stamp ik kan er ook echt niet tegen en nu vooral niet zal hem pas vanavond tegen 21u zien, als hij dan al niet in bed ligt... ik ben vanavond weg... s6 met je scheve mond
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 15 nov start provera. Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
wolfje vervelend zeg die ruzie hopelijk smst hij zometeen alsnog iets terug!! @stampertje ohjee dat is altijd shit ja verdoving @Hier ja vind het allemaal erg kinderachtig hoor tjongge jonge....
sasje; ja dat hoop ik ook... al ben ik er bang voor =hoe kinderachtig kan iemand zijn he...pff maar ga nu overblijven... sem gaat ff naar me pa...
hier ontzettende strijd met sem, hij luisterd nergens naar en vertikt het om te eten....zit nu al 3kwartier op de gang, maar nog geen hap gegeten en hoor niks van manlief:x
Jeetje Wolfje zit je even niet mee meid!!! Hoop dat het uiteindelijk toch gelukt is met Sem.... Nog niks van ml gehoord? Hier verdoving gelukkig uitgewerkt...had wat pijn in mijn mond dus ibutje en is nu ook over!! Vince slaapt veel vandaag.... Noujah lekker relax dagje vandaag... Zaterdag ga ik stappen met een hele groep meiden, zoveel zin in ....
stamp; nee sem vertikte het om zelf te eten, moest hem voeren (ja dat heeft oma ruim een week gedaan) en ik doe het dus niet want hij kan het zelf! heeft dus niks gegeten...nu telkens aan het zeuren om een snoepje, dat kan hij dus wel zelf, maar krijgt hij dus mooi niet! nog steeds niks van manlief gehoord... fijn dat je nu geen last meer hebt van je mond! Veel plezier alvast zaterdagavond/nacht!
Dat nemen ze dan toch snel over he, van owh dat was wel makkelijk het voeren!! En doe je goed...dan had ie maar zijn broodje op moeten eten....Maar blijft wel lastig.... Gewoon even een hele dikke knuffel voor jou meid!!!
stamp thx meid, ja daar wennen ze snel aan, terwijl ik ook al 15x gezegd heb niet voeren, maar ja oma's luisteren dan nergens naar:x en ik zit met de gebakken peren!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 15 nov start provera. Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
Oma's...hihihi... Mijn moeder past 1x in de week op en heb ook tegen haar gezegd dat zij hem best wat mag verwennen...maar op het moment als ik er ben of zij bij mij thuis is gelden onze regels.... Gelukkig is ze het daar mee eens nu nog afwachten of het echt zo gaat gebeuren hahahaha... xxx
Zo Vince heeft al zijn laatste fles gehad en ligt al te bed!!! Helemaal gesloopt! Last van een sprongentje?! En moe van het oefenen met rollen!!!??? Want zoveel hebben we niet gedaan vandaag... Ach als ie de nacht ook lekker doorslaapt en niet zo vroeg wakker is morgen >.... Baal trouwens wel beetje van zijn eten...geef hem altijd vers, zelf gemaakt eten...alleen vorige week met het weekje weg, voor het makkelijke potjes meegenomen! Hij heeft dus 4dagen potjes voeding gehad en nu moet meneertje ineens groenten niet meer waar hij dol op was... wortel, broccolli!!! Zou het komen door de structuur...zelf gemaakt is toch wat groffer! En de smaak is ook wat anders... najah hij krijgt vanaf nu af aan alleen nog maar vers .... Pooh, al beetje spullen gepakt? Twinkel, lieve meid hoe is het jullie??? Dolfijn, hoop dat je een goede nacht hebt gehad! Smyl, jij hebt een internetloosdagje vandaag..en hoe bevalt het?? .. Ikke, hoe gaat het met je duizeligheid? Al bloedlaten prikken? Laurier hoe is het met jou meis? Sasje, komt je ongi al door? Kus...
meiden ik ga nog ff tv kijken en dan slapen...morgen vroeg eerst cursus en daarna gauw naar huis en dan weer slaapdienst...
stamp; tja me oma was hier in huis en ik kan het 10x zeggen maakt haar niet uit rollen kost ook veel energie...sem luste nooit potjes, wou alleen vers komt vast snel goed! sasje; s6 met cursus en slaapdienst all; nou manlief vertikt het om te praten pff wordt er niet goed van...
@Wolfje: Ja, nou Vince luste dus ook heel graag vers, tot die 4x uit een potje!!! Maarjah zal idd wel goed komen... Wat baaleh dat manlief niet wilt praten, hier moeten jullie het toch samen even over hebben....!!! Lastig meid... Misschien als jij duidelijkj zegt ik trek het zo niet meer...misschien dat het een gesprek uitlokt!! Weet het ook niet hoor meid!! Knuff..