roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sas; en dan duurt wachten lang:x

meiden, ben er vandoor, knuffels

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb net toch zelf maar ff terug gebeld....was me idd vergeten :)
    moet menthol gel gaan halen, en mocht het vanavond niet beter gaan of morgen dan weer terug bellen en dan kan ik tablettjes erbij krijgen!
    maar moet per direct stoppen met de creme :(!!!

vriendlief al kun je je ha niet aanklagen...whaha nee lieverd als ik nu een miskraam zou hebben gehad zou dat wel kunnen ;)

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Maar goed dat je even hebt gebeld. Blijf het heel erg raar vinden dat hij je zomaar wat mee heeft gegeven. Menthol kan geen kwaad en helpt hopelijk wel de jeuk verminderen. Kan het ee allergische reactie zijn op iets?
    Als ik jou was zou ik maandag wel even de HA bellen om hem te vertellen dat dit toch wel een foutje was!

Vandaar zeepaardje, vond het al zo raar ineens. En ik heb kaartjes gewonnen bij C&A, dus wij gaan ook voor niks.

Ben even de stad ingeweest met mijn meisje, kerstmarkt. EN dit jaar een leuke ook! Normaal stelt het niks voor maar nu was het echt gezellig, kerst-stalletjes met dieren, overal muziek en koortjes, knutselen voor de kids en leuke kraampjes. Ze is geschminkt, en we hebben met een treintje rond gereden, ook heeft ze een kerststukje gemaakt voor oma.
    Nu lekker op de bank met een kopje thee, even opwarmen.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat ga ik ook zeker doen maandag hoor ;) vnd het wel een grote fout!!
    en sowieso als nog niet over is wil ik maandag een afspraak!!
    ik zou niet weten waarvoor ik opeens allergisch moet zijn...heb niks vreemds gedaan...

@pooh klinkt als een leuke dag meid!!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Tjee wat slecht van je huisarts meis :$ er zal daardoor iets mis zijn gegaan als je zwanger bent/ was! Idd niet bij laten zitten meis. Hopelijk gaat dit wel helpen.

@ Pooh; Zag de foto op fb :D wat een mooi meisje heb jij toch!

@ Smyl; Hoe is het met je vriendin? En wou Ninthe nu wel haar fles of pap?

@ Zeepaardje; hihi wel wennen hoor een anders naam! Ben benieuwd wanneer de kleine wil komen, wordt echt spannend nu he?! Heb je zelf een datum in gedachten?

@ Dolfijn; Hoe gaat het nu? En met Beau? Idd die 8 maandensprong is geen pretje he? :cool:

@ Laurier; Hoe was je eerste werkweek? Nu lekker bijkomen!

@ Stamp; Nog gefeliciteerd met Vince zijn halve verjaardag :D Is je zusje helemaal over? Veel plezier vanavond!

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje sas wat een grove fout! Zou het er zeker niet bij laten zitten. Kan het geen bijwerking zijn van medicijnen? Of stress?

Pooh. Klinkt als een leuke markt!

Hier. Vriendin bleek geen blindedarmontsteking te zijn wat ze dachten maar een cyste op de buitenkant van dr baarmoeder die gebarsten was. Is dus meteen geopereerd. Nu dus rustig aan doen. Ze heeft deze week afspraak bij de gyn om te bekijken of dit verdere gevolgen heeft. Waarschijnlijk niet! Ze was al blij weer thuis te zijn en niet op dr vjd (maandag) in t zkh te liggen. Gelukkig!

7. Zeepaardje

sasje; hopelijk helpt de poeder!

pooh; gezellig is het dan he?

ikke; ja 31dec... hihi maar dat komt door sem die zegt telkens dat de baby met het vuurwerk komt... zou ook 1jan kunnen zijn, maar ik heb gevoel dat de kleine dit jaar komt;)

smyl jeej wat schrikken zeg!!! Hopelijk voelt ze zich goed op der verjaardag...!

gourmetten was erg lekker en gezellig!!! Alleen nu zo'n pijn in me rug:x

fijne avond nog, xxx

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Helpt de menthol een beetje tegen de jeuk?

