Even een berichtje van mij. Wat een gekke verjaardag was dat zeg.. Maar ben toch wel goed verwens, horloge vriendlief, sneeuwlaarzen, taartspullen, luchtje, intratuinbon, DAbon en marsepein. Dinsdag is de begrafenis dus meteen vrij geregeld. Pfff nu is t wel weer klaar voorlopig hoor!!
Smyltje: Je bent toch wel goed verwend. De avond zal wel erg raar verlopen zijn. Wordt een heftige dag vrijdag. Hier: kadootje gekocht voor manlief, die is vrijdag jarig. En mijn meisje heeft kerstkaartjes gekocht voor haar vriendinnetjes en vriendjes. Onze kerstkaartjes waren binnen, dus ik kan vanavond schrijven...
Even snel spammen.. morgen weer meer aanwezig.. nu avondje met manlief.. het gaat eigenlijk wel redelijk goed Gelukkig! Tot morgen meiden! KNUF
Hier: Mijn meisje heeft haar kerstkaartjes geschreven aan al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ik ben ook maar gelijk gaan zitten. orgen kan alles op de bus, altijd zo'n klus! Moet ook zeggen dat mij adresboekje vol staat met losse papiertjes en adressen die niet meer kloppen. Nu dus gelijk alles maar even opgeschoond!
hey meiden, @dolfijn wat krijgt beau al lange haren zeg wat een schatje.....baby zijn is er echt vanaf he!! vind zijn gezichtje ook meer veranderd!! @pooh oh ja kerstkaarten schrijven..pff moet ik ook nog doen....morgen maar eens aanbeginnen idd! @smyltje he bleh heftig zeg volgende week dinsdag de mis wel goed verwend zo te lezen!! @mamaes ik zie dat je mee leest...hoe gaat het daar nog? jammer dat je niks post maar wel vaker mee leest...
oh en hier...ik ben kapot!!!! net pas thuis!!! ben vanaf vanmorgen half 9 aan het werk....dus 13 uurtjes erop zitten!!! morgen vrij en vrijdag slaapdienst..en dan savonds met een aantal naar disco
Sasje: Dat was een lange dag! Heb je het wel leuk gehad? Dolfijn: Sorry, kon het niet laten! Ik ga aan het werk. Tot vanavond!
Goedemorgen, @Sasje, lange dag gehad meid!!! Maar wel leuk! @Pooh,wat leuk dat je meisje ook kerstkaarten verstuurd!!! @Dolfijn, wat maakt Beau een sprongen ineens zeg!! wat gaat ie hard!!!! @Zeepaardje, gister niets van je vernomen???!!!!! Hoe gaat het??? @Hier, gister druk dagje, met verjaardagsvisite, boodschappen en 's avonds nog kinderehbo!!! Vandaag gaat manlief met zijn zus en neefje mee naar het ziekenhuis, neefje is geopereerd aan zijn plasbuis catheter mag er vandaag uit!! En dan vanmiddag moeten we naar het cb... Liefs
@ Dolfijn; Wat een leuke foto's van je grote man! Ja het gaat hard ineens he?! Jenthe gaat langzaam aan lopen langs de tafel en bank . Fijn om te horen dat het redelijk goed gaat tussen manlief en jou! @ Sasje; Idd lange dag gister! Hoe voel je je verder??? Met mijn zus gaat het langzaam aan steeds beter. Zal d'r straks bellen of ze al een idee heeft wanneer ze weer op kan passen. Ik werk nog steeds de weekenden ja.... @ Smyl; Fijn dat je goed bent verwend op je verjaardag! Hoe is het ongeluk eigenlijk gebeurd? @ Stamp; Ohh ben benieuwd hoe Vince is gegroeid!!! Succes! @ Pooh; Wat leuk dat je meisje kaarten verstuurd! Heb jij die van jou ook af? En temp je nog? Volgens mij klopt je tempkaartje niet of wel Werkse! @ Zeepaardje; Hoe is het meis????? @ Mom; En ziek geworden? Hoop het niet! Hier 4 slechte nachten gehad, de eerste 2 omdat Jenthe ziek bij ons in bed lag, 3e omdat we de politie hebben kunnen bellen midden in de nacht (verhaal staat op fb) en vannacht omdat vriendlief de hele nacht heeft liggen snurken :x. Ben dus best moe
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 2-12 3e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 15/12 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
goedemorgen meiden, bleh ik voel me helemaal niet lekker misselijk en last van mijn buik!!! maar bij ons heerst heel erg het noro virus! clienten mogen niet meer naar dagbesteding en alle clienten die op het terrein wonen mogen er niet meer vanaf, familie mag niet komen enz enz....en gisteren hadden we 1 client mee die klaagde ook al de hele dag van buikpijn enz...nou en zoals gewoon heeft die heel de dag aan me gehangen pff hopelijk heb ik het niet hoor....bleh ik vond het programma dit jaar overigens wat minder....vorig jaar waren alle grote namen daar zoals jannes, thomas berger, nick en simon, frans duyts, jaquaces herp, marianne weber enz. nu dit jaar waren er, jan smit, frans bauer, corrie konings, peter koelewijn enz
hoi meiden even snel berichtje... ben helemaal niet lekker... en heb het eigenlijk beetje gehad hier... tot snel weer... knuffels
Ikke. Hoogstwaarschijnlijk combi van aquaplaning en rukwinden. Jij ook al zo moe? Ik ook. Lig al in bed dus ga nu tukkie doen Dolfijn. Wat gaat t snel he!
