Sas. Ja mn darmen zijn compleet op hol geslagen. Mn maag is nu IETS rustiger (spuug nu niet meer) maar krijg er bijna geen eten in.eergister heleaal niks gegeten en giser alleen macaroni met kassaaus.. vannacht ging goed, tot ik opstond om 8 uur.. ben al 3x geweest. Ninthe dr temp is gelukkig gezakt van 39.5 naar 38.5. Gister een zetpil gegeven. Vanmiddag naar de ha met r omdat ze al maanden vol is.. Mooie foto stamp! Is dat de ikea kinderstoel? Pooh. He getsie ik hoop zo dat 2012 veel geluk gaat brengen! Niks eine vd wereld, begin van een nieuw leven!! Als t lukt, zou ik deze ronde nog secuurder gaan tempen. Kijken of FF dan meer overtuigd is van je ei
Meiden, niks aan de hand hoor. Is geen ramp, mijn lijf is op regel daar ben ik al heel erg blij mee. Net even ontbijtje gehaald met mijn meisje bij de Hema, ze was droog vanochtend. Reden genoeg voor een blije mama en een klein feestje. Daarna lekker geshopt, bij de Hema geldt op alle bovenkleding 2 halen 1 betalen. Kinder, dames en heren. Maar alleen op bovenkleding, shirtjes, broeken, rokjes enzo. Dus niet op rompers enzo. 2 mooie vesten gekocht voor mezelf, 4 basis-shirtjes voor mezelf en voor mijn meisje. Nieuwe steen gehaald, we kunnen er weer tegenaan! En door naar de action om daar nog even de winkel leeg te kopen. Hadden ze weer van die leuke houten sieradendoosjes. gelijk 3 gekocht, altijd leuk om te verven en kado te geven. Komen nog genoeg verjaardagen aan! En ik heb 'm gevonden: een wensballon!!! Als het volgend jaar niet meer gaat lukken meiden, dan weet ik het niet meer. Wens een hele boel baby's voor Sasje, Twinkle, en mezelf. En voor de rest een hoop gezondheid en geluk! 't kon allemaal niet meer mee op de fiets, dan maar lopend verder. Eens even kijken wat we vanmiddag uit gaan spoken, nog wel even een bed opmaken voor mijn meisje,. Het zeiltje mag erop samen met het beloofde kussen als ze droog zou blijven. Dus dat gaan we vanmiddag doen!
Smyltje:Is het niet verstandiger om kopjes thee en beschuitjes of cracottes te eten, dan kaassaus? Ietsje minder vet voor je maag en enzo. Hoop dat je snel opknapt, want zo verzwak je alleen maar en voel je je nog lamlendiger dan je al bent. Ben benieuwd wat de ha zegt over Ninthe
Hallo meiden! @Stampertje; heerlijke foto van Vince! een heerlijk bijdehand koppie met die mooie kijkers @Pooh; balen meis! fijn dat je lichaam wel echt op regel is nu.. laten we hopen dat de wensballon gaat meehelpen voor de beebjes van 2012.. wij hebben er ook wat liggen dus er gaat er zeker ook eentje voor jullie de lucht in meiden! Lief dat je zo uitgebreid reageerd op me Laat Beau nu ook wel gewoon naar de grond zakken hoor, pak hem echt niet elke keer op.. maar laten vallen vind ik gewoon niet fijn als ik erbij kan zijn. Maar ben blij dat ik niet de enige ben @Smyltje; fijn dat het iets rustiger is.. maar hopelijk knap je snel helemaal op. Ben benieuwd wat de HA van Ninthe zegt.. op welke manier bedoel je dat ze vol zit? Succes ermee in elk geval.. KNUFFEL @Sasje; nog wat leuks op de planning vandaag? ik ben in elk geval weer aan het duimen voor je! KNUF @Hier; goede nacht gehad: 19 - 22.30 - 03 - 08 Dus prima! Vanmorgen eerst maar eens Beau zijn haar geknipt, het was echt te lang.. de krullen vlogen alle kanten op Nu weer netjes in model (behalve een paar eigenwijze krullen maar die horen bij mijn eigenwijze boefje ) Straks ff haarverf halen en nog even mijn haar verven.. hopelijk scoor ik ook nog nieuwe spijkerbroek.. weer maatje kleiner!! haha is bijna niet te doen zo, maar goed ben blij met alles wat ik weer kwijt ben. Nu 68kg, dus nog 3kg te gaan en ik zit op streef gewicht... Fijne dag allemaal! xx
