roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik ben juist ontzettend bang dat het weer niet gelukt is :(

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    We blijven duimen Sasje.. en hopen gewoon het beste! KNUF!

@Ikke; balen dat je zus nog niet op kan passen.. hopelijk knapt ze snel verder op (ook voor haarzelf natuurlijk!)
    @Zeepaardje; oh meis, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt! ik denk aan je! KNUF
    @Sasje; manlief gaat idd mee naar therapeut, begrijpt heel goed dat het niet alleen vanaf mijn kant kan komen :)

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh dat is wel fijn dolfijn, dat jullie samen erna toe gaan!!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sasje. Moest ff aan je denken en zie dat je wat onzeker wordt nu. Komt vast doordat de testdag nu steeds dichterbij komt! We duimen met zn allen erg hard voor je hoor!
    En ik ben helemaal fit hoor! Hoezo?

Dolfijn. Gelukkig 'alleen' een valkuil en gaan jij en je man er samen helemaal voor. En die Beau! Kruipen, staan, tandje! Hij heeft t er maar druk mee. Hoop dat de bv nog goed gaat mét tand :)

Ikke. Ja, heerlijk tukkie gedaan! Was zelfs door de deurbel heen geslapen.. weeeer het pakketje gemist..

Zeepaardje. Wat rot dat je nu de laatste dagen nog zo moet doorbrengen.. dit is ook niks! Knuffel

Kerstboom neergezet maar wil meer lampjes. Dus morgen halen. Eerst kraamvisite morgenochtend bij mn vriendin en 's middags komt mn oma nog voor mn vjd.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha Smyltje, BV gaat tot nu toe prima dus zal vast wel goed komen ;) hoop ik!!

Veel plezier morgen!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jij bent toch gaan slapen vanmiddag? dacht dat je je daarom niet helemaal lekker voelde? of heb ik het verkeerd begrepen?

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Zo ook eventjes tijd voor zp!!

@Dolfijn, wat fijn dat jij en manlief een gezellig avondje hebben gehad en gepraat! En ik vind het alleen maar heel knap dat je zelf aan de "bel" getrokken hebt en gaat praten!!! Knuff...Hoop wel dat Beau zijn tandenpijn snel over is!
    @Sasje, ik duim echt heeeeeel hard meid!!! Vind het echt heel spannend...je kaarsje brand hier weer hoor!!!
    @Zeepaardje oooh meid...rustig aan..en bij jouw wordt het ook echt spannend... neem je rust en denk aan jezelf en je baby!!! Hele dikke knuff...
    @Ikke, wat zal je trots zijn dat Jenthe al aan het lopen is bij de bank en tafel!!! En fijn dat het beter met je zus gaat!!!
    @Smyl, wat ontzettend triest om zo aan je einde te komen... knuff!!! Succes met de kerstboom verder, hier zitten er ook vrij veel lichtjes in!!!
    @Pooh, zag op fb je ballon!! Wat super gaaf!!!

@Nou vanmiddag bij het cb geweest en Vince weegt alweer 8930gr en is 72,8cm!!! Verder doet hij het allemaal prima!! Dus we kunnen weer trots zijn op ons mannetje!!!

Vandaag is hij alleen weer erg aan het hoesten, dus even met hem wezen stomen in de badkamer en zoutoplossing!!!

En met boodschappen spontaan bedacht lekker even te gaan gourmetten samen!! Morgen alle 2 vrij, dus nadat Vince lekker in bed lag heerlijk even samen gegeten...

Liefs

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh die vince groeit goed stampertje :)
    goedzo!!
    balen dat hij nog zo hoest....hopelijk is hij snel weer helemaal beter!!! en oh lekker gourmetten zeg!!!!

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas. Was gewoon bekaf! Had dan ook erg vast geslapen. Weet je al wanneer je wilt testen?

Kanjer he vince!

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, ja echt lekker gourmetten :D... Vind het ook altijd zo gezellig!! En Vince groeit idd erg goed!!!

@Smyl, :D...en heerlijk toch even bijtanken! Doe je goed...

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Oh hehw dat kan ook he smyltje!!

Ik ga zondag/maandag testen

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: iK heb het gelezen, wat een toestand!! Hoop dat je vannacht wat slaap kan inhalen.

Sas: IK hoop dat het gewoon buikgriep is. Hoop dat je snel opknapt.Ik begrijp je angst voor het testen, maar blijf wel vertrouwen houden in je lijf, ook al is dat soms zo verschrikkelijk moeilijk. Ik heb hele goede hoop. Duim dus op volle toeren.

