roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pff Sas kan me voorstellen dat je hoofdpijn nu weer terug komt :( Lijkt me ook erg moeilijk om uit te zoeken...
    Daar zou dan toch de ivf gebeuren toch? :)
    Hoeveel iui's wilden ze nog gaan proberen?

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Sasje24:

NOD

: Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 2-12 3e fm
    Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is.
    Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle

Zwanger
    Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!!
    Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB
    Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB
    Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB
    Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1

3. laurier

laurier Niet meer actief

poohbeer ja ik ga ook nooit de winkel uit zonder iets te kopen, erg he.... maar deze keer wel dingen die we goed kunnen gebruiken hahaha :-D Succes met alle kerst stress!!! Ik wou ook nog een nieuw jurkje oid halen, maar weet niet of me dat morgen ochtend nog lukt hoor......

ikke wat vervelend van de pijn, ik hoop dat het maar snel aan mag slaan dan... jeetje jij bent hard aan de schoonmaak geweest zeg, knap hoor!!

zeepaardje gelijk heb je meid, denk lekker aan jezelf en aan je gezin!! kerst is toch niet echt de tijd van uren lang bij de pc zitten! geniet ervan en jullie ook fijne dagen gewenst!!

sasje jij maakt ook lange dagen zeg, succes!!! ik mag morgen weer van 12:30 tm 22:30 pfff..
    mag ik vragen waarom jullie naar dusseldorf toe willen? heb daar alwel dingen over gehoord...

fijne avond allemaal.
    ik ben bezig de instellingen van mijn nieuwe foon op orde te krijgen maar ben daar nooit goed in pppfff wat een gedoe!!
    xxx

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Lieve Twinkle, heel veel succes morgen bij de gyn! Knuff!!!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zou nog 1 iui met clomid krijgen en dan nog 4 maal iui met spuiten,daarna de overstap naar ivf inderdaad.
    nu schijnt het zo te zijn dat je voor de intake lang moet wachten..wachtlijst t/m maart.
    maar heb je eenmaal de intake gehad dan heb je geen wachtlijst meer.

ik wil naar dusseldorf omdat ik daar hele goede verhalen over hoor, en ze hier veel verder zijn met de techniek dan hier en vanuit ons is het maar 3 kwartier rijden.....het wordt dan voor ons sowieso of maastricht of dusseldorf want naar eindhoven wil ik absoluut niet.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Zal morgen aan je denken! Ben je ondertussen al ongi?

Sas: Wat hebben ze in Dusseldorf wat ze hier niet hebben/ kunnen?

Laurier: Ik probeer vaak ook wel nuttige dingen te kopen hoor, spullen voor de keuken of van die houten dingetjes om te verven/knutselen zoals fotolijstjes en spiegeltjes enzo.
    Wat een gedoe hé zo'n nieuwe telefoon. Hebben ze wel alle nummers voor je overgezet of moet je dat allemaal zelf doen?

Hier: Vanmiddag pannenkoeken gebakken, meisje mocht kiezen vandaag. Had eigenlijk spaghetti verwacht, hihi.
    Daarna gelijk door naar de 'verrassing". ze vond het prachtig, al die tuinen verlicht met kaarsjes. Wat is dat genieten, zo'n klein meisje dat haar ogen uitkijkt.
    Nu ook wel kapot, na een dagje rondrennen als een kip zonder kop.
    Morgen werken en daarna kerst-etentje van het werk. Dus ik denk tot zaterdag.

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sorry sasje, we waren tegelijk.

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi meiden. Heb bijgelezen maar ben erg moe..

Sas. Hoop dat je hoogfpijn over is
    Ikke. Hopelik heb je snel duidelijkheid

Rest. Sorry ben bekaf..

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh pooh daar liggen ze veel verder dan hier......daar is zoveel meer mogelijk dan hier....ook vooral op icsi gebied zijn ze veel verder......

