@Sasje, he bah!! Wat raar...hoop dat je idd ff langs kunt!! Sterkte en beterschap meid!!! @Hier vanmorgen ook maar even met Vince naar de dokter geweest...ik had het vermoeden dat hij spruw heeft!! En dat is het idd...ben er snel bij en zit echt in het begin stadium dus alleen witte tong en op zijn lippen, nog niet in zijn wangen...Een soort gel gehad... Nu hopen dat het snel weg gaat.... Liefs
nou hier toch niet naar de ha gehoeven, als volgende week nog zo is dan wel....net de zalf gehaald en dan zullen we zien!
@Sasje; en? al wat van de dokter gehoord? doe rustig aan meis.. denk aan je! @Stampertje; datarin orale gel? die werkte hier beter dan de emulsie.. hopelijk is Vince er snel vanaf.. lees de tips die ik kreeg van de lactatiekundige nog even; document Veel succes ermee, weet helaas wat het is! @Twinkle; je bent lief meis! bedankt voor je pb.. fijn om iets van je te lezen! Blijf je tijd nemen en hoop dat je ongi snel komt! denk aan je! @Pooh; hoe is het met je meissie? weer een beetje opgeknapt? ik hoop het wel! mooie kerstcreatie weer hoor knap zoals jullie dat toch altijd doen! @Smyltje; hoe was het zwemmen? weer lekker genoten? zag al een mooie onderwater foto op FB @Wolfje; balen van je blaasontsteking ik hoop dat je er snel weer vanaf bent! en jullie kindje is prima gegroeid dan Geniet van je buikkie! en wat is Sem toch een schatje met zijn lieve opmerkingen @Ikke; hoe is het met jou? zag een boel mooie foto's van een snel grootwordend meisje op FB wat gaat het hard hé?! enne.. die 8mnd sprong is idd een ramp Bedankt voor het waarschuwen! @All; ik hoop dat ik iedereen heb gehad.. anders sorry! Hier gaat het wat beter, veel gepraat.. het ging/gaat niet goed tussen manlief en mij en er zijn wat dingen voor gevallen die de jaloerzie en onzekerheid in de hand hebben gewerkt.. dus de bom is gebarsten Deed erg zeer, en het is nog niet voorbij.. we zullen hard moeten werken samen! Ook ga ik in gesprek met mijn oude therapeut om te kijken of er toch een stukje depressie aan het terugkomen is ik hoop het niet en denk het zelf ook niet.. maar willen het voorblijven.. dus uit voorzorg toch maar even gebeld. Maandag terug bellen voor def. afspraak. Dit was even in het kort mijn afgelopen week.. heftig en vol emoties! Beau heeft er ook flink last van gehad, die voelt natuurlijk de spanning wel.. had ook minder aandacht voor hem daar ik behoorlijk boos en verdrietig was Gelukkig lijkt de rust wat wedergekeerd en is Beau vandaag ook weer wat meer in zijn ritme. Dikke knuffel voor jullie allemaal en ik vind het super zoals jullie meteen voor me klaarstonden met allemaal lieve PB's.. Heb jullie gemist! en probeer er weer wat meer te zijn.. maar ik hoop dat jullie snappen dat mijn prioriteit nu echt bij manlief ligt.. xx
oh nee dolfijn....weet je dat ik dat al dacht.. mocht je verder willen uitbreiden dan mag je me pben he neem jullie tijd en praat veel met elkaar!!!
