roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nou voor mij ook, reken maar! Dat wordt aftellen!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha jaja ik ga ook duimen voor jou!!!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ben je nu al een verdieping hoger? oF ben je beneden blijven plakken, hihi!

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden heb ff snel bijgelezen... maar ik voel me niet zo lekker, misselijk en rugpijn... die buik is nu ook loodzwaar...sem wil maar niet slapen en is sint liedjes aan het zingen in bed...
    knuffels meiden

stamp; sterkte met je neefje meid... heftig zo allemaal

sasje; succes morgen! worden dan weer 2 lange weken!

pooh onwijs balen dat je weer ongi geworden bent:x
    ben benieuwd wat ze dit keer zeggen van de maansteen...
    leuk sinterklaas kado zeg!
    idd spanning van de dec. maand kan veel doen met de kids... ach komt wel weer goed...
    enne snap precies wat je bedoel meid...al begin ik nu de kriebels te
    krijgen...ik hou zoveel van sem, maar ja die is nu ook ruim 3,5jr in me leven... kan ik straks ook net zoveel houden van de 2de..pff komt vast goed...

ikke; met sem zijn eerste oud en nieuw werd hij wakker toen het vuurwerk stopte haha

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Nee ben etage hoger :)

6. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Lieve Pooh, wat ontzettend baaleh meid!!!! Ik gun het jou ook zo ontzettend...maar kan me wel voorstellen dat je al heel gelukkig bent met zijn 3tjes...maar ik hoop voor jou dat ook jouw wens voor een 2de wondertje wordt vervuld meid...

@Sasje, ik duim hoor..en kaarsje wordt gebrand en morgen nog een keer...owh als ik eraan denk wordt ik helemaal btje zenuwachtig...ik heb gewoon een goed gevoel!! Weet niet waarom....spannend!!!!

@Hier nog TVOH aan het kijken...gezellig met manlief...
    Morgen misschien nog even snel mijn haar verven... en dan de hapjes maken en morgen Sint vieren...dus geen idee of ik tijd heb voor ZP..doe wel me best meiden!!!

Voor allemaal hele hele dikke knuffel...
    Liefs

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!
    Ninthe vond dat het om half 5 al tijd was om wakker te zijn, was mama t niet zo mee eens haha. Vandaag mag papa uitslapen dus ik ben met ninthe beneden. Vanavond ben ik home alone. Ajax speelt weer :)

Pooh. Hoop dat je maansteen nog goed werkt en dat het tempen je wat meer inzicht kan geven. Ik vond het erg prettig iig. Knuf!

Sas. Ik brand een kaarsje hoor!! Ik hoop dat het slijm betekent dat je extra vruchtbaar bent en dat deze decembermaand voll kado's een (of twee!) extra kado brengt!!

Ikke. Ja de 11.30 fles heb ik laten vallen. Die dronk ze toch al niet. Die van 15.30 gaat zo goed als op. Gaat dus goed dit 'nieuwe' ritme!

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Sas ik denk aan je vandaag meis!!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

wat zijn jullie toch schatten!!!!
    echt heel erg bedankt!!!
    ik heb het gisteren ook aan mijn ouders moeten vertellen want ze bleven maar doorvragen of ik morgen mee ging winkelen ;)
    ook zij vinden het super spannend ;)
    ik begin zelf nu ook beetje zenuwachtig te worden terwijl ik dat nooit ben :) kaarsjes branden hier ook allemaal!!!
    op naar een super goede dag vandaag....bleh wel erg vies weer overigens:(

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wolfje: Ik begrijp wat je bedoeld met dat houden van. In mijn kraamtijd heb ik ook wel eens tegen mijn man gezegd dat ik niet zeker wist of ik nog wel van hem hield omdat ik zoveel van ons meisje houdt. Kraamtranen overal! Maar ook van de tweede zul je net zoveel houden als van Sem!

Sasje: IK duim voor je dat het goed gaat allemaal. Ik vind het zo spannend!!!

