@ Pooh; Ja wij vonden het ook snel na zo'n flinke operatie... Ze eet nu veel kleine beetjes over de hele dag en dingen waar veel callorieen inzitten. Ze heeft ook van die pakjes astronauten-voeding. Haar darmen moeten ook weer wennen aan het eten en hun weg weer vinden nu ze een flink stuk missen...
pooh; ja 's avonds neem ik me rust, heb manlief nu al zover dat hij sem naar bed brengt, koffie indoet en voor drinken zorgt dolfijn; jeej wat een gedoe zeg, heel veel sterkte meid!!!!Knuffel sasje; trap heb je mooi opgeknapt meid!~ mama van shaun; ze heeft internetstoring en hoopt hier snel weer te komen... ikke; heerlijke nacht zo dus benieuwd wat je cyclus dit keer gaat doen! all; Vandaag was de zolder aan de beurt... manlief had gisteren al het babyspul en speelgoed voor mij naar beneden gehaald... Vandaag alles uitgezocht, was niet mooi meer was heb ik meteen weggedaan... Wat we bijna kunnen gaan gebruiken in de sere gezet! De kinderwagen heb ik in elkaar gezet en die buiten even lekker laten luchten, net als de Maxi-Cosi! Ja ja de nesteldrang is toegeslagen... Verder had ik vandaag de uitnodiging ontvangen om de baby doos op te halen, die vanmiddag opgehaald...zitten leuke dingetjes weer in Ook heb ik een kadootje gehaald voor een vriendin, daar gaan we morgen eindelijk heen op kraambezoek! Donderdag moet ik weer naar de verloskundige toe! Ook wil ik dan gaan kijken naar geboortekaartjes! Volgende week gaan we bezig met het kamertje! Fijne dag nog allemaal, knuffels!
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Gisteren de kelder opgeruimd, schoongemaakt en spullen weggegooid! Vandaag was de zolder aan de beurt... manlief had gisteren al het babyspul en speelgoed voor mij naar beneden gehaald... Vandaag alles uitgezocht, was niet mooi meer was heb ik meteen weggedaan... Wat we bijna kunnen gaan gebruiken in de sere gezet! De kinderwagen heb ik in elkaar gezet en die buiten even lekker laten luchten, net als de Maxi-Cosi! Ja ja de nesteldrang is toegeslagen... Verder had ik vandaag de uitnodiging ontvangen om de baby doos op te halen, die vanmiddag opgehaald...zitten leuke dingetjes weer in Ook heb ik een kadootje gehaald voor een vriendin, daar gaan we morgen eindelijk heen op kraambezoek! Donderdag moet ik weer naar de verloskundige toe! Ook wil ik dan gaan kijken naar geboortekaartjes! Volgende week gaan we bezig met het kamertje! Fijne dag nog allemaal, knuffels!
ik ben er vanavond ok niet lang heb vanavond een kleding party bij mijn tante....wat ik me erbij voor moet stellen weet ik ook niet
sasje; idd leuk om er weer mee bezig te zijn! Naar mijn gevoel komt het hierdoor ook steeds dichterbij
@ ikke ja daarom willen we ook nog even wachten ik weet zeker dat mijn vader en moeder een gat in de lucht springen ze worden voor de eerste keer opa en oma dus ja spannend wat een mooi meisje hebben jullie toch geniet maar lekker van jullie beweegelijke meisje ik hoop dat je ongi beter gaat verlopen als de vorige keer @ dolfijn kan heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt meisje wat een ellende allemaal zeg het wil maar niet over gaan bij jullie zeg ik hoop dat het allemaal meevalt meiss heel veel sterkte met afwachten een hele dikke knuffel voor jullie @ wolfje je bent ermaar druk meegeweest zeg het begint nu echt op te schieten zeg geniet nog maar even het aftellen gaat bijna beginnen @ poohbeer nee nog geen idee ben nog even aan het rondkijken maar wil wel iets leuks doen maar komt goed en al wat kunnen verzinnen @ laurier hoe gaat het met jou en vriendlief zijn jullie klaar met de hobby zolder en hoe is het maandag gegaan is er wat meer duidelijk geworden? knuffel voor jou @ stampertje hoe gaat het met jou en Vince lekker aan het genieten van je mannetje mis je wel een beetje hoor @ biancje hoe gaat het met jou en Quint alles goed met jullie @ smyltje wat een emotionele dag zeg je zult nu wel blij zijn dat die voorbij is en dan zit je ook al niet zo lekker in je vel begrijpt vriendlief nu beter hoe je je voelt? als er wat is weet je ons te vinden he knuffel @ mamae es hoe gaat het met jou en Shaun kan je weer niet op internet hoop dat alles goed gaat @ sasje de trap ziet er weer tip top uit meid veel plezier vanavond nou volgens mij heb ik mijn best weer gedaan hier gaat alles goed hoor manlief is werken en ik zit lekker met een glaasje water op de bank
