Van alles natuurlijk Sasje zowel schoenen als side table met schilderij Enne.. ik vind het ook heel spannend voor je! Ben hard aan het duimen en hoop dat het allemaal niet zover hoeft te komen, maar begrijp heel goed dat jullie het hier over gehad hebben (is alleen maar goed denk ik!) Hoop dat de bultjes snel weg gaan, het lijkt toch op een soort allergische reactie, maar als jij niets anders dan anders hebt gedaan zou ik ook niet weten waarvan.. hou het goed in de gaten! @Smyltje; gaat zeker hard nu ineens! moet er elke keer nog wel even aan wennen Grappig dat Ninthe ook zo hard gaat nu. Foto van je horloge moeten we zeker nog wel twee dagen op wachten?? @Pooh; ik hoop dat jullie een leuke dag hebben, het is wel koud maar verder redelijk weer.. geniet ervan! en grappig dat opa jaloer is; binnenkort maar iets moois maken voor hem dan @Ikke; ik hoop toch echt dat Beau er sneller door is haha anders nog zo lang te gaan.. maar tja, wat doe je eraan? gewoon maar doorgaan.. @Stampertje; nog naar de intratuin geweest? of gewoon maar lekker thuis gebleven? hou het goed in de gaten bij Vince.. succes met je eigen verkoudheid! @MamavShaun; ik zag je gisteren meelezen, jammer dat je niets gepost hebt.. hoop dat alles goed gaat! @Laurier; hoe is je werk bevallen? ik hoop dat je een beetje kunt wennen en dat het te doen is.. @Biancje; nooit meer iets gelezen, hoop dat alles goed gaat met jou en Quint? @Twinkle; denk aan je! KNUF! @All; hopelijk iedereen gehad, anders sorry! Hier goede nacht gehad: 19 - 23 - 05.30 - 07.15u.. Beau is vandaag weer erg gezellig enzo dus hopelijk hebben we het ergste gehad. Verkoudheid lijkt ook eindelijk wat te zakken.. duurd lang deze keer! Zelf wat koud en rillerig, maar het is natuurlijk ook niet echt lekker weer Nu lekker op de bank met bakkie thee en zo nog even wat was wegvouwen.. Fijne zondag verder meiden! xx
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24:2-12 3e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 1/12 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
Idd sas, van alles! Dolfijn. Begint Beau nu ook te kletsen? Ninthe heeft het dadadada ontdekt. Heel leuk!
hehe meiden jullie moeten nog f wachten op foto van gang hoor...want is ons kerst kado...en weet niet wanneer vriendlief het in elkaar wilt gaan zetten...als het me te lang duurt waag ik misschien zelf een poging schoenen zal ik zo ff posten @dolfijn fijn dat beau weer gezelliger is
ik ben afgelopen woensdag daar geweest en heb er toen 3 grotere fotolijsten gekocht, maar heb nu nog een 6 kleine nodig...heb me toch bedacht...maar ik ben er 2 uur voor onderweg dus dach als iemand redelijk dichtbij woont en binnenkort nog gaat..... dan had je die naar me op mogen sturen
@Sasje, en is het al minder geworden vandaag/??? @Smyl, wat super van Ninthe... @Ikke hoe gaat het met jou en je meisje??? Zag weer een prachtige foto op fb! @Pooh, leuk dagje gehad? @Dolfijn, fijn dat Beau gezelliger is vandaag...hopen dat het sprongetje alweer over is ... @hier, we gaan nu echt beginnen met opvoeden hahaha.... Vince probeert nu doormiddel van huilen aandacht te krijgen...dus opletten wanneer we hem wel of niet oppakken... Ga nu patatjes eten kom zo nog ff xxx
Zo patatjes zijn weer op ...heel slecht...maar goed het is weekend!! hahaha... Owjah en zijn lekker aan het rommelen met Vince zijn schema!! Manlief is de hele week lekker vrij dus alle tijd om te kijken wat werkt voor hem!! Morgen en dinsdag werken...dinsdag uit werk op verjaardag bij het zoontje van een vriendin en dan woensdagavond cursus ehbo!! Liefs xxx
@Sasje; woon jammer genoeg ook niet echt dicht bij Ikea.. en ga niet meer heen dit jaar (voor zover ik weet ) maar had het anders graag voor je gedaan! Leuke laarzen, lekker warm en goede grip als het wel glad gaat worden.. De foto van de hal douden we dan nog tegoed @Stampertje; heel herkenbaar, gelukkig herken je de echte huiltjes snel genoeg! Succes ermee! @Smyltje; ga zo ff je afspraak erin zetten!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24:2-12 3e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 29/11controle vk+liggingsecho en belinstructies 20.50uur Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
