@Sasje; ik heb nog helemaal niets gepost vandaag maar kwam speciaal even kijken of je al verslag had gedaan Ben erg benieuwd hoe het was! @All; ik lees mee meiden, maar het gaat niet zo goed met manlief (pijn op zijn borst ) dus ben daar even mee bezig vandaag.. hoop er morgen weer wat activer te zijn. @Twinkle; fijn wat van je te lezen meis! @All; KNUF!
Sas: Balen dat CZ het niet vergoed, zijn er zorgverzekeraars die het wel vergoeden, nu kun je misschien nog overstappen! Hoe was het vandaag?? Smyltje: Wat naar dat het verkeerd viel! Blij dat je maag weer wat rustiger is, hoop dat je snel opknapt. Zeepaardje: Je maakt het allemaal wel spannend zeg. Hoop voor je dat de baby dit jaar nog komt, aan de andere kant, net tussen al die drukke dagen in is misschien ook niet echt praktisch met zijn/haar verjaardag straks... Spannend donderdag weer, hoop dat alles weer goed gaat. Stampertje: En hoe reed ie door de drukke stad?? Je bent al goed bezig geweest met het hele huis al aan kant. Dolfijn: Oh jee, hoop dat het niks ergs is, klinkt niet goed meid. Hoop dat jullie toch fijne dagen hebben gehad ondanks het gedoe met bonusschoondochter. Hier: Vandaag weer gewerkt. Morgen mijn NOD, m'n temp lijkt steeds weer op te lopen, willen jullie eens kijken naar mijn temp kaartje? VInd het toch nog wel lastig om er iets uit op te lezen. Morgen en donderdag lekker vrij, vanaf volgende week weer 3 dagen werken, ben er vanaf dan ook ietsje minder
pooh; tempkaartje zegt ook niet altijd alles.....blijf voor je duimen hoor!!! twinkle; zullen idd heftige dagen geweest zijn, hopelijk komt er een zeer vruchtbaar 2012 aan!!! dolfijn; sterkte met manlief!! sasje; balen dat dusseldorf niet volledig vergoed wordt! stamp; ja sneu is dat dan he...slapen ze net lekker, ga je naar huis...ach gelukkig sliep hij verder lekker door! smyl; oh wat naar dat het eten niet goed viel all; tja hier geen nieuws... morgen nieuwe bloemetjes halen voor in huis... vk controle en manlief heeft t/m3jan nog lekker vakantie xxx
@Pooh, heb ff naar je kaartje gekeken maar heb er de "balle" verstand van hahhaa!! Sorry meid kan je niet helpen.... @Zeepaardje, hoop zo dat je niet zo lang als ik (of langer) gaat doorlopen!! Knuff... Ben afgelopen week begonnen met de Nuvaring ivm klachten bij de pil!!! Heb me nu "daar" toch een jeuk! Had al even gezocht op internet maar schijnt een bijwerking te kunnen zijn...nou als dit aanhoud stop ik ermee..hoe vervelend!!! Duik nu lekker mijn bedje in... Slaap lekker meiden.. Liefs
Pooh. Je kaartje is best onduidelijk. Ik zou volgende ronde toch proberen om secuurder te tempen qua tijd. Ik zette er echt mn wekker voor en mijn kaartje was een stuk preiezer daardoor geworden. Geen rare schommelngen. Zie dat ff wel weer een vermoedelijk ei heeft neergezet. Hoop dat je die benut hebt! Wel spannend hoor! Misschien is de volgende maand tempen niet eens nodig! Volgrens ff zit jenu al op16dpo! Ga je testen vandaag?? Stamp. Ik was altijd erg tevreden met de nuvaring. Hopelijk gaan de klachen snel over! Zeepaardje: lekker dat je man nog even vakantie heeft! Hier. Lijk wel iets beter te gaan. Wel een rotnacht gehad. Ninthe sliep weer erg onrustig! Veel wakker geweest. Droomde dat ze in 1 nacht 12 tanden erbij had gekregen lol
Zeepaardje: Wel fijn dat manlief ook vrij is! Stampertje; Jeuk?! Dat is wel heel erg vervelend. Lastig is het hé om het juiste anticonceptiemiddel te kiezen. Smyltje: Mijn cyclus is 27 dagen, en daar zit ik nu op. Dus ik wacht gewoon nog even af. Die 16 DPO, wat zegt dat nou??? Ja 16 dagen na ovulatie, maar verder? 12 tanden??? Wil bijna zeggen: was het maar waar. Dan was ze er wel in een keer eraf. En hoe zag ze er uit met een mond vol tandjes? Hier;Met vlagen komt de rugpijn en buikpijn opzetten. Heb alleen nog wel steeds zere (.)(.) en afscheiding. Meestal het ik de dag voordat ik ongi wordt helemaal geen afscheiding. Dan weet ik vaak al genoeg. Nu heb ik weer eens geen idee. Vandaag lekker vrij. Maar mag wel nodig iets gaan doen in huis.
