roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha dat is prima hoor ikke ;)

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Owh Sasje, wat ontzettend goed nieuws!! Wat spannend....
    Ik zet vanavond al vast mijn hele huis vol met kaarsjes aan :D...Misschien helpt het!!!!

Ik duim heeeeeel hard door.....

@Ikke....ze zal idd wel weten wat ze doet (hoop ik hahaha)!!! Hoop wel voor je dat dit werkt meid....

Nou zo 2x op een dag slapen werkt niet hoor...
    Eerst was hij om 13uur harstikke moe in de auto in slaap gevallen toen naar winkelcentrum daar weer klaar wakker...toen in de auto weer naar huis weer 5min slapen. Dus maar flesje om 14.45 gegeven te bed toen was hij alweer om 15.45 wakker..en daarna drama terwijl het hier nooit drama is met slapen...

Dus morgen doen we gewoon weer lekker 3x slapen...

Owjah net nog berichtje gehad over mijn neefje: als het dezelfde tumor is als de vorige keer dan gaat hij gelijk aan zware chemo voor 5dagen...(dit horen we allemaal woensdag) en als het een ander soort is hebben ze gezegd dat ze dan eigenlijk niet meer weten wat ze moeten doen..

Het schijnt in zijn zenuwstelsel en ruggenmerg te zitten!!!
    Als ik heel eerlijk ben klinkt het allemaal niet goed...
    Maarjah we geven de hoop niet op!!

LIefs

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stamp; Misschien nog een keer proberen met slapen als jullie gewoon thuis zijn? Nu was het ook in de auto, uit de auto. Jenthe slaapt dan ook anders dan normaal

Hmm klinkt eerlijk gezegt niet positief nee van je neefje :( Hopelijk kunnen ze in ieder geval nog chemo geven. Hoe is hij er zelf onder?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lief hoor stampetje ;) kijk je wel uit dat je het huis niet in fik steekt ;)
    oh wat een nare berichten van je neefje :(

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, ja idd!! Maar was inprincipe maar klein stukje met de auto!!
    Maar goed morgen zijn we ook hele dag thuis dus even kijken hoe hij uit bed komt morgen anders dan morgen nog een poging!!

Me neefje is nu heel ziek van de behandeling en de biopsie...dus ligt nog in het zkh kan niet vervoerd worden!! Verder schijnt hij vrij nuchter te zijn...maar ook het emotionele stukje is beschadigd door vorige chemo/bestraling dus dat zal er ook wel mee te maken hebben!!!

@Sasje..hahhaha..nou heb woensdag net mijn BHV weer gehad dus mocht het nodig zijn..kan ik het zo blussen hoor hahhaahaha!! Nee hoor ik kijk uit meid...

xxx

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe oud was je neefje ook alweer stampertje?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh btw....maandag heb ik gesprek met mijn collega en teamleidster...en natuurlijk heeft die *** er een ander verhaal van gemaakt...maar ik denk dat mijn teamleidster dat wel weet aangezien ze begon te lachen....

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, hij is 16jaar!
    En ik hoop idd wel dat je teamleidster aan jou kant staat...maar dat zal wel!! En anders heb je toch ook andere collega's die aan jouw kant staan!!???

Oh zo slecht meiden...we hebben ff pizza besteld...ik heb alvast een goed voornemen...vanaf 2januari ga ik echt beginnen met afvallen, nu zijn er veels te lekkere dingen allemaal....

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi stampertje ;)
    ik ben nu 3.5 kg kwijt!! en dat merk ik ook echt wel aan mijn buik!! dus het gaat super!!!
    ik eet in het weekend ook waar ik zin in heb hoor qua avondeten...dus ook gewoon friet/pizza e.d.
    alleen hou ik dan rekening dat ik wel het ontbijt/lunch volgens het boek doe!
    ik kan het zo echt super goed vol houden!
    op naar de 4e week!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Heb even je blog gelezen. Neem aan dat het de bedoeling is dat ik er hier niks over zeg, dus dat doe ik dan ook maar niet.