@ Sasje; Jammer dat er minder leuke artiesten waren! Het lijkt me wel dat je bent besmet met het virus Hopelijk is het niet zo en anders hoop ik dat het snel over is! @ Zeepaardje; Fijn om even iets te horen! Hoezo voel je je niet lekker? Ziek? Heb je genoeg van je zwangerschap of is er iets anders? Knuff!!! @ Smyl; Lekker geslapen? Ja ben echt kapot, maar is al een hele tijd en kan gewoon niet bijslapen... @ Stamp; Hoe was het op het cb?
@Ikke; lopen langs de tafel en de bank.. pff, dan gaat zij ook wel heel hard! Probeer je rust ergens te pakken, want die slechte nachten breken je vast helemaal op.. knuf! @Sasje; balen dat je je zo beroerd voelt, het klinkt idd als het virus ik hoop het natuurlijk niet voor je! Doe rustig aan meis! knuff.. en weet je al wanneer je gaat testen? mijn duimen draaien nogsteeds voor je! @Smyltje; lekker geslapen meis? ik hoop dat je je energie nog een beetje terug kunt vinden, zal een rare week zijn sterkte! knuf! @Stampertje; en? hoe groot en zwaar was Vince? ik ben benieuwd! @Pooh; leuk hé al die adressen weer uitpluizen hoop dat het allemaal gelukt is en lief van je meisje dat zij ze ook verstuurd! hoe voel je je verder? @Zeepaardje; klinkt alsof het tijd wordt om toch maar wat rustiger aan te doen.. ik weet dat het niet jouw ding is, maar gun je nog even wat energie zo aan het einde van je zwangerschap zodat je straks nog een beetje fris bent.. knuf! neem je tijd! @Hier; gisteren goede avond gehad met manlief was weer erg fijn echt even samen te zijn Vandaag gesprek gehad bij mijn oude therapeut: conclusie: geen postnatale depressie of iets, gewoon in een oude valkuil gestapt en daarbij heeft manlief mijn grenzen niet duidelijk aangevoeld (omdat ik ze weer niet aangaf) dus al met al: paar gesprekken om de situaties uit te pluizen zodat ik weer weet hoe ik het anders moet aanpakken.. en een gesprek met manlief samen om de grenzen van mij en hem weer duidelijk te krijgen en uit te spreken wat er nog ligt. Vond het niet heel erg om er naar toe te gaan, maar heb wel het gevoel dat je meteen weer zo'n stempel krijgt: er is ooit wat gebeurd dus nu ik boos/verdrietig/jaloers was staat de wereld meteen weer op zijn kop dat voelt niet fijn.. maar zal er ff doorheen moeten. Nu even hangen.. tenminste dat dacht ik......... Beau is alweer wakker.. pff.. eerste tandje is nu wel door dus hij is wat onrustig..
meiden sorry dat ik niet reageer. maar me lichaam is gewoon op... in een wk 1kg afgevallen, te lage bloeddruk waardoor ik hoofdpijn en duizelig ben... grieperig... ga savonds rond 21uur al naar bed... kan alleen nauwelijks slapen... blaasontsteking nog niet over, dus nog aan de tabletten... schiet niet op allemaal... knuffels
hey meiden, @ikke oh en hoe gaat het met je zus? jammer dat je zon eind weg woont, anders paste ik graag op, op jenthe hoor @smyltje jij ook niet helemaal lekker? @dolfijn fijn dat jullie gisteren een goede avond hebben gehad!! manlief gaat mee naar de therapeut? @zeepaardje...nog max 4 weken meid!!! @Hier ik heb alleen vanmorgen een keer overgegeven, en voelde me vanmiddag ok niet helemaal oke, maar moest voor mijn kerst lootjes op pad...dus dat is bijelkaar nu gaat het redelijk....ben wel kapot moe!
@ Dolfijn; Ja het gaat echt super hard! Fijn dat het wel goed gaat nu! Gelukkig geen pnd, ik ben er nog steeds niet helemaal bovenop.... @ Sasje; Met zus gaat het wel goed, ze heeft alleen nog moeite met zware dingen tillen enzo, dus nog niet sterk genoeg om op Jenthe te passen... Lief van je, had je graag als oppas gehad Ohh meis ik begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden voor je hoor, ik heb ook echt een goed gevoel!