Oehhh zeepaardje wat spannend!! Zet 'm op! Pooh. Het principe kan ook met iets anders als vulling natuurlijk. Of idd een nootje in zon hartjesvorm leggen chocola erin gieten en versieren. Andere vulling.. uhmmm nougat? Hoe heet dat nou ook alweer... Puntjepuntjeblok dat roze/gele? Verder geen inspiratie misschien morgen weer Heb nog even gedoucht maar ga nu echt slapen! Owh en ja leuk dat die jurk bewaard is geleven he! Hij is nog iets te groot (ik had m aan met mn 1e verjaardag) maar ze pastte m al best goed. Nou trusten!! Hopelijk morgen babynieuws!!!!
Wou even snel Zeepaardje heeeel veel succes wensen meid... Wat spannend...maar je kan het!!! Ga douchen en mijn bedje in...weer 3dagen werken... Liefs
Goedemorgen!!! @Zeepaardje...nogmaals heel veel succes meid...en voor je het weet heb je je 2de wondertje in je armen!!!!! @Vince gisteravond erg onrustig...koorts! 38.7 ook manlief zijn uitslag werd weer erger...pfff...Vince ligt nu nog even te slapen, maar dat ik bij hem ging kijken voelde hij nog warm..!!! Als hij echt hoge koorts heeft, maar kijken of ik vrij kan...want manlief kan nu ook niet voor hem zorgen...anders gaat hij naar mijn ouders...maar ik vind eigenlijk dat een ziek kind thuis hoort te zijn... mmmm... Liefs
Stampertje: Je hebt zorgverlof, dat je mag zorgen voor je kind in dit soort gevallen. Maak er gebruik van! Smyltje:Nougat is ook een idee. Leuk! Zeepaardje: Hoop dat je druk bezig bent met bevallen. Zet 'm op! Hier: Lag er vroeg in gisteren, kwart over 9. Heb de slaap nu wel uit! Fijne dag allemaal!
GELUKKIG NIEUWJAAR DAMES!!!!!!!!!! hallo allemaal, kom ik weer eens langs waaien. Ik ben vandaag en morgen heelrijk vrij, ben er zo aan toe!!! Ik was gister zo kapot en baalde zo erg dat toen ik in de auto stapte na mijn werk ik in een vreselijke huilbui barstte..........! Ik zat er echt even doorheen en heb wel moeilijke dagen gehad zeg... Al met al was ons oud&nieuw rustig en gezellig met zn 2en. Hoe gaat het met jullie allemaal en hou was jullie oud&nieuw?? Zeepaardje ik denk aan je meid!!! (L) Ik ga nu even de hond uitlaten en dan eerst eens op nieuwjaars bezoek bij mij oma's.... (bah de verplichting roept alweer) Hele dikke knuffel!
Jaaa daar issie dan eindelijk! GEFELICITEERD zeepaardje!!! Ik zit nu op mobiel dus straks wat uitgebreider hoor
@ all allemaal een GELUKKIG, GEZOND, en LIEFDEVOL 2012 op alle baby's en de baby's die dit jaar geboren gaan worden en natuurlijk onze kletuurtjes @ Stamper he hier ook geverfde haartjes hazelnootbruin @ Pooh wat super dat je meisje het zo goed doet met droog blijven in de nacht (zie daar zelf best tegenop haha) @ Sasje ik ga deze hele maand duimen (je weet wel wat ik bedoel) dat 2012 jou jaar wordt (en van laurier, pooh en twinkel natuurlijk) @ Pooh hoe mijn baby oud en nieuw heeft geviert hij werd wakker om 23.45 dus hem uit bedje gehaald en met hem voor het raam getsaan lichtjes gekeken dit jaar voor het eerst niet naar buiten geweest maar voor het raam met papa en Shaun @ Zeepaartje GEFELICITEERD met jullie ZOONTJE Pim geniet van hem en Sem @ Hier Shaun kwijlt en poept zoveel hopelijk komt dat tandje nu door, hij heeft nu zijn voeten ontdekt zo grappig om te zien en probeerd te rollen ligt zoveel op zijn zij nu nog doorrollen.
