hier weer haast geen stem meer... zo naar! sem lacht me gewoon uit en krijg weer oorpijn:x knuffels vanavond ben ik er niet meer... xxx smyl goed plan beeb moet papa en broer maar eens flink gaan plagen
Hey meiden, ben ik ook weer even @ Sasje; Gister geen tijd gehad om te reageren, maar wat super dat er weer twee goed groeien!!! Hopen dat het zo blijft en dan mag het eindelijk wel eens raak zijn hoor... @ Stamp; Oh wat vervelend die jeuk, wat had je voor klachten met de pil dan? Hier ook aan het kijken naar eventueel een spiraal mocht het met de pil niet veranderen... Wat vervelend met dat vuurwerk gedoe zeg! Wel goed dat je voet bij stuk hebt gehouden @ Zeepaardje; Hopelijk komt de kleine snel... En zijn jullie allemaal weer beter als ie er is Hoop dat t strippen niet nodig zal zijn... @ Dolfijn; Hoe is het met jullie? En manlief? Wel optijd aan de bel trekken he?! @ Twinkle; Moet veel aan je denken, hopelijk wordt 2012 echt jullie jaar!!! @ Pooh; Ohhh spannend!!! Mijn duimen draaien weer op volle toeren hoor @ Smyl; Las op fb dat Ninthe ook aan het spugen is lekkere vakantie heb je zo Hopelijk snel weer beter allebei! @ MamaEs; Wat fijn dat Shaun het nu zo goed doet met slapen! 3 kwartier is idd niet lang... Nog iemand vergeten?? Sorry dan Hier erg druk, vandaag ook weer laat klaar, was super druk op het werk en weinig personeel Ook hier snotverkouden en super last van mijn heup, even aankijken en anders de ha even bellen... Verder doet Jenthe het allemaal goed en is lekker vrolijk Nog 2 maandjes en ze is alweer 1!!! Wat gaat het toch hard en wat gun ik jullie allemaal het geluk van zo'n kleintje!!! Morgen vrij, dan even lekker tijd met z'n 3en, vriendlief is deze en volgende week vrij! Denk veel aan jullie maar heb niet elke keer tijd om te reageren.
Sasje: Weer 3 eitjes!!! JOEHOE! Oh spannend, ik ben heel benieuwd! Zeepaardje: Wat naar dat je je zo beroerd voelt. Laat dan de beeb maar komen! MamaEs: Hij zal het wel nodig hebben. Hoe waren jullie kerstdagen? Ikke: Wat vervelend dat er zo weinig personeel is. En bijna 1 jeetje! Wat vliegt de tijd, zo'n jaar is ook zo voorbij! Hier: Vanmiddag wel een spoortje bloed, maar nu is het weer rustig. Denk dat het er wel aan zit te komen hoor. De schoonmaakwoede is ook weer begonnen. Ruimt lekker op zo! Probeerde net nog even een vergeten kerstkaartje op de bus te doen, hebben ze de brievenbussen al weggehaald! Alvast voor oud & nieuw. Lekker op tijd zeg, er mag nog geen eens vuurwerk verkocht worden. Zo wordt een kaartje posten niet makkelijker, moet ik morgen helemaal naar de stad!
Oh meiden, krijg net telefoon dat schoonzus uitslag van uitstrijkje heeft en is Pap 4 vrijdag huisarts en maandag gyn.... Duimen jullie mee dat het meevalt???
@pooh ik heb 2 eitjes geen 3 oh balen dat er al beetje bloed te zien was...hopelijk komt er geen ongi hoor, en wat stom dat ze de brievenbussen al weg hebben gehaald zeg..pff dat doen ze hier gelukkig niet! hier plakken ze alleen die sleuven dicht zeg maar. @ikke ook jij maakt lange dagen zo he..oei dat is vervelend van schoonzus...wat houdt het precies in eigenlijk?
