roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden...

heb bijgelezen, maar geen tijd om te reageren...

wou graag (alvast) even doorgeven dat als er hier een bericht is dat de baby geboren is, gebruik dan de eerste wk me 06nr weinig (manlief heeft hem dan) en plaats aub geen bericht op hyves, willen wij zelf graag eerst doen;)

Verder hier alles goed... zo blik soep warm maken, heb geen zin om te koken en dan erna lekker zwemmen, met badslippers!!!

knuffels allemaal

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

thanks voor het mee denken :)
    ik zal nog eens goed nadenken, maar idd die nootjes en flesjes bier en tijdschrift kan altijd ;)

@pooh oh nee balen zeg....is je maansteen wel nog oke? niet gebarsten of iets dergelijks?

@hier net met naar de wc gaan allemaal slijm van onderen :( ik hoop toch echt niet dat ik nu mijn eisprong al heb :(
    ben benieuwd morgen!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh Sas nee dat hoop ik ook niet nee :( Hoelaat moet je morgen? Oh ik ga duimen dat je gewoon je IUI kunt hebben meis!

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Meiden, ik ben te vroeg geweest. Gisteren al flinke buikkramp en pijn in mijn onderrug. En ja hoor, bij het naar bed gaan bij het afvegen een spoortje bloed. Meestal komt het 's nachts, dus ik zat te wachten erop. Maar vanochtend niks. Daar straks weer een spoortje bloed, maar ook nu weer niks.
    Maansteen is, volgens mij, nog goed. Soms zie je duidelijk een barst zitten en soms moet je er even naar turen. Maar het kan ook zijn dat ik 'm tijdens de vakantie niet om heb gehad. Hij hing nog in het glaasje water op de badkamer thuis, naast de föhn, tandenborstel en het gourmetstel....
    Dus toch nog niet ongi.. hang er tussenin, maar denk wel dat het door gaat zetten hoor.

De hoofdpijn komt nu aardig op. Zit boven mijn wenkbrauwen, van het fronsen tegen het felle licht. Wat wil je, ik heb zulke grote pupillen, mensen zullen wel denken: "die is knetter-stoned!!"

Wel uit het ziekenhuis even over de markt geweest en me helemaal suf gekocht aan kaas. belegen, goudse kaas, geitenkaas, parmezaanse kaas, gewone en geitenbrie, en castello. Ik kan weer eventjes voort. Nou ja, met zulke lekkerbekken als mijn meisje en ik... Die gekke meid lust ook gewoon gorgonzola en geitenkaas. Een echte buitenlandse kaaskop!

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Ik hoop toch niet dat je nu net je eisprong mist terwijl je nu 2 mooie eitjes hebt groeien, kun je niet nog even bellen met het zkh? Hoe laat zou je morgen moeten?

Wolfje; Tuurlijk wacht ik tot je het zelf op Hyves plaatst. Dat is niet aan mij om zulk nieuws aan de rest van de wereld te vertellen. Ben benieuwd of het een kerstkindje wordt. Ach, als het maar gezond is, dat is het allerbelangrijkste!

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh dus je gaat t nog spannend maken Pooh!!! Mijn duimen draaien weer hoor :)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik moet morgen om 3 uur..nou ja nu ook verder niks meer van slijm dus wat het is geweest...misschien 1tje gesprongen ofzo....ben wel erg benieuwd nu morgen hoor!!

@pooh jij maakt het spannend!!!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas. Ik had ook wel eens een paar dagen vóór mn eisprong slijm, dus hoeft niet te betekenen dat je eitje nu meteen gesprongen is. Ben benieuwd morgen!

