Welcome back Pooh! Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad!. Nu weer een druk weekend voor de boeg! Wanneer moet je weer werken?
Zo ik ben weer bij. Heb weer alles doorgelezen. Laurier: Succes met het afwachten voor je baan. Spannend!! Ik duim Dolfijn: Neem je tijd meis! Ikke: Van VSM bestaat er vallen en stoten zalf. Het zorgt ervoor dat er geen bult komt of dat die slinkt. Erg fijn spul! Een aanrader wat mij betreft! Baen van je pil, dat het niet werkt zoals het zou moeten. Juist zo fijn dat je weet wanneer je ongi wordt.
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24:28-11 1e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
Ikke: lees het nu pas, sorry. Moet dinsdag en vrijdag weer werken. Donderdag naar de oogarts, krijg dan waarschijnlijk weer van die druppels om de pupil te verwijden. Werkt bij mij alleen meer dan 24 uur. Reden voor hoofdpijn dus... Een zwaar weekje dus voor de boeg. Ach, sla er wel weer doorheen
Fijn dat je het lekker hebt gehad pooh! Hier ook rare ongi hoor. Geen touw aan vast te knopen.. heb natuurlijk spiraal en dan zou je niet ongi meer moten worden.. nou ik wel! En laaaaaaang :S Tvoh weer ff kijken hoor!
hey meiden, ik ben er ook weer na lang dagje werken @laurier ja dat kan maar bij ons heet dat op het terrein werken en bij jullie dus in een gemeenschap @ wolfje hou jij het wel goed in de gaten dat het geen zwangerschapsvergiftiging is???! @dolfijn fijn dat beau al goed mee kan eten hoor...jaja je gaat wat tijd over krijgen maar dat maakt hij helemaal goed als hij gaat kruipen hehe! @pooh fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!!! is ook een erg leuk park....jammer dat we elkaar niet hebben kunnen zien @smyltje heel veel sterkte voor morgen! @ikke misschien is een zwaardere pil wel de oplossing voor je. @Hier ben er beroerd aan.....keelpijn en hoofdpijn
Sasje: Zeker heel erg jammer! Beterschap voor jou meis, doe rustig aan. Smyltje: Ik weet niet welk spiraaltje je hebt, maar ik was van de mirena 6 maanden ongesteld!!!! Toen heb ik 'm laten verwijderen, was één van de weinigen waarbij dat gebeurde... Heb ik dus weer. Maar weet ervan en let erop. Heel veel sterkte voor vandaag. Hier: Heerlijk geslapen in mijn eigen bed!! Nu gauw douchen, even de stad in voor de laatste kadootjes voor de verjaardagen en dan weer in de auto, op naar Brabant. Misschien tot vanavond. Liefs van mij!
whahaha smyltje leuke fotos pff meiden ik voel me nog beroerder dan gisteren erge hoofdpijn keel en ook nog eens beetje verkouden vanmiddag komt neefje zijn schoentje ophalen en voor de rest van de dag lekker niks!! morgen sta ik de hele dag op een meidenbeurs met de parfum en make up dus mag hopen dat ik me dan wat beter voel zeg pff
pooh fijn dat je het super naar je zin hebt gehad!! welkom terug en klets gezellig weer mee!! sasje ik denk dat je me echt niet snapt ofzo.... de NAAM van die instelling is: Dorpsgemeenschap van gehandicapten... Ja sorry weet niet hoe ik het anders moet uitleggen hoor......?? Veel beterschap. smyltje hahahaha wat een geweldig hoofdje met poepen Wat raar dat jij nog steeds ongi wordt met het spiraaltje, zit die dan wel goed?? dolfijn wat fijn dat het allemaal wel goed gaat bij jullie!!! zo dan ben jij al flink afgevallen zeg!!! petje af voor jou!
