Wat een goed nieuws laurier!! 2012 wordt jouw jaar! (En die van twinkle en sasje ) Dolfijn. Knuffel Ikke. Lekker gourmetten! Sas. Hoe is t met je hoofdpijn? Stamp. Hopelijk heb je een leuke dag gehad! Ik ga tvoh kijken en de was opruimen met mn vriendinnetje
en niet te vergeten ook het jaar van pooh!!! 2012 wordt het vruchtbaarste jaar!!!! ben net terug van schoonzus en schoonbroer, zij hebben vandaag de terug plaatsing gehad van hun laatste ivf poging! dus spannende tijd!!
zeepaardje hoe gaat het nu met sem? en met ml? hoop dat ze niet met kerst ziek zijn zeg.... poohbeer pff wat een drukte nu in de winkels he met al die mensen die kerst inkopen doen bah..... heb zoon hekel aan dat ellebogenwerk! dolfijn super dikke knuffel voor jou! smyltje bedankt, vindt ik lief van je Was het gister gezellig met je vriendinnetje? sasje dat is zeker een spannende tijd!! dames allemaal bedankt voor jullie lieve berichtjes Wij vinden het echt nog een beetje onwerkelijk nieuws en weten nog niet super goed hoe ermee om te gaan. maar we zijn uiteraard wel erg blij! April 2012 zullen we ongeveer opgeroepen worden voor pesa. Hopelijk dan weer goede uitslagen en door voor icsi!! Fijne kerst allemaal!! xxx lau.
Spannend he meis!! Je hebt nu eindelijk een tijd als richtlijn heerlijk wat duidelijkheid! Vanavond naar schoonouders, morgen moeder en stiefvader en maandag mijn vader en stiefmoeder hier.
goedemorgen meiden, @laurier oke dan is het me duidelijk : nou oke, ach ja het is zo april hoor...en jullie hebben eindelijk een datum!! @smyltje drukke dagen dus @Hier ik moet vanavond werken....heb slaapdienst tot morgen 12 uur. dan meteen door naar mijn opa en om 14.00 uur uiteten. aansluitend naar mijn zus waar we de pakjes doen...en oh ja ok nog een keertje tussendoor naar huis om de hond uit te laten en misschien dan nog ff s avonds naar de kroeg 2e kerstdag s avonds eten bij schoonouders en ook met die mannen pakketten en vrouwenpakketten
Sas: Wat is dat even spannend zeg. Duim voor hen mee. Hier: Gisteren gezellig gegeten. Ook hier staat een glazen huis, om te helpen geld in te zamelen voor SR. Dus na het eten daar nog even hen geweest. Was om 2 uur thuis en wat wijntjes gedronken. Maar helaas, om 7 uur lag mijn meisje al weer naast me, dus klaar wakker. Heb dus niet uit kunnen slapen, helaas. Tja moeder ben je ook na een avondje uit... Vandaag even mijn laatste aankopen doen.
Hey meiden, Dank jullie wel voor de felicitaties!!! @Laurier, wat een goed nieuws meid!! Idd eindelijk iets om naar uit te kijken!!! @Dolfijn, van mij ook nog een knuffel meid..gister niet echt tijd! @Ikke...opzich wel lekker dat je 250 krijgt...dat maakt het werken dan toch een stukkie leuker! @Zeepaardje, baaleh dat je mannen ziek zijn....beterschap voor ze... @hier..super verjaardag gehad...ik heb gewoon een auto van manlief gehad...hoe gaaf!!!!! Nu deed ik alles op de fiets samen met Vince maar lang niet altijd handig en kon ook niet overal heen... Maar nu ...... Was echt een verrassing ik wist van niks! Verder ook allemaal leuke kadootjes gehad, boeken, etosbon, cupcakes maken pakket, cd van Marco Borsato, cd van Nick en Simon!!! Harry Potter dvd's, Ice watch horloge ... En van Vince super leuk een tegeltje met zijn voeten erop geverfd! Liefs
sow dat is dan kort nachtje pooh!!! maar fijn dat je wel een leuke avond hebt gehad meid!! hoe is je gevoel deze keer bij deze ronde bij je?
