roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Heel veel sterkte morgen. Hoe ga je dat uitleggen?? Elk kind zal anders reageren. Pfoe, wat zal dat heftig zijn zeg! Heel veel sterkte morgen en als je zin hebt om je hart te luchten... we zijn er hoor!!!
    Ik zal aan je denken!

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief pooh! Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan vandaag.. ik bedenk op t moment zelf wel wat. Kinderen zijn toch onvoorspelbaar. Nu snel eruit en opschieten! Ik moet ninthe straks naar t kdv brengen. Vriendje is al naar zn werk..

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

@Smyltje; heel veel succes vandaag meis! het zal zeker niet gemakkelijk zijn.. de woorden zullen er niet zoveel toe doen, als je er maar voor ze bent.. zwaar voor je! ik hoop dat het allemaal lukt en we zijn er hier idd voor je! KNUF

@Pooh; mooi rokje! echt goed gelukt hoor! knap dat je dat kunt..
    weekend was inderdaad te kort, wou bijv nog naar de begraafplaats (broertje) maar dat is er niet eens van gekomen.. dus binnenkort maar weer eens heen.

@Wolfje; probeer echt je rust te nemen meis, je tijd gaat hard.. maar je moet toch nog wel even. Dus belangrijk dat je iets meer rust neemt..
    Toch wel grappig dat Sem het zo spannend vond, gelukkig ging het buiten beter!

@Hier; redelijke nacht gehad, maar Beau is vanaf 5!!uur al wat onrustig dus ook ik vanaf die tijd niet echt meer geslapen.
    Straks gesprek voor weer een ochtendje werk, kijken wat voor gezin het is.. Ben benieuwd!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: ik denk aan je!

Dolfijn: Dat was wel erg vroeg, last van de klok?
    En wat een leuk vooruitzicht, weer aan het werk. Even een momentje voor jezelf. Misschien ook wel prettig.

Gisteravond even langs mijn schoonouders geweest, oma heeft een paar dagen gelogeerd en gaat vandaag naar huis, dus even gedag gezegd. Vanmiddag gaat mijn dametje weer naar school, de vakantie is weer voorbij. EN ik moet even langs de fietsenmaker. De mand is kapot en dat is wel heel erg lastig met boodschapjes halen. Kan nu even niks meenemen. Vanmiddag wordt er voor de garantie een nieuwe opgezet.

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@smyltje heel veel succes vandaag meid!! ben benieuwd hoe het is gegaan!
    en ninthe al een tandje wat aan het doorkomen is....oh meiden wat gaat het toch snel he!

@pooh wat een leuk rokje hoor!!!
    jaaaa je nod komt ook steeds dichter bij he?? ergens last van???

@dolfijn jij hebt je best gedaan!! fijn dat iedereen zoveel dolt met beau!!! erg gezellig allemaal!!!!

@mamaes leef je nog??? :)

@hier de trap....tja kan er wel een foto van maken hoor maar hij is als hij klaar is weer zoals die hoorde te zijn ;) dus mag niet meer met de schoenen aan naar boven!:)

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyltje; Succes vandaag meis! Zal voor jou zelf ook zwaar zijn... KNUFF!!

@ Dolfijn; Wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad! Hoe is het met de spruw? Is Beau nog even gaan slapen zodat jij ook nog even hebt kunnen liggen? Misschien toch last van de klok?

@ Pooh; Wat een leuk rokje!!! Echt super leuk!

@ Wolfje; Idd wel proberen af en toe rustig aan te doen, je hebt je energie straks hard nodig meis!

Hier een goede nacht gehad; 19.30 - 06.30. Daarna alleen niet meer gaan slapen, maar lekker bij mama in bed gelegen tot 08.00 :D
    Hier al gestroft, gezogen, gedweild afgewassen en de was draait. Vanmiddag alleen even strijken en verder niks meer! Heerlijk!

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje; Kom maar door met de foto! Ik heb hier een paar jaar geleden de trap geverfd. De tredes wit en de stootborden donker grijs. Best heel gaaf geworden. Nu alleen nog een keer de rest van de het huis opnieuw behangen enzo.
    En ergens last van... tja, ik vind het zo moeilijk elke keer. Heb wel een opgeblazen onderbuik en zere (.)(.). Maar dat laatste heb ik altijd na de eisprong. Dus dat telt niet mee. Ik wacht maar weer gewoon af denk ik. Zit niks anders op.