OHHH SASJE: Wat is dit spannend!!! Krijg de kriebels in mijn buik! Nou ik duim en brand 100 kaarsjes voor je!

Laurier: Mooi motto meid! Hoe gaat het met je?

Ikke: Wat vreemd, een lichtere pil. Je zou toch juist denken dat ie dan nog minder regelmatig wordt...??? Hoop dat ie werkt, minder hormonen is juist wel fijner voor je lijf. Is ie gelijk veilig nu?

Hier: Wel ongesteld, maar ja, lekker belangrijk. Sasje heeft 2 eitjes op knappen staan!!! Kijk dat is nog eens nieuws.

Hoofdpijn, mwah gaat redelijk goed. Laat ik het zo zeggen: het valt me 100% mee. Heb nog steeds pupillen alsof ik 2 joints achter elkaar heb gerookt en één dicht oog van al dat felle licht. En dus lichte hoofdpijn van al dat fronsen tegen het licht, maar goed te doen. Meer pijn in mijn ogen. Auto rijden was wel een lastig, die lampen van de tegenliggers, ze reden allemaal met groot licht voor mijn idee. Hoop dat morgen alles over is.

Manlief is nu de stad in voor zijn lootje, ik ga morgenochtend even vlug, kan ik ook even mijn steen laten testen of die nog goed is.

Kreeg vandaag op het werk een sinterklaas kado. Een mooie wekker, zo'n wake-up light. Dus voortaan hoop ik lachtend wakker te worden. We hadden niet eens lootjes getrokken dit jaar, is niet zo leuk met z'n tweeën, hihi. Dus had het niet verwacht. Des te groter de verrassing!!

Verder plast mijn meisje weer in haar broek. Oma heeft 3 x haar onderbroekjes en leggings moeten wassen. Ook 's nachts gaat het nu vaak mis. De spanning van sinterklaas doet weinig goeds, wat dat betreft. Ach, na 5 december hoop ik dat alles weer beter gaat. 't is ook allemaal zo spannend.
    En verder is ze helemaal hyperdepieper. Ze stuitert als een tijgetje rond door het huis.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh wat ontzettend jammer pooh :(
    en jij bent net zo belangrijk dan ik hoor!!
    niet je zelf weg cijferen!!
    ben benieuwd wat ze in het winkeltje zeggen over je maansteen!!
    je bent nu wel weer begonnen met tempe?

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ow lekker dan, heb de laatste bladzijde gemist, ga nog even verder met reageren...

Sasje: Wat goed van het afvallen!! Knap hoor dat je het zo goed kan volhouden! En fijn dat je teamleidster aan jouw kant staat. Dat maakt je sterker in het gesprek. Succes alvast voor maandag

Stampertje: Ohmeid, wat heftig allemaal. Ik hoop dat de chemo nog iets voor hem kan doen.
    Wat zijn Vince zijn slaaptijden nu dan?
    Hier ging mijn meisje naar bed van 10 tot 11 even naar bed. En dan 's middags na het eten, dus zo rond 13.00 uur naar bed tot ze wakker werd. Later viel jet ochtend slaapje eraf en had ze alleen nog haar middag slaapje over.
    Of dit voor Vince werkt kun je, denk ik, pas over een paar dagen zeggen. Hij moet ook weer even wennen aan het nieuwe ritme. Geef het even wat tijd.

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Nou zoals ik het van jou heb gehoord heb jij genoeg collega's en je teamleidster achter je staan, ben benieuwd hoe het gesprek gaat lopen maandag! Ohh ik heb ook echt kriebels in mijn buik! Wat zou dat super zijn als het nu raak is en dan misschien wel een 2ling :D

@ Stamp; Oh hier moeten er ook nog wat kilo's af hoor :)

@ Pooh; :( balen dat je nu echt ongi bent! Wel leuk van je sint-kado! Ben benieuwd of je nu anders wakker gaat worden :D. Ach hopelijk is het echt de spanning bij je meisje en is ze na het sint-gebeuren weer gewoon zindelijk!
    En de pil, ja ik vind het ook raar :cool: Hij is gelijk veilig, zit nu in mijn stopweek en moet woensdag weer beginnen.