@ Pooh; Oh toch baal ik hoor maar idd wel erg fijn dat je lichaam nu weer op orde is! Hopelijk doet de wensbalon zijn werk meis! En wat goed van je meisje!!! Idd reden genoeg voor een fijne dag! @ Stamp; Wat een leuke eigenwijze foto van Vince! Hij heeft echt een wijs-snoetje! Ohja en spiraal kun je er toch gewoon uit laten halen als je voor een brusje wilt gaan? Ik ben er ook nog niet over uit of ik het wil hoor @ Smyl; Hoe was het bij de HA met Ninthe? En met jou? @ Dolfijn; Hier vang ik Jenthe op als ik in de buurt ben, maar ik let er nu lang niet zoveel meer op als in het begin hoor, je krijgt vanzelf vertrouwen in je boefje . Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij je oude therapeut, hopelijk krijg je je hoofd weer wat meer leeg.... En goed dat je bijna op je streefgewicht bent!!! @ Zeepaardje; Hoe is het????? Schoonzus (weet niet meer wie het vroeg) is zelf heel erg geschrokken en bang. Ze hebben ook nog geen kinderen dus nu erg bang dat deze er ook niet meer kunnen komen Maar goed laten we niet op de feiten vooruit lopen en het positief proberen te bekijken.... Verder straks als Jenthe wakker is naar m'n moeder, ze was met de kerst op vlieland en morgen gaat ze naar zandvoort dus nog even snel dit jaar elkaar nog even zien Wat zijn jullie plannen voor oud en nieuw??? Hier zijn we lekker thuis en komen s-ouders hier.
ff snel want heb druk programma....had vandaag mijn 2e fm...volgens mij waren jullie het vergeten 1tje is er nu 12.5mm en de andere 16 mm dus morgen terug en denk dan zaterdag de iui
Goedemiddag ... @Pooh, ook ik baal voor je hoor!!!! Maar wel fijn dat je wat ritme erin hebt zitten!! Toch een dikke knuffel voor jou ... En je hebt er al bijna een hele dag opzitten zo..hahaha..wel gezellig ff met je meisje.ontbijten! @Dolfijn, knip jezelf Beau zijn haren? En idd wel lekker doen waar jij je goed bijvoelt!!! Ik riep van te voren, owh als Vince huilt, dan huilt hij maar even..nou daar heb ik heel veel moeite mee...(gehad) en doen het gewoon niet..nou hij is er echt niet vervelender van geworden hoor!!! @Ikke, kan me voorstellen dat je s-zus geschrokken is..is toch niet niks...blijf duimen voor haar!!! En gezellig..en lekker thuis... Wij gaan naar mijn zusje en zwager en daar zijn nog 3stellen... Heb er nog niet zoveel zin in... @Smyl, wat baaleh zeg dat het nog steeds niet tot rust is...hoop wel dat Ninthe haar koorts weggaat..als ze zo vroeg al 38,5 heeft..grote kans dat het nog wel weer gaat oplopen... Knuff en nogmaals beterschap... @Mom, zag op internet je huissie nog steeds niet verkocht...baaleh zeg!! Heb even de foto bekeken maar ziet er wel erg mooi uit hoor... Jij ook gezellige dagen gehad met vriendlief en zoon??? @Mama van Shaun, ook lekker nachtje gehad?? Of had Shaun zoveel overdag geslapen dat hij vannacht aan het spoken is geweest? Hoop van niet uiteraard... @Twinkel, heeft manlief het ook goed kunnen verwerken?? En idd lijkt me wel fijn als je er met je dierbare over kunt praten. is toch niet niks! @Heerlijk uitgeslapen vanmorgen...manlief ging eruit en heeft me om 10.30 wakker gemaakt ... Vince ligt nu lekker te slapen... Heerlijk we hebben er nu echt een ritme in..... Alleen eind van de middag wil hij nog weleens moe zijn en dan ergens nog een half uurtje tukken... Liefs
hoi meiden ik voel me echt ontzettend beroerd:x griep koorst ontstoken tandvlees... alles doet me nu pijn... vanavond eten bij de mac hadden we sem beloofd Knuffels
Dolfijn: Knip je zelf zijn haartjes? Of ben je kapper geweest ofzo? Leuk toch van die eigenwijze krullen die alle kanten op gaan! En 68 kilo, dat is niet veel zeg, ben je ook klein dan? Hoop dat je kunt slagen! Sasje; Tuurlijk ben ik je niet vergeten!!! Maar wat groeien ze goed zeg! Ik hoop zo dat je weer twee goede eitjes zult hebben! Duim heel hard voor je! Stampertje: Heerlijk uitslapen! Oh ben wel een klein beetje jaloers, ik kan het niet meer... Meisje wilde weer spaghetti eten. Nu dus even een tomatensaus in elkaar gedraaid. Het hele huis stinkt weer lekker naar knoflook Hoef ik straks alleen nog maar de spaghetti te maken en de balletjes te draaien. Hopelijk krijg ik weer hulp in de keuken van mijn keukenprinsesje. Met wat liefde van haar door het eten, smaakt alles lekkerder.