@Ikke...mag ik vragen wat pap4 inhoud? Maar klinkt spannend en begin alvast met duimen!! En ja gaat idd erg snel meid... @Pooh, dat is idd lekker optijd...btje jammer... @Sasje, wat een goed nieuws meid...Kom maar op Sasjebaby...2012!!!!duimduimduim @Mama van Shaun..wat lekker dat Shaun nu wat langer slaapt...hier begint Vince ook eindelijk overdag een btje ritme te vinden in het slapen... @Zeepaardje...spannend meid!! Hoop dat de kleine zich eerder laat zien dan!! En anders hopen dat het strippen helpt meid!!! Beterschap met je verkoudheid...blegh!!! @visite was gezellig..alleen Vince daarna bekaf...dus ff op bed gelegd..ligt nu bijna een uur alweer te slapen... En ik weet niet of ik een spiraal wil...schijnt best pijnlijk te zijn met laten zetten...en we zijn er ook nog niet helemaal overuit wanneer we voor een brusje voor Vince willen gaan...dan nog maar even de pil... Klachten bij de pil: *hoofdpijn, *chaggie, *geen/weinig zin in s*x... *niet lekker in mijn vel zitten.. Dus voor mij wel reden om wat anders te zoeken...maarjah die ring was het dus ook niet helemaal... Liefs
Even snel via mobiel; Pap 4 houd in dat je een verhoogde kans hebt op baarmoederhals kanker. Je hebt pap 1 t/m 5 en 5 is het slechtst...
@stampertje je hebt toch ook een prik pil ofzo of bestaat dat niet meer? @ikke oke dat is niet zo best dan he....hopelijk valt het allemaal mee!
@ sasje wat balen dat ze geen contract hebben met dusseldorf als dat je voorkeur heeft is het altijd bitter hopelijk komen jullie eruit wat goed dat er twee follikels groeien ben heel hard aan het duimen meiss @ dolfijn hoe gaat het nu met jullie wat is Beau gegroeid zeg lief dat je aan me denkt ik denk ook aan jullie @ ikke vind het zo lief dat je aan me denkt ik denk ook aan jou hoor meiss wat een balen nieuws zeg ik duim met je mee dat het goed nieuws zal zijn voor je schoonzus @ smyltje wat vervelend dat het een beetje onzeker is met de banen maar komt vast goed ik lees dat je nog steeds erg misselijk bent ik hoop dat je snel beter bent meiss knuff @ poohbeer toch draaien mijn duimen nog door ik hoop zo dat je op roze mag dat is zeker optijd zeg @ mama es wat fijn dat Shaun nu wat beter slaapt hoop dat het zo blijft @ zeepaardje beterschap meiss hopelijk knap je snel op je hebt de energie straks hard nodig @ stampertje wat lief dat je me zo sterk noemt zo heb ik me een poosje niet gevoeld hoor maar nu gaat het steeds beter hoop dat deze cyclus voorspoedig verloopt dan kunnen we weer verder ja die pil doet een hoop met je hoor succes met zoeken wat het gaat worden @ laurier druk met werken denk ik maar wil toch even laten weten dat ik aan je denk @ mom ben er een poosje niet geweest maar hoe gaat het met jou en vriendlief alles goed @ biancje met jou en Quint ook alles goed? weet niet of je nog wel komt hoor maar wilde toch even vragen hoe het met je gaat nou volgens mij heb ik iedereen weer gehad anders sorry
Ikke: Oh bah meid, wat naar voor je schoonzus. Laten we duimen dat het meevalt. Sas: Sorry, typfoutje. Maak het zo maar mooier dan dat het al is. Helemaal niet nodig. 2 is al geweldig! Stampertje: Oh heel herkenbaar al die pil-bijverschijnselen. Spiraaltje zetten vond ik niet pijnlijk, wel even flink naar, ze trekken aan je baarmoederhals en dat voel je wel. Daarna een beetje buikpijn gehad maar meer te vergelijken met ongipijn. Dus dat is wel te doen. Het uithalen vond ik hetzelfde.
