roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dat klopt Stampertje ;)
    Bedankt voor het melden hier!

Lief dat jullie allemaal aan me denken!

Alles gaat inderdaad super goed, de nachten gaan ook stukken beter en daardoor merk ik helaas hoe moe ik eigenlijk was..
    Dus heb echt even de tijd nodig om weer bij te komen.
    Druk in huis bezig geweest: slaapkamer van ons weer aangepakt, de woonkamer gedaan, de traphekjes geplaatst en stopcontacten kind-veilig gemaakt.. en zo nog heel wat van die dingen.

Ik zal vanaf volgende week weer proberen er wat meer te zijn, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat mijn prioriteit bij Beau en mijn gezin liggen.
    Ben eens ingestort en wil dit zeker niet meer :) Dus nu even pas op de plaats.

Lieve meiden, ik denk veel aan jullie en hoop er snel weer volledig te zijn!

KNUF!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; ja met eerste had ik ook alles klaar, maar met 2de denk je al gauw het komt wel;)

smyl; ja hier ook nu kleertjes wassen:)

all; meiden ik denk aan jullie

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    goedemorgen!
    fijn even wat van je te horen dolfijn. en groot gelijk hoor! je gezinnetje komt op de 1e plaats

hier was het vroeg!! mevrouw wilde niet meer slapen dus om half 7 maar de fles gegeven. nu ligt ze er weer even in. heb net mijn kledingkast uitgezocht en ga ik straks lopend met Ninthe naar de kringloopwinkel brengen. meteen even kijken of ze nog een broekje hebben voor Ninthe. ze heeft bijna geen broekjes!

4. laurier

laurier Niet meer actief

goede morgen allemaal,

dolfijn meid je hebt helemaal gelijk!!! geniet ervan en neem alle tijd die je nodig hebt! Fijn om te lezen dat alles super goed gaat :)

smyltje veel plezier vandaag met zn 2en!

wolfje hoe gaat het verder met jou? hoe is het nu tussen jou en ml? Ik ben zeer benieuwd naar de namen :) kan me voorstellen dat je met een 2e later bent met het kamertje enz...

Ik wou jullie even vertellen dat ik druk bezig ben geweest met solliciteren aangezien mijn pgb clienten erg terug lopen en ik 1 client bijna helemaal nu over heb naar begeleid wonen..
    Mijn andere client zal ik vanmiddag vertellen dat ik ermee stop, dat zal wat worden aangezien het daar niet echt super gaat op dit moment maar goed ze wisten ervan dat t snel op kon houden en moet ook even aan emzelf denken nu.....
    Ik heb gesoll;iciteerd bij een gemeenschap van gehandicapten, dit was een sollicitatie die uit 4 stappen bestaat en maandag of dinsdag zal ik de laatste stap hebben en daaronder valt ook het arbeidsvoorwaardengesprek :-D :-D
    Ik zal dan een baan hebben voor 38 uur in de week, dat zal wel super wennen zijn zeg!!!
    Ze hebben zeer snel iemand nodig dus het kan maar zo zijn dat ik maandag moet tekenen en dinsdag al aan het werk ben....
    xxx

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden.

@ikke oei gelukkig een hard hoofdje ;) moest wel lachen hoor om je bericht!! oh ja idd ze zullen nog vaak en hard vallen en idd altijd op hun hoofd :( of gezicht....

@stampertje have fun vandaag meid!

@ dolfijn fijn iets van je te lezen! doe rustig aan!

@laurier wat moet ik me voorstellen bij een gemeenschap?
    meer zoiets als een terrein? waar allemaal woningen liggen?
    spannend dus!

6. laurier

laurier Niet meer actief

het is een dorp waar allemaal woningen van hun staan en ze hebben eigen ha, tandarts, winkels enz enz...
    dus echt een gemeenschap (dorp) van gehandicapten :-D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dat noemen ze hier een terrein ;)

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden, even via mobiel dus niet uitgebreid! Hier vandaag alweer ongesteld geworden terwijl ik dinsdag mijn laatste pil in moet nemen... Zo de HA even bellen want snap er niks van en vraag me af of de pil nu wel veilig is... Vriendlief is weer overwerken vandaag dus ben ik druk met Jenthe enzo dus niet veel online denk ik... Jenthe is vandaag alweer 9 maanden!!! Dus nu ben ik ontzwangerd ;)

9. Zeepaardje

laurier; naam vind jij niks, hihi weet ik nog van poll van BB;)
    heel veel succes meid met de sollicitatie,duim voor je!

dolfijn; doe rustig aan en geniet van je gezin:)

ikke; wat een gedoe met ongi en pil zeg:( je meissie alweer 9mnd... 9mnd in je buik gezeten en alweer 9mnd erbuiten;)

stamp; fijne dag vandaag

smyl; nog geslaagd voor broekjes?

all; knuffels

hier niet zo lekker misselijk en hoofdpijn:(

Wel vanmorgen nog wat baby inkopen gedaan...
    waskussenhoezen en borstelsetje... molton hoeslaken

verder weinig nieuws... sem weer zwemles gehad, ging super:)

10. Zeepaardje

Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24:28-11 1e fm
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wolfje let je wel op met je hoofdpijn? Hier moet ik volgende week vrijdag om 08.30 naar de HA ivm het rommelen van menstruatie... Ben benieuwd wat ze willen doen! En hij was wel veilig gelukkig...