@Pooh; ja, we knippen Beau zijn haren nog wel zelf.. manlief doet de jongens hier thuis ook gewoon.. ik vond de krullen wel heel leuk, maar het was echt één grote klit aan het worden en daar kan ik dan weer niet tegen Ben 1,67m dus zeker niet de grootste Lekker spaggetti met liefde doe mij ook maar een bordje! @Sasje; wauw! wat gaat het goed! ik hoop echt dat deze IUI goed nieuws mag gaan brengen.. zoals het er nu uitziet dus nog net in het oude jaar? ik blijf duimen! @Zeepaardje; nog even volhouden meis en let goed op je grenzen.. begrijp heel goed dat je door wilt gaan met dingen doen voor en met Sem, maar je moet het wel vol kunnen houden.. denk aan je! KNUF @Ikke; gezellig dat je je moeder nog even kan zien op deze manier.. enne.. is je schoonzus ook lid van zp? er is in de lounge namelijk topic geopend over pap4.. @Stampertje; Fijn dat je zo goed uit kunt slapen! Heerlijk lijkt me dat.. haha of juist niet.. ben gewoon geen uitslaper Hoop dat je lekker geniet van de energie die je op hebt gedaan *altijd handig voor de komende dagen * @Smyltje; ben benieuwd hoe het bij HA was! @Hier; net aardappels geschild in de woonkamer.. manlief houdt de keuken bezet met oliebollen bakken
sasje; heb liever dat de kleine vanzelf komt... maar ik red het niet om dan nog veel langer te wachten... dus nu gekozen voor maandag strippen... inleiden doen ze pas na 42wk... pooh; ja lekker knoflook, leuk dat ze mee helpt...eetse alvast dolfijn; rest van de dag nauwelijks wat gedaan, kan ook niet veel meer tranen lopen nu over me wangen van de pijn... bah ellende rot mond ook! net gepoetst, gespoeld en paracetamol, maar helpt allemaal niets
waarom bel je niet nu wolfje, dat ze je morgen komen strippen???? ja ikke ik zag dat toevallig gisteren ook....maar vergeten te vragen aan je
sasje.wauw! ze groeien goed! ben benieuwd wanneer de insem gaat plaatsvinden pooh. oooowh lekker spaghetti met liefde! wil ik ook wel zeepaardje. owh jee meis die laatste loodjes worden zo wel heel erg zwaar hopelijk geniet je wel lekker bij de mac! dolfijn. lekker oliebollen! ik had Ninthe dr haar ook zelf geknipt hoor. ze had bovenin zoooon grote pluk, dat mocht wel iets minder hier. dus naar de HA geweest voor Ninthe. ze is al maanden erg verkouden en steeds aan t zagen en reutelen. volgens de HA piept ze niet, dus kan t geen kwaad. kan er niks aan doen.. ze heeft nu flinke diarree dus heb haar aangestoken net maar weer een zetpil erin gedaan. ze zou morgen bij oma gaan logeren (eerst 's morgens met zn drieen zwemmen) en dan zouden vriend en ik samen uit eten gaan. maar dat gaat nu allemaal niet door.. rotvakantie!
sasje; heb liever dat de kleine zelf komt... geef hem dit weekend de kans om zelf te komen... dan maandag strippen heeft 50% kans dat het bevalling opwekt... dan event. woensdag en vrijdag weer... dan afsrpaak maken zkh