roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

smyl ; ik zal wel niet veel eten, kan me tanden niet op elkaar zetten:(
    maar als ik sem zie genieten, doe ik dat zelf ook:)
    beterschap voor je meissie!

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Dat doe je netjes dan! Ik ben 170m en 70 kilo. Niet te zwaar, maar die buik mag van mij wel iets platter. Ben ook niet het typje om fanatiek te gaan sporten. Ben wel eens fanatiek begonnen en heb daarna heel fanatiek een jaar lang de sportschool vrijwillig gesponsord.;)
    Oliebollen bakken? Ik ben helaas niet dol op oliebollen. Anders hadden we kunnen ruilen, jij de spaghetti in ruil voor een paar olliebollen

Zeepaardje: Er bestaat spul dat je met een kwastje aanstipt bij ontstoken tandvlees, weet niet of het mag nu. Bel anders de tandarts eens of hij iets weet wat je gebruiken kan om de pijn te verminderen. Dit is zo ook geen doen!
    Duim voor je dat de baby uit zichzelf komt. Misschien kan manlief ene handje helpen;)

Smyltje: Gelukkig niks aan de hand met Ninthe, van die verkoudheid kan de diarree ook wegkomen. Mijn meisje had, zo gauw ze ene verstopte neus had, gelijk van die slijmerige dunne poep. Leek een beetje op tandenpoep alleen niet zo stinkend en gelig. Wel knap waardeloos zo, net in je welverdiende vakantie.

Meisje wilde nog een kadootje maken voor tante die een paar daagjes bij mijn schoonouders logeert. Dus dat even gedaan. Mooi koelkastmagneetje geworden van Krimpie Dinkie. Prachtig ingepakt met een strik.
    En haar bed opgemaakt met een zeiltje en het beloofde kussen. Haar eerste nachtje zonder luier gaan we tegemoet. Ben heel benieuwd of het goed blijft gaan, anders moet ik morgen nog tijd vinden om te wassen... Morgen ook werken.

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wolfje dat snap ik dat je liever hebt dat het normaal op gang komt, maar zoals ik lees trek jij het nu niet...dus dan zou ik de keuze maken om er nu wel voor te gaan....jou eigen gezondheid gaat voor!!uhm zet ik er misschien beetje krom neer maar goed je zult me wel begrijpen!

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha meiden had t topic gezien in de lounge maar is niet s-zus ;) Zeepaardje; tjonge het wordt je ook niet makkelijk gemaakt de laatste weken :( Hopelijk besluit de kleine snel te komen! Nou hier ook n meisje met verhoging 38,5 en de hele dag niks op eten en/of drinken. Ben benieuwd waar dat naar toe gaat...

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oei oei wat balen dat de kindjes ziek worden :( en dat ook nog allemaal voor de jaarswisseling :(

6. Zeepaardje

pooh; manlief doet voldoende;) maar ja...

Poets me tanden nu 3x pd, daarna spoelen met mondswater en tussendoor telkens spoelen met zout water en paracetamol... en nog heb ik pijn!

tandarts gebeld, maar ja mag nu verder niks doen.

misschien potje op slaapkamer als ze daar op wil, had ik ook met sem gedaan...s6

sasje; ja begrijp je;) ga me mond vannacht ff aankijken, want denk niet dat ik met deze pijn een oog dicht kan doen en anders morgenvroeg bellen...

ikke;beterschap met je meid!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja daarom....tja ik zou echt voor morgen kiezen meid!!!
    dan hebben jullie je kleintje ook nog hopelijk voor de 31e ;)

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ Stamper Shaun slaapt super in de nacht al vanaf maand 3 12 uur per nacht maakt niet uit hoeveel hij slaapt op de dag.

@ Sasje jeeeeeh je laatste iui van 2011 en de laatste (hopelijk want dan zit er een mooie baby in)

@ Pooh jammer maar je staat er zelf zo goed in dus ben blij dat je lichaam weer goed werkt.

@ Dolfijn lekker hoor bijna op streefgewicht zijn ik moet er nog 2 dan zit ik op het gewicht van voor de bevalling ik woog toen 53 kilo

@ Zeepaartje ze leiden wel eerder in maar dan moeten je vliezen gebroken zijn of er is iets met de baby Shaun is ook door inleiden geboren (40.1)
    ennuhh sex heeft hier geholpen haha totaal geen zin in maar de dag erna braken mijn vliezen ;)

9. Zeepaardje

sasje; ja precies...kijk het nog even aan... morgen maar wel ff bellen denk ik...

met sem was ik met 40+5bevallen...

mamavanshaun; tja inleiden als er niets aan de hand is verder gebeurd hier pas na 42wk...
    hoop echt dat strippen werken zal... en ik de kleine heb...

seks heeft hier tot nu toe niet geholpen:p

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    ja strippen helpt ook wel (bij mij 2 cm in 3 uur (in het zh toen ik opgenomen was) maar wat is dat een rot gevoel zeg haha

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet zeggen mamaes!!!
    wolfje denk maar zo...een bevalling doet nog meer pijn :)

12. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    ja dat zeker maar ze kent het al hihi

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja maar het strippen kent ze niet...en we moeten dr niet bang gaan maken met horror verhalen ,want iedereen beleeft alles anders :)

14. Zeepaardje

ach weet je klinkt stom maar voor de pijn ben ik helemaal niet bang, heb hoge pijngrens... ach komt goed;)

15. Zeepaardje

iedere bevalling doet zeer maar ja het zal er toch uit moeten;)

16. Zeepaardje

met s. is alles natuurlijk gegaan, dus ja strppen enz. ken ik niet.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    komt helemaal goed zeepaardje!!
    en idd eruit moet ie toch :)

laat je morgen wel wat weten als je gaat bellen???

18. Zeepaardje

ja als ik gebeld heb post ik het hier...

maar ik ga nu sluiten ff met manlief op de bank hangen...

knuffels

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes Zeepaardje! ik denk aan je en hoop eigenlijk gewoon maar dat het vannacht gaat beginnen.. dan hoef je geen keuze meer te maken!
    Enne, ik vond strippen helemaal niet vervelend hoor ;) Idd iedereen beleeft het anders..

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Zeepaardje hoop echt dat je kleintje snel komt....wat een kwalen heb je meid...veel sterkte en hele dikke knuffel....Owjah wat strippen betreft..heb het 2x meegemaakt!! :D...
    @Mama van Shaun, owh heerlijk...dat deed Vince ook al met 2mnd..heerlijk :D...

@Net even mijn haar geverfd...weer een wat donkerdere kleur voor de "donkere" dagen hahaha...
    Zo te bed...

Liefs

Deel Deze Pagina