roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend hoor zeepaardje! Hoop voor je dat het spontaan nog gaat beginnen
    Ikke. He get, Jenthe ook niet lekker :S

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Goedemorgen :D Zo weer aan t werk... hopen dat t niet weer zo'n lange dag wordt Fijne dag meiden!

3. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Werk ze ikke!

Hier weer een rommelige darmen/ochtend. Wil morgen wel oliebollen eten hoor!! :(

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@smyltje sow hoeveel dagen heb je het nu???
    moest al meteen aan noro virus denken maar dat duurt maar max 2 dagen!

@zeepaardje....en hoe is de nacht gegaan?

@hier ben weer opgestaan met erge hoofdpijn dus dadelijk meteen wat gaan innemen!
    vanmiddag om half 4 moet ik in het zh zijn...maar gyn heeft dan spoedspreekuur dus hopelijk geen spoed ertussen hoor....:(
    anders wordt het zo laat voor de pregnyl aangezien ik dan denk ik morgen om half 2 de iui zal krijgen....

wat zijn jullie plannen voor morgen??

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke, hoop dat je dagje meevalt vandaag meid!!!
    @Smyl, wat baaleh zeg dat het nog niet rustig is!! Hoop dat je snel weer de oude bent..en van je laatste weekje vakantie kan gaan genieten!!
    @Sasje, succes bij het zkh!!!

@hier, manlief zit helemaal onder de uitslag. Begon gisteravond...trok door tot zijn nek..dus de hap maar even gebeld...zou een allergische reactie zijn...maar het is vandaag dus nog erger zit nu ook in zijn gezicht benen voeten..eigenlijk overal...ziet er niet uit!
    Dus vanmiddag 16:05 maar even langs dokter...

Liefs

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sasje. Dit is dag 5 al :S we zouden vanavond uit eten gaan maar dat bel ik dus straks maar af... Hoop dat de gyn niks tussendoor krijgt!!

Stamp. He getsie! Ben benieuwd wat de ha zegt..

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Succes in het ZH Sasje! ik hoop dat er geen spoed tussendoor komt!

@Smyltje; ik hoop dat je morgen gewoon aan de oliebollen kunt!

@Ikke; hopelijk niet een al te lange dag op je werk vandaag!

@Stampertje; ik ga vanavond me haar verven, toch altijd wel weer even lekker! en naar bed.. tja, had ik misschien ook wel ff moeten doen :p Ben benieuwd wat het is bij je manlief :( klinkt niet echt prettig!

@Zeepaardje; en? nog gebeld? of is het al flink aan het rommelen? ik denk aan je!

@Hier; zware nacht gahad, Beau wou echt niet meer slapen vanaf 23u.. dus tot 03u bij ons in bed gehad maar ik slaap dan eigenlijk niet dus toen toch maar in zijn eigen bedje.. en gelukkig wou hij toen toch nog wel ff slapen.
    Vanmorgen al druk geweest met laatste boodschappen, troep van oliebollen bakken opruimen, schoonmaken, bedden verschonen en nog meer van dat soort ;)
    Nu beetje stuk maar moet nog met de was bezig..
    Vanavond haren verven en hopelijk goed slapen.. anders trek ik het nooit morgen!

Onze beste vrienden komen morgen met Spetter :D heerlijk dat we dit soort dingen altijd samen doen! Ze blijven gewoon lekker slapen zodat we zondag ook nog lekker de tijd voor elkaar hebben.

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks meiden,

@stampertje oei dat klinkt niet best nee :( oh en jeuk is zo vervelend!!

@smyltje balen zeg :(

@wolfje....waar blijf je???????
    vind het wel spannend nu hoor.......

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje succes in het ziekenhuis;) dat het maar een knallend 2012 gaat worden

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden ik ben er ook weer even:) ik wil jullie allemaal een hele fijne jaar wisseling wensen geniet van elkaar en maak er een feestje van:) knuff voor jullie allemaal

@ dolfijn hoop dat je vannacht lekker kan slapen anders word het denk inderdaad wat moeilijk om wakker te blijven:D wat goed dat je een afspraak hebt staan hoop dat het je snel weer rustig in je hoofd gaat maken;) fijn dat met manlief alles weer wat rustiger is geworden kan me voorstellen dat je bijna de hap had gebeld:) en Beau met vallen meiss doe waar jij je goed bij voelt je bent niet de enige ze leren zeker van vallen en opstaan maar denk dat ik ook voorzichtig zou zijn knuff

@ smyltje wat vervelend zeg het gaat maar niet over bij jou en dan je meisje ook niet lekker:( hou het goed in de gaten meiss dat je niet uitdroogd blijf voldoende drinken;) hoop dat jullie morgen allebei toch kunnen genieten van de jaarwisseling

@ poohbeer hier gaat het wel goed hoor heb nog wel van die momentjes kijk vooral uit naar het nieuwe jaar hopelijk gaat de wensballon een heel vruchtbaar jaar brengen:D sasje pooh laurier we gaan voor een knaljaar

@ sasje balen van je hoofdpijn zeg hopelijk is dit de laatste iui en gaat het nog op de valreep van 2012 lukken:)

@ ikke jou meisje ook al niet zo lekker wat vervelend zeg:( hopelijk knapt ze snel op hier ook aan het snotteren al weken het lijkt niet over te gaan werkse meid