Heb even een afspraak gemaakt bij de ha. Dat spiertje in mijn oog blijft trillen. Gaat maar niet over. Wordt er knettergek van.
    Kan morgenmiddag terecht. Ben benieuwd, denk maar gelijk even een doorverwijs vragen voor de oogarts. Wordt ook wel weer eens tijd dat ik een nieuwe bril krijg.

Enne, bedankt allemaal voor de complimentjes over de rok. Ben zelf ook best wel trots dat het gelukt is.

En ja, meiden, jullie weten nog wel eens wat.. mijn tante wordt eind deze maand 50. Wat is nou een leuk kado? Ze is een erg vlot typje en oogt helemaal niet als een bijna 50er. Zoek eigenlijk wel iets in de trant van een Sarah of zoiets. Niet een pop hoor, maar wel een kadootje. Weet dat er speculaaspoppen zijn in Sarah, maar vind dat niet zo passend voor haar. Hebben jullie nog goede ideeën?!
    Wil het graag voorbereid hebben, want ze is op de dag jarig dat wij terug komen van vakantie. Anders moet ik in de vakantie stad en land afstruinen

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Jeteje, je hebt al veel gedaan. Ik zit hier nog steeds in ochtendjas. Ga zo eerst eens even onder douche en ons aankleden. Ben niet zo vlug vandaag:D

9. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Hey meiden!!!

@ Pooh: wat een super leuk rokje en wat is het toch een mooie meid (zag de foto op hyves). Veel succe bij de ha. ik heb ook wel eens last van zo'n trillend ooglid. Wordt je inderdaad gek van!

@ Sasje: Ik ben ook wel benieuwd naar de trap! Geniet lekker van je vakantie! verder nog plannen?

@ Dolfijn: Wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebn gehad en dat de ooms en tantes zo blij zijn met hun neefje. Kan eigenlijk ook niet anders met zo'n lekker mannetje.

@ Ikke: Zooo jij hebt al veel gedaan vandaag zeg!!! complimenten!

@ smyltje: succes vandaag meid. Heftig...................

Hier: een heerlijk weekend gehad. Zaterdag samen met mams en zoontje van vriend naar de sinterklaasfilm geweest (vriendlief met paps gingen nog de laatste dingetjes in huis afmaken) en gisteren even geshopt... Lopen we langs de juwelier zegt zoon van vriend tegen mij: "Ik ga voor jouw verjaardag een hele mooie ketting kopen en wat ga jij kopen papa??" Die fluisterd iets in zijn oor waarop die kleine zegt: "een ring?!? wauw"
    Hhahaha...... kinderen.... ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mom,

ik ben zo blij voor je dat je je zo gelukkig voelt meid ;) wordt er helemaal happy van als ik jou berichtjes lees!!!

@pooh oh idd lijkt me gaaf effect idd!!
    ik heb een open trap dus dan kan niet...tja dames jullie moeten nog ff geduld hebben hoor want nu zit net de 2e laag erop en dan moet er nog 1 laag lak overheen ;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    kado....pff mischien idee dat je een sarah maakt of in iedergeval een pop maakt van brood? en daarin kleingeld doet....
    hier bij de bakker maken ze zulke dingen ;)
    wanneer kwam je ook alweer naar reuver?

12. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ Sasje: Dat is lief van je!!!! Voel me inderdaad erg gelukkig... nog beter gezegd: Heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld!

13. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    @ pooh: kado.... pffffffffff sorry, ik kan je daar niet mee helpen. Ik ben zoooo slecht in dingen bedenken hahahaha

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden ik ben er ook weer na een druk vermoeiend maar heel gezellig weekend:D haak hier weer in want er was zoveel om te lezen en de ene keer gaat het onthouden beter als de andere soms blijft het hangen en soms niet:):( heb jullie wel gemist hoor

ga wel even kijken of er wat is blijven steken helaas erg weinig denk ik:D

@ mom wat ben ik blij om te lezen dat het zo super met jullie gaat dat verdien je ook hoor meiss;) geniet ermaar lekker van

@ dolfijn die dementie begint een beetje te komen maar geeft niks ik kan niet anders doen dan alleen maar genieten en dag doe ik dan ook zeker:D heb jou ook gemist hoor

@ sasje is het nog gelukt met de trap vast wel maar ben het weer kwijt:) lekker aan het genieten van je vakantie

