@ Pooh; Pfff jij bent juist de meest creatieveling hier Ik heb zo snel ook geen idee... Idd wat belachelijk duur voor schoenkadootjes zeg! @ Smyltje; Hoe is het gegaan meis? @ Twinkle; Fijn te lezen dat je een leuk weekend hebt gehad en dat je een buikje begint te krijgen! Ben benieuwd naar de foto Hier hebben we het ouders/broers/zussen ook pas verteld na de goede echo. Hier lekker rustig dagje gehad en lekker veel met Jenthe gespeelt, wat is mijn meisje toch ineens veel aan het bewegen zeg! Daardoor ook extra moe ze ligt nu op bed, terwijl ze dat na de groente nooit doet! Ben benieuwd hoelaat ze wakker wordt... Vanavond lekker net5 kijken
Hi meiden. Bijgelezeb en ff een update. De collega van de andere groep 5 was ziek, dus ik mocht het nieuws aan 2 groepen vertellen. Somige lln werden er stil van, sommige interesseerde het niks en aan aantal hadden echt vragen (wanneer gaat ie dood, mogen we naar de begrafenis, heeft hij pijn, ligt ie in t zkh, komt ie nog op school etcetc). Mooi om de verschillen te zien. Ze waren er iig stil van. Vanmorgen ook verteld(grootste gedeelte wist het al via de mail van ouders maar niet alle lln wisten het) dat hun juf niet meer voor de klas komt maar een meester. En aan t einde vd dag moeten zeggen dat die meester toch niet komt maar een juf.. wat een dag... Begon ook al lekker: "nou, ik ga kijken wie er naar buiten kan". "Uhhh juf, we gaan toch gymmen???". OWH SH*T snel eten en dan gaan we!! Pffffff blond! Mooie fotos ikke! Rest, sorry..
Oef meiden, hier net even een spannend telefoontje: Oudste bonuszoon moet zich met spoed bij de spoedeisende hulp in het ziekenhuis melden Hij is vanmiddag op controle geweest voor zijn suikers, alles zag er goed uit en hij was goed bezig (eindelijk weer!) maar toch even bloed laten afnemen voor alle waardes van zijn lichaam.. Nu blijken deze waardes helemaal fout te zijn! Dus nu zo snel mogelijk melden en dan horen wat er verder moet gebeuren Denk dat ie weer wordt opgenomen of dat ze op z'n minst weer infuus willen door laten lopen.. pff.. het houdt ook nooit op! Manlief is nu die kant op met hem, dus hopen dat ik snel hoor wat het plan is.. Hou jullie op de hoogte!
pooh; tja heb het al veel te lang uitgesteld en nu moet het er echt van komen moeilijk die kadootjes zeg...ik heb ook geen idee... ikke; wat een mooie foto's!!!en fijn dat ze lekker beweegt smyltje onwijs heftig meid zo'n dag, nu thuis ff bijkomen! dolfijn; jeej meid wat een tegenslag weer zeg,heel veel sterkte, knuffel laurier; nog langer wachten sterkte meid ik denk aan je! knuffel all; tja weinig nieuws eigenlijk... wel heeft manlief voor mij de zolder leeggeruimd...ohhh heb morgen weer genoeg te doen opruimen, uitzoeken schoonmaken v/d kinderwagen knuffels
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Hmm.. vreemd verhaal.. Nu ze in het ziekenhuis zijn weten ze nergens van.. Arts zei letterlijk: wat kom je doen???? Toch maar infuus gegeven en nogmaals bloed naar lab.. dus blijft afwachten..
Sas: Ik heb 'm zelf gemaakt. En er moest toen ook nog best wel veel kleingeld in. Had beter deeg kunnen maken voor 2 broden, dan was het wel goed gegaan waarschijnlijk. Ikke: Zelfs op de niet lachende foto's kijkt ze nog vriendelijk en blij. En touwens, zie ik op de onderste niet een heel klein glimlachje?? Smyltje: Apart hé, al die verschillen. Toch kan het zijn dat diegene die nu of haast niet reageerden of gewoon doorgingen met de dag, morgen misschien toch nog wel een hoop vragen hebben. Je weet nooit wat er in de hoofdjes omgaat. Wat een zware dag heb jij gehad. Wel fijn om het verdriet te kunnen delen met z'n allen. Wolfje: NEEM OOK JE RUST! Dit is geen verzoek maar een bevel!zo, ik heb gesproken... Dolfijn: ik hoop dat alles goed is. Denk aan jullie. Naar de muziek geweest. Was weer gezellig. Ben nu wel brak, heb zelf ook een beetje last van de klok.
Bonuszoon toch opgenomen in het ziekenhuis Zijn calcium gehalte in het bloed is veelste laag.. dit kan duiden op nierfalen.. Pff.. wat een gedoe, maak me toch wel heel veel zorgen!
Pff Dolfijn meis wanneer houd het nu een keer op bij jullie zeg . Hopelijk valt het toch mee met bonuszoon.... Ik duim! Is Beau wat gezelliger dan gister? @ Pooh; Nou misschien als je heel goed kijkt Tja mijn meisje is ook gewoon echt bijna altijd vrolijk en aan het lachen . Nog lekker geslapen? Ik merk het ook wel hoor met de klok, ben 's avonds echt doodmoe! @ Smyltje; Pff zware dag gehad dus gister! Je zult vandaag nog wel wat vragen krijgen nu ze het even hebben kunnen laten bezinken. Trek je het zelf allemaal wel een beetje? Heb je nog met vriendlief gepraat? @ MamaEs; Waar ben je???? Hier een goede nacht gehad; 20.30 - 03.00 schone broek (flinke plasluier) en om 06.45 fles! Toen natuurlijk wakker en nu ligt mevrouw te slapen Trouwens vandaag weer de laatste pil ingenomen van de strip en nu had ik gistermiddag wat bruinverlies, dus dacht nu al ongi te worden, maar nu heb ik helemaal niks meer Mijn cyclus is echt nog van slag volgens mij... Ben benieuwd hoe het deze keer gaat...
Dolfijn: Dat is flink schrikken. Maar wat raar dat ze hem gisteravond bijna naar huis hadden gestuurd omdat ze van niks wisten. Heel veel sterkte voor jullie!
goedemorgen meiden, @dolfijn nou nou zeg, daar zitten ze lekker op 1 lijn zeg!! spannend en afwachten wat ze vandaag gaan doen/zeggen!! ik denk aan je!!! @ikke idd dan ben ik ook benieuwd hoe je cyclus gaat doen nu??? hoe gaat het met je zus? @ wolfje zo jij hebt het druk met alles
Nou hier dan toch al ongi geworden... Met zus gaat t redelijk ze kan en mag nog bijna niks doen. Eten gaat ook moeizaam, ze is veel afgevallen dus moet wel weer goed aankomen.. Maar ze is blij dat ze weer lekker thuis is bij haar 3 mannen
oke dat zou dan eigenlijk een beetje te vroeg zijn toch ....maar goed als je altijd dan ongi wordt op laatste pil dan weet je dit ook weer
DOlfijn: Hoe gata het nu met je bonuszoon en weten ze al hoe het er voor staat met zijn nieren, of zijn de onderzoeken nog in volle gang? Ikke: Wel fijn dat ze al zo snel naar huis kon, alleen is het misschien niet een beetje te vroeg geweest? Als ze haast niet kan eten, valt ze af en verzwakt ze misschien ook. Sasje: Wat hebben jullie een mooie trap zeg! Het ziet er weer netjes uit!