Lig al in bed maar wilde ff snel kijken voor sas. Zie dat de ongu toch heeft doorgezet dikke knuffel sas!! Pooh. Mn broertje heeft idd diepliggende ogen. Denk ook dat dat t is.. en hij doet nog wel zo zn best! En zal die zalf halen. Bedankt voor de tip! Nu snel slapen
Zeepaardje: Waarom blijf jij eigenlijk nog steeds over? Je mag toch helemaal niet meer werken? Smytje: Misschien dat dat het is? Ons meisje was niet gecharmeerd van baarden, laat opa nou een baard hebben... Ze was niet bang van hem, maar die kusjes vond ze niet fijn en nog steeds niet. "Je moet je scheren" zegt ze dan. Hier: Gisteren had ze weer een aanval van netelroos. Arme meid. Nu is het weer rustig. Hopen dat het zo blijft. Ze heeft vannacht wel in haar eigen bedje geslapen, dus ik heb ook weer even bij kunnen tanken. Wordt alleen om klokslag 6 uur wakker, omdat zij steeds bij ons in bed kroop rond die tijd. Vandaag niet en daar lig je dan wakker te zijn.... Zo maar wassen en vanmiddag gaat mijn meisje naar school, kan ik dan even strijken.
meiden ik heb gelezen maar weet niet meer wat sorry!! hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk! @hier vanmiddag naar het zh voor een uitgangsecho. eigenlijk baal ik helemaal niet.....gek he? ben ook niet verdrietig of niks....ik heb een soort rust over me heen......en het komt wel een keertje goed.....alleen wanneer??? hopelijk kunnen we dit jaar nog afsluiten met iui6....maar denk niet dat ik dat ga halen....we zullen zien!
Sas: Of het gek is... Tja, het is al zo vaak mis gegaan dat je er, denk ik, bij voorbaat onbewust al vanuit gaat dat het weer niet raak zal zijn. Een soort van zelfbescherming. Blijf het heel erg knap van je vinden dat je ondanks alles toch nog steeds positief blijft. Maar ik had het zo anders gehoopt! Ik wil je vanaf hier in elk geval een hele dikke knuffel geven.
thanks pooh!! jaja ik probeer ook zoveel mogelijk positief te blijven want wat heb je eraan om in het negatieve te blijven hangen??? daar krijg ik ook echt geen baby van helaas......dus je zult toch doormoeten..maar goed zo denk ik er over
Even snel via mobiel; heeft iemand toevallig t verhaal van de kleine Romy gelezen bij t peuter/kleuter gedeelte??? pff t laat me al een paar dagen niet meer los Sorry meiden ben er strax uitgebreidt als Jenthe op bed ligt
Zo ben ik even, @ Pooh; Hoe is het met je meisje? Balen dat ze toch weer netelroos heeft zeg Wel fijn dat jij een beetje bij hebt kunnen tanken! @ Sas; Denk idd dat het een soort zelfbescherming is. Maar ook ik heb bewondering voor je meis! Nu is het gewoon een keer jullie tijd hoor!!!! @ Smyl; Ah wat zielig dat Ninthe zo vaak valt, Jenthe gelukkig niet. Alvast heel veel sterkte voor morgen meis! @ Dolfijn; Hoe is het nu met Beau zijn ontlasting? En met jou??? @ Zeepaardje; Hoe is het vandaag? Nog wel wat kunnen vinden gister hier in Nijmegen? @ Twinkle; Oh wat balen dat je nog niet ongi bent zeg! Neem je tijd meis, we merken het wel als je weer meer behoefte hebt aan zp! Ben allang blij weer even iets van je te horen! Knuff!!! Sorry meer weet ik niet meer, M'n moeder kon gisteravond toch oppassen gelukkig! Jenthe had ook alleen maar 1 uurtje geslapen 's middags dus die had het nooit vol gehouden met uit eten! Nu snel aan de strijk was.... Hopelijk belt de HA vanmiddag... ben benieuwd, vraag me steeds meer af wat het kan zijn
nee ik heb het niet gelezen ikke....ik zal zo eens zoeken of ik het kan vinden! fijn dat je moeder kon oppassen zodat jenthe lekker kon gaan slapen!
ja heb het gelezen wat ontzettend heftig!! en wat een pech kan een klein meisje hebben!! en hoeveel kan ze nog aan erg verdrietig!!! vandaag hebben ze gesprek he.....
Sas: Ik heb bewondering voor je! Ikke:Fijn dat je moeder op kon passen. Hadden jullie ook even de handen vrij en aandacht voor elkaar. Hier; Ik snap niks van dat ff. Heb mijn temp ingevuld, maar blijkbaar is mijn temp niet duidelijk genoeg om een eisprong vast te stellen. Heb ik dat??? Probeer ook eens wat... krijg je dit. Volgende maand beter misschien.
daar kan ik je helaas niet mee helpen pooh want daar snapte ik ook niks van..of ja ik had ook nooit een eisprong volns ff...e tja denk dat dat voor hier dus wel klopte..
Ik vind het ook wel erg ingewikkeld. Snap het ook allemaal niet zo goed hoe het werkt enzo. En het is ook nog eens in het engels, maakt het er niet makkelijker op. Mijn engels is wel redelijk alleen al die termen...
jaja....maar heb jij in het verleden ovu testjes gebruikt of niet? en je tempt wel iedere dag op het zelfde tijdstip?
pooh; met sem via gastouderbureau ook doorgewerkt tot 2wk voor de bevalling... nu met alleen uurtje per dag wil ik doorgaan tot 40wk... wat naar netelroos s6 met ff, soms erg onhandig al dat engels... sasje; tja met al die feestdagen wordt iui misschien wel moeilijker, maar misschien gaat dat allemaal gewoon door, geen idee eigenlijk...s6 meid ikke; ja een paar leuke cars auto's en lekkere geurtjes oja en maandverband in de aanbieding hahahaha heb ik straks weer genoeg nodig hopelijk belt de ha snel! all; net terug uit de stad, nieuwe laarzen gekocht..en lekker oliebollen voor vanavond...vorige week bij de vk 1kg afgevallen, komt er nu dus weer aan veel mensen denken dat ik deze week ga bevallen haha, spannend wat ik zelf stiekem ook hoop knuffels
Nou ik heb donderdag inwendig onderzoek bij de ha en vanuit daar kijkt ze hoe nu verder... Pfff ben wel n beetje zenuwachtig hoor