roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Hier alles oke

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Sasje24:

NOD

: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24:2-12 3e fm
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.
    Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

zie fotos op fb van mijn creatie ;)

@dolfijn nou ja fijn dat je in ieder geval de keuze hebt gemaakt om je hart te luchten bij ikke....

@ pooh ik ben eigenlijk nooit ziek......keelpijn heb ik inderdaad wel vaker maar goed...gaat ook wel weer over ;)

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, had het gezien!! Ziet er mooi uit meid!
    @Dolfijn, hoop dat het wat beter met je gaat meis, knuff!
    @Ikke, zag je foto's op fb wow wat wordt je meisje ontzettend groot zeg...
    @Wolfje, ben benieuwd naar de uitslag van de urine!!

@Zo nou heb vandaag de kerstboom neergezet..en wat is dat weer gezellig :D...
    We hebben vandaag ook de foto's opgehaald bij de AH...wel duur maar we hebben gewoon alles gekocht...ze zijn ook gewoon allemaal leuk!!!!
    Vandaag Vince een half broodje gegeven en wat zat hij heerlijk te eten...ging bijna op!

5. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ben zo blij met deze :):):)

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik ben ook tevreden hoe het er uit ziet :) erg mooi geworden!!

meiden ik ga naar boven, voel me echt niet lekker.....keelpijn en oorpijn en mijn hele nek doet pijn :( morgen vroeg om 6 uur uit mijn bed om te gaan werken....had eigenlijk ook nog cursus morgenvroeg maar deze sla ik maar over...

7. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    mooi stamp! en jeetje meis, dat is vroeg brood! raden ze toch pas aan met 8 maanden? dacht dat ik vroeg was ;)

sas. beterschap!

hier. pfff Ninthe is zo aan t modderen met de flessen! heb een vraag gesteld aan de voedingsdeskundige, weet t ff niet meer hoor...

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Echt heel erg mooi zeg, die vaas!

Stampertje: Verleidelijk hé?! Wel een hele mooie foto zeg! Maar ja, ook wel logisch met zo'n mooi mannetje...:p

Even de stad in geweest, hoestdrank gekocht voor mijn meisje. Ze blaft als een zeehondje.
    Thuis heeft ze een mooi kerststukje gemaakt, (denk je wel Sasje voor het idee)
    Dus die staat nu op de tafel.
    Verder eindelijk alles opgeruimd, de trapkast is weer netjes. Al het speelgoed een beetje opnieuw georganiseerd. Het moest allemaal plaats maken voor de kerstboom. Nu heb ik alles weer netjes en naar m'n zin.
    Gelijk maar een foto van mijn meisje haar creatie...

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ik hoop dat je snel antwoord krijgt

Sasje; Slaap lekker en ik hoop dat je nu echt opknapt van een goede nacht.

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wauw wat is je meisje weer crea geweest...echt leuk Pooh!!!
    En dank je :D...

@Smyl, mag in principe vanaf 6maanden!! En dat is ie morgen..had hem wel al een paar keer 1/2 plukjes gegeven en dat ging prima dus dacht vandaag..ach die ene dag!!
    Gewoon kijken hoe je kind reageerd en Vince was er al aan toe blijkbaar hahaha!!!

@Sas, rustig aan meid...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja leuk pooh!!!!

meiden krijgen we net telefoon van moeder vriendlief...is de moeder van stiefbroer plosteling overleden....64 jaar!!
    dinsdag crematie van :(

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    He bah Sasje, wat een naar nieuws weer!! Gecondoleerd en sterkte...xxx

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Wat mooi heeft je meisje dat gemaakt zeg!

@ Smyl; Brood mag idd vanaf 6 maanden... Wat is Ninthe aan het doen dan met haar flessen? Zal zo je vraag anders even lezen...

@ Stamp; Wat een leuke foto van Vince! En gezellig de kerstboom :D hier van het weekend maar doen!

@ Sasje; Oh bah wat naar zeg :( Was ze niet ziek ofzo?

@ Wolfje; Hoe is het meis????

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Wat een naar nieuws. En zo jong nog...

Meiden, dank jullie wel voor de complimenten, zal ze aan haar doorgeven. Van het weekend maar weer verder met de kerstballen

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden

nou met ons kindje is alles goed:D
    weegt nu ongeveer 3600gram:$

Alleen heb ik een fikse blaasontsteking...dus nu kuurtje ervoor gekregen...