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Sasje, baaleh meid van je hoofdpijn iedere keer! En succes met het uitzoeken en de beslissing nemen of jullie wel of niet gaan overstappen!! Werkse nog even!
    @Smyl, gezellig meid...en nu lekker vakantie....!!! Leuke dingen op de planning staan!
    @Laurier, lekker aan het genieten van je dagen vrij...bijna weer werken.... dus ook tijdens de feestdagen? Wel met oud en nieuw vrij?
    @Ikke, wel fijn dat er zo op het eerste moment niks aan de hand is!! Wel jammer dat je nu eigenlijk nog niet echt verder bent! Hoop dat deze pil wel werkt... En je bent druk bezig geweest met het huishouden meid!
    @Dolfijn, hoe is het??? En met je knappe ventje??? Hoe gaat het eigenlijkj met manlief en bonuszoon???/
    @Pooh, wat een gezellige dag hebben jullie gehad!!! Heerlijk! WErkse morgen..
    @Zeepaardje, nu lekker rustig aan gaan doen en "wachten" tot jullie kleintje zich meld!! Spannend...
    @Mama Es, gezellig dat je er weer bent...hoe gaat het met jouw kanjer?
    @Mom, gezellige dagen voor de boeg??? Huis al verkocht??
    @Twinkel, voor jou even een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel!!!

@Vandaag alle boodschappen binnengehaald voor mijn verjaardag (morgen :D) en de kerst...
    En vanavond nog even met mams wezen shoppen en een super leuke outfit gekocht voor mijn verjaardag en kerst!!! Helemaal blij...

Morgen dus jarig!!!
    Weet niet of ik echt online kom...Moet even kijken hoe het loopt...
    Liefs

11. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Net de laatste update over Romy gelezen...bah..wat wordt je daar verschrikkelijk verdrietig van!!!

Wat een oneerlijke strijd!

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    GEFELICITEERD Stamp!!! Maak er n leuke dag van! ( Van die update werd ik ook niet bepaald vrolijk nee :( )

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat een rust hier....

Hier klaar met werken, zo Jenthe ophalen bij s-ouders.
    Morgen werken en zondag vrij, dan naar s-ouders. Maandag werken... wel 250% :D 's avonds lekker met z'n 2en gourmetten!

Ik zal er dus weinig zijn de komende dagen, lees wel mee via mobiel!

Allemaal hele fijne kerstdagen!!!!

( Dolfijn; las op fb dat vandaag een denk-dag is... Sterkte meis!!!)

14. laurier

laurier Niet meer actief

Hallo dames. Ik ben even online via mijn blackberry dus reageer niet overal op sorry...
    Wou jullie even laten weten dat wij vanmorgen groen licht van de artsen hebben gekregen!!!!!
    We moeten nog wel even geduld hebben tm april 2012 maar er is hoop jippieee!!!
    Kuss lau

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohh wat goed Lau!!! Super meis!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

zo ik ben er ook weer na een lange dag werken!!

@stampertje van harte gefeliciteerd meid!!

@ikke oh jij ook al werken...bah he...ikke ook!!

@laurier dat is super goed nieuws laurier!!
    wat gaat er in april dan gebeuren?

@twinkle ben benieuwd wat de gyn gezegd heeft.....

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Hoi meiden

Heb niet bijgelezen sorry
    erg drukke dag gehad,... nu erg moe, zo ff lekker zwemmen en stomen

sem is ziek... zo zielig... verkouden,koorts hangerig... manlief ook, gaat lekker hier dus...:(

Dikke knuffels en ik denk aan jullie!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nee en dat net voor de kerstdagen :(
    hopelijk is snel weer iedereen goed op de been!!

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Gefeliciteerd, hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Laurier: Oh meid, wat een geweldig nieuws!!!! Ik ben zo blij voor jullie!

Ikke en Sasje; Werkse voor jullie met de kerst, balen.

Zeepaardje: Beterschap voor je mannen. Hoop dat jij wel op de been blijft en niet ook ziek wordt.

Hier: Gewerkt. Uit het werk maar even snel langs de supermarkt gereden voor de boodschappen voor 2e kerstdag. Morgen de rest. Kadootje voor mijn meisje is ook binnen gekomen, gelukkig op tijd. Nu me gauw even klaarmaken voor vanavond, personeelsetentje, tapas eten!! Zo lekker en gezellig!

Romy, hoop dat het kleine meisje de kracht heeft om tegen deze strijd te vechten. Krijg het er koud van!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank jullie meiden voor jullie reacties op FB :) Jullie zijn lief! Dikke knuffel allemaal!

In gedachten bij Romy op deze moeilijke dag.. het laat me niet los..

Deel Deze Pagina