Wolfje. Ik plaats nooit bij mensen t 1e bericht. Als er al een bericht staat, dan wel

Pooh. Hoop dat je hoofdpijn snel wegzakt. En wie weet zet je ongi niet door! Zo wel, ga je dan weer opnieuw beginnen met ff? Of zie je t niet zitten met tempen?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke, ja ik heb eigenlijk bijna nooit slijm van te voren dus ik herken het ook helemaal niet ;)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ik wil wel weer gaan tempen, nu liep alles gewoon in het 100 door de vakantie en omdat ik van alles vergeten was, zowel de termometer als mijn maansteen.

Sasje: Ik hoop het zo dat je morgen goed nieuws krijgt. Vind het zo spannend voor je!

Sorry meiden voor de opbouwende spanning. Meestal begint mijn ongi met een spoortje bloed en buik- en rug pijn. Heb nog steeds last van mijn buik en rug, maar ik wacht rustig af...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik wacht geduldig af hoor pooh en duim nog ff door!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Vind ik superlief van je, maar weet dat ik ook als een malle voor jou duim. Heb goed hoop voor je.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel!!

we zullen zien ;)

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Zal zo even op jullie reageren hoor...
    Maar wil dit eerst even kwijt!

Ik had verteld van mijn neefje met die hersentumor!
    Vandaag heeft hij een biopsie gehad om te kijken en om op kweek te zetten maar daaruit is gebleken dat het al helemaal is uitgezaaid in zijn hoofd...sommige zijn al "bloemkoolroosjes" dus het is echt helemaal fout!!
    Hij is gelijk aan de chemo gezet maar of het nog zal helpen of dat het alleen maar vertraagd...!!! Het blijkt ook dat hij zijn gezichtsvermogen ook al bijna helemaal is verloren....dit kan hij niet goed kenbaar maken door het gen wat hij mist na de vorige tumor...

We hebben verder nog geen idee wat de diagnose is en of we bij hem mogen, dus helaas hopen/duimen en afwachten...

Heb vanavond dus een flink potje zitten janken....
    Wat is de wereld toch af en toe zo oneerlijk!!!!!!!!!!

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nu even reageren doe mijn best :D...

@Sasje, misschien wel een heel goed teken dat je super vruchtbaar bent ofzo!! Ik duim hoor..
    @Pooh, owh voor jou ben ik ook heel hard aan het duimen meid!!! Je maakt het spannend... En wel baaleh van je hoofdpijn, maar jah niet heel gek idd...wat grappig dat je meisje zo fan is van kaas!!!
    @Wolfje, misschien wordt jullie kleintje wel op mijn verjaardag (23dec) geboren :D...Het wordt nu wel echt spannend hoor...aftellen :D:D:D
    @Smyl, wat is die Ninthe toch een toppertje...en echt grappig, qua gewicht en lengte zit ze nu op het zelfde met Vince hahhahaa...

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar ben er niet helemaal bij...
    Liefs

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh Stampertje, wat een verschrikkelijk nieuws!. Als ik iets voor je kan doen, laat het me weten of Pb me. Dit is allemaal zo ontzettend heftig, vooral omdat hij nog zo jong is. 'K weet niet goed wat ik moet zeggen. Hele dikke knuffel voor jullie en je neef

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jee stampertje :(
    wat een verschrikkelijk bericht meid :(
    ik weet ook niet wat te zeggen....dat de wereld oneerlijk is, is voor mij wat duidelijk helaas!!
    hopelijk gaat de chemo nog helpen!!
    dikke knuffel meid!!!

18. Zeepaardje

thx meiden

pooh; nog even spannend dus.,.. duimen draaien:)

stamp; ja wiet weet:)
    oh meid wat een verschrikkelijk nieuws is dat... bah wat een ellende!
    sterkte meid

19. Zeepaardje

meiden ik kan de lijst niet kopiëren.... kleuren gaan dan niet mee...

wil iemand voor mij de nieuwe afspraak in de lijst zetten

7-12 vk controle thx

20. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden...
    Jullie zijn lief!!!

@Sasje...idd meid..helaas heb jij dat ook ondervonden!!! Knuff terug :D..

Deel Deze Pagina