roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mom van harte gefeliciteerd meid!!

@zeepaardje...he dat zijn altijd de mindere berichten zeg :(
    jij moet echt eens gas terug gaan nemen....jij bent hoogzwanger en denkt nog alles te kunnen doen!!!!!

@stampertje werk ze!

@pooh jammer dat het park tegen viel, maar goed idd da het gratis was :)

@Hier net gewerkt, maar de bulten zijn nog niet over hoor....dus net de ha gebeld en kan morgenmiddag terecht bij arts in opleiding...dus of ik daar iets mee opschiet????
    en hij hoeft me ook geen zalf/pillen voort e gaan schrijven want die neem ik toch niet!!!!
    gaat me er meer om om ff te laten kijken of het wel uitslag is of iets dergelijks.

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Een allergie zou je ook zomaar ineens kunnen krijgen, maar dan zou het toch al wel weg getrokken moeten zijn. Hoop dat de andere ha er wel iets vanaf weet, zodat je in elk geval weet wat het is.

Ben mooi aangestoken door mijn meisje. Zitten samen te snotteren, hoesten en niezen. De doos tissues binnen handbereik.
    Vanochtend zitten kleien met brooddeeg. Nu is ze naar school en staan onze kunstwerken in de oven te drogen.
    Zal mezelf zo maar eens van de bank af hijsen en de badkamer maar even soppen.

3. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; jouw meissie ook altijd koude voeten...sem komt rond half 9 ook bij mij liggen, zijn voeten opwarmen:p
    beterschap!

sasje; hopelijk weet je snel waar de uitslag van komt...

All; nou opa wordt over 10min. geopereerd... hopelijk kunnen ze een nieuwe stunt plaatsen en knapt hij snel op!
    Oma is helemaal boos en over der toeren...
    xxx

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow dat is wel snel he zeepaardje...ik raak maar niet gewend aan die naam ;)

5. Zeepaardje

sasje; noem me maarhoe je wilt hoor, gaat mij erom dat ze me niet op kunnen zoeken;)

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zeepaardje: ik hoop dat het allemaal lukt met de operatie.

Hier: Heb net de was allemaal weggestreken en gevouwen. Heb een wasdag vandaag. De laatste zit in de droger.
    Ga nu dan toch maar de badkamer soppen. En daarna eten koken.
    Vanavond naar muziek.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke dtat is goed ;)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier!!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik heb trouwens al de hele dag wat last van steekjes in mijn zij en beetje van onderen.....en vloei ook weer wat meer....spannend!! nog weekje geduld!

10. Zeepaardje

sasje; duimduimduim....!!!

pooh; weer gelukt met alle was;)
    veel plezier met muziek!

all; operatie is goed gegaan, nieuw buisje zit erin, er zat en ontsteking,nu antibiotica...

knuffels

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Even kort...

@Zeepaardje, wat fijn dat het goed gegaan is!! Hoe is het met jou vandaag?
    @Sasje, las dat je uitslag nog niet weg is...morgen naar de dokter?? En ik duim ook nog steeds heeeel hard hoor...Vind het echt spannnend...

@Hier, lekker dagje gewerkt!! Kinderen luisterden alleen erg slecht!! Zal wel aan de drukke decembermaand liggen!
    Vandaag is manlief begonnen met Vince zijn nieuwe schema en ging super!! Morgen gaat ie ff naar het kdv dus hoop dat het daar ook werkt!

Liefs

12. Zeepaardje

stamp; ja gaat wel goed, alleen veel hoofdpijn en rugpijn...
    kleine is wel mega druk,word zo met slapen nog wat;)

fijn dat het goed ging met nieuw schema...

kinderen zijn in de dec. maand altijd druk...

ff vraagje misschien weet jij iets...
    als ik straks bevallen ben wil ik graag ook even naar me klas (overblijven) om de baby te showen;)wat kan ik trakteren aan gr 4?