Zeepaardje: Meid, neem je rust. Je moet nog even volhouden. Genoeg drinken hoor!!

Smyltje: Wat een mooie tekst op de rouwadvertentie. Kreeg er kippenvel van!

Dolfijn: ik vind het knap van je dat je zo snel aan de bel hebt getrokken. Ik hoop dat jullie samen gauw weer lekker kunnen genieten van jullie gezinnetje en van elkaar. Vergeet niet om af en toe even tijd voor elkaar te nemen ipv altijd maar te zorgen. Jullie hebben het ook best wel druk met alle kinderen, bonuskinderen en bonus-schoondochter.

Stamper: Hij groeit lekker zeg! Fijn dat dat goed gaat!

Vandaag gewerkt. De kerstkaarten zijn allemaal geschreven. Stuur altijd ook naar alle kinderen een apart kaartje, zo krijgen ze zelf ook post. En nu kan ons meisje ze schrijven. Dit keer bedacht ze zelf wat er op de kaartjes moest komen, zoen, knuffel etc. ZO leuk!!!
    Ze heeft natuurlijk ook haar eigen kaartjes uitgezocht en betaald (van mama's centjes).
    Vanavond balonnen opgeblazen. Had ergens een afbeelding gezien van een ballon in een doorzichtige ballon. Dus dat geprobeerd. En... gelukt!! Wat een leuk effect!Kost alleen behoorlijk wat adem om ze op te blazen, als je de binnenste ballon opblaast moet de buitenste meerekken, dus dubbel zoveel kracht.
    Nu nog even gauw de slingers ophangen en we zijn helemaal klaar voor morgen.
    Manlief is al naar boven, meisje is heel onrustig aan het slapen. Steeds huilend wakker en gedroomd over de gekste dingen... Vraag me soms ook af of ze wel helemaal wakke ris, of er nog half tussen hangt tussen slaap en waak.
    Morgen nog werken en dan weekend!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh kon je dat zien op fb pooh? Zeker omdat ik erop had gereageerd?

En ik heb t vast even gemist, maar waarom ballonnen?

Zo wat ben ik moe zeg. Was de bedoeling optijd naar bed te gaan (en lag er ook redelijk optijd in) maar er kwam nog even wat tussen :D lol :D

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Smyl, manlief van Pooh is jarig :D...En ja dat is ook belangrijk :D...
    @Pooh, gefeliciteerd met manlief!! En wat vervelend voor je meisje en jou!! Misschien door de drukke maand alles aan het verwerken in haar slaap! Gezellige dag vandaag...
    @Sasje, dat is bijna!! Ik duim extra hard....Owh ik hoop het zo!!!!
    @Zeepaardje, hoe is het vandaag meid? Hoop dat je even lekker je rust hebt kunnen pakken!
    @Dolfijn, Beau lekker geslapen? En hoe is het met jou???
    @Ikke, hoop dat Jenthe vannacht weer even goed geslapen heeft! Of was het weer drama???

Liefs

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 2-12 3e fm
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.
    Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@Pooh zag er leuk uit idd!! gefeliciteerd met manlief!!

@smyltje dat moet ook gebeuren he meid ;) alleen voor de fun bij jullie :)

@stampertje hoe gaat het met je neefje?

@hier niet veel bijzonders te melden...ik heb vanmorgen geslapen tot 9.15 oeps...dat is voor mij echt uitslapen!!!
    dadelijk ff met mams naar de mediamarkt een nieuwe stofzuiger kopen voor bij kerst....maar ze wilde dat ik deze zelf mee ging uitkiezen :)

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, bij ons voor de fun voorlopig hoor. Ben net bij mn vriendin op kraamvisite geweest en wat een drukte met 2! Je hebt je handen vol. Eerst maar eens genieten van deze doerak.

Gefeliciteerd met je man pooh!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier!!

meiden ik ben werken!

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden even via mobiel kort; Pooh gefeliciteerd met manlief! Sas werkse! Hier; heb maandag telefonische afspraak met de HA.... Slik nu ruim n week die nieuwe pil en heb nu weer bloedverlies :( Waneer wordt t weer normaal?????? Pff sorry heb t even helemaal gehad. Verder druk weekend en werken dus zal bijna niet online zijn.... Knuff!

20. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

All; ff snel berichtje mooet pannenkoeken bakken;)

heb vreselijk jeuk, op heel me lichaam, ,ineens sinds gisteren... wordt er gek van:x

weekend zal ik er weinig zijn, ff relaxen...

knuffels voor jullie, sorry dat ik niet reageer!

Deel Deze Pagina