roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben ook weer terug van vergadering...nu uurtje ff pauze en dan dadelijk weer terug naar het werk...heb slaapdienst..dus morgen zal ik wel kapot zijn ;)

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pfff dat was een erg heftige dag. Was de drukst bezochte begrafenis die ik heb meegemaakt. Ook erg emotioneel..

3. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames, pff het is me wel wat met al dat werken zeg..
    Lange dagen en veel dagen werken nu.....
    Gelukkig nu eerst 2 daagjes vrij, ben er ook echt wel aan toe!!
    Wij weten nog niets vanuit het ziekenhuis, ik vrees dat het dit jaar ook niet meer gaat worden :(
    Nouja we wachten maar gewoon verder af......
    Hoe gaat het met jullie allemaal???
    xxx

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ik heb hard aan je gedacht meid vandaag. Fijn dta het zo druk bezocht was, dat geeft wel aan hoe bijzonder hij was en wat voor impact zoiets heeft.
    Tempen doe ik iedere dag met max een half uur tot een uurtje verschil. Meer echt niet. Ben elke dag rond dezelfde tijd wakker.

Ikke: Fijn dat jij er niet zo tegen op ziet. ben heel benieuwd wat eruit gaat komen. Hoop dat het niet ernstig is.

Laurier: Je bent er maar druk mee, met al dat werken. Werk je zoveel uren dan?

Zeepaardje: Zie dat je nog niet online bent geweest, hoe is het?

Dolfijn: Hoop dat alles goed gaat met je. Liefs van mij

Sas: Wat een lange dag maak jij zeg. Slaap morgen lekker lang.

Hier: Drukke dag gewerkt. Kerstpakketten rondgebracht.
    Vannacht had ons dametje weer een aanval van Netelroos. Weer een nachtje met weinig slaap voor mij, zij slaapt dan wel gelukkig lekker bij ons. Dat scheel een hoop.
    Kregen vandaag een kerstkaart van mijn ouders met de tekst: "We willen het graag uitpraten". Ehhh wat denk je zelf na de actie van gisteren??? Wordt er weer pissig om! Heb een hekel aan ruzie en ben altijd de eerste om iets bij te leggen, maar nu is ze gewoon echt te ver gegaan. Ik leg niks meer bij. Elke keer gaf het haar de kans om het allemaal nog even ietsje bonter te maken dan daarvoor, ik ben er echt helemaal klaar mee.
    Morgen lekker vrij, even kijken om wat voorbereidingen te treffen voor tweede kerstdag, we zijn dan lekker thuis met z'n drietjes.

5. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pooh; wat naar van netelroos zeg:x
    idd sommige plekken glad...durf nu ook echt niet meer op de fiets te stappen hoor... doe alles te voet of met de auto;)
    bah wat een ellende met je ouders en kaartje zeg:(

ikke; Hier nog steeds BIB (baby in buik) heb ook een vermoeden dat dit voorlopig nog wel zo blijft...
    morgen weer controle...

niet online klopt ja...lekker met sem tot 9.30u uitgeslapen:p toen bloemist, overblijven en naar opa en oma... toen wou auto niet starten... en later toch thuis met auto;)
    eten zwemmen, glee kijken en nu weer naar bed;)
    knuffels allemaal

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Alles goed, maar erg druk.. sorry meiden, jullie zijn allemaal in mijn gedachten !!KNUF!!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Helaas rammelt om half 7 weer mijn wekker en do en vrij ook om 6 uur opstaan om te gaan werken!

Ik reageer morgen verder ga slapen

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Wat een mooie kaart!!

Zeepaardje: Doe ook voorzichtig als je wandelt! En je bent nog steeds heel erg druk, wanneer ga je energie sparen voor de bevalling? Maak daar voor morgen een agenda punt van, en vul in bij de vraag 'hoe laat' *duurt de hele dag*. Kun je dat in elk geval niet meer vergeten. En als je dan toch aan het invullen bent, zet het dan gelijk ook neer voor de rest van de week.

