roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ken t niet! Wat is dat?

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ik ken het ook niet Sasje!!
    Baaleh dat je ff beroerd was, maar gelukkig is het alweer beter!!!

@Pooh, zag het ook op fb ja...super leuk meid!!! En moest ook erg lachen om die ballon in de vuurkorf hahaha...

@Vince was stil hoor om 00:00uur...maar dacht rond 00:30 zal toch even kijken bij hem...lag hij met open oogjes lachend in bed...dus hem er maar uit gehaald...nou hij vond het prachtig het vuurwerk...Manlief nog steeds niet lekker dus rond 1:30 al naar huis gegaan en 2uur lagen we te bed... Dus het viel mee hier...

NEt nog weer de hap gebeld want manlief zit WEER onder..maar ook niet lekker..dus nu iets sterkers gehaald...Hoop dat hij snel opknapt!!

Liefs

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen dat manlief zich niet lekker voelt stampertje :(
    gisteren ging het wel iets beter toch?
    en nu dus weer niet...he bah...hopelijk knapt hij snel op!

@spritzer.....kennen jullie wel heeft denk ik alleen andere naam bij jullie.....is witte wijn met spablauw of sparood en 7-up...;)

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; Ik ken wel spritz aperol :D.
    @ Pooh; Ja kort nachtje zo he?! Pff idd oud en nieuw is niet voor mama's ;)
    @ Stamp; Oh wat balen dat het nu weer terug is bij manlief :( Hopelijk werkt dit andere wel en blijft het gewoon weg!

@ Jenthe en oud en nieuw; Jenthe is vanaf een uur of 22.00 aan het spoken geweest, dan er weer uit en kletsen, dan weer even half uurtje slapen. Om 23.00 uur weer wakker dus om 00.00 uur ook! Ze heeft heel aandachtig naar het vuurwerk gekeken, mooi dat ze het vond! Ze zat de hele tijd; 'kijk!' 'oooohhh' Zo leuk :D

Toen rond 00.45 uur in bed gelegd en meteen gaan slapen, toen kwam ze om 04.30 :cool: voor de fles en toen nog geslapen tot 07.45 uur.
    Wij hebben slecht geslapen want de bovenburen hadden een feestje..... Nouja viel meer hoor maar ik slaap zo licht dat ik alles hoor ;).

Vanmorgen al flink aan het wassen geweest en alle strijkwas is ook al weg, nog 1 kleine te gaan. Jenthe slaapt, dus nu even relax tijd :)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat is dat dan nou ikke...?? is dat hetzelfde? :)

balen dat slecht hebt geslapen....morgen wel vrij?

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Dat drinken we in Italie altijd :D Is prosecco met bronwater en aperol (soort campari maar dan zoeter)

Jaaaa ben morgen en dinsdag nog lekker vrij :D:D:D

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh hehe nog nooit van gehoord ;)

oh lekker dat je vrij bent zeg...ik moet weer 5 dagen werken....

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh dat is balen :(
    Hoe is het nu met je buik?

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninthe werd tijdens t vuurwerk even wakker. Speen erin en weer slapen. Heb r om kwart voor 8 wakker gemaakt. Ik ben kapotmoe :(
    Jij zal ook wel moe zijn ikke! Rommelige nacht :S

Stamp. Hopelijk knapt je man snel op

Net bij mn vader en stiefmoeder geweest. Was wel gezellig. Nog een appelje voor de dorst gekregen :) (zat ik een doosje in de vorm van een appel)

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden, ik ben weg, nog even snel strijken en 'addict a ball-en' voordat Jenthe wakker wordt :D

Fijne dag/avond!!!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    is helemaal over.....:( maar ik krijg dat heel vaak als ik alcohol drink...om de een of andere reden lijkt het wel of ik dit niet meer kan verdragen..of het daar de medicatie komt???
    i dont know....daarom gisteren al bewust wijn met water gedronken..had gehoopt dat dat wel kon en niet te sterk zou zijn....maar helaas...

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb ik tegenwoordig ook steeds vaker hoor sasje!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Wat vervelend dat de uitslag maar niet weg wil trekken. Is het geen netelroos, bedenk ik me nu? Dat komt ook steeds terug met vlagen. Het zijn een soort aanvallen van ongeveer een half uur. Tenminste, dat had mijn meisje. Dat duurt een paar dagen voordat het helemaal weg is.

kke: Jij begint het jaar dus met een lege wasmand, voor hoelang het duurt. Waar je zin in hebt na zo'n korte nacht. Die bal is echt verslavend, of lijkt dat zo?

Smyltje: Leuk kadootje, helemaal de verpakking!

Sasje: Ik ken dat helemaal niet! Ken wel een sneeuwwitje, bier met 7-up.

Hier: Vanmiddag even naar paps en mams geweest. Mams is flink verkouden en heeft behoorlijk last van haar luchtwegen. Even aankijken hoe dat gaat?
    Daarna door naar oma en ooms, was erg gezellig! Thuis ravioli gemaakt met de nieuwe vorm. Gevuld met zalm en mon chou, en een helft met zachte geitenkaas en mon chou. Was echt heel erg lekker, en makkelijk te maken. Meisje vond het ook heerlijk.
    Begin zo onderhand echt in te storten. De moeheid komt op. Vanochtend niet echt heel veel last van, maar nu....
    Zo lekker op tijd naar bed. Morgen nog lekker vrij. dinsdag, donderdag en vrijdag werken.