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    @laurier. oooo spannend!! ik hoop voor je dat je aangenomen wordt. zal dan zeker wel wennen zijn, maar wel fijn lijkt me!

niet geslaagd voor een broekje, ze hadden niks! wel 3 kindercd's meegenomen en een paar schoentjes voor Ninthe.
    verder ben ik ernstig aan t denken hoe ik Ninthe haar ritme aan moet/kan/ga passen. ze krijgt nu sinds 2 dagen ook brood, dus zit ze op fruit, brood en groente. dan lijkt me 4 flessen melk overdreven.. ze drinkt ze ook echt niet alle vier op! zal dus iets moeten doen met de 11.30 fles of de 15.30 fles.. ff zoeken nog!!

morgen crematie. dan zal de klap wel komen...

13. laurier

laurier Niet meer actief

wolfje o nee sorry ;)

sasje nee zo heet dat echt waar ik ga werken...

smyltje jammer dat je niet geslaagd bent voor Ninthe. Veel sterkte morgen!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Smyl ik heb op fb gereageerd op je schema vraag :D En voor morgen heeel veel sterkte meis :(

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel sterkte morgen Smyltje! Denk aan je! KNUF!

@Wolfje; hou hoofdpijn goed in de gaten en probeer rust te nemen waar mogelijk.. knuf!

@Ikke; balen dat je cyclus zo rommeld! benieuwd wat ze er mee gaan doen! En wat gaat het hard hé?! 9mnd alweer :D

@Laurier; spannend meis! heel veel succes nog even en ik hoop dat je er snel mag gaan beginnen.. klinkt erg leuk! komt vast wel goed :)

@Sasje; hoe is het verder met jou meis? je reageerd wel op iedereen maar lees momenteel weinig over jezelf.. denk aan je! KNUF

@Twinkle; neem je tijd meis.. KNUF!

@Hier; vreemde dag met Beau's slaapjes.. hij ligt er nu nog in!:$ Zo maar eens kijken wat we doen anders slaapt hij vanavond vast niet meer ;)
    Beau eet ondertussen ook wat fruit en 1/4 broodje en groente.. merk het ook wel aan zijn voedingen: van 7 naar 5 gegaan :) Wel lekker hoor, maar voelt toch wel als wat afstand nemen. Ik hoop dat ik voorlopig nog lekker door mag gaan met voeden.. *ook goed voor de laatste kilo's er af te krijgen.. Ben de 70 grens weer te onder:D*

Fijne avond allemaal meiden! KNUF! xx

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke ja had t gezien! Ga t morgen proberen. Ze had gister 3 stukjes brood en vandaag 10! Maar wilde daarna bijna geen melk meer...

Dolfijn. Hoop ook voor je dat je nog door kan blijven gaan!

17. Zeepaardje

heel me tekst kwijt:(:x

18. Zeepaardje

alle beebs eten dus lekker en goed:)

smyl; sterkte met de crematie morgen!

all knuffels

nou hier samen met manlief de laatste handelingen aan het baby kamertje gebracht:D
    babyfoon staat ook al klaar;)

als het goed is krijg ik morgen me laptop terug, en camera, zal dan eens foto's maken van de kamer, kinderwagen en maxi cosi en misschien ook wel buikfoto:) haha

hoofdpijn; heb het al een paar dagen...griepje die niet doorzetten wil, ook al soms last van diarree en miselijkheid...

Krijg nu steeds meer en meer zin in de komst van ons kindje:) ben zo benieuwd hoe het allemaal hoe gaan zal en hoe sem reageren gaat...

Heb nu een tas klaarliggen, die wil ik as week gaan vullen --> vluchttas voor als we eventueel naar het ziekenhuis moeten.

Dan ook maar eens bed ophalen en beneden zeten...
    Klossen halen en ik geloof ook nog een ondersteek.

Meiden, ik denk aan jullie:) xxx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, ik ben weer huis.
    We hebben het heerlijk gehad. Mooi weer en veel gedaan.
    Wat een prachtig park is dat zeg. Echt een aanrader.
    2 keer zwarte pieten aan huis gehad, wat een feest!! Naar de kerstmarkt geweest in Keulen. Erg mooi daar zeg, alleen van de 7 markten maar 2 gezien, toen was de middag al om!
    Veel gezwommen, en in Vaals geweest.

Vanmiddag bij mijn tante geweest, ze is 50 geworden. Thuis aangekomen de auto leeg gehaald en alles even uitgepakt. Morgen naar Brabant voor de verjaardag van ons nichtje en zondag weer bij mijn tante want dan vier mijn neefje zijn verjaardag. Denk dat maandag maar een wasdag gaat worden.

Smyltje: Lees dat morgen de crematie is, heel veel sterkte. Wat een zware dag zal dat zijn.

Meiden, vanaf nu haak ik weer aan. Zal zo even bijlezen.

20. Zeepaardje

pooh; welkom terug:) fijn dat jullie zo genoten hebben:D
    gefelicieert met je tante en succes met alle andere verjaardagen!
    En dan de was, succes meid!

Deel Deze Pagina