Ei: Laurier: 4 september Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: hsg alles prima! 15 nov afspraak hoe cyclus ervoor staat. Laurier: Uroloog geweest, nu weer wachten op uitslagen! Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 03/11 controle vk Twinklestar: 16-06-2012 11/11 derde echo gyn 25/11 termijn echo Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 05/12 CB Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 14/11 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 27/10 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 14/11 CB 3e prikjes
Ikke: Tja, dat dus ook nog. Haar darmen moeten idd wennen. Hopelijk valt ze niet te veel af en blijft ze sterk genoeg om er snel helemaal bovenop te komen. Wolfje: Leuke avatar! En moeten jullie nog alles doen aan het kamertje of is ie nog mooi van Sem? Sasje: Veel plezier vanavond, hoop da het in elk geval gezellig is, wat maakt die kleding party dan nog uit?! En je trap, ik vind het wel mooi dat er zo'n draai in zit.Wij hebben maar een kwart draai bovenaan. De rest gewoon recht. Twinkle: Nee, nog steeds inspiratieloos... Dolfijn: is er al wat meer nieuws over je bonuszoon? Smyltje: Moest je vandaag ook werken en hoe is het dan gegaan vandaag? Vanmiddag bij de HA geweest voor dat oog. Hij heeft geen idee en stuurt me door naar de oogarts. Had ik al wel verwacht. Dus daar maar een afspraak voor maken en dan zien we wel weer. Gelijk even opnieuw ogen op laten meten voor misschien een andere bril. Heb ook het idee dat deze niet meer goed is. En wat een lekker weer vanmiddag. Heb nog even heerlijk in de tuin gezeten. Tussendoor nog een wasje gedraaid en buiten gedroogd. Lekker dat het nog even kon.
@ poohbeer wat balen zeg maar het komt vast goed succes met verzinnen hoop dat de oogarts je meer kan vertellen
Waarschijnlijk niet. Ben toentertijd door mijn opticien doorverwezen naar de oogarts omdat één oog dichttrekt. Bij de oogarts allerlei onderzoeken gehad, waaronder een MRI-scan van het hoofd. Maar er kwam niks uit. Nu trekt het oog veel erger dicht dan normaal, maar dat komt door dat irritante spiertje wat maar blijft trillen. Wordt er nu echt wel knettergek van. Gewoon wachten tot het over is... Of tot ik bij de oogarts terecht kan, maar ook die kan er waarschijnlijk niks aan doen.
Vandaag geen vragen of opmerkingen meer gehad gelukkig! Ikke. Hoop dat je zus snel wat aansterkt Dolfijn het houdt ook niet op bij jou he sterkte! Ziet er mooi uit sasje! Veel plezier met de party Nog 1dag werken en dan vrij. Volgende week maar 2. Dagen werken!!
Even over laurier... op een andere site heeft ze wel blogjes geschreven, maar hier niet... Ze zit er echt flink doorheen...:x
twinkle; home alone ja aftellen gaat bijna beginnen pooh; moeten wat kleine dingen bijgewerkt worden, gaat manlief dit weekend doen, kan ik volgende week beginnen s6 met je oog meid hier ook lekker weer gehad, helaas regent het nu... smyljte; nog 1 werkdag, klinkt goed All; tja weinig nieuws, morgen heel de dag weg liefs van mij xxx
zo ik ben ook weer thuis...niks gekocht vond er niet echt wat aan......zal er ook niet meer na toe gaan! @laurier meid, je mag me altijd pben!!! ff msnen als het oplucht misschien....
sasje; haha zo iets is ook niks voor mij, maar nu weet je wat het is en wat je kunt verwachten ik ga slapen, morgen druk dagje weer knuffels allemaal!