lieve meiden heb bijgelezen, maar ben onwijs druk... zo dadelijk sint vieren en dan op tijd bed in... *gaap* dikke knuffels Duitsland was leuk, niet veel gekocht zitten met ons 6en in de auto... maar ik mocht lief voorin
@ Sasje; Hoe is het met je vriendin? En met jou? @ Pooh; Heel verstandig om het speelgoed op te ruimen als je meisje er niet is Is ze niks kwijt? Wat goed dat ze haar pietendiploma heeft! Succes morgen! @ Wolfje; Veel plezier vanavond! Hier Jenthe is weer goedgekeurd, ID-kaart opgehaald en nu ligt ze KO op bed!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24:2-12 3e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
hey meiden, ik zit net pas was pas om half 6 thuis vanuit zh. haar bloeddruk was nu oke, maar ze blijft zich niet lekker voelen. nu moet ze woensdag weer bloeddruk laten controleren en maandag weer terug naar het zh.
sasje; sterkte met vriendin ikke; zo id kaart is dan snel klaar zeg! lijst; kan niet kopiëren met de kleuren maar afspraak staat in me handtekening
Wolfje: Dan heb ik vast iets gemist. Dacht dat jullie samen met oma gingen, vandaar mijn reactie Ikke: Las het al op fb dat ze door de keuring was gekomen. Sasje: Fijn te lezen dat het nu weer goed is. geruststellend dat ze haar onder controle houden. Hier: Net tagliatelle zelf gemaakt met mijn meisje, wat een pret! Die pasta-maker is echt geweldig! Lees net dat ik vanavond geen muziek heb omdat het 5 december is. Bah, had er nu wel even zin in. Meisje hoest flink, echt zo'n blafferige hoest. Lekker op tijd naar bed, want al die drukke dagen hebben hun tol wel ge-eist
hallo meiden, wil even laten weten dat ik nog leef hahaha. Afgelopen weekend super druk maar onwijs leuk sinterklaas weekend gehad, weer vreselijk verwent! vandaag 1e werkdag gehad, was super leuk maar ben zeer moe nu... nog even bank hangen en dan alweer slapen... morgen werken van 7:30 tm 16:30, uur pauze tussen de middag da's best lang. maar bevalt van beide kanten super en het is zulks top werk :-D sorry sorry, misschien snel meer energie om te reageren!! xxx
Zal als ik vanavond tijd heb alles bijlezen. Gister surprises gehad op school en 's avonds gourmetten bij mn moeder. Vandaag lekker een uurtje later beginnen! Heb vanavond wel zumba, dus weet iet zeker of ik er vanavond ben. Maarrrr ben morgen vrij!! Dus dan ben ik er sowieso Nu snel douchen!
Laurier: Wat fijn te lezen dat je het zo erg naar je zin hebt. Sasje: Hoe voel je je? WOlfje: Hoe was je avond? Erg verwend? Ik ga zo werken, een lange dag want aan het eind van de middag gaan we naar de beurs. Misschien tot vanavond.
goedemorgen meiden, @laurier fijn dat het zo goed bevallen is, pff wel lange werkdagen dus!! hoe doe je dat met de hond? kan hij zo lang alleen zijn?? @pooh werk ze en naar wat voor een beurs gaan jullie? @smyltje oh moet jij gewoon werken? hier zijn de scholen dicht zodat de kids met speelgoed kunnen spelen @hier gisteren al om 21.00 uur gaan slapen was kapot moe en hoofdpijn heb geslapen tot vanmorgen half 9....maar hoofdpijn komt weer opzetten!!! ik vind het zo shit dat ik iedere dag wel iets ervoor moet innemen...tja dat is natuurlijk ook niet echt gezond
meiden. ben kapot, vannacht slecht geslapen...elk uur wakker en niet ff... bleh... avond was erg gezellig, sem is goed verwend we hebben genoten... alleen nu dus slechte nacht, zo overblijven en dan naar bloemist bloemetjes halen denk aan jullie knuffels laurier; fijn dat je er nog bent fijn dat je werk bevalt! pooh; beterschap met je meisje smyl lekker wat later begonnen sasje; balen van je hoofdpijn, hoop dat het wat afzakt... knuf
hier heel pedagogische bezig Sem met oma voor een dvd en ik ff lekker liggen haha heel mooi bloemstukje van me oma gekregen, zo lief Weet niet of ik er vanavond ben... Glee kijken
Hey meiden, @Sasje, wat baaleh van je hoofdpijn meid!! Hoop dat het snel beter wordt..en hoop dat je een gezellige avond hebt (gehad)... @Wolfje, baaleh meid, mijn nachten werden steeds beroerder maar hoop voor jou niet!!! En doe je goed even je rust pakken!!! @Pooh, en vandaag weer pasta hahaiahahah... @Laurier, wat fijn meid dat het zo goed bevalt..fijne werkdag maar weer.. @Smyl, las dat je een leuke week voor de boeg hebt.. Ben ook alweer klaar deze week ... @Hier, mijn papa is vandaag jarig..dus uit werk naar mijn ouders, mijn vader had Vince al opgehaald van kdv en daar lekker gegeten...Vince was erg gezellig dus wat laat naar bed gegaan vandaag...maar morgen hoeft hij niet naar het kdv want ik ben lekker al klaar voor deze week ... Liefs
stamperte; gefeliciteerd met je vader Fijne dag gehad? Oh lekker de rest van de week vrij,geniet lekker van V.!!! Hier met sem ook op het laatst weinig nachtrust, maar hopelijk was het nu eenmailig, we zullen zien... all; maakte me vanmiddag wat zorgen, kleintje nauwelijks gevoeld, wou na zwemmen de vk bellen, maar voelde hem toen gelukkig weer volop! Knuffels en fijne avond nog!!!
hey meiden, @stampertje van harte gefeliciteerd met je vader. oh en al lkker weekend @wat een rust hiero zeg!!! @ wolfje oh gelukkig voelde je je kleintje weer snel!!
sasje; op heel veel topics waar ik in mee schrijf is het erg rustig... misschien te maken met de drukke decembermaand....?