@ stampertje ja probeer weer een beetje mee te lezen en bij te blijven:) alleen moet ik wel zeggen dat ik de ene dag meer behoefte heb als de andere:) het gaat allemaal verder het verdriet maakt weer plaats voor een blije ik:) met manlief gaat het prima die heeft me heel goed gesteunt en bijgestaan het is een moeilijke periode geweest maar we gaan voor een knaljaar 2012 word ons jaar ook voor sasje pooh laurier:)

@ mama es hoe gaat het met jou kleine man en jou het is een mooi mannetje:)

@ zeepaardje wat zit het jou toch niet mee he:( als het niet meer gaat meiss wel aangeven het moet niet ten koste gaan van jou gezondheid ik hoop dat het toch nog opgang komt meiss:)

nou volgens mij heb ik mijn best weer gedaan:p als ik wel iets vergeten:) het is best veel

hier gaat het goed hoor 2 januari afspraak voor nieuwe prik instructies ben benieuwd wat deze hormonen gaan doen of het beter en sneller werkt:( dat zal de tijd leren maar we zijn klaar om een nieuwe start te maken

nogmaals ik wil jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling wensen:) en dat het voor sasje laurier en pooh en natuurlijk mij zelf een heel roze nieuwjaar mag worden

11. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden
    hier is idd alles nog rustig...
    al is de baby mega druk echt me buik is een golfslagbad...volgens mij kan die de uitgang niet vinden ofzo
    maar we wachten af...
    werd net nog wel gebeld door me opa en oma, ze zouden het erg fijn vinden als we 1jan komen zouden...
    dus nu gaan we die kant op als ik nog niet bevallen ben...

knuffels

12. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

sorry kon niet eerder op zp komen... kreeg bezoek, toen ff intratuin geweest
    maar nacht ging redelijk... en mond is nu iets beter...maar we wachten af...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Zeepaardje, jammer nog geen babynieuws!!! Wel fijn dat het wat beter gaat!
    @Dolfijn, druk bezig geweest meid!! Heel veel plz met jullie vrienden en Spetter!!! En met je haar verven :D...
    @Twinkel, blij dat het steeds beter met je gaat en dat manlief een goede steun voor je is geweest...en natuurlijk wordt 2012 jullie jaar!!!

@Nou bij de ha geweest...mochten al om 15uur...en is echt een allergische reactie maarjah op wat!!! Zolang hij geen dichtgeknepen gevoel in zijn keel krijgt is het niet erg..en hebben mentholgel voor de jeuk en een of ander pilletje voor de reactie..

Liefs

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey,

ff snel morgen de iui...al om 8 uur s morgens zaad brengen....daar is vriendlief niet blij mee :(
    en om half 11 de iui....

15. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, dan moet vriendlief er idd vroeg bij zijn morgen...maarjah alles voor een lief sasbaby :D... HEEEEEl VEEEl Succes meid...
    '
    xxx

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel stampertje.....

meiden ik ga op tijd het bed in ben heel moe en morgen dus alweer heel erg vroeg eruit..pff en ik moet morgen ook nog de hele nacht :( zie er wel echt tegenop!
    hopelijk kan ik dan s middags nog ff wat slapen!

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Weltruste meid...veel succes...
    En werkse morgen...
    Knuffel

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    werken...??? ik hoef niet te werken :)

19. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sasje. Oeh spannend! Maar dat is zeker vroeg :S alles voor een plakbeebje!

Dolfijn. Gezellig dat julie vrienden samen met Spetter komen!

Ninthe is een nachtje logeren bij opa en oma dus ik kan morgen lekker uitslapen! Mmmmmmmmmm

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hey meiden,

@ Sasje; Oh wat vroeg morgen! Nou laten we hopen dat de ochtend-zwemmers van vriendlief tot een mooi resultaat leiden meis ;) Succes morgen!!!

@ Stamp; Hoe is het nu met manlief? Is de uitslag al minder? Heb je al wat meer zin in morgen?

@ Smyl; Hoe is het met jou en Ninthe?

@ Dolfijn; druk bezig geweest! Veel plezier met Spetter!!!

@ Pooh; Zag dat je meisje mooi droog is gebleven vanacht! Super goed van d'r!!!

@ Zeepaardje; He, wat jammer dat ie er nog niet is :( (Hier was strippen ook wel echt gevoelig, maarja alles zat dan ook nog best dicht) Is je opa nou vandaag geopereerd??

@ Twinkle; Fijn dat je er weer wat meer aan toe bent om weer wat vaker te komen! Gezellie :D

Pff sorry de rest ben ik vergeten.

Nou hier weer een lange dag :( was pas 16.00 uur klaar, is echt geen doen zo hoor! Ben kapot als ik thuis kom.
    Morgen maar eens over hebben met leidinggevende, kan niet zo zijn dat wij nu de dupe zijn van het weinige personeel :x.

Met Jenthe gaat het wel redelijk, vanacht bij ons in bed geslapen (dus ik niet...) en vandaag eet en drinkt ze weer goed, ook geen verhoging volgens mij (niet getempt want ze voelde niet warm)

Vanavond op tijd in bed en morgen weer werken... 's avonds komen s-ouders hier!

Deel Deze Pagina