Dolfijn: Het doet me goed te lezen dat het beter gaat. Geef het tijd. En die sprong, tja, de één is heftiger dan de andere. Ook deze sprong gaat over, al kan het soms wat lang duren. Sasje; Als het niet beter gaat, morgen gewoon weer terug gaan naar de HA. En ik heb nog steeds een heel goed gevoel. De kansen zijn nu verdubbeld. Vind het zooo spannend, Ben aan het aftellen voor je! Leuk zo'n side-table. We maken m hier altijd op naar het seizoen. Leuke schoenen zeg! En lekker warm zo te zien. Stampertje: Beterschap voor Vince. Hier: Een leue dag gehad in Slagharen. Was erg gezellig zo met z'n allen. Dochter van vriendin is 7, en kan dus lekker moederen over ons meisje. Geweldig die twee saampjes. 't was alleen errug koud, brrrr. Was ook behoorlijk verkleumd. Meisje wel lekker dik aangekleed met veel laagjes en een maillot onder haar spijkerbroek. Maar voor mezelf toch niet echt goed genoeg gezorgd... Alleen het park zelf, wat is dat daar allemaal verouderd. Ook de attracties. En om over het personeel daar maar te zwijgen. Wat een stel chagrijnige mensen zeg!!! En jammer dat ons meisje echt nog te klein is voor bijna alle attracties. Ach, geef haar een draaimolen en een treintje en ze is helemaal blij. Gelukkig hadden we vrij-kaartjes maar ik zou er niet nog een keer naar toe gaan. Dan voor bijna het zelfde geld liever naar de Efteling Nu lekker op de bank met bakjes thee. Kachel lekker hoog en warm worden en blijven
@Sas, vind je schoenen trouwens ook errug leuk!!!! En een kaarsje brand hier iedere avond meid!! @Dolfijn, het is idd wel vrij duidelijk of het aandachthuiltje of er is wat mis huiltje is!!! ...Wil trouwens even compliment aan je geven dat je nog steeds borstvoeding geeft!! Het is niet echt mijn ding maar...voor jou echt respect meid!! @Pooh, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad...misschien kan manlief je nog even helpen met opwarmen ... Nog even serie met manlief kijken en dan te bed... Morgen om 7uur weer beginnen op het werk... Fijne avond.. Liefs
Hoi meiden wij zijn vandaag naar een kerstmarkt gegaan... helaas veel harde buiken, hoofdpijn, rugpijn en duizeligheid, morgen de vk ff bellen... weet niet of het door de blaasontsteking komt... of door de medicijnen, maar voelt niet fijn zo... vanmorgen belde me opa nog, 2mnd terug in het ziekenhuis gekomen doordat hij zo geel werd... had kanker en er is een stunt (ofzo) geplaatst...zodat de afvalstoffen weg konden...dit zou een maand/half jaar of een jaar goed kunnen gaan... Helaas heeft de stunt het nu op gegeven... opa wordt weer geel... Morgen dus zkh bellen, hopelijk dat hij snel terrecht kan voor een volgende stunt en dat die langer blijft zitten...hoop dat de tumor niet gegroeid is! Bah niks aan zo... oh hoef er ook maar aan te denken en de tranen lopen over me wangen... Maar goed... we zullen zien hoe het zal gaan allemaal... Knuffels pooh;ik ga idd voor het geld ook liever naar een ander park...kinderen mogen en kunnen er veel meer... en veel gezelliger en leuker personeel! Hoop dat je snel warm wordt, was ook erg koud vandaag! dolfijn; fijn dat je 2 goede dagen gehad hebt... doe rustig aan meid, knuffel idd erg koud, fijn dat het met de verkoudheid beter gaat! Was opgevouwen? smyl; ja hier ook altijd schoon setje kleren bij ons.. zelfs nu het 3,5jr is maar een schone jas nee die zit er ook niet bij in hoor sasje; hopelijk ben je snel zwanger meid... en anders blijven we heel hard duimen op een roze 2012!!! stamp;beterschap daar werkse morgen!
Goedemorgen! @Zeepaardje, oh bah!! Wat een naar nieuws meid!! Hoop idd dat de tumor niet gegroeid! Is sterkte meid!! En denk echt dat je het wat rustiger aan moet gaan doen!! Knuff... @Dolfijn, hopelijk goede nacht gehad! @Ikke, en hoe heeft Jenthe geslapen? @Sasje, bultjes/jeuk al minder/weg??? @Mom, hiephiephoera!! Gefeliciteerd!! Vier je het nog vandaag? In ieder geval, gezellige dag... @hier, prima geslapen... alleen altijd zo vroeg als ik vroege dienst heb...ach het zijn maar 2dagen hahaha... Werkse voor degene die moeten werken... En anders fijne dag vandaag! Liefs
Mom: gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van je mannen!!! Wolfje: Oh meis, wat een naar nieuws. Laten we hopen dat de tumor niet gegroeid is. Houdt je ons weer op de hoogte. En doe zelf rustig aan. Stampertje: Werkse vandaag. Hier: Toch wel lekker geslapen. Lekker dicht tegen manlief aan gekropen Om half 7 vond ons meisje het nodig om weer bij ons in bed te kuipen en met haar voetjes tegen mij aan te liggen. Brrrr, maar wel heel fijn altijd, zo saampjes.