ikke; hoop ik ook niet... maar ik ga vannuit dat ik beval tussen kerst en jaarwisseling kleine mag van mij nu wel komen hoor
Smyltje: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoop dat je een leuke dag zult hebben. (je cupcakes zijn prachtig geworden, echte kunstwerkjes!) Sasje:Sterkte met de crematie. Laat je even weten wat de HA heeft gezegd! Mom:Laten we hopen dat je niet ziek gaat worden. Zo'n anti-biotica kuur kan ook een aanslag zijn op je lijf. Wolfje: Oh ik hoop niet dat jij ziek gaat worden, je hebt je energie straks wel nodig voor de bevalling. Hier: Vanochtend onze waxinelicht-houdertjes geverfd. Daarna schuimkransjes gebakken. Zijn goed gelukt. Net kwam werkgever even langs met een fruitmandje voor mij en mijn meisje. En we zijn niet eens ziek...!! Alleen verkouden, maar dat gaat wel weer over. Nog niet weg of hij belde weer, de grote order is onze kant op gevallen!! YES!!! Werk de laatste tijd maar 2 dagen omdat we gewoonweg geen werk hebben. Wel lekker zoveel vrij, maar het betaald ook even minder en dat is niet zo fijn. We komen rond hoor, zo is het niet. Maar alle extra's kunnen nu dus even niet. Alleen de boodschappen en meer niet. Niet zo handig nu met de feestmaand voor de deur. Maar nu krijgen we het weer flink druk! Goed nieuws voor mij dus! Zo even de stad in voor een kadootje voor manlief, die is vrijdag jarig.
@ Sasje; Hoe was de crematie? En bij de HA? @ Pooh; Wat lief van je werkgever zeg die fruitmand Idd fijn dat jullie het nu weer wat drukker krijgen! December is zeker een dure maand @ Dolfijn; Hoe is het met jullie? Heeft Beau nou eigenlijk al een tandje? @ Biancje; Lees je nog wel steeds mee? Ben erg benieuwd hoe het gaat met jou en Quint.... @ Twinkle; Knuff!! Bah wat een weer vandaag zeg
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 2-12 3e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
hey meiden, @pooh wat fijn dat jullie weer een grote opdracht hebben gekregen...maar ja dat betekent dus ook weer veel werken @wolfje op tijd onder de wol dan maar!! @smyltje van harte gefeliciteerd meid!! @Ikke hoe gaat het met jou?? en met je zus? moet je nog steeds de weekenden werken? @hier de crematie viel me eigenlijk een beetje tegen....ik vind het altijd ontzettend mooi als de ''mis'' om de overledene gaat en niet over allemaal andere onzin...dat de familie dus dingentjes vertellen aan de degene wat de mis doet over hoe die persoon was enz...vind het erg moeilijk uitleggen zeg maar....nu werd er niks over haar verteld...alleen mijn schoonzus had een verhaal geschreven en voorgeschreven en dat was ook meteen het enigste wat over haar ging beetje jammer vind ik dat. want de crematie afgelopen zaterdag ging alleen maar over haar leven, en wat ze allemaal hadden gedaan enz en dan is het gewoon heel persoonlijk en erg emotioneel ben nu terug van de ha....tja ze wist ook niet hoe het kwam en wilde me wel weer wat zalfjes gaan geven, dit gezegd niet te willen en dat ik het nog wel even aan kijk. kan een reactie zijn op de hormonen, of op dat ik me niet zo lekker heb gevoeld....dus als volgende week nog niet over is maar weet terug....
