roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    probeer weer wat vaker te komen:)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaa gezellig!!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    gelukkig maar:D

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    JAAAAA Zeepaardje gefeliciteerd!!! dat was een flinke bevalling denk ik. hopelijk gaat alles goed met jou en je kleine man en geniet Sem lekker van zn broertje!

twinkle. wat fijn dat je nu beter kan spuiten. hoop dat het niet lang nodig is!! en gezellig als je weer vaker komt!

vandaag de hele dag op mn werk gewest, rapporten doen en opruimen enzo. vriendje heeft een week vrij en heeft vandaag de kerstspullen opgeruimd. hij heeft morgen een sollicitaue bij Unive! spannend!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hebben jullie geen vakantie mee smyltje??
    heb jij maar 1 week vakantie?
    maar de school is wel nog dicht?
    oh wat spannend van vriendlief!!! hopelijk wordt hij aangenomen!
    nog op huizenjacht?

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje fijn om te horen dat je het ook gezellig vind:D succes voor je vriend morgen hoop dat hij word aangenomen;) je bent maar druk geweest vandaag

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Jij bent actief geweest zeg. Kom je morgen bij mij de huis doen?

Laurier: Succes vast morgen met het opruimen...Hoop dat het een beetje opgelucht heeft, je tranenvloed. Laat het af en toe maar lekker lopen. Laat dit jaar jullie jaar worden meid. Ik heb voor je gewenst!

Sasje: Toch maar gedaan dus. Heb je dat alvast achter de rug. Hoe gaat het nu met je buikpijn?

Twinkle: Fijn dat je er weer bent. De prikken zijn dus makkelijker, hoop dat je er goed op reageert. Hoop dat al onze wensen uitkomen dit jaar!

Smyltje: Ik duim voor hem morgen. Waarom van baan veranderen? Lief dat hij al die kerstspullen heeft opgeruimd. Mag ik 'm volgend jaar een middagje van je lenen?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @pooh ja het moest toch deze week gebeuren...dus tja..en had er nu de tijd voor :)
    nee heb af en toe van die steken als ik loop...maar dat heb ik altijd geloof ik ;)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer ja veel makkelijker met de prikpen kan ik met de ampul die ik heb voorgeschreven gekregen zes dagen prikken:) of de dosis moet hoger dan word het minder natuurlijk:D hoop ook dat al onze wensen uit mogen komen;)

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh en meiden.....ik wordt gewoon peettante van 2 jongetjes ;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    sasje wat super zeg erg leuk:)

ik ga ervandoor heb mijn mannetje geroepen die gaat straks weer aan het werk ik ga lekker voor de buis hangen en optijd naar bed
    een fijne avond allemaal

liefs twink

13. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Zeepaardje...GEFELICITEERD met jullie zoon Pim!! Wat een leuke Hollandse naam.... En past super bij Sem...
    Hoop dat alles goed met jullie gaat! En de bevalling dan toch zelf op gang gekomen?!

@Twinkel, gezellig meid..je hier weer wat vaker te zien...en goede hoop voor je nieuwe dosis!!!
    @Sasje, wat leuk 2jongetjes :D... Wanneer kan jij eigenlijk testen? Duurt nog even zeker?
    @Smyl, toch nog even op school aan de gang...maar wel weer lekker alles op orde..
    @Ikke, lekker je huissie weer helemaal schoon...:D..

@Toch te werk gegaan...Vince naar mijn ouders gebracht, krijgt daar ook alle aandacht..veel geslapen...had voor dat ie ging slapen 39.7gr :S... dus ff lauw badje, zetpil, fles en te bed....
    Morgen blijft ie dagje bij papa en woensdag ook niet naar kdv... eerst maar goed uitzieken...
    Met manlief gaat het wat beter...uitslag is er nog wel..maar wordt iets minder hevig!!

Liefs

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sasje. Jawel hoor, lekker nog een week vakantie! Maar dat betekent niet dat je als juf niks doet in de vakantie :D en wat leuk 2 jongetjes!

Pooh. Niks ervan, ik hou m lekker zelf! :D

Vriend is niet blij met de baan die hij nu heeft. Wil graag weer terug in de verzekeringen. Huizen zoeken staat in de koelkast vanwege het op de toct staan van beide banen...

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh en stamp. Had op fb al gereageerd maar hoop hier natuurlijk ook dat hij zich snel beter voelt!!

16. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Pooh. Je temp is hoger dan je vorige periode! Goed teken? Lukt t met secuurder tempen?

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: is het een soort prikpen als bij diabetes? Die zijn wel gemakkelijk in gebruik idd.

Stampertje: Hout je kleine Vince goed in de gaten. Anders gewoon de HAP bellen hoor. Hmmm, beetje overbodige informatie maar toch... Hoop dat manlief nu ook eindelijk eens van die uitslag afkomt, dit duurt wel erg lang.

