Ikke: Bah, weer zo'n lange dag. Dit is niet fijn zo. Komt het door de kerstvakantie? Blij dat het met Jenthe weer iets beter gaat. Stamertje: Krijgen we een foto te zien van je nieuwe haarkleur? En manlief allergisch, bah! Jullie zullen je vast al suf gedacht hebben aan ander eten, douchezeep of wasmiddel. Hoop dat jullie iets weten waar het van zou kunnen komen. Nu eerst maar duimen dat de menthol gaat helpen! Smyltje: Nog niet helemaal beter? Hoop dat je kalm aan hebt gedaan vandaag en dat je morgen helemaal de oude weer bent. Kun jij morgenavond toch nog even genieten. Dolfijn: Je bent maar weer flink druk geweest vandaag. En dat na zo'n korte nacht! Hoop dat jullie een gezellige avond zullen hebben met jullie vrienden. Komt vast helemaal goed. Twinkle: Meid, ik duim zo hard voor jou en de anderen. Hoop dat de balonnen van mij en Dolfijn jullie geluk gaat brengen. 2 januari is het al gauw. Kom maar op met die prikken! Sasje: Oei, dat is wel vroeg zeg! En dat net op oudejaarsdag, het wordt al laat. Je moet er wat voor over hebben, maar met alle liefde. Ik hoop dat onze wensballonnen van Dolfijn en mij gaan helpen. Zal aan je denken morgen! Smyltje: Hoop dta je uit kan slapen morgen en dat je niet zo gewend bent aan het ritme dat je al vroeg op bent. Geniet er lekker even samen van! Hier: Gewerkt vandaag. Vandaag zou kleine omaatje jarig zijn geweest. Haar eerste verjaardag zonder haar. Heb nooit gedacht dat ik haar zo erg zou missen, omdat ze de laatste jaren al dement was en we haar toch al een beetje aan het verliezen waren. Maar oh, wat mis ik mijn lieve kleine omaatje. Had zo graag nog even tegen haar kleine dikke lijfje aan willen kruipen en haar heel erg willen knuffelen en zeggen hoeveel ik van haar houdt en zachtjes kinderliedjes voor haar zingen. Mijn lieve meiske!
Oja, mijn meisje was vanochtend helemaal droog!!!! Vergeten het helemaal te melden, maar wat ben ik trots op haar zeg! En ze kleed zichzelf nu ook 's ochtends zelf aan. Leg de kleertjes neer en alles gaat helemaal goed. Wel lekker als ik moet werken, heb ik even mijn handen vrij om mezelf een beetje fatsoenlijk de deur uit te jagen. Wat wordt ze toch snel groot, dat kleine dametje van me!
Baby van zeepaardje, vergeet ik jou helemaal toe te spreken. Kom nou eens uit dat warme nestje! De uitgang zit daar waar je hoofdje al naar toe wijst. Kom op, we zijn benieuwd naar je. En gunnen mama nu ook wel een beetje rust. Ga nu je papa en grote broer maar plagen. Ze willen je allemaal graag knuffelen, dus laat je nu eens zien!
@Sasje...oeps foutje...omdat je zei: "en ik moet de hele nacht ook nog" maar je bedoelde uiteraard oud en nieuw..ahhhaa.... Heel veel succes zometeen meid.... @Ikke, wat baaleh dat je zo van die lange dagen maakt zeg....ben benieuwd wat je leidinggevende zegt. @Smyl, en hoe is het vandaag? Al wat beter? @Pooh, wat super goed van je meisje zeg!!! Maar ze wordt in juli alweer 4!!!! @Uitslag van manlief was gisteravond al een stuk minder...geen idee hoe het nu is! Afwachten tot hij wakker is ... Vince helemaal "vroeg" vanmorgen 7uur!! Zo nog maar even terug het bedje in ... Liefs
goedemorgen meiden, pff slecht geslapen afgelopen nacht....toch zenuwen.....ik hoop zo dat we het jaar goed mogen afsluiten...en gisteren belde schoonzus nog op en zei meteen....dat is een reden dat je het morgen nog krijgt...precies op de valreep! dat is toch wel heel bijzonder....hehe daarna kon ik er niet meer van slapen dus vanmorgen was ik al om half 7 wakker....potje is a gebracht.....en zometeen me douche en dan om 10 uur weer richting zh...ik ga vanmiddag ook nog proberen om ff te slapen want anders red ik het nooit vanavond...pff en hopelijk heb ik niet te veel buikpijn straks....
Even snel via mobiel Sas succes wensen! Mijn duimen draaien meis! Hopelijk een goede afsluiting van dit jaar en een super goed begin van 2012
Heel veel succes Sasje! Ik duim samen met Beau dat er vandaag wat moois gaat gebeuren!! KNUFFEL meis! @All; reageer later even.. Beau is erg aan het stuntelen dus niet echt me handen vrij.. Fijne dag in elk geval voor iedereen! xx
Sas: IK denk heel hard aan je. Zet 'm op! Hier; meisje was vannacht nat. Dus het bed verschoont, even geïmproviseerd met een zeiltje een een dekbed, want als ze het doet doet ze het goed. Nu zit alles in de wasmachine. Dekbed, hoeslaken, molton, moltonzeiltje. Straks de overtrek en dan is alles weer schoon. Verdrietig dat ze was, dat het niet goed was gegaan. Maar toen ze zag dat wij het helemaal niet erg vonden en toch wel trots waren, is ze toch weer lief gaan slapen, zonder luier. En natuurlijk.... vanochtend helemaal droog. Denk dat het vanaf nu ook wel goed zal blijven gaan. Het moest gewoon een keer fout gaan, om te weten hoe het is zonder luier. Straks boodschappen halen, oliebollen ophalen (mijn werkgever bakt), huis aan kant maken en dan vanavond komen de buren. Wordt vast erg gezellig!