Morgenochtend wil ik met Sem naar de schaatsbaan en smiddags zwemles... dus zal er weinig zijn...

knuffels

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; hier ook een trapkast die regelmatig opgeruimd moet worden haha...
    ja hoesten is niet fijn... hopelijk is je meissie er snel vanaf!

sasje; gecondoleerd, naar nieuws altijd!
    ik doe rustig aan hoor;) enne balen dat jij je nog zo beroerd voelt:(

stamp; leuke foto:D oh alles gekocht, tja soms kun je het niet laten he:p hier aan de muur ook een fotoreportage van sem rond 4,5mnd, zo leuk:D

smyl; naar dat de flessen niet goed gaan, hopelijk snel verbetering erin...

all; nog 6x overblijven!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer even het is alweer even geleden:) maar hier gaat het wel goed hoor heb af en toe nog momenten maar gaat steeds beter gelukkig ben nog in afwachting van mijn ongi dus laten we maar hopen dat het snel vanzelf opgang gaat komen het kan na een mk soms wel 6 tot 8 weken duren en soms nog wel eens langer:( maar dat hoop ik eigenlijk niet ook zie ik ook wel een beetje op tegen die ongi maar dat komt wel goed:)

@ sasje wat een vervelend bericht zeg:( gecondoleerd heel veel sterkte;) ik zie dat je inmiddels aan het afwachten bent ik hoop op goed nieuws meid denk aan je

@ dolfijn ik lees dat het allemaal niet zo lekker gaat bij jou:( ik hoop dat het allemaal snel beter zal gaan meiss een hele dikke knuffel voor jou denk aan je ondanks dat ik er niet veel ben;)

@ smyltje ik lees dat je directeur inmiddels is overleden wat een naar bericht zeg dat was vast erg zwaar:( mooi meisje hebben jullie

@ ikke zag wat foto's van jullie meisje voorbij komen wat een lieffie is het toch:)

@ stampertje lief dat je veel aan me denkt maar ik denk ook aan jullie meiden echt waar;)

@ poohbeer beterschap voor je meisje;)

nou meiden heb even geprobeerd te reageren meer heb ik niet onthouden denk aan jullie

liefs twink

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Twinkle. Wat fijn wat van je te lezen. Ik hoop voor je dat je ongi snel doorzet en dat je niet zo lang hoeft te wachten!

Pooh. Mooi gemaakt hoor!

Stamp. Owh ik dacht dat brood pas met 8 maanden mocht. Dat las ik overal. Had ik ook wel eerder kunnen beginnen;)

Sas. Hoe gaat t met je?

Hier. Ninthe vroeg wakker gemaakt zodat ze er ook vroeg inkan straks want we gaan babyzwemmen! Vanmiddag visite van mn collega met haar kids. Verlate kraamvisite ;)

19. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

@Twinkel, wat fijn dat je weer even komt buurten!!! Oh meid hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op je ongi hoor!!! En als je toch nog er over wilt praten of gewoon ff wat kwijt wilt...we zijn ervoor je!!! Knuffel...
    @Smyl, wat leuk!! Veel plz met zwemmen...en dat is wel heel erg late kraamvisite hahaha...Ik denk dat het vanaf 8maanden is als je pas vanaf 6maanden bent begonnen met bijvoeding!!
    En ik ben niet heel erg van dat mag wel en dat niet... ik probeer het en als het niet gaat wachten we nog en gaat het wel zetten we het door!!! Behalve dingen dat hij echt niet mag hoor!!

@Hiephiephoera...Vince is vandaag alweer een halfjaar!!! Wat gaat het super snel zeg....
    Vanmiddag komt een vriendin met haar dochtertje op visite en later op de dag komt mijn zusje en moeder taartje eten :D...

Liefs

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@twinkle fijn iets van je te lezen meid!!
    neem je tijd!!

@voor de rest weet ik het ff niet meer...ik voel me nog steeds niet lekker...heb ook opeens uitslag op mijn handen en handpalmen.
    dus daarvoor al bij ha langs geweest of ja assistente en ik moet later op de middag ff terug bellen om te kijken of ik zalf krijg of dat de dokter me toch wilt zien...ff afwachten dus.
    hopelijk wilt hij me ff zien dan kan hij meteen ff in mijn keel en oren kijken.....

Deel Deze Pagina