roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Foto stamp???

Ik weet nooit hoe ver we op de pagina staan. Ik ga altijd via mijn statistieken naar mijn laatst geplaatste bericht. Weet ik precies van waar ik nog moet bijlezen

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

stamp; ja lief he(L) en het geboorte kaartje ook haha

leuk he lekker dan weer kort koppie;)

sasje; balen dat je je zo beroerd voelt!

3. Zeepaardje

Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24:28-11 1e fm
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga film afkijken en slapen. Trusten!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Wat fijn dat de dienst heel mooi was, hebben jullie allemaal op een prettige manier afscheid kunnen nemen
    Ik heb helemaal dubbel gelegen om die foto van haar poephoofd! Zo herkenbaar.... En mannen, de mijne geeft wel alles mee, maar zijn kledingkeuze voor haar is af en toe echt verschrikkelijk! (en dan druk ik het nog zachtjes uit!)

Ikke: Ah wat zielig voor de duif!

Sasje: Zoek lekker je bed op, ik hoop dat je je morgen beter voelt, kan je het nog afzeggen?

Stampertje: Hele fijne avond saampjes.

Wolfje: Wat een joekel van een buik heb je zeg! Mooi hoor! En het kamertje ziet er knus en gezellig uit.

Hier: Weer terug uit Brabant, paps gaat echt heel erg hard achteruit. Het begint nu toch echt wel heel erg hard op dementie te lijken, Maar of het dat is, of door bijvoorbeeld medicijnen komt, of het werk wat hij vroeger heeft gedaan... Hij zit nu in een soort van ontkenningsfase, vertelt 100 keer hetzelfde, en dan zeggen dat dat niet waar is, of dat hij dat weet maar dat het een grapje was. En hij is nog zo jong.... 61. Maar hij is echt helemaal niet meer de man die ik 6 jaar geleden leerde kennen als mijn schoonpapa.
    Morgen nog even op verjaardag bij mijn neefje, 14 geworden. En dan zit het er even op met verjaardagen (voor 3 weekjes)

6. Zeepaardje

meiden ik zie de nieuwe berichten niet...
    dus kan niet mee kletsen...
    morgen heel de dag weg... dan tot 21u met ouders uit eten dan naar huis sem wassen en in bed doen en ik ben bang dat ik dan ook ga;) knuffels

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje berich me net dat ze niet op zp kan komen. Hij doet raar bij haar op de computer.
    Morgen is ze de hele dag weg. Heel misschien komt ze 's avonds langs als alles werkt. Geen reden voor paniek dus.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen,

allemaal een fijne dag gewenst!
    en tot vanavond!!!

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Ga je toch? Hoop dat je je een stuk beter voelt dan gisteren, anders wordt dit wel een heel zwaar dagje. Vele plezier!

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier sas!

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Pooh, wat lijkt me dat verschrikkelijk om te zien dat je s-vader zo achteruit gaat!!! En opzich leuk die verjaardagen maar ook altijd wel weer fijn als het even klaar is! Maar voor jou dus niet voor hele lange tijd... Hier is de decembermaand altijd erg druk...ben zelf dan ook jarig :D...

@Sasje, veel plz meid en succes!!!

@Hier, echt enorm verkouden blegh!!! Me hele hoofd zit vol!!! Mocht vanmorgen van manlief lekker uitslapen..heerlijk :D...
    We moeten eigenlijk nog even boodschappen doen, maar echt geen zin.... Vince ligt nu weer even te bed dus dan maar even kijken wat we gaan doen!!

Liefs

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zoooo trots! Net 4 dagen bezig met brood geven en ze eet nu al een half broodje!!

Owh en is het normaal dat je kind van 7 maanden al kan zitten, tijgeren, kruipen, van zit naar tijgeren kan en nu ook al zelf gaat staan en al kan lopen als ze je vast heeft?? Ik weet t niet hoor, maar ik vind dit wel erg snel...??!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Hier is eind november tot begin januari eigenlijk elk weekend wel wat. Veel verjaardagen, en dan natuurlijk sint en kerst. Ook manlief is jarig. Maar dit weekend is altijd het allerdrukste.
    Succes met de boodschappen als je toch nog gaat.

SMyltje: Het ene kind is sneller dan de andere. Maar het kan ook zo zijn dat ze ineens stil staat. En misschien kan ze zich sneller bewegen en is ze langzamer met praten straks. Maak je geen zorgen, ze gaat in haar eigen tempo (en die ligt flink hoog!)

Hier: Even rustig aan doen vanochtend. Meisje heeft al een mooi doosje geverfd voor mijn neefje. Zo naar de verjaardag. En misschien nog even boodschappen halen, dan heb ik morgen de tijd voor de berg was wegwerken...

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, ze gaat idd aardig hard!! Maar wat Pooh idd zei, de een ontwikkeld zich met het ene sneller als de ander!!! :D MAar wel super goed van Ninthe :D...
    Vince rolt nog niet, hij is wel super sterk in zijn nek en wilt heel graag staan dit doet hij echt al vanaf 2maanden!!! En ander kindje dat ik ken van zijn leeftijd, rolt van buik naar rug en terug, en kruipt al!! Dus verschilt echt per kind...

@Pooh, veel plz...
    Wij ook zoiets...Sint, pap jarig, oma jarig, oom jarig, ikke jarig, kerst, oud en nieuw...pffff

Nou wij gaan toch even boodschappen doen..
    Liefs

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh. Boodschappen op zondag?? Moet er niet aan denken.

En ik denk ook zomaar dat ze sneller zal zijn met lopen enzo dan met praten. Ze snapt er tot zover nog helemaal niks van wat ik zeg :) ben druk aan t oefenen met speen, poes, mama en papa :)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@smyltje zoals de andere ook al zeiden, de een is sneller dan de andere, geen zorgen maken!

@stampertje heerlijk relax dagje dus gehad en ook jij al verkouden :(

@pooh jij ook druk weekend gehad dus!!!

@Hier voel me idd stukken beter dan gisteren maar had anders even goed moeten gaan want heb inschrijfgeld moeten betalen anders mocht ik daar niet staan, en dat was niet echt een klein bedragje ;)
    maar was een leuke dag, was niet zo druk zoals in mei maar wel genoeg verkocht ;)

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn sas!

Hoe is t eigenlijk met mamaes?? Al een tijd niks gekoord. Ook niet op fb..

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zou het niet weten.....zal haar dadelijk wel eens whats appen

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Yeah...moet het even delen met jullie...Maar Vince rolde helemaal zelf van zijn rug naar zijn buik!!! Wat je kan je dan ontzettend trots zijn :D:D:D....

@Sasje, fijn dat het wel wat heeft opgeleverd....

@Hier, waren opzoek naar 5-12 cadeautjes voor Vince, maar helaas niet zoveel gevonden... Hij vindt onze mobiel prachtig maar daar mag hij niet aankomen, dus hebben een eigen telefoon gekocht, met geluid en een spiegel...
    Verder nog niets...van mijn ouders krijgt hij al een boekje en pyama..

Hebben jullie nog suggesties, of leuke sites???
    Liefs

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat knap stampertje!!!

nee kan je niet verder helpen met kado.....ben er nog niet in thuis ;)
    en zon loop ding dan wat muziek maakt zodra ze er op duwen en lopen?

Deel Deze Pagina