@Ikke..owh bah..dan heeft ze wel een verhoogd risico dus!!! Bah...duim heel hard mee meid!!! En al bedacht wat Jenthe voor haar verjaardag krijgt??? ... @Twinkel, wat lief dat je ons allemaal weer even opnoemt..heeel lief meid... "Dikke knuffel... @Pooh, okeey thanks...heb je nog wel een ongi met spiraal??? Of dat niet...en hoe zit het met eventueel ontpillen?? Sorry voor alle vragen... Blijf had voor je duimen meid en dat je ongi niet doorzet... @Smyl, wat had iemand stom gereageerde op je bericht van fb!!!! @Dolfijn, hoop dat het met jou en Beau en de rest van de fam goed gaat??!! Hoop dat de pijn op de borst bij manlief ook weer weg is...vind ik altijd beetje eng die dingen!! Knuff... Liefs
ja zag het ook smyltje....iets van je zus/schoonzus ofzo??? @twinkle hopelijk schiet je cyclus idd op zodat jullie weer verder kunnen! @pooh hehe nee met 3 mag er geen iui plaats vinden...dus dat hoeft ook niet
Oh meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst eens kijken wat ik onthouden heb.. @Sasje; super! 2 eitjes! ik hoop dat de IUI deze keer tot een beebje mag leiden.. dat 2012 jullie jaar mag gaan worden! @Ikke; pff, dat was schrikken.. pap4 is helaas niet best natuurlijk duim ik mee dat het mee mag vallen! knuf! @Twinkle; natuurlijk denk ik aan je en lief dat je ook aan ons denkt! KNUF @Stampertje; Ik hoop dat je er uitkomt met hett zoeken naar juiste ac.. het is zo niet echt fijn om alles uit te moeten proberen Ik hoop dat je er toch nog wat tussen kunt vinden! @Smyltje; ik hoop dat jij en Ninthe snel weer opknappen.. doe rustig aan meis en balen van je vakantie zo.. niet echt wat je in gedachten had lijkt me.. KNUF! @Pooh; geen ongi bij jou hoor ik blijf duimen! @Zeepaardje; doe ajb rustig aan, zeker nu je het eigenlijk gehad hebt.. ik hoop dat strippen niet meer nodig hoeft te zijn en dat je boedda zich dit jaar nog gaat laten zien! enne.. jeetje 4100gr!! bijna 2x zoveel als Beau Succes ermee en dikke knuffel van ons! @Laurier; hoe bevalt het werk? nogsteeds fijn? ik hoop het wel! @Mom; ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad met je bonuszoon en liefje @Biancje; jammer dat we niets meer van je horen, denk nog vaak aan je! @All; iedereen gehad? anders sorry! Hier; Manlief is er weer geloof ik.. het was even heftig gister en had bijna de HAP gebeld, maar gelukkig zakte het juist op dat moment. Blijft altijd eng vind ik! Hij heeft vandaag vooral geslapen, dus het heeft wel weer flink wat energie gekost.. maar we gaan weer door Beau was afgelopen nacht echt heel vreemd bezig.. 19u erin.. 22u klaarwakker!! rond 24u na fles pap eindelijk gaan slapen.. tot.... 07.45u! dus dat was wel lekker! Vandaag overdag heeft hij maar 1x geslapen, van 13 - 15u.. manlief kreeg hem er vanmorgen niet in en ik was aan het werk.. Vanmiddag nog wel weer geprobeerd maar hij bleef klaarwakker Dus geen idee waar dit vandaan kwam, maar hopelijk blijft het bij 1x.. Hij is heel druk met klimmen en klauteren, vind het echt eng! iedereen vind dat ik hem moet laten gaan en niet telkens op moet vangen.. van vallen leerd hij Dat weet ik ook wel, maar is echt tegen mijn mama-gevoel in.. dus zit er toch nog wel heel veel bij. Hoe doe de andere mama's dat? Zelf heb ik 3 jan afspraak bij oude therapeut, merk toch wel dat het even nodig is.. blijf met wat dingen in me hoofd zitten die ik niet echt los kan laten. Ondanks dat het nu goed gaat tussen mij en manlief.. Ach, komt vast wel goed. Fijne avond allemaal! xx
fijn dat het gisteren beter ging met manlief dolfijn! en vandaag ook weer gelukkig!! ik denk dat je niet altijd kunt voorkomen dat beau zal vallen...en idd daar leert ie van...hij zal nog wel genoeg blauwe plekken/bulten krijgen hoort er bij he...je leert van vallen en opstaan!!