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff kort want zit nu pas.. (degene die fb heben hadden vast al gezien dat ik druk bezig ben geweest met mn cupcakes!) Morgen jarig!

Zeepaardje. Leuk idee: negerzoenen, chocola smelten, op de negerzoen smeren en muisjes erop!

Stamp. Wat is zn nieuwe ritme nu?

Ik ga ff relaxen. Morgen jarig, dus weet niet of ik tijd heb om te komen. X

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: mijn duimen draaien een stapje sneller!!! Je maakt he nu wel heel erg spannend!!!

Zeepaardje: Dat is goed nieuws!!! Of plakjes cake, besmeren met slagroom (ipv boter en beschuit) en dan de muisjes erop. Blijft ook beter plakken, vind de juf ook vast wel fijn!

Stampertje: SUper dat het ritme zo goed gaat, hopen dat dat zo blijft! En drukke kinderen... tja, wat wil je met zo'n maand!! Alles is ook zo spannend!

Smyltje: Tuurlijk kom je morgen wel even langs toch, al is het alleen maar om alle felicitaties in ontvangst te nemen

Hier: Echt snipverkouden. De doos tissues is al half leeg. Zo'n fijne loopneus. Kan zo meedraaien in het circus, de rode neus heb ik al!
    Wel even naar muziek geweest, moest wel ook al voelde ik me niet fit. Binnenkort een optreden en ik moet een andere partij blazen, dus even studeren. Zo lekker naar bed en hopen dat ik me morgen niet zo belabberd voel.
    De badkamer is 'm niet geworden vandaag, ben toch maar verder gaan strijken. Alles is nu wel helemaal weggewassen. Kunnen we ons morgen weer storten op knutselen.

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

Even snel...zo weer naar werk...

Maar wilde Smyl even feliciteren!!! Dus...Gefeliciteerd :D...
    Gezellige dag...en wel erg zonde om die mooie cupcakes op te eten.hahaha...

Fijne dag allemaal..

Liefs

16. mom23

mom23 Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.389
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik ook weer even na een druk maar gezellig weekend!
    Vrijdag was bonuszoon er al om 12.00 uur (ipv 18.30), daarna even naar de kapper geweest en gewinkeld, zaterdag hadden vriendlief en ik een feest van mijn werk in de efteling, zondag even gewinkeld en daarna met z'n 3en genoeten van een kerstfamiliefilm.... s'avonds kwamen mijn broertje, schoonzus, nichtje en haar vriend nog even langs en gister waren vriendlief en ik lekker samen vrij (samen bonuszoon naar school gebracht, ontbeten en lekker genoetn van een dagje samen zijn. Smiddags bonuszoon uit school gehaald en daarna kwamen mijn ouders en schoonouders nog even.....

Nu weer aan het werk en voel me totaal niet lekker. Heb een antibioticakuur voor 5 dagen ivm hoestbuien die ik al 2 weken heb, verder hoofdpijn en het idee dat ik een griepje krijg..... pffffffff

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb bijgelezen, maar hebben nu crematie.

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @Smyl; Gefeliciteerd meid!!! @Sas; Sterkte met de crematie :( Succes bij de ha vandaag! Ohh en je maakt t spannend meid, mijn duimen draaien op volle toeren!

19. Zeepaardje

smyltje; gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van!!!

sasje; sterkte meid

mom; druk maar gezellig weekend dus;)

stamp;werkse:)

pooh; beterschap!

all; hier wordt ik ook ziek ben ik bang... keelpijn...misselijk, hoofdpijn gewoon echt niet lekker dus...
    heb ik nu echt geen zin in he:x

ff me koffie drinken en dan overblijven...net de boodschappen in huis gehaald...
    vanmiddag relaxen denk ik maar;)

knuffels fijne dag allemaal

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh gek idee Zeepaardje jij bent nu zover in je zwangerschap als ik was toen Jenthe geboren werd :) Hoop niet dat je ziek wordt meis en zo wel hoop ik dat je nog even niet gaat bevallen ;)

Deel Deze Pagina