@Dolfijn, wat baaleh zeg!! Hoop dat die verkoudheid snel over is!! Knuff meid...en als die kerstboom eenmaal staat is het hartstikke leuk!! @Pooh, hahahha...nou dat mag wel een heeeeeeel lekker ijsje zijn geweest dan hahaha!!! @Smyl, wat super lief!! En van wie kwamen de cadeautjes? @Vince heeft gewoon nog heel erg zijn 3slaapjes nodig...ik vind het prima....Hij zal zelf uit eindelijk wel aangeven wanneer het minder zal worden!! We gaan zo even bij mijn zusje haar nieuwe huis kijken..ze zijn aan het inrichten... Liefs
pff ik ben ook nog steeds bezig met de boom maar hij staat nu op de goede plek en de lampjes hangen er ook al in dus beetje kunnen de ballen erin
Hey lieve meiden, @ Sasje; Hoop dat de buikpijn voor iets heel moois gaat zorgen meis! Veel plezier met je kerstboom versieren @ Pooh; Dus jouw meisje ook al goed verwend! Heerlijk toch! En weet je al wat je vanavond te eten krijgt? @ Dolfijn; Ach gos die arme Beau Hij is wel regelmatig verkouden he? Balen dat jullie dan weer van die slechte nachten hebben. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem en jullie dan ook! KNUFF!!! @ Smyltje; Wat een leuke verrassing van Sinterklaas! Zag de foto op fb van Ninthe met haar kralending! @ Stampertje; Ach idd Vince gewoon lekker z'n 3 slaapjes laten houden, ze regelen het toch zelf wel. En wat dat spetteren is hier ook een tijdje geweest en dan ook met eten, kon je zelf daarna ook andere kleren aan . Veel plezier bij je zusje! @ Laurier; Heel veel succes meis morgen met je eesrte werkdag! Zal wel even wennen zijn denk ik. @ Wolfje; Hoe is het gegaan naar Duitsland? Veel gekocht? Nou heb mijn best weer gedaan hoor Hier gister bij schoonouders sint gevierd, wat is ons meisje verwend zeg! Een popenwagen waar ze achter kan lopen, een pop, een 'cd-speler' van fisher price met dieren geluiden en liedjes, kleren, 2 boekjes waarvan 1 van Woezel en Pip en lammetje Jenthe en een hele leuke verjaardags muts waar je de cijfertjes van kunt veranderen! Nou dat was het geloof ik wel . Wij hebben een mooi nieuw dekbed gekregen, lekker douchegel en ik zo'n das aan een stuk. Net klaar met werken en nu druk met wassen want heb gister 0,0 kunnen doen hier! Morgen en dinsdag lekker vrij Morgen id-kaart van Jenthe ophalen en naar het CB! Meiden fijne dag nog!
Dolfijn: Beterschap voor Beau, hoe zit je zelf in je vel? Voor mij hoef je niet te duimen hoor, ik ben weer in de volgende ronde (alleen mijn banner nog niet). Dus focus je voor 100% op Sasje!! Smyltje: wat een leuke kado's! Julie zijn goed verwend. Wat lief! Ikke: Wat is Jenthe goed verwend zeg! Jeetje. En nu lekker aan het spelen? Sasje: Wat een gedoe altijd hé, zo'n boom optuigen! Ben je helemaal klaar en kijk je nog eens, zitten er altijd weer een hoopje ballen bij elkaar, of lampjes.... Heb je een echte of een kunstboom? Hier: We hebben met al het speelgoed gespeeld, wat een pret. Zo even een kerstboom kopen. En vanavond maar eens de woonkamer verbouwen om al het speelgoed kwijt te kunnen. En dan moet van de week die kerstboom er ook nog in... Heb gewoon ruimte gebrek! Vanavond eten we spaghetti zelfgemaakt door manlief (als het lukt) met gehaktballetjes door de tomatensaus. Dat vind ons meisje zo leuk en lekker.
Wij hebben net een echte boom gekocht. Kunnen we die van de week optuigen. Nu even op de bank, wachten tot mijn hoofdpijn zakt.
wij doen de kerstboom altijd pas na mijn verjaardag (13e). dus nog even geduld stamp. ze kwamen van mijn vader en stiefmoeder sas. hoe gaat t? dolfijn. hoop dat Beau snel beter is pooh. lekker genoten van de pasta dus?