Zeepaardje: GEFELICITEERD MET JULLIE ZONNTJE! Dat moet een flinke bevalling zijn geweest. 56 cm en ook nog dik acht pond. PFFFF. Hij heeft het erg naar zijn zin gehad bij mama! Hoe vind Sem zijn splinternieuwe broertje?? Geniet van je kraamtijd! Zo de kerstboom is de deur uit. Wat een leegte dan zeg! Zometeen even naar buiten, frisse lucht op snuiven. 't Is mooi weer hier!
ik ben nog aan het twijfelen of ik de boom en alles ga opruimen nu zometeen...ik vind het eigenlijk altijd wel zo gezellig....
Sasje: Als jet nog gezellig vind, laat je 'm toch nog ven staan! Ik vind het ook erg gezellig, daarom zet ik 'm altijd gelijk neer na 5 december. Nu ben ik er ook wel weer klaar mee.... Net even gewandeld met mijn meisje. Komt er ineens een donkere lucht en begint het te regenen en hagelen... GRRR. Had net even zin om van het mooie weer te genieten.
ik ben ook bezig met opruimen want dan kan vriendlief dadelijk nog de doos naar boven dragen met de kerstboom erin maar heb ff pauze nu...boom is afgetuigd...pokke werk! kreeg wat buikpijn dus nu ff wachten en dan dadelijk de rest...poetsen doe ik morgen wel....
Zo hier is de kerstboom er ook uit! Gelijk de vitrage's gewassen en flink opgeruimd en schoongemaakt! Heerlijk als alles weer op orde is
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad! Laurier: Twinklestar: Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
Zeepaardje GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat alles geod is, nu maar genieten!!! dikke knuffel! @boom: hier staat die nog, morgen moeten alle kerstspullen hier eraan geloven denk ik.... bah wat een werk altijd he!
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad! Laurier: rond april 2012 oproep voor pesa. Twinklestar: Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm
zo meiden allereerst een heel gelukkig nieuwjaar ik wil net als sasje jullie bedanken voor alle lieve woorden en steun die jullie mij en iedereen hebben gegeven we hebben een moeilijke en emotionele tijd achter de rug maar we gaan voor een knaljaar in 2012 en hopelijk mag daar veel roze bij komen laurier pooh en sasje het gaat ons jaar worden @ wolfje gefeliciteerd net jullie zoon pim @ sasje wat balen dat je weer zo last van je maag had gisteren gelukkig gaat het nu beter mijn duimen meiss ik hoop dat er op de valreep van 2011 een heel groot wonder is gebeurd @ dolfijn Beau nog steeds van alles aan het ontdekken je hebt er nu veel energie voor nodig maar ik weet ook dat je dat er graag voor over hebt @ ikke ja het gaat allemaal wat beter dus probeer zeker wat vaker te komen alleen jullie schrijven zoveel kan het soms niet bijhouden kan het niet onthouden @ smyltje volgens mij heb ik ook voorbij zien komen dat het wat beter ging met jou want je was een paar dagen goed ziek en wat een super foto van Ninthe @ poohbeer wat leuk dat je ook een foto van de ballon hebt geplaatst meis ik hoop dat we een heel mooi jaar tegemoet gaan dat geld voor alle meiden alleen dan voor laurier sasje jou en natuurlijk mij een heel roze jaar @ mama es hoe gaat het met de woning zoektocht is er al wat op jullie pad gekomen? @ laurier meiss ik zie dat je even in tranen uitgebarsten bent dat geeft helemaal niks soms moet ook dat eruit er is dit jaar zoveel op jullie afgekomen maar meiss ook 2012 gaat jullie jaar worden @ nou heb mijn best weer gedaan sorry voor de gene die ik ben vergeten maar was best veel lezen vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb de recpten en prikpen meegekregen het is een hele waslijst hoor maar dat heb ik er voor over wel gaan we starten met een hogere dosis dus hoop dat het nu soepeler gaat als met de fostimon ga nu puregon prikken met een prikpen dat is een heel stuk makkelijker als fostimon injecties