roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ik zou ook echt niet gaan....waarom ga je eigenlijk? want je ziet er zelf ook tegenop....?? dan maar weer volgend jaar! :)

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou ook niet zo ver gaan hoor!

Sas. Heb je al via whatsapp gesproken :)

Ik lig lekker in bed met een drankie en een nootje een film te kijken. Mn moeder smste of we maandag bij hun komen gourmetten en een spelletje. Gezellig!
    Fijne avond meiden!

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sasje; ja wil er gewoon graag naar toe...altijd zooo leuk en gezellig daar... zijn door omstandigheden er al 2jaar niet geweest... dus wil er nu perse heen:p

maar halverwege de heenreis kop koffie en halverwege de terugreis ergens wat eten... en in dortmund zelf ook maar wat vaker wat drinken;)

smyl; oh wordt vast gezellig maandag:D

hier barstende hoofdpijn, was niet meer te houden dus ff paracetamol op... bleh

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjezus christus, schrik me dood! Lig je alleen in bed, huis donker, film aan, gaat de deurbel laaaaang! Ik stiekem vanachter de gordijnen kijken zie ik niemand.. nou, ik ga dus echt die deur niet opendoen hoor! Krijg ik ineens een smsje van Sint en Piet dat ze langs zijn geweest. En ja hoor! Er stond een zak voor de deur! Nu wachten tot vriend thuis komt om de cadeaus open te maken.. wat een leuke verrassing! :D

5. Zeepaardje

smyltje wat leuk en lief hahahaha

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja echt lief! Ben zo benieuwd wat erin zit! Vriend is pas laat thuis dus moet wachen tot morgenochtend :(

7. Zeepaardje

smyl oh irri.... oh ik ben dan altijd zooo nieuwsgierig:D

gister hadden de buren bij ons de kadoos neergezet... manlief moest er savonds op de deur bonken zakken kadoos neerzetten en wegwezen:D

en buuf was bij mij en was ook zo nieuwsgierig... haha

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Pff, fijn dat het er weer op zit. NU heel lang wachten.... Ben zo benieuwd of het nu wel zo mag zijn. Heb hele goede hoop!

Wolfje: Fijne dag morgen. Ik vond het toen heerlijk in de auto, dat was de enige stoel waar ik lekker in kon zitten.

Smyltje; Wat een leuke verrassing nadat je van de ergste schrik was bekomen. En.. wat zat erin?

Hier: Sinterklaas gevierd. Wat een gekte zeg! 5 kinderen, waarvan 3 kleintjes die nog geloven. Ze waren niet te houden en dan wachten tot 7 uur (dan zou de buurvrouw kloppen)
    En wat is ze verwend. Haar mooiste kado was toch echt wel de kassa. Ben benieuwd hoe laat ze morgen naast mijn bed staat om te mogen spelen.
    Zelf ook verwend, een mooi bedeltje voor pandora armband met mijn mans letter en mooie waxinelichthouders
    Manlief een pasta-machine, ik verwacht morgen dus veel van het avond-eten...
    Nu gesloopt op de bank, wat vreten die kinderen energie zeg, op zo'n avond.

9. Zeepaardje

pooh; thx...normaal wel, maar nu met oma erbij niet, zit zo krap... maar goed komt ook wel goed:)

heerlijk avondje dus al gehad en lekker verwend!!! kassa van ficher price?

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh. Moet toch echt wachten tot morgen! Ajax is vanavond dus vriend is laat thuis. Ik ga nu slapen. Morgen cadeaautjes uitpakken£
    Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben ook weer terug vanuit het uiteten :)

@smyltje ik had het al gelezen op fb!! wat een super leuk idee :)
    ben benieuwd morgen!!! veel plezier met alles uitpakken!

@ pooh ja worden weer lange weken...maar goed ook jij goed verwent dus!!
    jaja zeker als de kids druk zijn dan zuigt het goed ;)

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: weet je wie de gulle gever is? Balen dat je moet wachten, heb je zoveel geduld? Sterkte er anders mee!

Wolfje: Hoezo krap? Je kunt toch wel met z'n vieren in een auto?
    En wat voor kassa, ehhh. Een hele mooie roze, met een microfoon. 632481 Supermarkt Kassa. Deze dus. Ze is helemaal gelukkig. Heeft al flink door de microfoon lopen roepen, en die kassa lade met "echt" geld erin! En de scanner piept! Nouja, echt helemaal geweldig dus! Denk dat ik morgen de rol van klant op me moet nemen...

