roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp; thx alles wat ik momenteel zeg gaat het ene oor in en andere oor gelijk weer uit, reageerd nergens op..
    heb net voor sem flannel beddengoed gekocht, lekker warm maar geen enkele reactie...praat dus nergens over...

maar ik ga zo wel naar bed, hij blijft eigenwijs beneden zitten film kijken, maar afgelopen nacht nauwelijk geslapen dus ik ga wel...

2. Zeepaardje

Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 15 nov start provera.
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Dat was een pittig begin van de dag, zo met ruzie. Je hebt je dag toch niet laten verknallen door haar??
    Heb inderdaad erin gezet: in gedachten zijn we bij jullie. Heb lang zitten denken wat ik er nu in moest schrijven...

Stampertje: Wat een leuke avatar!!! Is het gevoel weer terug? En nu vast spierpijn in je kaken van het wijd open liggen?! En wat een leuk vooruitzicht voor zaterdag!! Er even lekker uit en feesten.
    Heel veel plezier alvast!
    En wat eten betreft, met een staafmixer maak je het toch behoorlijk fijn, en lijkt het bijna op een potje. Tja mannen en slechte smaak.... Wat is er nou aan zo'n potje???

Smyltje: En... hebben jullie ene leuke dag gehad?

Dolfijn: Hoe gaat het met je meid?

Wolfje: Oh meid, wat heb ik met je te doen. Wat een stijfkop is hij toch! En het gewoon verrekken om te praten! Laat hem lekker, nu is het zijn beurt om de eerste stap te zetten hoor. Het hoeft niet alleen van jou af te hangen.
    En Sem, knap van je dat je zo standvast bent. Petje af hoor!! Ik ben dat niet altijd. En vind dat je groot gelijk hebt, niet eten, dan ook geen snoep!

Leurier: Houdt je taai meid! Denk aan je!

Ikke: Geef een kus aan Jenthe.

MamaEs: Hoe gaat het met jou en Shaun? Las dat je een leuk boekenpakket had gewonnen, erg leuk joh. Lezen is altijd fijn om samen te doen, hoe jong ook. En hij neemt de speen weer las ik ook. Fijn, nu alleen misschien 's nachts eruit omdat hij 'm kwijt is. Knuf voor jullie beide

Twinkle: Weet dat ik iedere dag aan jullie denk. Wil je vanaf hier nog even een flinke knuffel geven, zowel voor jou als je man.

Hier: De vakantiestress is op zijn hoogtepunt!!! AHHHHH!!!
    Ren me rot en manlief rent met me mee en denkt er ondertussen het zijne van. En gelijk heeft ie! Ben ook knettergek.
    Koffer van mijn meisje is ingepakt. Schoenkadootjes ingepakt, boodschappen gehaald, laatste was zit in de droger, zo nog even strijken en dan morgen alleen onze spullen inpakken. Wil morgenochtend ook nog naar de kapper en moet nog even mijn rondje door het huis, stofzuigen alle dieren verzorgen en dan om 11 uur weg. Hoop dat we dat halen, zal wel moeten want paps en mams staan dan voor de deur. En we kunnen pas om 3 uur het huisje in...!
    We komen volgende week vrijdag terug, een weekje maar.
    Maar ben er zo ontzettend aan toe!

Mieden, tot over een weekje. Zal jullie best wel missen.
    Probeer morgenochtend nog even langs te komen, kan alleen niet beloven dat het gaat lukken.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal en geef een kus aan de kids!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zo de laatste was gestreken, een paar tassen toch nog even ingepakt.
    Morgen de rest.
    Nu naar bed, anders ga ik al doodmoe op vakantie...

Welterusten allemaal

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, als je maar lekker gaat uitrusten/genieten op vakantie :D.... En de geen last van spierpijn in mijn kaken gehad, gelukkig!
    @Wolfje, ik zou alleen nog maar bozer worden als hij me zou negeren!! Nou meid hoop echt dat jullie vandaag met elkaar kunnen praten....

Hoe is het met iedereen? Goede nacht gehad? En de kindjes?

@hier weer een topnacht! Ging alleen (uiteraard) veels te laat slapen, had een gezellig onder onsje met ml :D!
    Maar goed, Vince is net pas wakker 7.00 uur dus helemaal top! Papflesje op en is gelijk weer begonnen om het draaien te oefenen :D fanatiekeling...Nou ik moet eerst nog even wakker worden...

Liefs

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje:Gezellig hoor, zo'n onderonsje, hihi!
    Genieten doen we zeker. Uitrusten weet ik nog niet, ligt aan de bedden. Neem wel mijn eigen kussen mee, dus het komt waarschijnlijk wel goed.

Ik ga gauw de rest van de spullen inpakken en dan gaan we.
    Heb er zo'n zin in.

Meiden tot over een week

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh veel plezier.....en als je toch nog wilt meeten hoor ik het wel ;)

@stampertje hehe als het maar gezellig was he!!