oh ik had niet jou bericht gezien stampertje wauw wat een super gaaf kado!! wat voor een auto is het geworden???
oh ik kom trouwens net van vriendin vandaan!!! en ze hebben me gevraagd of ik peettante wilde worden van de kleine man!!!!! oh allebei in tranen jaaaaa tuurlijk!! ze wilde me eerst niet vragen omdat ze dachten dat ik het niet leuk zou vinden om zij in januari is uitgeteld en mijn in maart..dus dan zou ik in 2 maanden tijd 2 keer peettante worden...whaahahaha wat boeit mij dat nou!!! ik vind dat veel te leuk
Stampertje: ach dan ben je ook maar een klein beetje verwend!! Wel heel erg fijn datje nu zelf een auto hebt. En wat een lief en groot kado zeg! Sasje: Ja dat was een kort nachtje, maar niet zo erg. Ik voel me goed. En over deze ronde, ik voel me niet anders dan alle andere rondes. Dus denk dat het niks is. En wat leuk dat je weer gevraagd bent voor peettante. Net even de stad in geweest voor de laatste dingetjes. Moest zelf nog even schoenen hebben voor onder mijn jurkje, scoor bij bij Scapino gewoon leuke simpele pumps voor 8,00. Dat is nog eens een koopje. Ben nu helemaal klaar voor de kerst!
ja ik vind het echt te gek vind het jammer voor vriendlief want hij zou het ook zo graag willen...en is het nog van niemand weet dat hij het niet leuk vond dat zijn broertje is gevraagd voor zijn neefje ipv hem...maar goed! hopelijk komt daar nu ook nr 2 en dan hopelijk dat hij dan peet oom mag worden!
sorry meiden, heb het even helemaal gehad... hoesten, keelpijn snotterig, sem ziek, manlief ziek... boos op de buurvrouw...bah sem was vorig jaar met kerst ook ziek, anders nooit... maar vanavond kerstavond vieren, heb er zin in Fijne kerst allemaal! knuffels
hallo meiden hier ben ik ook even snel erg druk met de voorbereiding vanm de drukke dagen maar wilde jullie toch even laten weten hoe het is gegaan gisteren ten eerste ben ik donderdag ongi geworden dus op zich na een miskraan netjes omdat het vaak nog langer kan duren wel heb ik veel meer pijnlijke krampen als normaal en bloed ik veel heviger maar dat is normaal een gesprek met de gyn gehad hoe nu verder en ga na deze cyclus starten met andere hormonen en als het goed is een hogere dosis ook zijn deze hormonen makkelijker op te hogen tussen door mocht dat nodig zijn dus dat is wel positief nieuws ga starten met puregon dat is een prik pen ik heb op 2 januari een afspraak dan krijg ik de recepten mee de prikpen en de uitleg over de dosis en hoe ik deze moet gaan gebruiken verder zou er ook een echo gemaakt worden die dag maar werd gisteren gebeld dat er een echo plek was dus kon gisteren toch heel blij zijn omdat alles er prima uitziet nu afwachten hoelang deze cyclus gaat duren en dan kunnen we er weer voor gaan wel hebben we groen licht gekregen om deze cyclus wel zwanger te worden alleen deze keer even zonder hormonen we wachten het af met deze berichten kunnen we ondanks de moeilijke tijd toch met goede berichten afsluiten ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen geniet ervan meiden we gaan met zijn alle voor een knaljaar @ sasje wat leuk twee keer peet tante @ poohbeer wat goed 8 euro voor een paar pums beter @ laurier we hadden elkaar al gesproken maar ook hier even wat een ssssssssssssupernieuws meid meiden verder heb ik echt niet gelezen sorry maar ben erg druk ga strakjes weer proberen om jullie bij te houden maar ga nu eerst genieten van de kerst met mijn mannetje en lieve familie tot snel allemaal
hey twinkle, wat fijn dat alles goed was meid en je ongi toch uit zich zelf is gekomen!! en spannend....nog 1 ronde rust en dan kunnen jullie in januari ook weer gaan beginnen!! laat 2012 ons jaar worden meid!!!!