Rare reactie op fb. Ja dat is mijn zwager en/of schoonzus. Ben er helemaal klaar mee met die stomme reacties, dus heb ze verwijderd van fb. Laat iedereen toch lekker in hun waarde!in real life zijn ze ook altijd giga negatief Oeh, pap4 is niet goed ik duim mee! Twinle. Jij had weer goed je best gedaan! Ik zit weer eens op de wc (je moet toch wat te doen hebben he haha) dus gaat nog steeds niet zo lekker hier. Ninthe had nu ook koorts, wilde geen avondeten e geen fles dus die is ook niet lekker. Of toch dr boventandjes... Ze lag er om 18.15 al in dus ben benieuwd wat de nacht doet. Dolfijn. Denk goed omm jezewlf hoor! En over (laten)vallen. Ninthe viel eerst heeeeel veel () maar nu heeft ze t toch steeds beter door hoe ze moet gaan zitten. Als ik toevallig dicht bij haar ben en ze valt om vang ik dr wel op hoor. Maar blijf niet de hele tijd achter dr aanlopen. Ik ga naar bed! Morgen weer een nieuwe dag
@Dolfijn, dat zal idd wel even schrikken geweest zijn gisteren!!! Maar fijn dat het weer wat beter gaat!!! En goed van je dat je afspraak hebt gemaakt!! Hoop dat het je hoofd "leeg" maakt.... En kan me voorstellen dat het eng is, maar hij zal het idd toch een keer moeten leren hoe moeilijk ook!!! Als jij er altijd bij bent zal Beau niet leren hoe hij zich zelf moet opvangen!! Succes meid...zover ben ik nog niet dus makkelijk praten, hahaha!! @Smyl, ja kan me voorstellen dat je daar van baalt!! Zou ik ook doen..vervelend!! Maarjah ook wel weer lastig als het familie is!! Sterkte met het ziek zijn..hoop dat het snel over is (denk je wel om genoeg vocht!) en ook beterschapsknuffel voor Ninthe... @Pooh, ongi uitgebleven???? Hoop ik ... @Ben ook benieuwd hoe het met Biancje is en met Quint...?! Heeft niemand contact met haar? @Laurier hoe gaat het met jou meid?? Druk aan het werk? Wel kunnen genieten van de kerst?? @Ikke, hoe is s-zus er zelf onder? @Mag morgen heeeeerlijk uitslapen van manlief...nu nog hopen dat ik dit kan!!! En manlief morgen ook vrij dus even kijken of we nog wat gaan doen... Slaaplekker allemaal.. Liefs
Stampertje: Ik had de mirena, normaal gesproken wordt je ongi heel veel minder of kan zelfs stoppen (dan heb je wel veel mazzel). Door de kleine hoeveelheden hormonen heb je minder last van "ontpillen". Alleen zowel vriendin van mij en ikzelf hebben beide wel in het begin gevloeid. We bleven maandverband kopen. Bij haar stopte het na 4 maanden en ze is nu maar een paar daagjes ongesteld en dan ook heel weinig. Ikzelf had de pech, ik bleef vloeien. Na 6 maanden was ik het spuugzat en liet ik elke keer maandverband per pallet bezorgen. Heb 'm er toen uit laten halen. Volgens de gynacoloog gebeurt dat heel weinig, laat ik nou net één van die weinigen te zijn.... Wat een wijs koppie heeft Vince toch! Dolfijn: Laat anderen zeggen wat ze willen. Tuurlijk zal Beau wel een keertje vallen als je even de andere kant op kijkt. Maar ik begrijp je voorzichtigheid. Zijn hoofdje is nog steeds groter en dan zijn lijfje en ook zwaar. Als hij valt zal hij snelller op zijn hoofd vallen. Blijf er dus maar lekker bij, helemaal als jij je er goed bij voelt. Ik heb mijn meisje wel een gecontroleerd laten vallen van de bank, hmmm dit klinkt raar. Ze liet zich vaak van de bank vallen en dat ging meestal erg onhandig. Ving haar altijd op, maar op een gegeven moment heb ik haar natuurlijk wel opgevangen, maar daarna langzaam laten zakken op de grond, om haar te laten weten dat dit niet echt een veilige manier is. (Heeft niet echt geholpen, ze vertrouwd ons voor 200%). Goed van je dat je naar de therapeut blijft gaan, als dat goed voelt, moet je het zeker even blijven doen hoor! Beter voorkomen dan genezen zegen ze dan toch??! Fijn dat het beter gaat met manlief. Toch weer even schrikken zeg! Sas: Laten we het dan maar bij 2 eitjes houden. Ik vind het weer zo spannend voor je! Twinkle: Hoe gaat het met jou dan nu? Hier; Ja jullie kennen het ritme zo onderhand vast wel. Als Sasje met supernieuws komt (2 EITJES!!!!) kom ik met ongi. Sas, geeft niks hoor. Blijf jij maar met knallend nieuws komen. ALs jij zanger wordt kom ik daarna met goed nieuws, afgesproken??! Nieuwe ronde, nieuw jaar, nieuwe kansen!! Ben wel blij dat mijn lichaam nu goed op regelmaat is.