Ikke:Hé bah een inwendig onderzoek. Ook niet mijn favoriet hoor. Waarom eigenlijk bij de HA en niet bij de gynaecoloog? Zeepaardje: Ik dacht dat je niet mocht werken na 36 weken. Ivm de werkgeversverzekering. Ik was verplicht te stoppen bij 36 weken, had ook wel langer gewild toen. Verveelde me suf. Maandverband kopen, tja wat je leuk vind om te shoppen... Bleh! Maar je hebt het wel nodig idd. Sas: Nee heb nooit ovu testen gebruikt. Wilde altijd de natuur op z'n beloop laten. Ben bang dat we gaan klussen wanneer het "moet" ipv wanneer we zin hebben. Daarom ook pas nu begonnen met tempen. Meer om een beetje mijn lijf en ritme te bepalen. Ik temp wel iedere dag op dezelfde tijd ongeveer. Zet er niet de wekker voor hoor. Maar wel nog op bed. Hier: Ik ben LAAIEND!!! (en dan druk ik het nog zwak uit). Heb al een jaar geen contact met mijn ouders. Veel gebeurt zoals jullie misschien nog kunnen herinneren. Nu zag ik ze daarstraks staan bij de supermarkt, vlak bij waar mijn meisje op school zit. Gewoon stug door gefietst. En toen ik terug reed naar huis was de auto weg. Kom ik net op school om haar weer op te halen, zegt juf dat ze even praten wil. Mijn moeder had voor het raam bij school gestaan. En gezwaaid naar haar. Mijn meisje heeft haar dus gezien. Juf heeft haar verder niet binnen gelaten ofzo,. Maar dat ze dus bij school heeft gestaan! Nu een jaar later. Heb haar in dat hele jaar nooit gezien. Af en toe stuurt ze mijn meisje een kaartje met daarin teksten als: We missen je zo nu we je niet meer mogen zien van je moeder. Dat soort dingen dus. Ik houdt mijn meisje daar niet weg omdat ik ruzie heb. Er is een hoop gebeurt, maar ook omdat mijn meisje zelf ene hele periode niet naar hun toe wilde toen alles nog wel koek en ei was. Ik moest dan maar alleen gaan, zij wilde niet mee. En niet één keer, maar heel vaak. Ook hielden ze zich niet aan onze opvoedingsregels en ging ze zelf wel bepalen wat goed was voor mijn meisje, bijv billenzalf halen omdat de mijne niet goed was. Me uitmaken voor slechte moeder, omdat ik een keer vergeten was een pyjama in de luiertas te doen. En zo kan ik nog wel even doorgaan...Ik ben WOEST!!!
pooh; tis vrijwilligers werk dus is anders geregeld denk ik... kan me goed voorstellen dat je laaiend bent jeej... hoe haalt ze het in der hoofd... *sorry* sem gaat ook niet naar me schoonouders...we moeten alleen gaan ,sem gaat echt niet mee... en als ze hier zijn gaat hij onder de tafel zitten, maar het liefst naar bed... pff knuffel meid
*oeps* zit me te bedenken dat ik elk jaar naar me opa en oma ga week voor kerst om hun een kerststukje te brengen... heb ik dus helemaal nog niet gedaan...morgenvroeg maar bloemetje halen en na overblijven brengen... oh ben er met mijn hoofd ook helemaal niet bij... dus van het schoonmaken komt dan weer niks terecht
whahhaha ikke...waar ben je zenuwachtig voor??? toch niet voor het inwendig onderzoek of wel???? join the club....dat moet ik altijd peace of cake hoor!! @pooh oh wat is dat nou weer voor actie....ik zou allang naar hun toe gebeld hebben en dan zou ik eens ff vragen wat ze daarmee nou willen bereiken????? pfff
Haha Sas nee daar ben ik na mijn bevalling niet meer bang voor Wel voor wat het kan zijn.... Pooh jeetje kan me voorstellen dat je even stoom moest blazen! Wat een actie zeg! Knuff!!!
oh oke dacht al hehe! nee joh niet te veel zorgen maken! ik denk dat je hormoonhuishouding helemaal door de war is....misschien wijsheid om afspraak te maken bij de gyn en deze het onderzoek te laten doen want aan ha weet er eigenlijk helemaal niks vanaf...