sasje; dat doet de vk hopelijk wel moet ik oppassen dat ik geen sterretjes zie enzo... voor jou beterschap! veel plezier met neefje en morgen veel plezier op de beurs, hopelijk voel je je dan wat beter! pooh; altijd weer fijn je eigen bed smyl; echt leuke foto's all; knuffels... hier net proefdruk opgehaald, zooo mooi!!! Ben er tevreden mee! As week de bedden op hoogte brengen en dan is bijna alles klaar voor de komst van ons kleintje
Beterschap sas!! Laurier. Het merendeel vd vrouwen wordt idd niet meer ongi, maar tot nu toe hoor ik daar nog niet bij.. Net emotioneel afscheid gehad. Op t eind had ik t ff zwaar hoor pfff Verder beetje boos op vriend. Hij was met Ninthe op stap gegaan zonder sap, koekje en speen voor op de fles!! Sjezus, moest me echt inhouden om niet giga pissed te worden. Heb t nu aardig tegen m gezegd dat het niet echt een handige actie is en dat hij meer moet nadenken voordat ie weggaat. Ik wil mn kind wel met een gerust hart achter kunnen laten bij haar eigen vader!! Zegt ie ook nog: ja, normaal staat dr tas al helemaal klaar voor dr.. pfffff mannen!!
smyl; typische mannen als je niks kant en klaar neerzet vergeten ze alles! afscheidsdienst was dus erg emo, pff heftig altijd hoor meid! knuffel
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24:28-11 1e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
@ Smyltje; Was het wel een mooie dienst? Knuff!!! En wat balen van vriendlief! Hier ook zo hoor, ik heb vanmorgen ook de tas ingepakt zodat ik zeker wist dat alles erin zat Wat een super leuke foto's van Ninthe! @ Wolfje; Ik zag ook geen sterretjes, maar toch had ik pre-eclampsie Geef het wel aan bij de vk dat je zo vaak hoofdpijn hebt meis. Wat leuk dat de proefdruk mooi is geworden! En heb je al een trap klaar staan voor als het bed op klossen gaat? @ Sasje; Beterschap meis! Hopelijk gaat het morgen beter met je! Alvast heel veel plezier en succes op de beurs! Hoe is het met je hoofdpijn? Hier gewerkt, Jenthe naar d'r tante geweest. Ze is lekker veel aan het staan! Die kleine meid! Net gestreken en nu weer een nieuwe was in de droger en weer een in de wasmachiene. Schrok me vanmiddag kapot! Ineens een kei harde knal tegen t raam, blijkt t n duif te zijn.... Dood! Denk z'n nek gebroken... Afdruk zit op t raam en je kunt z'n snavel en oog erin zien Nou meiden fijne avond en denk tot morgen!
ikke haha nou idd, we hebben een opstapje haha die ga ik weer gebruiken... anders moet ik springen haha gecondoleerd met de duif oh gek beest, hier ook vaak... auw! di avond naar de vk geef het dan idd ff door... fijne avond!
Hallootjes, @Smyl, dikke knuff meid!!! En ach hier moet ik ook alles klaar zetten hoor.... En wat een super leuke foto's..hahhaha vooral die van haar poephoofd hahahaha.. @Ikke, wat goed van Jenthe zeg...voor je het weet loopt ze!!!Wel baaleh van je menstruatie klopt ook van geen kant zo...hopen dat de ha een oplossing heeft. @Dolfijn, fijn dat het goed met jullie gaat!! Wat doet Beau het super.... @Laurier, spannend meid...zou natuurlijk wel helemaal super zijn!!!! Zo snel een nieuwe baan ... @Pooh, wat fijn dat jullie zo genoten hebben...wat leuk dat er 2pieten langs zijn geweest.... succces met de was... @Wolfje, komt echt dichtbij nu...bijna mag de kleine komen....HEb je foto's even bekijken op hyves...wat mooi en lief weer he.... @Sasje, jij ook al verkouden. Ik ook..mijn hele neus zit dicht...blegh..... @Hier rustig dagje, even bij vriendin wezen kijken in haar nieuwe huisje...noujah nieuw zijn al bijna een jaar aan het klussen ... Toen even boodschappen... Daarna kwam een vriendin Vince knippen...wat deed ie het super... heel goed blijven zitten en wat een ander koppie zo..maar super stoer ... Nu gezellig met manlief avondje...denk ff lekker een wijntje vanavond... Liefs