Smyltje: Vieren jullie nog sinterklaas? Ook wel eens lekker, avondje alleen.

Stampertje: Fijne sinterklaas!!

Jeetje, wat een weertje!! De rugpijn is weer op z''n hevigst. Wat een ellende ook elke maand, grgrr.
    Zo eerst even de stad in, de laatste kadootjes kopen voor sint. Manlief moet ook nog, die oelewapper had het bedrag niet helemaal begrepen, dat heb ik ook nog maar 3x verteld tegen hem. Hij moet er dus nog wat bij hebben.
    En dan eind van de middag naar paps en mams. We eten daar en dan sinterklaas vieren. Vanmiddag even speculaas bakken en pepernoten maken voor vanavond.

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee wij vieren geen sint. Hebben we vorige week al gedaan met de schoonfamilie. Verder niet. Volgend jaar gaan we t wel echt vieren! Zal ninthe er ook wat meer van snappen :)

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja groot gelijk smyltje ;) heeft nu toch nog geen meerwaarde he :)

wij gaan morgenavond wel gourmetten bij mijn ouders met mijn zus en krijgen dan altijd een kleinigheidje.

btw ik heb gisteren twinkle gesmst met de vraag wat ze wilde maar krijg niks terug :( dus wat is wijsheid....haar dan toch maar eraf halen?

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden.....
    steek die kaarsen aan :)
    nog 3 kwartier er dan is het zover!!!
    stik van de zenuwen!!!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ga eitjes van Sasje en zwemmers van Sasjeman!! Zet m op!!!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heel veel succes Sas.... duim heel hard hoor meid!!!!
    Het moet gewoon lukken deze keer!!!!!

Vince zit duidelijk in een sprongetje, kan zichzelf minder vermaken, wil graag op schoot, wat huilerig/mopperig!!! Zal dit ook met het uitslapen te maken hebben? vanmorgen weer 8.30!!!!

Sas ik duim hoor!! Knuff

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh sas, ik denk zo hard aan je!!! Hoop zo dat het deze keer raak mag zijn!!

Stampertje:Tja, het kan maar zo een sprong zijn. En het uitslapen kan er natuurlijk ook mee te maken hebben. Denk dat je zelf wel het beste weet wat het zou kunnen zijn.

Hier; Me suf geshopt, gauw alles inpakken en door naar schoonouuders om het daar gauw neer te leggen voordat de nichtjes komen. Toen weer de stad in naar het stenen winkeltje. De maansteen was idd weer leeg. Dus weer ene nieuwe!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo iui5 zit erop.
    oei oei wat was is zenuwachtig. had ook echt buikpijn van te voren...en misselijk en gevoel van overgeven...kan van pregnyl komen of van de spanning :)
    nu net dacht ik ff ga maar eens ff de kerstboom al opzetten maar ben maar ff gestopt want voel me niet lekker..heb buikpijn!

18. Zeepaardje

stamp; veel sint plezier:)
    s6 met sprongetje... enne weer lekker uitgeslapen:D

ikke; N. was dus mooi op tijd wakker!

pooh; ja komt vast goed:)
    oh mannen:( ik moet voor manlief vaak ook alles opschrijven, anders vergeet hij het weer;)
    veel sint plezier!
    s6 met de nieuwe maansteen!

sasje; fijn dat je iui erop zit. duim voor een mooi roze resultaat!!

all; klossen staan sinds gister onder bed, morgen naar duitsland kerstmarkt...zit me nu echt af te vragen hoe ik het vol ga houden...
    2uur heen 2uur terug... pff dan ook nog eerst oma ophalen...
    denk dat ik savonds kapot ben;)

maandag drukke dag met al het sint gebeuren...

meiden fijn weekend nog denk aan jullie!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou wolfje jij durft zeg...ik zou echt never niet als ik zover als jij was naar het buitenland gaan of uberhaupt zover van huis af gaan!

20. Zeepaardje

sasje haha manlief eigenlijk ook niet ziet het totaal niet zitten, maar kleine komt voorlopig nog niet;)

Deel Deze Pagina