@All; heel veel gelezen maar zou eigenlijk niet weten wat sorry meiden.. me hoofd zit vol.. Dat zien jullie misschien ook wel aan het tijdstip waarop ik nu zit te typen kan niet slapen, er spookt té veel door me hoofd.. zit te twijfelen of ik het hier neer ga zetten of niet.. wil het kwijt.. maar weet niet wat ik er mee moet en of ik wat aan jullie reacties heb of dat ik mezelf nog gekker ga zitten maken.. pff.. dit lucht in elk geval al even op.. Eerst maar even gewoon over Beau Hij is erg verkouden geweest.. 4 hele slechte nachten gehad, hij zat zo vol dat hij niet echt goed kon drinken.. dus telkens kolven en kleine slokjes met de fles gegeven. Gelukkig ben ik nu ook verkouden en dus krijgt hij een extra dosis antistoffen en knapt hij nu redelijk op. Het tijgeren gaat super: het gaat zo snel de kamer door! Ben heel benieuwd hoelang het duurd voordat hij echt gaat kruipen.. zit de hele tijd op zijn knietjes te hupsen; erg leuk om te zien! Ook is hij volgens mij alweer gegroeid.. shirts worden weer te kort.. Broekjes blijven prima dus zal weer in de lengte zijn. Geniet nogsteeds super van hem! xx
Sasje: Balen van je hoofdpijn steeds. Het lijkt er echt bij te horen, hoop dat dit de laatste keer is. Heb nog steeds een supergoed gevoel! Wolfje: Jij had gisteren een slechte nacht gehad, waardeloos. Want je hebt je energie wel nodig voor straks. En an maar even niet pedagogisch bezig, daar zal Sem vast niet minder om worden... Goed om af en toe even aan jezelf te denken! Stamper: Beetje laat, maar ook nog gefeliciteerd met je vader. En nee, geen pasta op het menu voor het dametje, gisteren had ze sperziebonen. Dolfijn: Oh wat waardeloos van je nacht. Zelf flink verkouden, beterschap meid. Het is zo zielig als die kleintjes zo verkouden zijn, maar wat je zelf al zegt, wel heel goed voor de weerstand. Maar dat is dan ook het enige waar het goed voor is... Lees tussen de regels door dat er meer aan de hand is. Als je je hart wilt luchten mag je dat altijd hier doen, ook al kunnen we je misschien niet met raad bij staan, het lucht misschien wel op. Ik kan nu niks anders doen dan je hele dikke knuffel geven! Hier: Gisteren gewerkt en door naar de electrobeurs in Hardenberg. Om 23 uur thuis. Meisje was zo verkouden dat ze vanacht bij ons in bed is gekropen, dus ik heb niet geslapen. Vanochtend heel vroeg wilde ze graag een slokje water, maar dat kwam er dus uit... op ons bed. Dus ja, ik heb ook niet meer geslapen. Vandaag vrij, hoef vrijdag pas weer werken, dus ik doe vandaag gewoon iets rustiger aan. Zo eerst maar even wassen, al het beddengoed.
@Pooh; dank je meis.. er is inderdaad meer aan de hand kan het nog niet verwoorden, maar mocht het zover zijn weet ik jullie te vinden.. Balen van je nacht, doe vandaag inderdaad maar rustig aan.. Beterschap met je meissie! xx
Dolfijn: Je weet dat je ook via een Pb terecht kan bij vele van ons. Als ik iets voor je kan doen, laat het me weten. Je woont zo dicht bij! De eerste was zit erin. Zo dametje maar even in bad stoppen. Kna ik ondertussen even strijken, want dat wacht ook op me, sinterklaas heeft al het werk doen laten liggen...