Bij ons achter op de voetbal velden is nu een vuurwerk-show aan de gang en het maakt best herrie. Jenthe slaapt gewoon door, terwijl ze er net 15 min in ligt! Ben benieuwd naar oud en nieuw :D
    Nou zo lekker TVOH kijken!
    Morgen werken en 's middags naar s-ouders voor sint dus zal er morgen niet tot nauwelijks zijn....
    Fijne avond en fijn weekend meiden!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja pooh wat zal jij idd iedere morgen lekker wakker worden ;)
    kom je wel eens te laat?? of sommige collega's? :)
    zindelijkheid komt vast wel goed is natuurlijk nou erg spannend!!
    dat merk ik op het werk wel!!
    ze geloven er allemaal niet maar..........wel de schoen willen zetten en helemaal zenuwachtig naar club van sinterklaas kijken ;)

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nee nog niet begonnen. Vanochtend nog niks, pas vanmiddag kwam er ineens een vloedgolf. Dus morgen begin ik met tempen. En meid, tuurlijk is dit lang niet zo belangrijk. Wij zijn al voorzien van een gezond en lief meisje.
    Mijn slechte nieuws valt in het niet bij jou goede nieuws. Ik zag het al aankomen. Het is ook niet erg, ben al lang blij dat mijn lijf op ritme is, dat geeft al een hoop rust en vertrouwen. De rest komt vanzelf en misschien ook wel niet, dan is het ook geen ramp. Ben heel erg gelukkig zo met ons meisje. En tuurlijk hopen we erg hard op een tweede, maar lukt het niet, dan lukt het niet.
    bedoel niet dat een tweede minder gewenst is hoor! Jeetje, het blijft zo moeilijk uit te leggen hoe ik dat precies voel....
    Ik gun jou ( en Laurier en Twikle) zo erg het geluk wat wij hebben met ons meisje. En dat jouw kansen deze maand gewoon verdubbeld zijn, maakt mij zo blij!!! Oh wat duim ik voor je!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh lieve lieve pooh ik krijg tranen in mijn ogen!!!
    wat ben je toch een schat!!
    en ik begrijp jou wel, mijn schoonzus wat in het ivf traject zit zegt precies hetzelfde.
    het enige wat ze hoopt is dat het bij ons snel zal lukken zodat hun kleintje wel nog iets heeft aan neefje/nichtje als het bij hun niet lukt.
    maar dat neemt niet weg hoe graag ook zij nog een 2e willen!!
    ook jij bent belangrijk!!

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik snap je wel Pooh, je kunt nu je moedergevoelens kwijt aan je meisje, maar als je nog geen wondertje hebt kun je helemaal niks met die gevoelens... Teminste zo is hoe ik het nu voel nu ik mijn meisje heb. Een tweede is natuurlijk heeel erg welkom hoor (ooit)

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ga een etage hoger...kijk daar ff tvoh tot morgen!

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Inderdaad zoals jij het omschrijft ikke. Ik ben nu zo ontzettend gelukkig met ons meisje. Met een tweede kindje kan ik vast niet nog gelukkiger worden als dat ik u al ben. Wel iets meer completer, lijkt me wel gezellig om een groter gezin te hebben. En al mijn knuffels en kusjes en aandacht om te verdelen. Meisje wordt wel eens kriegelig als ik haar weer eens even kom storen om een kusje te pikken. Ben al blij dat zij ook wel knuffelig is.
    Maar ik heb nog zoveel liefde over om te geven aan een tweede kindje, dat wel. maar nee, nog gelukkiger kan ik niet worden, dat ben ik al!

tja en dat geluk gun ik iedereen! Heb heel erg veel goede hoop voor je Sas!!! Wat heb jij mijn dag goed gemaakt met dit bijzondere nieuws! Zo groeit er niks of is het stiekum al gesprongen en nu zomaar twee eitjes!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh oh jullie maken me gek...worden lange 16 dagen ;)

Deel Deze Pagina