Smyltje: Ik hoef 'm niet te hebben hoor, wil 'm alleen eventjes lenen. Eventje maar hoor, echt heus. Alleen voor de kerstboom en de rest van de versiering, en voor het aftuigen, niet voor het versieren.
    Ik duim morgen voor je mannetje. Hoop dat hij de baan krijgt!
    En tempen gaat goed, is nu wel stabieler en niet meer zo'n heuvelachtige lijn. En hoger, is dat beter? Heb er de ballen geen verstand van zoals je ziet... Doe ook maar wat!

Dolfijn: Hoe is het bij jullie?

Sas: 2 jongetjes. Wist wel dat je 2x peettante wordt, maar is nu het geslacht van beide bekend of is er een tweeling op komst?

Ik zit lekker op de bank. Koffie gemaakt met de caffetière, echte verwennerij! Met opgeschuimde melk. Ondertussen gezellig met mijn nicht aan het chatten. Ben haar al jaren uit het oog verloren, maar bij mijn oma's crematie weer gezien. Sinds dien kletsen we heel wat uurtjes af op FB met de chat! Zo fijn om weer contact te hebben. We hebben al zo weinig familie en met de helft allebei ruzie. Zij met haar vader en ik met mijn moeder. Haar vader en mijn moeder zijn broer en zus. Nu blijkt ook wel dat die twee heel veel van elkaar weg hebben, zij heeft net zo'n leuke jeugd gehad als ik. Heel herkenbaar allemaal.

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Als eerste ook hier Zeepaardje even feliciteren:
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon PIM! ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie heerlijk aan het genieten zijn! Mooie naam :)

Verder iedereen een heel goed nieuw jaar gewenst! Dat alle wensen maar uit mogen komen.. hier zijn jullie wensen mee genomen met een ballon die heel mooi over de bomen heen ging.. heb zeker aan jullie gedacht!

Hier drukke dagen gehad, dus vandaar zp weer even links laten liggen (alleen update Romy bijgehouden..) Dus vanaf nu probeer ik weer wat meer mee te doen.
    Beau heeft ook genoten van het vuurwerk ;) Hij werd om 00.05u wakker en heeft toen een poos lekker in gewikkeld met mij buiten gestaan en hij vond het allemaal geweldig! Spetter werd 10 min later wakker dus heeft leuke plaatjes opgeleverd :D
    Was erg gezellig weer!

Morgen naar therapeut en ik zie er eigenlijk tegenop.. heb er geen zin in en het lijkt allemaal al weer zo ver weg.. Weet dat ik nog gewoon heen moet hoor, maar gewoon even tegenzin ;)

@Twinkle; fijn dat prikken meevalt! ik hoop dat jullie wens dit jaar werkelijkheid mag worden! fijn dat je er wat meer bent!

@Sasje; steekjes heb je inderdaad al meer gehad, maar ik hoop dat mijn wens voor jou nu al werkelijkheid mag zijn :) Duim voor je meis!

@Smyltje; geniet nog maar even van je weekje thuis, maar je hebt gelijk dat je vast wat voorbereidend werk doet! ik duim mee voor je mannetje en hoop dat hij de baan krijgt!

@Stampertje; wat balen dat Vince zo beroerd is :( hou hem goed in de gaten! Hopelijk knapt hij (en je mannetje natuurlijk) snel op! Let ook om jezelf meis!

@Pooh; Geniet van je koffie :D Hoe is het verder met je meisje haar zinnelijkheid 's nachts gegaan? Heerlijk dat je weer contact hebt met je nichtje!

@Ikke; heerlijk hé al die "rommel" weer op geruimd :) ook hier alweer gedaan en meteen alles even goed aangepakt. Kan je het slechte eten van Jenthe plaatsen? met Beau ging het echt heel goed, maar ineens wil meneer geen stukjes meer in zijn eten en moet ik alles echt tot pap malen voordat hij het wil eten! Terughalend denk ik dat het met zijn tandje te maken heeft..

@All; ik weet het verder echt niet meer.. sorry!

Fijne avond allemaal! xx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: succes morgen bij de therapeut. Ben benieuwd naar de plaatjes van de kids met vuurwerk.
    Je hebt weer flink je best gedaan met reageren.
    Meisje gaat heel erg goed 's nachts. Geen ongelukjes meer gehad. We maken haar 's avonds ook niet wakker, ze gaat gewoon helemaal zelf. Het ongelukje moest gewoon even gebeuren om ook dat eens te voelen. Ben trots op haar!!!

Meiden, ik ga zo ook een verdieping hoger. Morgen weer werken. Even kijken of we ons nichtje kunnen vragen om morgen even op te passen, gaan wij een keertje met z'n tweetjes naar de film. Lang geleden dat we samen weg zijn geweest, kan het me niet meer herinneren. Nu maar hopen dat nichtje kan. Ze wilde nog graag oppassen om geld te verdienen voor een nieuwe telefoon.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ nee geen tweeling ;) ze krijgen beiden een jongentje ;)

Deel Deze Pagina