Wil met mijn meisje binnenkort ene leuk kadootje maken voor oom. Hij is gek op chocolade, zit eraan te denken om samen bon bons te maken. Iemand ervaring? Anders eens even googlen.

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    En drank, ik heb er nooit tegen gekund. Ben dan ook helemaal geen drinker. Sinds ik geopereerd ben aan mijn hart, krijg ik pijn op mijn borst bij sterke drank. Wijn gaat wel. Laatst 4 wijntje gedronken en niks aan de hand, maar soms ook wel dat er na 1 wijntje weinig zinnigs meer uit mij komt. Drink misschien ook maar 4 keer per jaar.
    Zomers drink ik héél soms wel eens een wit biertje met mijn oom, we delen samen een flesje. Manlief drinkt ook nooit, dus we hebben in huis ook nooit drank. Bier gaat hier dan ook standaard over datum na een verjaardag. Moet er aan denken om het op tijd weg te geven. Maar heb ook al wel eens een vol krat door de gootsteen weggespoeld...

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pooh. bonbons zelf maken kan heel makkelijk.
    chocola aubainmarie smelten. neem een stukje marsepein en doop dit in de chocola. laten uitlekken op een vork en laten drogen op bakpapier. heb ik toen gedaan in het bakkerijmuseum. leuk en lekker! je kan ook een nootje op het marsepein doen of als ze uit de chocola zijn direct versieren met bijv smarties, nootjes etc

even een leuke foto van mijn meisje. hier draagt ze mijn oude jurk!

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Lieve meiden...

Heb er een ochtend ziekenhuisdagje op zitten...

Gisteravond voelde ik de baby nog volop bewegen, sinds de jaarwisseling niet meer.

Hierdoor hebben manlief en ik besloten om de vk te bellen...
    Zij was bezig met een bevalling, maar zou een collega mijn kant opsturen...
    Later werd ik gebeld, het was te druk... ik mocht direct naar het zkh voor een ctg scan en echo.

In het ziekenhuis aangekomen, gelijk liggen en het hartje gehoord, wat een geruststelling zeg!

Mijn temperatuur was goed en me polsslag ook... Alleen me bloeddruk was veel te laag 90/50!

Ruim 2uur aan de ctg scan gelegen, regelmatig harde buiken...
    De echo was ook goed, hoofdje van de baby ligt helemaal vooraan, alleen veel te weinig vruchtwater voor mijn zwangerschapsduur!

Heb ook nog inwendig onderzoek gehad, 3cm ontsluiting en ik ben gestript.

Hierdoor is er besloten dat ik nu niet bij de vk onder controle ben, maar dat zij mij overnemen... en dat ik morgenochtend me moet melden voor een inleiding!

Spanningen en zenuwen dat is het enige wat ik nu voel...

Meiden voorlopig ben ik dus niet op zp...
    Er volgt een sms als alles erop zit, aub niks op hyves oid hierover;)

Denk aan jullie, dikke knuffel mij!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden,

@zeepaardje oh wat ontzettend spannend meid!!!
    hopelijk zet het vannacht nog zelf door....dat ze je eigenlijk naar huis hebben laten gaan met 3 cm ontsluiting snap ik eigenlijk niet helemaal...want wanneer moet je dan weer terug als het vannacht erger wordt of wat?
    en anders dus morgen vroeg...hmmm in ieder geval heel veel s6!!!

@pooh ik ben ook kapot moe...ga ook zo mijn bedje opzoeken maar moet ook alweer om 6 uur op morgen vroeg pfff....

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh en smyltje wat een leuke foto ;)

19. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Zeepaardje; Ohh meis wat spannend zeg!!! Maar een ding weet je zeker, dat het niet lang meer gaat duren voordat je eindelijk de kleine in je armen hebt!!! Heel veel succes meis, zet m op om die flinke baby eruit te krijgen ;).

@ smyl; Ahh wat lief die foto!

@ Pooh; Nou de wasmand is nu al niet leeg meer :cool: haha maar was wel even lekker om flink bezig te zijn, anders was ik helemaal lam geweest.... Hier nu ook een flinke dip hoor, lig er ook niet laat in vanavond.... Ennuh ja bal is heel verslavend :D

@ Sasje; Nou gelukkig maar dat je geen buikpijn meer hebt, maar idd is het wel vaag...

Hier ook erg moe nu, Jenthe was ook doodop dus die slaapt al ruim een uur. Nog even wat toastjes eten en dan naar bed!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Bedankt voor je reactie, zo snel! Ik wet alleen niet of oom ook van marsepein houdt. Heb hier wel zo'n siliconenvorm voor ijsblokjes. Precies goed voor bonbons leek mij. Alleen hoe nu verder. Zat er aan te denken om gewoon nootjes te kopen bij de notenwinkel. De vorm een beetje vullen met chocola, wachten tot het gestold is, nootje erin en dan verder afvullen. Maar misschien is een vulling ook wel leuk, of maak ik het mezelf dan weer te lastig?
    Leuk, die foto van jouw jurkje. Grappig dat dat bewaard is gebleven!

Zeepaardje: Maar goed dat je zelf er op tijd bij bent. Hoop dat de baby nu alsnog uit zich zelf gaat komen. Succes met de bevalling meid. Zet 'm op!! Spannend hoor. Hoop dat jij de energie nog hebt om het zelf te doen. Denk aan je!

Sas: Sterkte morgen, dat wordt een zware dag!

Deel Deze Pagina