Smyltje: Jeteje wat een schrik, als het toch geen blinde darm blijkt te zijn.

Zeepaardje: Begint nu toch wel spannend te worden zeg!!

Ikke: Dank je wel! We hebben saampjes ook echt genoten vandaag. Meisje was nu ook echt heel erg moe.

Dolfijn: Hoe gaat het nu met jou/ jullie?

Net even bij paps en mams geweest. Even het kerststukje brengen en wat was schoonmama blij!! De andere 4 klein kinderen zijn meer opa's kindjes. Mijn meisje is echt 4 handen op één buik met oma. Opa is af en toe een beetje "jaloers" dat alles voor oma gemaakt wordt, en oma is alleen maar trots en blij als ze weer verrast wordt met iets moois. Het stukje staat nu mooi op tafel te pronken.

9. Zeepaardje

pooh; heerlijk zo'n trotse oma:D

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben ik weer even snel: reageer morgen weer even, maar wou even laten weten hoe het hier is..
    We hebben twee redelijk 'normale' dagen gehad, en dat is genieten na de dagen vol ruzie, gesprekken en tranen :)
    We proberen nu vooral veel tijd samen door te brengen, en de dingen die er liggen rustig te benoemen zodat we het er gewoon over kunnen hebben. En dit gaat gelukkig goed, lief dat jullie er naar vragen meiden!

Beau is alleen erg onrustig, huild veel en wil slecht slapen.. 8mnd sprong is echt geen pretje.. maar het gaat vast weer over ;) (toch Ikke????!!)
    Het tijgeren gaat nu echt met een super vaart en je moet echt opletten waar hij heen gaat, ook klimt hij overal overheen.. drempels, kussens, bankleuning.. het is allemaal geen probleem. Vind het soms echt dood eng! maar tot nu toe gaat het meestal goed en anders ben ik gelukkig in de buurt om hem op te vangen.
    Ook wil hij eigenlijk niet meer zitten op schoot, altijd staan en over je schouder heen klimmen.. hihihi een echte klimbeer :D

Ik ga weer even lekker bij manlief op de bank hangen.. en dan naar bed.. de dagen vreten energie nu, maar we doen het ergens voor!

Dikke knuffel meiden en sorry dat ik even niet reageer! xx

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Fijn om te horen dat jullie 2 fijne dagen hebben gehad Dolfijn! Jullie komen d'r wel, al kost het even veel tijd, pijn en moeite :( En tja of die 8 maanden sprong weer over gaat ik weet t niet, hier gaan de nachten namelijk nog niet geweldig... Maar komt vast wel n keer goed :D Sas hoe is het met jou vandaag???

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij zit Ninthe dr sprong er ook aan te komen en drinkt ze daarom slecht! Ze is ook weer wat eenkennig en klampt zich dan aan me vast. Ze is wel vroeg, maar in t boek staat dat ie zich kan aankondigen vanaf week 34 en dat is ze nu. Dus ik wacht af :)

Dolfijn. Dikke knuffel!
    Sas. Hoe is t?
    Pooh. Wat lief! Zo'n klik met oma. Had ik vroeger ook met mijn oma. Ninthe haar 2e naam is naar mijn (overleden) oma.

