Lieve meiden, allemaal nogmaals een hele fijne kerst! Ik hoop na deze dagen weer wat meer aanwezig te zijn, maar deze dagen zijn voor mijn gezin (hopelijk begrijpen jullie dat) Het gaat allemaal goed, manlief en ik genieten weer erg van elkaar en Beau gaat super hard: loopt al hele stukken bij de bank en de tafel en weet eindelijk hoe hij zelf weer kan gaan zitten.. dus een stuk veiliger dan het laten vallen Heb veel goede berichten gelezen, heel super allemaal! Ik denk aan jullie Sasje, Pooh, Twinkle, Smyltje, Stampertje, MamaEs, Biancje, Laurier, Ikke, Zeepaardje en Mom.. (hopelijk iedereen gehad )
Zeepaardje:Beterschap voor jullie allemaal, hoop dat jullie toch een gezellige kerst zullen hebben. Twinkle: Fijn dat alles goed was in het zkh. En je ongi helemaal zelf op gang gekomen! Ik hoop zo dat volgend jaar jullie jaar wordt! Dolfijn: ben blij te lezen dat het weer goed gaat tussen jou en manlief. Ook Beau heeft het allemaal al goed door, hoe het moet met staan en zitten, knap is dat hé? Geniet van de kerstdagen! Hier: net even lekker in bad gelegen. Ik kan er nog even tegenaan. Zo all you need is love kijken. Manlief niet zo blij, maar hij heeft pech. Meiden: Allemaal hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst. Liefs Poohbeer!
@Dolfijn, fijn dat het weer goed gaat!! En wat gaat Beau hard zeg!!! @Smyl, het is een Renault clio!! @Pooh, veel plz...hier ook lekker All you need is love kijken!! @Zeepaardje, hoop dat je mannen morgen al een beetje opgeknapt zijn...knuff!!! En ben zoooo benieuwd naar je kleintje!!! @Twinkel, fijn vooruit zicht meid....op naar een heel mooi 2012!!! @Hier net nog verrast met een ketting met een hangertje van een gezinnetje...echt zoooo lief!!! Jullie ook allemaal hele fijne feestdagen meiden!! Knuff
Goedemorgen!!! Jullie ook allemaal (nogmaals) fijne kerst!!! Die van mij begon met heerlijk uitslapen...Vince was pas 9.15uur wakker!!!!!!! Liefs
all; vandaag uitgerekend beetje nare dag gehad toch wel... opa is weer niet goed, 2wk terug geopereerd, denk deze week weer... verder al met al genoten... morgen wil ik weer ff naar me opa en oma toe, maar ik wil ook op zoek naar nieuwe stoelen hahah... ach we zullen wel zien wat de dag ons brengen zal...hopelijk een baby Nee heb steeds de 31ste in me hoofd.... Ben zo nieuwsgierig naar die kleine boeddha in me buik! slaap de laatste tijd erg slecht, voel me niet lekker en onwijs rugpijn Maar goed, nog max 2weken....We zullen moeten afwachten!!! Knuffels xxx en fijne dagen nog!
hey meiden en hoe was jullie eerste dag vandaag hier net binnen van uiteten en kadootjes uitpakken zouden eigenlijk nog naar de kroeg gaan, maar pff heb het pijpje leeg ben blij als ik zometeen in bed lig! heb weer last van erge opvliegers de hele tijd dus bah bah ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd....
Wolfje: Wat vervelend van je opa. Houdt je ons op de hoogte?! En je uitgerekende dag, raar idee hé. Sterkte met de laatste loodjes en probeer nog even flink te genieten van je bolle buik en de schop(jes)pen! Sas: vervelend van je opvliegers! Hier: Vandaag bij paps en mams geweest met de schoonzussen, zwagers en kids. Erg gezellig. Morgen lekker met z'n drieën. Hoop dat iedereen een fijne dag heeft gehad.
Hi meiden! Hier een gezellige kerstavond en 1e kerstdag gehad. Werd alleen wakker vd buikpijn dus zit nu op toilet lol Hopelijk hebben jullie t ook allemaal leuk (gehad)
Goedemorgen, @Zeepaardje baaleh van je opa zeg!! HOop dat het meevalt!!! Komt nu echt dichtbij he meid!!! .... @Sasje, wat vervelend die opvliegers zeg!! @Smyl, jij bent er ook 1tje hoor, hahahahaha!! Hoop dat de buikpijn wel snel over is! @Pooh, jij ook gezellige eerste dag gehad dus!! Hier ook erg gezellig gehad...heerlijk gegeten bij mijn schoonouders... Vanavond bij mijn ouders gourmetten... Vannacht heeft Vince lekker bij ons in bed geslapen voor de 1e keer... NAdat we bij mijn schoonouders vandaan kwamen 00.00uur! Was hij best wakker...hadden hem best in zijn eigen bedje kunnen leggen...maar we vonden het wel gezellig voor een keertje ... Fijne 2de kerstdag!!! Liefs
goedemorgen meiden, @stampertje oh ik zou dan zelf niet goed kunnen slapen als zon kleintje langs me zou liggen....veel te bang dat ik in mijn slaap zou draaien........ @allemaal fijne 2e kerstdag!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 27-12 1e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1
@ Stampertje alsnog gefeliciteerd met je verjaardag je hebt een auto gehad las ik op hyves leuk! @ Laurier Wat een goed nieuws leuk cadeautje meis @ Sasje leuk peettante Ik kan ook niet slapen als Shaun bij ons in bed ligt @ Allemaal een fijne dag vandaag ennuh niet teveel eten he hihi
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 27-12 1e fm Laurier: wachtend op de uitslag of een dna-beebje van ons beide mogelijk is. Twinklestar: wachten op ongi 23 dec controle Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15/7 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB
Dit had Shaun gister aan en zijn zijn cadeautjes die papa en ik hem gegeven hebben ook nog een woezel & pip bal maar daar was hij al mee aan het spelen