@Smyl, wat super lief zeg!! En als het zo'n verrassing is extra leuk natuurlijk! Wel bijna jarig dus ...hoe oud wordt je??? @Pooh, hoofdpijn btje gezakt? En de boom zal vast mooi versierd worden met de hulp van je meisje!!! En wat leuk zelf pasta maken, was het lekker? @Sasje, leuk!! Foto??? Staat altijd zo gezellig he...en er staan hier weer kaarsjes te branden hoor meid... @Ikke, tot nu toe dat hij het nog niet bij het eten, maar als hij het eenmaal door krijgt zal hij het wel erg grappig vinden!!! En jullie zijn flink verwend meid!! En wat grappig zo'n verjaardagsmuts... ik ken dat helemaal niet!!! @hier, de hele woonkamer weer eens veranderd...want anders kan de kerstboom volgende week niet staan!!! Echt leuk Vince rolt steeds vaker, soms ook wel een dag niet hoor...maar liep vanmiddag even uit de woonkamer, kwam terug en lag hij lekker op zijn buik te spelen!!! Van de week lekker maar 2dagen werken...zal dus ma en di zo en zo wat minder aanwezig zijn!!1 Liefs
Toch maar een ibuutje ingenomen. Werd steeds erger. Nu wel gezakt. De kerstboom is gekocht! En de pasta was lekker. Manlief had zelf pasta gemaakt met zelfgemaakt carbonara saus. Was echt superlekker! Wat is pasta maken makkelijk zeg! De spaghetti was niet zo glad, zeg maar als gekochte, dus de saus blijft beter aan de pasta "plakken". Morgen maar eens speelgoed opruimen, vandaag niet toe gekomen. Kakte vanmiddag helemaal in. Dus lekker niks gedaan.
Goedemorgen.... pfff wat vroeg zeg!!!! Ik wil iedereen ff een hele fijne dag wensen... Knuffel... Liefs xxxx
Stampertje en Smyltje: JUllie waren al vroeg op! Sasje: hoe voel je je vandaag? Hier: Ik was ook al op tijd eruit, moest weer naar fysio. Vandaag goede zin om alles eens even op te ruimen. Al het speelgoed weer even een nieuw plekje geven.
goedemorgen meiden, ook mijn wekkertje ging om 6 uur vanmorgen ,dus ben net terug van het werk.... hier een hectische dag gehad gisteren.....me zorgen gemaakt om vriendinnetje wat zwanger is wat zich niet lekker voelde en door werd gestuurd naar het zh en moet vanmiddag weer terug want heeft te hoge bloeddruk. daarna stond opeens de buurman aan de deur; ik kom je wat heel ergs vertellen.....zijn vrouw vanmorgen overleden dus die heeft even hier binnen gezeten bleh!! wat kan zoiets je overvallen zeg!!! toen snel door naar mijn ouders thuis gourmetten. en toen was het 22 uur voordat we thuis waren dus toen meteen mijn bedje in aangezien om 6 uur mijn wekker weer ging. vanmorgen gesprek gehad met teamleiderster en collega waarmee ik niet door een deur kan, hierin zijn we duidelijk geweest hoe we over elkaar denken.....verhelderd in ieder geval en kunnen we met een ''schone'' lei starten. pff nou zometeen ff snel naar de intratuin want had leuke dingen gezien voor in mijn vrouwenpakket en dan dus om half 4 naar vriendinnetje toe zodat ik met dr mee kan gaan naar het zh...hoeft ze niet alleen te gaan...dus drukke dag!! en heb nu al hoofdpijn!
Jeetje Sas wat een goede allemaal zeg Wat erg van je buurvrouw! Was het plotseling? En hoever is je vriendin in haar zwangerschap? Sterkte meis! Je bent een lieve vriendin voor haar!
wat een leuke muts zeg!! de buurvrouw is al 2 jaar ziek, had kanker. maar ik dacht dat het wel goed ging met dr want zag haar wel vaker lopen enz. maar ze is maandag opgehaald met de ambulance maar dat heb ik niet meegekregen want ik was toen werken....vriendlief had dat wel gezien omdat ambulance eerst bij ons voor de deur stond dus die kreeg het al benauwd en vanaf dat moment is ze ze bergafwaartst gegaan, had bijna geen zuurstof meer enz
Oh sasje wat ene nare berichten allemaal. Schrikken van je buurvrouw, juist nu je dacht dat het beter ging met haar. Laat je ons straks weten hoe het met je vriendin gaat? Ikke; Wat een leuke muts!!!! Hier: Toen mijn meisje naar school was even al het speelgoed opgeruimd waar ze uit gegroeid is. Leek me beter om dat te doen als zij er niet was. Doordat ze vandaag sinterklaas vieren op school moest ik ook al weer op tijd bij school zijn. Ze heeft haar pieten diploma behaald en een leuke puzzel kado gekregen. Zo eten koken en vanavond naar muziek. Morgen ben ik er de hele dag niet, moet werken en ga daarna door naar een beurs. Dus heel misschien 's avond anders woensdag pas weer.