@ poohbeer je hebt het prima uitgelegd aan je kleine meisje;)

nou meiden de rest is helaas niet blijven hangen:) het spijt me hier gaat het prima krijg wel steeds meer last van de moeiheid maar geeft niks begin ook echt een buikje te krijgen nou zo leuk:D vraag aan manlief van het weekend even een foto wil maken want die heeft het van de week erg druk:( hier nog steeds mijn mond kunnen houden niemand weet het nog behalve manlief en mijn vriendin en jullie dan we willen de echo van 11 nov even afwachten en dan vertellen voor jullie allemaal een dikke knuffel

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey twinkle,

knap dat jullie nog steeds jullie mond kunnen houden hoor ;)
    zou ik echt niet kunnen denk ik ;)

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vind het ook knap van mezelf hoor sasje had zelf ook niet gedacht het te kunnen maar tot nu toe lukt het nog steeds:D

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    Laurier: 4 september
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat.
    Laurier: mijn bloed geprikt, uitslag is goed. nu wachten op de uitnodiging voor de uroloog + vriend moet bloed prikken

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk
    Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; gaaf rokje! snachts lig ik eerst ruim een uur wakker te kijken dan val ik in slaap om vervolgens 4/6keer per nacht eruit te moeten om te plassen...
    uitslapen, lukt niet met me rug, ga dan beneden ff wat doen en rond 9uur maak ik sem dan wakker... of soms later ligt eraan wat ik doe...
    oh trillend oog heel vervelend heb ik af en toe...bah

smyl; heel veel sterkte meid, knuffel

dolfijn; s6 met gesprek, leuk een nieuw gezin!

ikke; fijne nacht meid en ook al goed bezig geweest in huis:)

sasje; foto:)

mom; lekker genieten meid:)

twinkle; knap dat je je mond kan houden...hihi en op naar een goede echo:)

all; hier erg druk geweest achteraf te druk...
    heel de kelder leeg geruimd...paps brengt het naar de stort... en alles schoongemaakt... pff wat bewaar je toch veel te veel troep!
    maar kan heb nu goed voelen aan me rug en buik...

Vanavond manlief lief aankijken of hij de zolder leeg wil ruimen zodat ik dat morgen uit kan zoeken... en schoonmaken...

straks zwemmen met vriendin en der kids...daarna tv avond!

Fijne dag allemaal, knuffels

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Hoe is het gegaan meid? Hoe reageerden de kinderen? Heb heel hard aan je gedacht en ik hoop dat het allemaal goed is gegaan.

Mom: dank je wel! En wat superleuk dat je zo happy bent in je nieuwe relatie. En dan ook nog zo'n lief bonuszoontje. Wat een geluk!!! Enne, geeft niks hoor. Dacht gewoon, ik vraag het even. Wie weet...

Sasje; We gaan van 18 tot 25 nov. Dat brood is inderdaad een leuk idee, heb ik een keer gedaan voor een bruiloft (witte-broods weken)
    Alleen zie maar dat het muntgeld blijft zitten....Door de hitte in de oven komen de muntjes er zo uit zeilen.
    Alleen dan met ik dat bij een bakker laten maken, zelf lukt da niet omdat we die dag terug komen van vakantie.

Twinkle: Wta knap van je zeg. Hoe ga je het vertellen aan iedereen?

Wolfje: Oh meid, spaar je energie nou toch. De nesteldrang is sterker dan de vermoeidheid. Nog maar 8 weekjes....

Hier: Meisje naar school gebracht en ik ben met de fiets naar de fietsenmaker geweest. Even gekeken voor leuke schoenkadootjes, maar wat is dat lastig zeg. Je vind bijna niks van ongeveer €1,00 (of minder).Bij de speelgoedwinkels hebben ze 1,99-3,99 in de schappen met schoenkadootjes. Nou sorry hoor, vind ik nog al wat!
    Heb wel goed kunnen slagen bij Action, alleen omdat die beste man hier op 12 nov aankomt, moet ik voor heel wat dagen iets hebben. Natuurlijk ook suikergoed en marsepein gekocht.
    Maar ik heb nog lang niet genoeg.

Iemand nog leuke ideeën? Je begrijpt, knutselspullen hebben we genoeg of meer dan zat. In elk geval de lades willen niet meer dicht.
    Heb veel sinterklaasknutsels kunnen scoren (knutselpakketten), stickers, een doe-boek, canvasje schilderen etc. Dat was nog onder een euro. Maar wat nog meer???

Vanavond naar de muziek, dus misschien dat ik later nog aanwaai.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    huh ik heb voor de bruiloft ook een brood laten maken met geld erin en die viel er niet uit hoor....???

Deel Deze Pagina