Fijn dat je je weer beter voelt Smyl! Ninthe ook wat beter? Heel veel plezier vanavond! Ben benieuwd of Ninthe wakker gaat worden... Hihi moest wel lachen om je opmerking naar Pooh over het zindelijk zijn
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad! Laurier: Twinklestar: Zwanger Wolfje22; 25-12-2011 14/12 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2/2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14/3/2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3/2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16/4/2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09/6/2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15/7/2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB
Ninthe gaat prima! Heeft er gelukkig niet zoveel last van gehad. En ik heb goede hoop hoor haha. Ik was met 1,5 overdag zindelijk. Wilde net als papa en mama op de wc plassen. Niks potje of wc verkleiner haha. Zakte dus wel vaak in de wcpot hihi. Nog maar een jaar luiers overdag zeg ik hahah. (Een mens kan hopen he!)
hoi meiden sasje denk aan je, worden 2 lange weken weer succes meid!!! pooh; jammer van het ongelukje maar je meid doet het goed rest sorry dikke knuffel hier nog niks geen tekenen wat wijst op een baby morgen veel weg... fijne jaarwisseling allemaal en ik denk aan jullie!
meiden, ik wil jullie even allemaal bedanken voor het jaar 2011....wat iseen bijzonder jaar geweest waarin vele baby's geboren zijn. jullie zijn allemaal mama geworden in 2011! alleen voor pooh, twinkle, laurier en mij zelf was 2011 niet zon goed jaar...( mischien voor mij nog op de valreep ) wat hadden wij gehoopt dat ook wij zwanger mochten raken of zelfs mama mochten worden in 2011...helaas is dit niet gelukt maar meiden, we gaan voor het jaar 2012......dit wordt ons jaar...een super mooi jaar!!!! allemaal even een hele dikke knuffel voor iedereen en heel erg bedankt voor alle steun die ik heb gekregen van jullie!!!! BEDANKT!!!
Ikke: ja, dit is de eerste keer dat ze wakker gemaakt wil worden. De andere jaren sliep ze er gewoon doorheen. Lekker dat je vandaag op tijd klaar was. Enne, die bal. Klinkt verslavend en lijkt me niks voor mij. Als het niet lukt dan ga ik er geheid mee gooien.... Smyltje: Van de zomer gewoon een zwembadje kopen voor in de tuin, vind ze dan ook vast geweldig! Do je vanavond wel een beetje kalm aan, zag net je berichtje op FB, maar dat lijkt me allemaal niet echt een goed idee... En voordat Ninthe zindelijk is, heb nog even geduld. Mijn meisje was het wel heel vroeg, maar kreeg na een half jaartje een terugval. Zeepaardje: Je bent er weer!!! Dacht even dat de baby zou komen, dus nu weten we het zeker, het wordt een 2012 baby (of je moet supersnel zijn... Hier; Man, ben toch druk geweest! Gewassen, dat duurt lang zeg, voordat een dekbedje droog is. boodschappen gehaald, nog even kattengrind bij de Welkoop: blijkt dat hier het enige verkooppunt van vuurwerk te zijn.... Nadat we een half uur in de rij hebben gestaan voor de kassa.... Net even stof gezogen en het huis aan kant gemaakt. En zo nog even naar het werk om oliebollen op te halen. Heb nog even sterretjes gekocht voor mijn meisje, denk dat ze dat wel leuk zal vinden. Ben nu ook wel gesloopt en de avond moet nog beginnen. Meiden, allemaal een hele fijne jaarwisseling. Maak er allemaal een topjaar van. En ik hoop hier nog heel wat gezellige uurtjes met jullie te mogen kletsen.
Oh Sas, heb gewoon tranen in m'n ogen van je lieve berichtje! Jij ook super bedankt dat je er altijd voor ons bent ondanks dat het soms best lastig kan zijn omdat jij helaas nog geen mooi wondertje hebt Meid hoop echt dat wij jou dit komende jaar mogen steunen en mee mogen genieten van jouw zwangerschap!!! Hele dikke knuffel!
Meiden; op naar een mooi 2012 Met zwangeren dames die er snel bij mogen komen Kindjes die hun eerste verjaardag mogen vieren! En hopelijk heel snel mijn baby Dikke knuffel en de allerbeste wensen!