'ze' gaan uit van een dpo van 14 en dan komt de ongi. Daar zit jij nu al 2 dagen overheen. Ik testte positief op een dpo van 12of 13 geloof ik. Maar had bij mijn 1e cycus dan ook een korte LF. Spannend hoor! En alle tandjes zaten onderin en ook onder dr tong dus niet netjes waar ze horen dus t zag er niet uit hahaha. Pffff mn darmen!!!!
Smytje: Wat een nare droom dan! je hoopt toch dat ze een mooi gebitje krijgt. Ik wacht hier gewoon nog even af. Het kan nog alle kanten op gaan....
Goedemorgen.. @Smyl,..wat een "rot" droom zeg!!! En ik heb die nuvaring uit gedaan en de jeuk stopte bijna gelijk!!! @Pooh, oeeeeeh wat spannend meid!!! Hoop zo dat het jaar 2012 gelijk heel roze kan gaan beginnen!! Ik duim hoor.... En ja na mijn zwangerschap zit ik echt te rommelen met de anticonceptie!!! @Zeepaardje, beetje goed kunnen slapen vannacht??? @Sasje jij bent nu lekker vrij meid!!! Genieten... @Nou werd gisteravond helemaal gek van de jeuk!!! Gewassen alles gedaan, proberen er niet aan te denken maar kon er gewoon niet van slapen...dus heb die ring eruit gehaald en het jeuken stopte bijna gelijk!! Dan maar weer over op de pil! Zo naar mijn neefje zijn 1e verjaardag!!! Liefs
Wat een rust hier! Ben druk in huis, heb net een berg was weggestreken. De wasmachine draait. Straks even stofzuigen en afstoffen. En nog een keer strijken.
Wanneer wil je gaan testen pooh? Stamp. Wat raar vd jeuk! Gelukkig wel meteen over. Is een spiraal anders niet wat? Pffff ik lijk wel zwanger zo misselijk ben ik wordt getriggerd door geur. Had ik toen ook haha. Maar toen vond ik t niet zo erg omdat ik zwanger was. Nu vind ik t wel erg, want ik ben gewoon niet lekker ipv zwanger Ninthe ligt in bed dus ik ga t huis aan kant maken
Goed bezig Pooh! Wij zijn net half uurtje terug van mijn neefje!! Vond cadeautje erg leuk...en boot van Little People!!! Net Vince voor het eerst broodje smeerworst gegeven en vies dat hij het vond hahaha...voor het eerst kwatte hij het gewoon uit...en kon er ook niet nog een stukje in doen want hij hield gewoon tegen met zijn tong!!! Tot nu toe at hij alles wel... hahhaa wel grappig gezicht ... Liefs
Zometeen komt mijn vriendin met haar dochtertje van 1,5 op visite!! Gezellig! Ben ook btje boos/baal meer eigenlijk van mijn zusje en zwager!! We gaan met hun en nog een aantal stellen oud en nieuw vieren...nu geven wij niet zoveel om vuurwerk maar mijn zwager en een vriend wel! Nu kregen we een berichtje of we even 80 euro wilden betalen...nou sorry maar dat vind ik echt veels te veel geld! Dus wij zo noujah 50 is de max.... Kregen we weer terug dat het wel btje lastig zou zijn als de 1 80euro zou betalen en de ander 50! Dus ik weer van je moet toch nog bestellen dan doe je toch voor minder!!! Maar dat kon niet.... Nou daaag... ik betaal 50 en that's it! Nu zijn ze daar uit eindelijk mee akkoord gegaan...maar is toch niet normaal..dat overleg je toch van te voren.. Nu leggen mijn zusje en zwager zelf nog eens 30extra bij!!! Zo heel verhaal maar moest het ff kwijt.... Liefs
Smyltje: Vervelend dat je zo misselijk bent. Je maag is zo van streek geweest, die moet eerst even tot rust komen. Stampertje: Knap van je dat je voet bij stuk hebt gehouden!! Ik weet niet of ik dat zou kunnen. En dat speelgoed van little people is echt heel erg leuk, en gaat ook een eeuwigheid mee (en soms zelfs langer) Eindelijk iets dat Vince niet lust, grappig toch. Zo, boven ook alles gezogen. Moet eigenlijk beneden ook nog, maar dametje zat net nog lekker te kleien, dan heeft het geen zin Testen, ik wil het nog eventjes afwachten. Mijn lijf maakt er soms een beetje een rommeltje van, kan maar zo dat ik morgen ineens ongi wordt. Ik probeer nog even mijn geduld te bewaren, soms valt het niet mee....