Sasje: Jammer dat het niet zo'n mooie dienst was. Ik begrijp wel wat je bedoeld. Nu was het niet zo persoonlijk. Het had, bij wijze van spreke, over iedereen kunnen gaan. Ik houdt ook van zulke diensten, ook al heb je de persoon maar oppervlakkig gekend, dan ken je 'm na zo'n dienst helemaal! Denk dat het een goede beslissing is om wat terughoudend te zijn met die zalfjes enzo. Een heleboel van die zalfjes zijn hormoon cremé's en soms helpt het, maar vaak ook niet, helemaal als ze niet zeker weten wat het is. Je huid wordt er dan alleen maar dunner van. Ja ik ga dus straks weer gewoon 3 dagen werken. dit was wel lekker hoor, 2 dagen. Ook geen gedoe met oppas. Wel zo fijn. We gaan pizza eten, het deeg staat te rijzen dus tussendoor even tijd om hier weer bij te lezen.
ja zo bedoelde ik het pooh....vond het al moeilijk uit te leggen oh lekker pizza...ik heb net erwtensoep op...verse maar toch niet zo goed idee geloof ik want stoot me erg op... lag al bijna weer in de wc hehe
Lieve meiden, heb NIKS bijgelezen (neem aan bedankt voor de felicitaties) maar heb net heel slecht nieuws gehad. Vannacht is de broer van mn schoonzus (vriendin van broertje) door eeen ongeluk om t leven gekomen. Ben dus even helemaal in shock. En de visite kan elk moment komen. Sorry als ik niet gereageerd heb op iets belangrijks. Kus
oh jeej wat een naar bericht smyltje en dan moet je nu nog gezellig je verjaardag gaan vieren pff heftig zeg!!! door het slechte weer een ongeluk gehad?
Hoi meiden, @Smyl, he bah wat een rotnieuws zeg!! Dikke knuffel meid!! Hoop dat je even goed nog een gezellige avond hebt gehad!!! @Sas, baaleh dat ze niet kunnen zeggen waar het vandaan komt!! Misschien is het wel jouw zwangerschapskwaaltje ...En snap ook wel wat je bedoelt met de dienst!!! @Pooh, en lekker pizza gegeten//??/ En fijn dat je lekker weer aan het werk kunt zodat je het straks weer kunt uitgeven ahahhaha... @Ikke, het is/was idd erg vies weer vandaag!! Moest erdoor heen fietsen, maar had mazzel en geen regen!!Wel harde wind!!! @Wolfje, hoop dat het niet doorzet hoor!! Ben benieuwd naar de baby .... @hier, lekker gewerkt! Nu weer lekker vrij.... Liefs
Even snel via mobiel; Smyl wat een naar bericht zeg Idd wat Sas al zegt nu nog gezellig je verjaardag vieren... pff heftig hoor! Hopelijk toch nog een fijne avond meis!
Smyltje: Wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd meid. Ipv van feest een hoop tranen en verdriet. Sterkte meid. Sasje: Oei, is ook erg zwaar voedsel. En dan die worst. Ik kan echt niet tegen rookworst, sta dan altijd op mijn kop. Heb het ook bij slagroom uit een spuitbus. Ga rustig liggen, misschien helpt een rennie, kan nu ook geen kwaad. De pizza was heerlijk!!