Heb t verhaaal van dat meisje niet gelezen, maar klinkt heftig. Ikke. Hopelijk valt t onderzoek mee en komt er niks geks uit. Sasje. Klinkt niet gek hoor. Denk idd ook dat het wat zelfbescherming is. Ben benieuwd naar de uitgangsecho Pooh. Jeetje meis kan me voorstellen dat je laaiend was!! Lijkt me een moeilijke situatie zo. Wel goed dat de school het meteen tegen je zei! Zeepaardje. Haha, vergeetachtig?? Hier. Vandaag de laatste dingen gehaad voor de kerstkapsalon voor woensdag. Morgen de begrafenis. Verder vandaag gehoord dat mn vriendin (die toen naar t zkh moest) naast een cyste op dr baarmoeder ook endomitriose heeft wat een rotnieuws!! En de schoolfoto van Ninthe is binnen! Lief hoor
Hey meiden, @Ikke, hoop ook dat het allemaal voor je meevalt!! En wat een verhaal idd van dat meisje..hoop zo voor de ouders dat het nog goed gaat komen!!! @Smyl, sterkte morgen...en wat leuk de foto...heerlijk om je kind mooi op de foto te hebben he :d... @Pooh, ik zou ook woest zijn...waar haalt ze het vandaan!!! MAar ik denk dat ik ook verhaal zou gaan halen...!!! Dikke knuffel..en succes ermee...en dat ff "gedoe" geen idee meid..sorry... @Sas, hoop dat je ook dit jaar nog een keer voor een iui kan gaan.... @Hier, lekker dagje gewerkt!! Vince heeft het super gedaan bij oma!!! Woensdag heb ik mijn gesprek over het werk..of ik eventueel een andere/hogere functie krijg!!! Spannend... Liefs
@Smyl, ik weet het niet!! Misschien coördinator van het kdv of kwaliteitsmedewerkster...of hoofd van locatie! Ik zit vanaf de start van het bedrijf daar en heb geholpen het op te bouwen..maar merk dat ik weinig uitdaging in mijn werk meer heb... Met de kinderen is het super gezellig hoor maar de uitdaging is gewoon weg...ik wil nog leren en graag hoger op!! Dit heb ik aangegeven en mijn bazin ging kijken wat ze voor me kan doen!! Dus ben echt heel erg benieuwd!
@hier sorry dacht ik dat al gepost had...en alles was oke bij de echo dus morgen start clomid. @smyltje heel veel sterkte voor morgen!! @stampertje og spannnend misschien een andere functie ben benieuwd!
smyltje; ja tis er gewoon helemaal bij in geschoten.. normaal ruim een week anderhalve week voor kerst breng ik het stukje... pff maar goed, nu doen we het morgen ben allang blij dat ik er nog aan denk hihi sterkte morgen en wat een rotnieuws van je vriendin... ben wel benieuwd naar de schoolfoto hoor... stamp; heel veel succes woensdag met gesprek, duim voor je sasje; s6 weer
Ikke: Wat zitten mensen toch verschillend in elkaar. Behalve dat ik bang zou zijn voor de uitslag kan ik ook al wakker liggen van het feit dat ik daar met mijn benen wijdt moet liggen. Ook al ben ik bevallen, toch went dat voor mij nooit! Zeepaardje: Verlte zwangerschapsdementie??? Hihi. Laat die nesteldrang nog even wachten. Smyltje; Wat naar voor je vriendin. Sterkte voor morgen, zal aan je denken. En bedankt voor het aanbod, ik weet je te vinden!! Stampertje: Oh spannend meid, ik ga duimen voor woensdag!! Heb het er even over gehad met manlief. Toch nog niet gebeld. Heb op school aangegeven dat ze mijn meisje nooit met iemand anders mee mogen geven tenzij wij het zeggen. En dat blijven tot nu toe mijn schoonvader en schoonzus, of wij natuurlijk. Niet dat ze dat doen, maar heb wel verteld dat ik niet weet waar mijn moeder allemaal toe in staat is. Als het nog een keer gebeurt, dan bel ik wel. Was nu al in alle staten, beter om dan niet gelijk te bellen. Er komt dan toch niks zinnigs uit bij mij. Alleen ene hoop woede, frustratie en tranen. Manlief blijft dan toch rustiger en meer nadenkend. Meisje heeft weer een aanval van netelroos. Elke avond om het zelfde tijdstip, zo rond half 11. Ze ligt nu weer in ons bed. Hopelijk bijft het bij één aanval en komen we goed de nacht door. Wisten we maar waar het van kwam, het is een allergische reactie, of door vermoeidheid. Vermoeidheid kan ik plaatsen, maar een allergische reactie dit keer niet, ze heeft niks gegeten of gedronken wat anders is dan normaal.
Oja, moet morgen weer werken dus ik ben er 's avonds pas weer. Fijne dag allemaal Zeepaardje en alle anderen: doe morgen voorzichtig! Het kan weer glad zijn!
@ Sasje; Ik wacht eerst even donderdag af bij de HA dan kan ik alsnog contact opnemen met de gyn. Hoe was de vergadering? @ Pooh; Ik heb sinds ik ben opgenomen toen heel veel inwendig onderzoek gehad, dus daar zie ik niet meer zo tegenop. Ik kijk er ook niet naar uit hoor . Hoe is het met de netelroos van je meisje? @ Stamp; ohh spannend van je werk! Ben erg benieuwd! Hoe is het met Vince? Is het hoesten al minder? @ Smyl; Sterkte vandaag... @ Dolfijn; Hoe is het meis? @ Zeepaardje; En? baby nog aan boord?