praten!!

@Sasje, wat baaleh van de ruzie met collega en dat idd 7uur 's morgens!! Wel fijn dat de rest van het team je steunt!!!
    En de gaten zaten nogal op rot plekken dus dan verdooft ie!! MAarjah met als gevolg nu nog een scheve mond...

Liefs

Deel Deze Pagina