@Smyltje; oh meis! wat een hefig nieuws! natuurlijk reageer je even nergens op... neem je tijd meis en ik hoop dat je de dag een beetje bent doorgekomen! (verjaardags) KNUF van Beau en mij @Pooh; zag de waxinelichthouders al op FB, zijn erg leuk geworden Fijn dat je weer wat meer kan gaan werken, toch altijd fijn (voor de portemonee dan ) Succes ermee! en was de pizza lekker? @Ikke; Was zeker beroerd weer vandaag Vooral de wind was erg koud! Beau heeft nogsteeds geen tandjes.. hihih benieuwd hoelang het nog duurd! @Sasje; jammer dat de HA je niet kon vertellen wat het was en je daardoor ook niet echt heeft kunnen helpen. Hou het gewoon goed in de gaten en alleen smeren met al die rotzooi als het niet anders is.. Jammer vd dienst, begrijp heel goed wat je bedoeld.. heb het zelf ook liever persoonlijk! @Stampertje; fijn dat je lekker hebt gewerkt hoe gaat het verder met Vince? gaat hij ook al zo hard qua ontwikkeling? of mag je nog even genieten van zijn klein zijn? @Twinkle; denk aan je! knuf! @Hier; Beau ging vandaag tot 3x toe bij de bank staan! het gaat echt zo hard.. van mij mag het wel even wat langzamer hoor! maar vind het wel super knap van hem! Zijn evenwicht is alleen nog niet helemaal optimaal dus hij valt wel naar op zij dus nu goed opletten
@Dolfijn, wat super van Beau zeg!! Wat een kanjer!!! Nou Vince kan rollen, maar nu al een paar dagen niet gedaan!! Had Beau dat toen ook niet???? Dus btje lui hahaha... Verder qua schema is het nu gewoon echt helemaal anders. Het is wel een wijs mannetje en echt rustig op schoot zitten wilt hij niet.... Maar we genieten vollop van hem... Hoe gaat het tussen jou en manlief??? Liefs
Volgens mij vroeg iemand (dacht Smyltje) naar het schema van Vince.... dit is hem nu en gaat echt super!!! 7.00/8.00 210cc + pap 9.00/9.30 fruit + sap/water Tussen 9 en 11 te bed! 11.30 broodje (tot nu toe 1/2 of 3/4) + water/sap 12.30/13.00 210cc Ongeveer na fles te bed 14.00/14.30 wanneer wakker liga + water/sap 17.00/17.30 avond eten + water 19.00 210cc + pap Hij eet al een flinke bak fruit en avond eten gaat ook helemaal op (flinke bak) dus vond het wel erg veel allemaal 4flessen...En dit gaat echt super... Alleen zijn avondfles gaat niet helemaal op, meestal 50cc over...maar hij is om 19uur echt moe dus lastig om dit wat later te doen!!! LIefs
Dolfijn: wat super zeg! Dat wordt het huis kindveilig maken. Ineens kunnen ze nu overal bij! Geniet van hem, de tijd vliegt voorbij! Stampertje: 2 slaapjes nog maar? En fijn dat het ritme zo goed werkt.
meiden, ik ben de hele dag niet online, ga namelijk naar utrecht naar muziekfestival vanuit het werk!!! tot morgen!
Sasje: Heel veel plezier vandaag! Dolfijn: hoe gaat het verder met jou en manlief? Fijne dag allemaal
Hello!! Heb ons even van pagina 3geplukt!!! @Smyl, en heb je evengoed nog een beetje een gezellige verjaardag kunnen vieren??? @Laurier hoe is het meid?? Nog steeds naar je zin op het werk??? @Sasje, veel plz... Zag op fb dat het errug druk is!!!! @Twinkel, hoop dat je ongi al heeft doorgezet!! Knuffel voor jou... En hoe is het met de rest van de meiden en de kids?? @hier, vanmorgen toch even naar de ha gegaan met Vince...weer erg hoesten en klinkt nu ook wat benauwd... De dokter noemde het een happy weezer!!! Hij is gewoon erg vol...met zoutoplossing en stomen moet het vanzelf weg gaan...wanneer hij koorts krijgt, niet meer eet of anders raar..moeten we terug komen... Maar tot nu toe heeft ie dat allemaal niet!!! Liefs
Stamper: Beter een keer te vaak naar HA dan een keer te weinig. Zo rot dat je niks voor hem kan doen. Hoe gaat het met de poepluiers? Hier altijd slijmerige poep bij een snotneus. Gaf dan ook gelijk luieruitslag. Sas: 't is druk daar, hoop dat je een leuke middag hebt. Hier; Eindelijk de badkamer gedaan, was het al een paar dagen van plan, maar het kwam er steeds niet van. Meisje slaapt even op de bank. Die at net eventjes 2 hele boterhammen op, normaal houdt ze het bij één. Vanochtend ook al voor 2 ontbeten, waar laat ze het?? Zal wel even energie bij moeten vullen.