@Sasje, dat is gelukkig wel goed te behelpen! Zal een opluchting zijn... @Hier, Vince ligt alweer lekker te bed..!!! Want een makkelijk kind is het toch...vrijdag is hij alweer 6maanden... Wat gaat de tijd toch snel!!! xxx
Ben benieuwd sasje. Bloedarmoede is te overzien toch?! Stamp. Gaat zeker snel! Maar fiets jij al met vince dan? Dacht dat dat pas met 9 maanden 'mocht'.. en hoe is t eigenlijk met zn tandjes? Heb je een foto??
ja ze weet niet wat er gaat gebeuren als dit morgen nog zo is..... meiden ik ga naar bed voel me echt beroerd!!
@Sasje, baaleh dat je je zo beroerd voelt!!! Gaat de griep dan toch doorzetten!! Knuff... @Smyl, wij hebben zo'n baby-mee!! Maxi cosi houder voor achter op de fiets!!! We hadden eerst een bakfiets gekocht, maarjah helaas ging dat bedrijf failliet... dus toen deze oplossing... En hij heeft veel bulten in zijn mond en 1wit puntje maar gaat in fases dus zet niet in 1x helemaal door! En fietsen, mag op het moment dat je kindje goed zelf kan zitten..(Maar echt goed) dan is het dus sterk genoeg om zijn/haar nekje goed te houden!!! Dus dat kan al wat eerder zijn dan 9mnd!!!
ja ik weet het ok niet...heeft allang geduurd voordat het over was, en opeens is het weer terug...hopelijk doet een nachtje slaap goed!!
ooowh dacht al stamper, Vince is wel errug snel Ninthe kan nu zelfstandig zitten (valt alleen heel soms om als ze zich abrupt omdraait) dus ik kan binnenkort wel met haar gaan fietsen! en wat duurt dat doorkomen dan lang bij Vince! verschilt dus echt per kind. Ninthe had eerst helemaal niks en toen ineens een puntje wat meteen doorkwam en 3 dagen later ofzo ook de tand ernaast. nergens last van overigens
Dolfijn: We wegen niet af wie wat voor wie doet hoor. Wie even een steuntje kan gebruiken en een knuffel die verdient 'm. En jij verdient nu een dikke knuffel, dus bij deze!! Sasje; O wat vervelend voor je vriendin, is met de baby verder alles goed? Jij bent ook flink druk geweest zeg! Laat je wel het resultaat zien van het knutselen! Heb hier nog een joekel van een krans liggen, wil er ook iets mee doen, maar weet nog niet wat... Slaap lekker en ik hoop dat je je morgen weer iets beter voelt Smyltje: Dan ga ik morgen maar even kijken voor zo ééntje. Bedankt voor je reactie. En ja hoor, je mag fietsen als ze een tijdje zelfstandig kan zitten en sterk genoeg is om alle hobbels op te vangen in haar nekje. Hier toch nog een druk dagje gehad. Meisje was vanmiddag in slaap gevallen op de bank en door het hoesten in haar broek geplast. Dus de bak nat, zij nat... Net de kerstboom versierd en vanmiddag een beginnetje gemaakt met het knutselen van kerstballen van papier voor in de boom. Nu brak op de bank. Vroeg naar bed vanavond.
@Smyl, het is idd heel verschillend!! Opzich heeft hij er niet heel veel last van hoor! Wel veel op dingen willen kauwen!!! JA dat ene puntje zit er al een tijdje...ach we zien wel wanneer ie helemaal doorzet! En leuk binnenkort met Ninthe fietsen ... @Pooh, owh wil ook de kerstboom opzetten!! En wat leuk zelf kerstballen maken! Rustig aan meid... Hier manlief toch eerder klaar met werk dus gezellig nu samen op de bank warme chocomel drinken ..
Vanmiddag om 13.30uur had ik controle van de verloskundige...alles was gelukkig weer goed! Wel aangegeven dat ik ons kindje normaal 24uur per dag voel, 7dg in de week... en sinds gisteren hele uren helemaal niet... Was eigenlijk best een omslag van zo'n druk kindje! Moest dus door naar het ziekenhuis voor een CTG (hartfilmpje) en een echo... Dus naar het Lukas toe en melden bij route 33 Gynaecologie & Verloskunde. Even wachten en mocht toen op bed voor de CTG... een uur! Hartslag van het kindje was helemaal goed... wel veel harde buiken te zien... Toen de echo, er werd gekeken of er voldoende vruchtwater was... dit was gelukkig wel zo! Maar dat ik dus veel harde buiken heb, kan komen door een blaasontsteking, dus urine ingeleverd... Morgen om 15.00uur terug voor een extra groeiecho, door de vele harde buiken kan het zijn dat het kindje niet goed groeit... en krijg dan ook de uitslag van de urine! Kleine is nu weer lekker aan het bewegen!
@Wolfje, had net gereageerd op je hyves! Maar fijn dat de ctg goed was...nu hopen dat de harde buiken misschien al wat voorwerk is!!! Alvast succes voor morgen... xxx
vorige week was ik toch zo in het zwembad gevallen, in het stoombad... nu ligger er stroeve tegels in... na mij is er nog iemand gevallen heup gebroken en veel klachten gehad dat het er te glad is... wel beter nu zo!
Wolfje: Hoop dat het geen blaasontsteking is.... Blij dat alles goed is met je kindje Goe van het zwembad dat ze er gelijk wat aan hebben gedaan! Hier: meisje is weer naar school. We hebben een goede nacht gehad. Had ik ook wel even nodig. Nu de trapkast even opruimen. Alles wat we niet kwijt kunnen wordt daar altijd ingegooid. Dus nu maar weer even orde scheppen...
goedemorgen meiden, @wolfje ok jij al dagje zh gehad! hopelijk heb je geen blaasontsteking!!! ik denk wel dat je eens gas terug moet gaan nemen hoor,want jij doet nog ontzettend veel, en dan vind ik het niet gek dat je harde buiken krijgt!! @pooh leuk komt er ook een foto als de ballen klaar zijn @voor de rest weet ik het ff niet meer...heb klokje rond geslapen maar voel me nog steeds nog net zo bagger!! is weer precies hetzelfde dan vorige week
Hey meiden, @ Wolfje; Succes vandaag in het zh! Ben benieuwd of het blaasontsteking is... Wel fijn dat alles goed was met de kleine! @ Sasje; Wat balen dat je je weer zo rot voelt Hopelijk zet het dan nu even door dan ben je ervan af.... @ Pooh; Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad en je meisje weer naar school is! Succes met opruimen. @ Dolfijn; Knuff we hebben al even gepraat via pb.
Sasje: Dit is echt waardeloos, of je voelt je belabberd of je hebt hoofdpijn. Zouden multi-vitaminen je de winter een beetje door kunnen helpen? Dolfijn:ik hoop dat je je hart een beetje hebt kunnen luchten bij Ikke. DIkke knuffel van mij. Ikke: Hoe gaat het met jullie?