Wolfje: Schaatsen??? Ik neem aan dat jezelf niet het ijs op gaat, toch? Balen van je blaasontsteking, die medicijnen zijn niet echt geweldig, omdat je voor de zwangerschap geen zware mag. Wanneer met je weer urine inleveren en voor controle? Twinkle: Wat fijn dat je weer even langs bent geweest. Snap dat je erg tegen je ongi opziet. Vanaf hier een hele dikke knuffel. Vince: Gefeliciteerd met je halve verjaardag!!!! Stampertje: De eerste halve verjaardag, wat gaat het allemaal snel zeg! Vervelend die spruw, ik hoop dat de gel goed gaat helpen Smyltje: Dat is wel heel erg laat zeg!!! die kraamvisite. Sasje; Oh meid, beterschap. Raar dat hij het niet even wilde zien. Dolfijn: Oh meid toch. Wat een toestand, net nu jullie de mooiste bezegeling van jullie liefde voor elkaar hebben, Beau. Blijf goed met elkaar praten en neem af en toe even quality time voor elkaar. Denk dat dat er nog wel eens in schiet door de kids. Knap van je dat je zelf je therapeut weer heb opgezocht, zo ben je er in elk geval op tijd bij. Je hebt de laatste tijd ook zo veel voor je kiezen gehad. Hoop dat je je rust gauw weer vind en kan genieten van alles wat je leven je te bieden heeft. Je man, je kindje en je bonuskinderen. Dikke knuffel meid! Hier een dagje gewerkt. Meisje flink aan het hoesten en snotteren. Het heeft even tijd nodig. Moet jullie nog even een grappige anekdote vertellen. Complete spraakverwarring: Vriendin van mij werkt in een verzorgingshuis waar mijn omaatje woonde voordat ze overleed. We wilden pas even op de koffie, maar ze was niet thuis. Vertelde dus dat ze misschien aan het werk was. Doorgereden naar de supermarkt en we staan in de rij voor de kassa, vraagt ze ineens: "waar werkt de buurvrouw (vriendin) eigenlijk mama??" Ik zeg: "In het verzorgingshuis, daar waar omaatje vroeger woonde, toen omaatje nog leefde" Waarop zei zegt: "Oh werkt buurvrouw in de HEMEL?!" Alle mensen daar omkijken en ik nog proberen om haar uit te leggen dat ze niet in de Hemel werkt maar in het verzorgingshuis, daar waar omaatje woonde en altijd sliep, bij alle oude mensen enz enz. Maar nee hoor, het kwam niet aan. Ze vond het wel raar dat vriendin wel terug kan komen van haar werk uit de hemel en omaatje niet. Kan het er niet in krijgen dat vriendin dus niet daar werkt...
hehe pooh ik moet er wel mee lachen hoor tja hoe leg je dat idd uit....hehe ja voor mijn gevoel wordt het ook erger, dus mocht het morgen nog erger worden dan bel ik gewoon de hap op!
:x:x:x hele tekst weer weg stamp; hopelijk is spruw snel weer weg! gefeliciteerd met v. 6mnd! dolfijn; wat een rot situatie meid, heel veel sterkte en een dikke knuffel! pooh; beterschap met je meissie, enne leuk hoe kinderen denken en doen he sasje; hopelijk helpt de zalf! twinkle; meid fijn even wat van je te lezen knuf smyl; hoe was babyzwemmen? all; knuffels morgen allemaal boodschappen doen...tuincentrum... en eind van de middag t/m avond gourmetten bij familie... zondag naar lichtenvoorde...dus zal er weinig zijn... xxx
Hi meiden. Vandaag drukke dag gehad met vanmorgen babyzwemmen (was wel leuk maar saaie juf) 's mddags dus visite (erg gezellig, de 2 dochters waren gek op Ninthe) en toen uit eten met mn dinnetje! Erg lekker en gezellig. Heb net ff snel bijgelezen maar wil nu echt naar bed. Ben erg moe. Net ff Ninthe de fles gegeven (goh, ze wilde m weeer niet om 19 uur..) dus nu kan ik erin! Heel even snel een dikke knuf voor dolfijn!! Het is niet niks zo! Hoop morgen weer even uitgebreid te reageren. Trusten!
Sas: Ik vind het raar dat de HA je zalf kan geven terwijl hij het zelf niet gezien heeft. Z'n assistent wel, maar dat is toch niet hetzelfde. Weet hij wel wat het is, die uitslag. Of heeft hij maar gewoon iets meegegeven in de hoop dat het helpt. Vind het raar. Zou er morgen anders ook echt wel mee naar de HAP gaan als het erger wordt hoor. Smytje: jammer dat de juf een beetje tegen viel. Heb je wel lekker bij kunnen kletsen met je vriendin?