Zo, heb even alle kadootjes uit de verpakking gehaald. Maar MEN!!! Waarom zit al dat speelgoed zo ongelooflijk vast geplakt???? Plakband, ty raps, metalen draadjes, elastiekjes... Je moet gestudeerd hebben om alles los te krijgen zonder woede aanvallen en zonder jezelf open te halen bij het losknippen/snijden.
    Maar het is gelukt, kunnen we morgen lekker spelen met al dat mooie speelgoed.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha jij krijgt je avond wel om pooh :)

meiden ik ga naar bed!

14. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen...

@Smyl, wat een super leuke verrassing!!! Ben ook wel benieuwd wat erin zit :D....
    @Pooh, ja wat een werk he!!! Hier ook..er zat zelf iets van speelgoed helemaal met schroefjes vast!!! Hoe verzin je het!!!! En dat wordt flink veel geld uitgeven dan Pooh :D...of misschien krijg je wel korting bij je meisje!!!
    @Sasje, hoe gaat het?? Buikpijn weg?
    @Wolfje, als je toch naar Duitsland gaat..heel veel plz!!! En denk wel om jezelf!
    @Ikke, hoe is het met jou? En met Jenthe???

@Dolfijn, hoe gaat het met je meid??? Heb je filmpje gezien van Beau aan het tijgeren...boefje :D...
    @Twinkel, lieve meid...ik hoop dat het lukt om het allemaal een plekje te geven..hele dikke knuffel..
    @Laurier, spannend morgen je 1e werkdag..alvast heel veel succes en plezier..
    @Mom, en jij met je bonuszoon ook Sint gevierd? Alles goed verder? Huis al verkocht?

@Hier weer prima nachtje... Vince kan weer wat nieuws.... blazen met zijn tong tussen zijn lippen dus een spetterboel...maar erg grappig om te zien hoe hij zijn best ervoor moet doen! Nu maar hopen dat hij het niet doet tijdens eten hahahaaha...

Liefs

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ stampertje hehe die vince ;) jawel hoor mama want met eten is dat dadelijk veel leuker om te doen...want dan zie ik ook resultaat met wat ik doe :)

@smyltje en en en heb je je vriend al wakker geschud voor de kado's?

@hier nog steeds last van mijn buik.....dus maar rustig aan doen vandaaag.

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Korting??? Daar doet ze niet aan, heb van de week nog een ijsje af kunnen rekenen voor máár € 50,00. Heb je wel een bolletje chocolade ijs hoor.
    En spetteren, dat is vooral leuk met spinazie. Leg het fototoestel maar vast klaar!!!

Smyltje; En, en.... (Ben niet nieuwschierig hoor)

Sasje; ik hoop zo dat de buikpijn voor een goed doel is!!! Slik jij trouwens ook al die tijd al foliumzuur?

Hier; Ons meisje heeft ons lief uit laten slapen. Nu zijn we lekker benedne met z´n tweetjes en weten van gekkigheid niet waar we het eerst mee zullen spelen. De kassa, of little petshop?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik slik dat wel nog...maar ja kan het wel eens vergeten...want tja....dat zal echt wel op peil zijn nu na 2 jaar :(

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Eindelijk de dadeautjes uit kunnen pakken! Ninthe heeft mooie sloffen, een piano en zo'n kralending gekregen. Papa een rituals set en een papaboekje en mama een ritualsset en een kerstreceptenbokje met servetten. Heerlijk verwend!

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Stamp. Zoo leuk als se dat doen he! Ninthe doet t ook vaak. Gelukkit niet tijdens t eten. Soms wel met de fles in dr mond :)

Pooh. En heerlijk aan t spelen?

Sas. Doe je lekker rustig aan vandaag?

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik duim heel hard Sasje.. denk aan je en hoop dat het deze keer raak mag zijn!

Natuurlijk duim ik ook voor jou Pooh: spannend!

@Rest: allemaal knuffel! vandaag kerstboom opzetten, heb alleen niet zoveel energie.. Beau heel erg verkouden dus al twee nachten niet/nauwelijks geslapen :(

xx

Deel Deze Pagina