oh wat jammer pooh, maar zoals je zegt gaat het nu vast en zeker helemaal goed komen! oh gezellig hoor..... ben benieuwd wij zijn met 13 personen en gaan doorhouden in de kroeg...hebben we nog nooit gedaan....athans niet deze kroeg dus ben benieuwd of het druk zal zijn...en gezellig scheelt dat wij al met een groep zijn! iedereen komt eerst van te voren naar hier....want begint daar pas om 22.00 uur...dus rond 20.00 uur komen ze allemaal naar hier...gezellig!
Klinkt wel heel gezellig! Nu maar hope dat je niet al te veel buikpijn hebt. Ga nu maar gauw richting zkh. Ik denk aan je meid! Knuffel!!!
@Sasje, heel veel succes...ook ik duim heeeeel hard!!! @Pooh, jammer maar idd geen schande!! En super goed dat ze daarna gewoon weer helemaal droog was!!! @Iedereen alvast een heel fijne jaarswisseling! Ben benieuwd wat het hier gaat worden, manlief is niet lekker!! :S.. Liefs
hey meiden, @stampertje hoe gaat het met de uitslag van manlief? @hier iui6 zit erop.....vorige keer bij deze gyn moest er ook nog een tang aan te pas komen en nu dus ook weer zodat het slangertje verder kon.....daarna natuurlijk flinke stuiptrekking toen ze het erin spoot nu worden het weer 2 lange weken!
@Sasje, nou ik duim heel hard!!! Nou de uitslag was gisteravond bijna zo goed als weg..en nu zit hij weer onder...dus gelijk bed verschoond!!! Hoop zo dat het nu echt weg gaat trekken!!! Gelukkig voelt hij zich wel wat beter... Liefs
Stampertje: Wat vervelend dat het toch weer op is komen zetten. Beterschap voor manlief Sasje: Oh meid, ik begin vast met duimen. Hoe gaat het met de buikpijn? De wasmachine draait de tweede was. de eerste in de droger en de boodschappen gehaald. Ik loop op schema. Zo nog even naar de winkel voor kattengrind en oliebollen halen dan zal ik in huis aan de slag, even stoffen, stofzuigen enzo. Meisje wil vanavond wakker gemaakt worden voor het vuurwerk. Haal nog even een pakje van die sterretjes, dat vind ze vast wel leuk.
Nu je het zegt Pooh...ze had zelf ook het idee 31 dec toch???!! En je bent al lekker in de weer.... Dank je wel ..
@ Sasje; Ohhh idd 2 spannende weken! Ik hoop het echt zó ontzettend voor jullie!!! Veel plezier vanavond! @ Pooh; Ah wat jammer dat je meisje niet droog was vanacht, maar ze leert het zo misschien wel sneller... Is dit het eerste jaar dat jullie meisje wakker zal zijn tijdens het vuurwerk? @ Stampertje; He wat balen dat de uitslag weer terug is En al zin in vanavond? @ Zeepaardje; Waar ben je??? Ik hoop lekker aan het knuffelen met je beeb @ Rest; Hoe is het met jullie? Hier; Jaaaaaa eindelijk 3 hele dagen vrij Vandaag lekker om 14.00 uur klaar, nu even wat eten, douchen en wat klaarmaken hier in huis voor vanavond. Jenthe eet weer wat slechter, ze ligt nu te slapen. Ohja trouwens een leuke gadget binnen gekregen vandaag; addictaball Is echt kei leuk, zoek maar eens op bij google. Meiden een hele fijne avond en voor als ik er niet meer ben vandaag; Alvast een heel gelukkig en gezond nieuwjaar hopelijk met een paar nieuwe roze kletskoppen babies
Sasje. Had nog geen tijd gehad om online te komen, maar heb wel heel hard aan je gedacht hoor! Hoop dat het meevalt met de buikpijn!! Stampertje. Las al op fb dat manlief ziek is wat balen! Pooh. Jammer dat je zoveel werk moest verrichten vannacht, maar ben blij dat je heel positief bent dat het nu vast goed zal gaan! Kan niet wachten tot Ninthe ook zindelijk is Zeepaardje. Oehhhh zal t dan toch nog een 2011 beebje worden???? Ikke. JEEJ! Lekker een paar dagen vrij!! Hier. Hehe, eindelijk geen last meer van mn buik! Nu de verloren kilo's er weer aaneten Ninthe vannacht flink lopen spoken bij mn ouders haha. Ach, vriend en ik hhebben heerlijk uitgeslapen. Ze was wel heerlijk in bad geweest met oma. Ze vond t geweldig! Wij hebben alleen een babybad, geen groot bad. Vanavond komen er 3 vrienden van ons hier O&N vieren en na 12en komt nog een vriendin met haar vriend langs. Gezellig!! Alvast allemaal veel plezier vanavond!!