Goedemorgen, @Lieve Dolfijn, wat vervelend meid!! Wat Pooh ook al zei je kan altijd bij ons terecht!!! In ieder geval een hele dikke knuffel!!! En wat leuk dat Beau zo aan het tijgeren is!!! @Pooh, wat baaleh zeg van je meisje!!! Is ze ziek aan het worden? En doe maar lekker rustig aan vandaag... @Sasje, ik las op fb naar de Ikea!! Veel plz meid!!! @Wolfje, betere nacht gehad? @Laurier, fijne werkdag maar weer vandaag... @Mom, hoe gaat het met jou? @Lieve Twinkel, ik hoop dat je het rustig aan het verwerken bent!!!! En dat je het plekje kan geven...wil even laten weten dat ik aan je denk hoor!!! @Hier, Vince dacht laat ik weer een keertje vroeg komen..dus 5.40 de fles gehad, toen weer naar bed en werd pas weer om 8.30wakker..dus dat was dan wel weer lekker! Fijne dag allemaal... Liefs
Meiden, Alles weer bijgelezen, maar ben onwijs druk.... zowel op het werk als prive (fijn die decembermaand)... @ stampertje: met mij is alles prima. Huis is nog niet verkocht, maar wel weer kijkers gehad. Dus we wachten af. @ Dolfijn: hele dikke knuff!!!! @ sasje: ik duim voor je dat het deze keer raak is!!!! @ de rest: denk aan jullie en blijf alles meelezen. tot snel!
Zooo daar ben ik ook weer even. Ninthe was vroeg wakker vandaag (6.15 uur) en dat op mn vrije dag ze slaapt nu wel alweer 1,5 uur haha. Zal zo wel wakker worden. Sas. Hoe is t met de hoofdpijn?? Stamp. Ook al lekker vrij, heerlijk he! Dolfijn. Wat rot dat t ff niet lekker gaat. Zoals de rest ook al zei, als je eraan toe bent, weet je ons te vinden! Knuff Mom. Fijn weer even iets van je te horen! Ikke. Hoe is t met jou? En met je kleine grote meid? Pooh. Strijk ze!
Stampertje: Fijn dat Vince toch nog even in slaap viel, heb jij ook even je uurtjes vol kunnen maken. Meiden, even een praktisch vraagje. Wij hebben nu de droger op de wasmachine staan. Nu zag ik dat die droger toch een beetje gaat wandelen als de wasmachine gaat centrifugeren. Zou dit op te lossen zijn met zo'n "plank" die je kan kopen bij de bouwmarkt? Je weet wel, zo'n ding met soms ook zo'n uitschuifplankje. We hebben een best wel kleine wasmachine, de droger steekt ook ietsje uit ( paar cm) aan de voorkant. Ben bang dat ik een keer niet goed op let en de droger kwakt er vanaf... Naast elkaar past helaas niet. Eerst stond de droger op zolder (gebruik 'm niet veel) maar nu we er straks gaan slapen kan ik dat ding daar niet meer kwijt.
dolfijn; dikke knuffel meid, fijn dat beau lekker rond tijgert! pooh; wat naar dat je meisje zo verkouden is beterschap!!! s6 met alles wassen en strijken! Ik zou idd even informeren naar een plankje of iets van steunen voor de droger... stamp; V. was er vroeg bij vandaag... maar erna wel weer lekker geslapen, scheelt weer mom; dec. idd drukke maand... smyl: N. was er ook vroeg bij...en dat op je vrije dag ja... all; vannacht een iets betere nacht gehad... alleen erg hoofdpijn...bleh... sem is wel mega lief en gisteren zijn hoofd tegen me buik; baby kom je er nou gauw uit? *smelt* zooo lief! net me vluchttas maar klaargemaakt... voor als ik eventueel naar het zkh moet... zit nu 2babypakjes in,wikkeldoek,spuugdoekje,mutsje, pyjama en dan de maxi cosi mee... voor mezelf 2nachthemden,pyjama,kleren voor naar huis, 2 onderbroeken, bh, toillettas... kleingeld en rolletje snoep... moet dan nog zw.kaart mee, plus verzekerings pas, ponsplaatje, id kaart... jullie nog tips? ga zo wat eten en dan vanmiddag naar de vk toe... knuffels
@Wolfje, komt echt dichtbij...Het kan gewoon elk moment gebeuren!!! Spannend ... Uhm...misschien 2verschillende mutsjes...wij hadden er 1tje mee die te klein was..dit kwam met name door de vacuümpomp!!! En misschien wat eten in je tas...ook wat zoets...dextro ofzo! Ook voor manlief handig om iets van liga te hebben... @Mom, baaleh/jammer dat het huis nog niet verkocht is...maar zolang er kijkers blijven komen is er hoop!!! @Pooh, ik heb geen idee meid...wij hebben geen droger (maar denk dat we er binnenkort wel 1gaan aanschaffen..krijg mijn was gewoon niet weg gewerkt!!! @Smyl, echt heerlijk..zou best 2dagen willen werken hoor ... Vince vanmorgen geslapen van 10.00 t/m 12.15, toen hebben we hem maar wakker gemaakt want hij had om 5.40 zijn fles gehad en daarna niet meer..wel fruithap hoor!! ! En nu om 13.15 te bed gelegd...ben benieuwd hoelang hij nu slaapt... Druk met de was bezig... Liefs
Wolfje. Labello! Kreeg droge mond van t puffen en persen Wij hebben de droger ook op de wasmachine met een plankje ertussen en hij wandelt niet...