@hier meiden ik ga richting cursus :(

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Lieve Pooh, nou ben ik je helemaal vergeten veel plz te wensen!!! MAar heel veel plz meid!!

@Sasje, veel succes met de cursus meid....

Iemand tips hoe ik Vince kan helpen met draaien??/ Hij ligt met zijn benen al helemaal goed, moet alleen zijn armen nog omghoog draaien dan ligt hij op zijn buik!!!

Hoe kan ik dat stimuleren???

Liefs

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    meiden dit is al poging 5 om bij te lezen maar zit nog steeds op blz 51.. ninthe is wat zoek, dus is neit te genieten. contstant huilen en aandacht vragen!! ik doe straks nog ene poging bijlezen..

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei ga maar lekker knuffelen met ninthe hoor!

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Net gebeld dat mn directeur is overleden..

12. laurier

laurier Niet meer actief

hey dames,
    ik hoop dat iedereen goed en heel het weekend door gaat komen.
    vervelend zo al die ruzies... :(
    pooh fijne vakantie!
    x lau.

13. laurier

laurier Niet meer actief

smyltje gecondoleerd :(

14. Zeepaardje

smyljte; gecondoleerd meid en veel sterkte de aankomende week (weken)!

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ff bijgelezen! Ninthe al 2 agen niet lekker (gister boven de 39 koorts) dus ik had echt een chagrijnig kind vandaag. Niet zo gek, maar wel vervelend.

Wolfje. Hoe is t nu?
    Sas. Hoe is t nu tussen jou en collega? Waarom heb je ruzie met haar?
    Laurier. Thanx

Morgen sint bij schoonouders

16. Zeepaardje

hoi meiden

nou vannacht om 01.30u is de ruzie eindelijk uitgepraat en heeft hij mij gelijk gegeven, hehe:)
    Tis nu allemaal weer goed en zijn nu op zoek naar geboortekaartjes:D

Vannacht een vermoeiende nacht gehad... sem werd elk half uur wakker, heb dit nog nooit meegemaakt, was ook niet te troosten en helemaal driftig...

Dus erg moe... vanmiddag zwemles gehad en morgen en zondag ook drukke dagen voor de boeg...

Meiden fijn weekend allemaal!
    Knuffels

pooh; hele fijne vakantie meid, geniet er lekker van!

stamp; ik heb sem hierin niet gestimuleerd, op een moment leren ze wel wat ze moeten doen;)

smyl; knuf voor je meisje, en veel plezier morgen!

laurier; jij ook een fijn weekend!

xxxxx

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Smyltje; gecondoleerd meis! we wisten dat het er aan zat te komen maar toch is het verlies er niet minder om.. KNUF en sterkte met alles wat gedaan moet worden!

@Stampertje; Vince kan je het beste stimuleren door hem de ruimte te geven.. Beau heeft er ook even over gedaan hoor, ze leren het vanzelf!

@Sasje; hoe was cursus meis?

@Pooh; fijne vakantie! (ook al lees je dit pas als je terug bent :p)

@Wolfje; blij dat het weer uit is gepraat.. wat een gedoe meis! KNUF

@Laurier; jij ook fijn weekend meis!
    @Hier; Beau geniet van zijn buikjes pap sinds gisteren.. en dat uit de advent fles.. deze heeft hij al die tijd geweigerd! Dus heel trots dat hij vanavond 120cc met pap weg dronk.
    Daarna wou hij (uiteraard) niet meer drinken dus maar zo naar bed.. maar half uurtje later lag hij te brullen, aangelegd bij mij en na een paar slokken diep in coma :) toch goed om te voelen dat hij mij nog nodig heeft :p
    Benieuwd wat voor nacht we gaan maken!

@All; knuffels! denk aan jullie!

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Smyl condoleerd meid!! Sterkte....

@Meiden, okeey dank jullie wel!!! Zal hem de ruimte geven om het in zijn eigen tempo te doen (deed ik al hoor, maar dacht wie weet hebben jullie het wel op een bepaalde manier gestimuleerd!!) Maar we zien wel wanneer en hoe, ben nu al heel trots :D...

Heb avondje met manlief...
    Liefs

19. Zeepaardje

hoi meiden
    ik wil morgen, maandag of dinsdag mijn laptop wegbrengen voor reperatie, als dit nog mogelijk is...
    ik blijf het maar uitstellen, maar baal ervan dat hij niet goed werkt en dat ik er maar geen foto's op krijg:(
    dus als ik er een poos niet ben, jullie weten ervan;)
    xxx

stamp; natuurlijk ben je trots:)

dolfijn; heerlijk dat beau het lekker vent en toch ook nog even bij jou wil drinken:D

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!
    Stamp. Ik draaide ninthe soms zelf om zodat ze het gevoel had dat ze dat kon met haar lijf. Of op bed en dan het matras omlaag drukken zodat ze omrolde. Of t wat gedaan heeft weet ik niet, maar ze vond t prachtig!

Deel Deze Pagina