@ sasje weet je al wat je nu gata doen als duitsland niet helemaal vergoed wordt? en hoe was het? @ Smyltje las op fb dat je je zo beroerd voelt hopelijk gaat het snel beter @ Stamper ik rommel ook erg met mijn pil sinds de zwangerschap wordt er gek van haha maar ja wil ook niet nu al een broertje of zusje voor Shaun. @ Pooh ik duim me suf voor je en Shaun doet het ook maar dan met zijn vingertjes in zijn mondje. @ Hier heb een super kind haha hij slaapt sinds kerstavond zoveel echt gewoon na de fles 2uur normaal was dat 3 kwartier hij zal het wel nodig hebben
@ babyzeepaardje we zijn benieuwd naar jou kleine man/meid kom maar het is veel leuker hier dan in mama haar buik
hey meiden, zo hier ben ik dan ook weer eindelijk @pooh jij maakt het spannend hoor!!!! ik zeg testen....zeker als ff je ei heeft gezet op 16 dgn geleden!!! @smyltje balen dat jij je niet zo lekker voelt zeg!!! hopelijk voel je je snel voor zaterdag weer helemaal oke! @ stampertje balen van die jeuk zeg...pff dacht dat de nuvaring altijd wel fijn was....ach ja ik ga dadelijk echt niks meer gebruiken van voorbehoedsmiddelen.... @Hier nou heb enorme hoofdpijn dus hou het kort gisteren 1e fm gehad...weer 2 follikels van 11 mm en 12 mm. dus ze doen beide mee. morgen weer terug en dan zullen we zien hoe groot ze dan zijn!!
stamp; tja hoop ik ook niet, maar we wachten af... oh bah wat een nare bijwerking is dat! veel plezier bij neefje, gft nare situatie wat vuurwerk betreft... tja ik geef er niks om... dus vind 50 al erg veel vind het zonde geld, maar als je samen doet overleg je vind ik tot welk bedrag je gaat! Haha V. mag ook iets niet lusten toch sem lust alles behalve ei... smyl; oh wat een droom... schiet wel op dan he pooh; duim voor je meid! heel veel succes met testen meid!!!! mama van shaun; tja van slapen groeien ze he sasje; fijn dat er weer wat groeien! vk controle; alles was goed met ons kindje... wordt echt een flinkerd. nu geschat op ruim 4100gr... boeddha van me maar heb aan gegeven dat ik er echt doorheen zit... mocht kiezen of ik vrijdag of maandag gestript wou worden... heb gekozen voor maandag... maar als ik vrijdag wil, diensttelefoon en dan komt ze bij huis... spannend Nu nog mega verkouden benauwd en ontstoken tandvlees! Hierdoor heel de nacht wakker gelegen, ben op...
Spannend sas! Ze groeien goed En wat heeft je meisje voor moois gekleid pooh? Zeepaardje. Die laatste loodjes zijn al zwaar en fdan ben je nu ook nog zo verkouden minizeepaardje kom je papa en grote broer maar pesten ipv alleen mama!