Ja, zeker wel pooh! Was erg gezellig. Was ik trouwens nog vergeten te vertellen. Toen ik gister in de auto onderweg was naar t restaurant werd ik gebeld. Zag in t display de naam staan van de vriendin met wie ik vandaag de stad in zou gaan. Toen ik opnam hing haar man aan de lijn.. hmmm dat is niet veel goeds! Blijkt dus ook dat ze in t zkh ligt!! Ze was flauwgevallen en had heel veel pijn in haar buik. Ze dachten miss de blindedarm maar wisten t niet zeker. Ze moesten nog op de uitslag wachten. Dus dat was ff schrikken. Zal haar vandaag ff bellen om te horen hoe en wat. Was wel geschrokken hoor Nu zit ik alweer beneden. Vriend slaapt vandaag uit en ik morgen. Na de tip vd voedingsdeskundige heb ik Ninthe pap gegeven (na de fles van 130) en de pap ging erin als pap dus dat houden we erin.
Smyltje: Dat moet zeker even schrikken geweest zijn.Laat je weten wat het nu is?! En fijn dat de pap zo goed gaat, zo krijgt ze ook vocht binnen.
Goedemorgen, @Smyl, dat is idd even schrikken!! Hoop dat het meevalt...en fijn dat Ninthe goed haar pap eet! @Pooh, jij bent ook weer optijd wakker ... @Dolfijn, bedankt voor het doorsturen, heb hem ff doorgelezen en er idd wel wat aan!! Slaat nu al aan! Lijkt al minder te worden! @Sas, hoe is het vandaag meid??? @Laurier, en hoe beviel je eerste werkweek zo?? Helemaal gesloopt? @Hier, vannacht om 4uur werd ik wakker van het hoesten van Vince!! Leek wel een zeehondje...hoesten niet normaal!!! Dus even naar hem toe, wat water gepakt, neus zat dicht dus ook maar even sprayen en toen ging hij wel weer slapen... Spruw lijkt nu al wat minder te worden...Fijn!!! Vandaag zusje helpen met haar huis, ze gaan vandaag verhuizen! En vanavond verjaardag van een tante! Ik ga alleen, manlief blijft lekker thuis! Liefs
goedemorgen meiden, @wolfje heb jij je naam veranderd??? why? @ smyltje oh dat is schrikken zeg laat je wat weten van je vriendin? @Hier nee uitslag wordt erger....jeuks ook kei erg en door het jeuken wordt het natuurlijk erger....zijn een soort rode vlekjes.....ja ik kijk het vandaag even aan en anders idd maar ff naar de hap
hier dit is mijn hand....je ziet het niet heel duidelijk want was lastig om op foto te krijgen, want mijn linkerhand zit nog veel meer.
stampertje: dat wordt een druk dagje!! Sasje: gewoon bellen naar de hap. Het wordt dus blijkbaar niet minder. Zeepaardje: Welkom hier! Hier; De boodschapjes zijn binnen. Voor morgen een dagje Pony park slagharen gepland. We gaan samen met vriendin en haar vriend en dochter. Hoop dat het mooi weer blijft...
Zeepaardje? Mis ik iets? Sas. Waarschijnlik wel.. ik zou t ook even de tijd geven Stamp. Hopelijk is t hoesten snel over! Ik bel mn vriendin in de loop vd dag. Dan zou ze meer weten
ik heb toch net de hap gebeld. wordt zo terug gebeld of de dokter me wilt zien ja of te nee. die zalf wat ik gisteren heb gekregen moet ik per direct mee stoppen want die is gevaarlijk als je zwanger bent...nou en bedankt!!! heb dit gisteren nog extra gezegd tegen assistente.....
smyl; sterkte met vriendin!idd schrikken stamp; wat naar van vince meid! sasje; wat naar die jeukende uitslag meid:x pooh ;veel plezier morgen, maar je had beter vorige week kunnen gaan; gratis entree Geniet ervan! naam; ja idd veranderd... had telkens problemen met computer, met inloggen op deze site... had de winkel me gegeven gegeven, maar ik ken er ook iemand, lijkt me geen fijn idee als ze me op gaan zoeken enzovandaar...