Ik ga zo slapen, ben behoorlijk moe van al die nachtjes zo achter elkaar. Ik slaap gewoon heel licht met mijn meisje tussen ons in. Hang een beetje tussen slaap en waak in. Beetje als snoozen 's ochtends. Ondanks dat ik het echt heerlijk vind hoor, dat kleine lijfje naast me.

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Je hebt niet alleen ene lange dag achter de rug, maar ook voor de boeg. Neem je af en toe ook even rust?! Eventjes met een kop thee op de bank.

10. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer jeetje wat vervelend zo allemaal :( en dan ook nog zoon kaartje tussendoor.. ik hoop dat je kleine meid snel weer op mag knappen!!
    ja ik werk nu 40 uur in de week en ook nog verschillende diensten, dus is best even erg pittig allemaal....
    het is ook erg voor ons 2 wennen en voor de hond ook...
    maar gaat allemaal wel weer goed komen!

sasje veel succes op je werk, wat pooh zegt ga ook eens rustig zitten :)

dolfijn wat heftig om het allemaal zo te lezen, helemaal top dat jullie er wel beide hard voor vechten! dat is al een super goeie stap in de juiste richtig, het is ook allemaal niet makkelijk zeg...... wat een prachtige kerst foto!!

zeepaardje je hebt het er ook maar druk mee zeg, zou niet zeggen dat je hoog zwanger bent hahahaha! dikke knuffel.

ik ga vandaag zwemmen met mn neefje!!! :-D
    ik ben er vanmiddag wel weer....
    xxx

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Laurier: Dat is inderdaad wel even wennen. En dan moet je tussendoor ook nog het huishouden doen en al je sociale "verplichtingen". Fijne dag vandaag.

Meisje heeft vannacht in haar eigen bedje geslapen, ook geen aanval meer gehad. Zij ligt nu nog te slapen. Ik zit al een tijdje beneden, te wachten tot ze wakker wordt...Laat haar maar even, ze heeft het nodig.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pooh jaja ik heb nog lange dagen voor de boeg ja helaas...maar goed daarna heb ik wel lekker 5 dagen vrij :)

@Laurier jaja dat is wel even wennen he.....

13. Zeepaardje

dolfijn; wat een lieve kaart:)

pooh; ik doe ook voorzichtig met wandelen, loop nu ook te voorzichtig, bang om te vallen, waardoor je juist vaak valt;)

En rustig aan, ook dat doe ik... ;)

lijkt me idd lekker slapen met een kleintje naast je;)

laurier; heel veel zwemplezier met je neefje:D

all; vanmorgen vk controle, alles was goed...
    daarna boodschappen gedaan... en baby badje schoongemaakt... heb dat al tig keer aan ml gevraagd, maar nu dus maar zelf gedaan...
    box is nu ook gezellig gevuld met speeltjes:p
    knuffels

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was zeepaardje :)
    ben benieuwd wannner de kleine gaat komen!

15. Zeepaardje

sasje; ja ben zelf ook heel benieuwd wanneer de kleine komt... denk zelf na kerst...
    misschien zelfs wel 2012... al hoop ik dat niet...

mag nu wel komen vind ik... ach we wachten (geduldig) af...;)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha tja ik heb geen idee bij jou ;)

17. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hola meiden

Ik ben er weer (geen idee hoelang haha de laptop is nog niet terug en de pc weet niet hoelang deze leeft haha)
    Ik ga niet terug reageren wel lezen maar reageer vanaf nu weer mee.
    xxxxxxxxxx en een dikke knuffel van Shaun

18. Zeepaardje

sasje; ik ook niet...hihi
    mama van shaun; gezellig meid... welkom terug:)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    welcome back mamaes!!!

20. Zeepaardje

meiden, ben er morgen weer... voorlopig 's avonds niet online:)

Deel Deze Pagina