Wij hadden gister ook weer wat. Waren ff de stad in geweest (meteen mn vjd kado gekocht) en Ninthe kreeg een flesje sap van vriend. Had ie blijkbaar de dop een beetje losgedraaid (per ongeluk) dus alles nat! Pas toen we bij mijn ouders waren en Ninthe uit de wagen haalde hadden we pas door HOE nat... Ze was nat tot en met dr romper! Arm kind... Gelukkig altijd een schoon setje kleren in de tas maar geen droge jas. Snel de verwarming lekker hoog in de auto gezet en meteen dr jas gewassen. Stomme papa en mama :)

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    PS. Nog maar 2 nachtjes slapen!!! :D

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh en dolfijn, herkenbaar dat klimmen en klauteren haha. Ik kan niet eens normaal in bed liggen haha. En overal waar ik loop achtervolgt ze me en trekt ze zich op. Gaat hard ineens he!!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@Pooh wat zal oma idd trots zijn zeg :)
    en laat opa maar lekker jalours zijn hoor ;)
    jij druk aan de klus ;)?

@smyltje wat heb je voor je zelf gekocht of moeten we daar nog 2 dagen op wachten? :)

@dolfijn fijn dat jullie 2 goede dagen achter de rug hebben! hopelijk blijft het zo goed gaan!

@ikke hoe gaat het met jou? en met je zus??

@Laurier intensieve werkweek achter de rug? is het wel bevallen?

@ bulten zijn nog niet over....dus we wachten maar af ;) ja die creme helpt wel voor eventjes maar als ik er niet te veel aan denk jeukt het ook niet zo erg ;)
    hier gaat het verder goed. nog 1 week geduld precies vandaag.
    begin het wel spannend te vinden en ik hoop iedere morgen als ik op sta dat het nu gelukt is.....dus we zullen zien.
    vriendlief gelooft er niet meer in, die laat zijn hoofd een beetje hangen; hij zegt dan sasje...waarom zou het nu opeens wel lukken :(
    tja daar zit natuurlijk ook wat in.
    afgesproken is dat we nu het komende jaar 2012 nog helemaal afmaken in de mmm...als het goed is zal dan ook alles gebeurd zijn in dec 2012 tm de ivf toe.
    mocht het dan nog niet gelukt zijn, dan is het klaar voor ons want dan wachten we al 3 jaar op dat wondertje en eens houdt het op, en willen we graag verder leven met de leuke dingen!
    beetje lastig uit te leggen.

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas. Ik hoop echt dat het niet zo ver hoeft te komen en dat je snel zwanger bent!!

Owh en krijg een horloge! Maar hij wist zelf niet zo goed welke hij moest kopen (heeft heel andere smaak dan ik) dus moest mee met uitkiezen :)

17. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Dolfijn, fijn dat het iets beter gaat en jullie met elkaar kunnen praten!!! Hoop dat het gauw weer helemaal is zoals het was....Knuff...En lekker zo'n kereltje dat geen angst heeft....hahaha
    @Pooh, veel plz vandaag! Hoop dat het droog blijft.
    @Sasje, wat een fout zeg!! en vooral als je het gezegd hebt..... Hoop dat het snel over is....en owh ik duim zo hard voor je meid...hoop zo dat het nu wel raak is!!!
    @Ikke, nog bedankt meid :D! En wat jammer dat de nachten van Jenthe nog niet top zijn!! lange sprong dan....
    @Smyl, wat schrikken voor je vriendin zeg! Hoop dat het idd verder geen consequenties heeft. En succes met het sprongetje van Ninthe!

@hier, lekker mogen uitslapen! Vince nog erg aan het hoesten, dus ik denk morgen maar even laten nakijken bij de dokter! Zo kom je er nooit en zo maar 2x in 2weken hahaha...

Verder is mijn verkoudheid weer terug! OOk hoesten en snotterig!!! Fijn!
    Dus ik denk een hangdagje, misschien nog even naar intratuin...

Liefs

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo ik ben ook alweer terug van een shopmorgen ;)
    heb side table gekocht voor in de gang met een groot schilderij er boven :) leuk leuk!!
    nu moet vriendlief me dat alleen nog een keertje goed in elkaar zetten....en oh ja schoenen heb ik ook gekocht na lang wikken en wegen aangezien ze duur waren :)

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Foto sasje?? :)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319