Smyltje: Hebben jullie gewoon een plankje ertussen of zo'n speciale van de bouwmarkt: onderdelenExpert | 102-100-0115 | Tussenstuk wasmachine wasdroger + werkblad Anders vanavond even langs de gamma, even kijken of dat gaat helpen. Dit is niet echt fijn. Stampertje: Hier ook pas een droger gekocht toen ons meisje op komst was. Nu gebruik ik 'm 's winters wel veel, maar zo gauw de zon weer gaat schijnen hang ik alles buiten, scheelt een hoop stroom, en werk van het strijken. Vanochtend 2 wassen gestreken. Net de kerstboom in de standaard gezet. De lampjes hanger in, de ballen doen we vanavond als manlief thuis is. Meisje is niet fit, denk dat ze zo ook een tukje gaat doen op de bank.
Wolfje: Misschien iets van muziek mee, een mp3 speler ofzo. En een leuk tijdschrift. Iets wat makkelijk weg leest. Verder weet ik het zo ook niet...
hey meiden zo ik ben er ook weer!!!ben inderdaad meteen vanuit werk, doorgereden naar huis, hond snel uitgelaten en toen naar heerlen naar de ikea toen terug naar huis, kerstboom gekocht voor buiten, hier de lampjes ingedaan en nu zit ik vriendin zit weer in zh,zou eigenlijk mee gaan als ik op tijd terug zou zijn maar dit was helaas niet het geval. bloeddruk was weer te hoog, dus heeft weer bloed moeten prikken en urine in leveren en ligt aan ctg...ben benieuwd! @dolfijn je mag me altijd pben he meid!!! dikke knuffel voor jou!! @pooh je meisje ook al ziekjes...germ dan maar lekker op de bank! @smyltje jij was al vroeg wakker!!! en dat ook nog op je vrije ddag! @wolfje en was alles oke bij de vk? @hier krijg alweer keelpijn daar wordt je toch gek van!!
Jullie zijn allemaal lief meiden.. fijn dat jullie er voor me zijn ondanks dat ik er nu zo weinig voor jullie kan zijn.. Allemaal even dikke knuffel! xx
Pooh. Ja die van de link hebben wij. Vind het ook lekker werken! Ben nogal lang dus ik zet altijd de wasmand erop voor de droger leeghalen. Heerlijk! Sas. Hoop dat alles goed is met je vriendin! Ik ga vogende week vrijdag op kraamvisite bij mn vriendin. En aanstaande vrijdag weer babyzwemmen. Verder net Ninthe haar ID aangevraagd. Kan ik volgende week donderdag ophalen! En wat een storm!!
ja is ontzettend vies weer he bleh!! morgen ga ik knutselen bij vriendin/collega van me. zij is super creatief...dus kijken of zij goede ideeen heeft. heb 2 rieten kranzen gekocht voor op een pot en deze dan voor de raam. met lampjes erin...maar dan nog versieren/aankleden
@Dolfijn, uiteraard zijn we ervoor je meid!!! Dikke knuff... @Sasje, wat leuk!! Veel plz alvast met crea bezig zijn..en wat vervelend voor je vriendin!! Hoop wel dat alles goed is! @Smyl, idd blegh wat een storm...ik heb geen auto, die heeft manlief mee te werk dus vanmorgen ff snel boodschapje gedaan en verder niet buiten geweest, ga zo met Vince niet op de fiets!!! @hier, een wasdagje, verder lekker aan het genieten van mijn ventje...hij is zo gezellig .. Liefs
vriendin is weer thuis, ze heeft hoogstwaarschijnlijk bloedarmoede. ze mocht kiezen of nacht daar blijven of naar huis en morgenvroeg weer terug, hiervoor heeft ze ook gekozen. dus morgen weer bloedprikken en dan even afwachten wat er dan uit komt.