Goeeedemorgen! Gelukkig nieuwjaar allemaal! Zie dat mijn bericht van gister verdwenen is.. hmm vreemd Weet niet meer wat erin stond alleen dat ik sasje bedankte voor dr lieve berichtje! En dat ik hoop dat we je in 2012 nog steeds mogen steunen maar dan in de misselijkheid, hormonen en laatste loodjes! Hier een gezellige avond gehad. Ninthe werd om kwart voor 8 wakker dus was te doen. Iedereen slaapt hier nog (hebben 2 logees) en Ninthe ligt er nu ook weer even in. Ga zo douchen en tafel dekken. Wil nog even langs mn ouders vandaag wij hebben trouwens 5 euro gewonnen in de loterij! delen door 6 dus dikke vetpot natuurlijk Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ouders? Schoonouders? Bevallen??
Plannen voor vandaag; Euhm strijken en verder niet veel S-ouders waren hier gister en m'n moeder is in zandvoort dus daar hoeven we niks mee vandaag!
Heel fijn en mooi 2012 meiden...met nog wat baby's erbij!! En de steun voor elkaar... Sasje, wat een ontzettend lieve woorden...!!! Liefs
GOOOOOOOOOEDEMORGEN ALLEMAAL! Hie rook een meisje die om half negen de slaap wel uit had. En als je er om half 4 in ligt, klaarwakker. Dan valt het weer eens niet mee... Oud en nieuw is niet bestemd voor mama's. Daar ben ik zo langzamerhand wel achter. Hoe hebben alle baby's oud en nieuw gevierd? Even een foto van al mijn wensen, nu maar hopen dat ze uitkomen. Heb namelijk nog al wat gewenst....Ik mag niet hardop zeggen wat ik heb gewenst, maar iets x4 voor ons, meiden. Het moet wel uitkomen. Vriendin probeerde ook om haar dure ballonnen op te laten. De foto's staan op faceboek. Het enige waar ze goed voor waren was een half uur helemaal dubbel liggen van het lagen. Haar wensen zijn uiteindelijk geeindigd op de vuurkorf... Ze begon al direct met brandgaten in de ballon, hoe krijg je het voor elkaar??? Eenmaal op de vuurkorf, wilde dat hele ding toch niet fikken, de vuurkorf doofde er zelfs van! De mijne was een goedkope van Action, Die hebben we een hele tijd kunnen volgen. Wat is dat gaaf! Meisje vond het geweldig! Heeft met open mond staan kijken! En zelf nog sterretjes vast gehad. Leuke avond, alleen wat laat dus... Wens jullie een heel gelukkig en gezond 2012. Dat al jullie wensen maar uit mogen komen!!
goedemorgen meiden, @zozo jullie kleintje zijn vroeg wakker....scheelt dat ik hier een hondje heb die vroeg wakker is vanmorgen werd k wakker met super erge maagpijn!!! kon niet liggen of zitten......heb gisteren eigenlijk maar 6 a 7 glaasjes spritzer gedronken dus daar kan het echt niet aan liggen want was niet aangeschoten of dronken....dus heb al boven de pot gehangen...en alleen maar gal natuurlijk en nu is het gelukkig over...broodjes is op en zit aan de kop thee @pooh had al de fotos gezien op fb....leuk!
Sas: Bij mij begon het jaar goed met een ballon die omhoog wou. Dus dat belooft veel goeds voor deze ronde voor jou! Dolfijn zou ook nog mee helpen wensen met haar ballon, dus nu hebben we er echt alles aan gedaan om jou een knallend nieuw jaar te brengen! Helaas heb jij de wc-pot al geknuffeld. Blij dat je je nu weer iets beter voelt. Broodje is blijven zitten?
ja ik heb nu ook nergens meer last van...volgens mij kan ik gewoon uberhaupt niet meer tegen alcohol...krijg er iedere keer maagpijn van...daarom dacht ik van dan drink ik spritzer dan moet het wel lukken....kennen jullie dat eigenlijk hehe...of is dat een limburgs woord bedenk ik me nu? @pooh ook voor jou geldt dat wat jij voor mij wenst meid!!!