@ Laurier ik heb dat berichtje niet eens gezien sorry overheen gelezen denk ik (maar jij reageert ook bijna nooit op mij) maakt me verder niks uit hoor haha zal er op letten te reageren. @ Sasje je gaat toch niet weg je bent een van de actieve meiden hier kom lekker kletsen en anders reageren jullie niet op elkaar kan toch ook. (bedoel niks boos of lullig is alleen moeilijk je te verworden via een stukje tekst)
Jeetje meiden wat een (sorry) zinloze discussie Ik snap heel goed wat je bedoelt laurier. Nu ik het bericht zo teruglees denk ik dat je het zwaarder had dan dat ik zo had begrepen. Sorry! En uiteraard proberen we hier allemaal voor elkaar te zijn. Ik vind het dan ook jammer dat dit is ontaard in een persoonlijke vete waardoor sasje nu zegt niet meer te komen (snap ik eerlijk gezegd niet). Ik mag toch hopen dat we nu inmiddels al zo lang allemaal samen kletsen dat we gewoon open kunnen zijn tegenover elkaar en ons niet steeds aangevallen hoeven te voelen! Nou ik weet ook ff niet meer wat ik hier verder over moet zeggen, zat met open mond jullie berichtjes te lezen...
meiden, ik heb er nog even over na gedacht...mede door wat berichtjes....en het eigenlijk natuurlijk van de zotte dat ik hierdoor niet meer zal komen... dus ik neem mijn woorden terug en zal jullie niet verlaten
Jeetje meiden, gaat dit nu echt weer voor de 2e(!!) keer gebeuren??? Laurier; ik heb niet op je gereageerd, gewoon omdat ik er niet meer aan gedacht had... Jij komt namelijk niet in mijn vaste lijstje van mensen waar ik op reageer in voor, omdat jij er simpelweg bijna nooit bent en als je er bent ook bijna nooit op mij reageerd. En daarbij hebben wij allemaal wel een keer dat wij iets zeggen en er niet op gereageerd wordt, dan gaan wij toch ook niet ineens zo doen??? Sorry hoor maar ik kan hier zo kwaad om worden! En als er dan iemand weg moet/wil gaan is dat zeer zeker niet Sasje.....
Zo en nu even kijken wat er nog is blijven hangen verder @ Sasje; Wat leuk diet foto van je side-table!!! Ook echt een mooi schilderij! @ Biancje; Wow wat is Quint veranderd zeg!!! Wat een lekker bolle toet! Hoop dat je gauw weer even verslag komt doen over jullie @ Smyltje; Hier ook lekker uitgeslapen! Heerlijk he?! Heb je trouwens wat gehoord omdat je je schoonzus van fb hebt verwijderd? @ Stamp; Hoe is het vandaag met Vince? En manlief? @ Dolfijn; Fijn dat je er weer even bent meis! Heel veel succes vandaag, hopelijk valt het toch mee... KNUFF!!! @ Zeepaardje; Ben heel benieuwd naar je bevalingsverhaal en naar Pim! Geniet maar lekker van je mannen!!!
@ mama's Shaun is zielig hij huilt veel slaapt amper, bijt op alles handen (ook de mijne) bijtring speen en fles als ik voel in zijn mondje voel ik wel wat zitten maar weet niet wat ik kan doen de pijn te verzachten smeer er al dat spul op (weet niet hoe het heet maar met dat mondje erop)
germ...volgens mij kan je er weinig aan doen mamaes...als alleen maar hopen dat de tandjes snel doorkomen!
@ Sasje; Ach nee meis, we hebben het er nu niet meer over goed? Ben allang blij dat je niet weg bent @ MamaEs; Anders moet je Chamodent halen van VSM, zijn druppels en werken super goed! Gaat ook oorpijn tegen wat ze vaak kunnen krijgen als ze tanden krijgen. En verder tja jullie zullen er even doorheen moeten... Succes!
vind het zo zielig is nu de 2e dag gister amper gegeten 37,1 dus niet echt ziek (gelukkig) zit nu heel de dag op schoot hopelijk komen ze snel door en duurt het voor hem geen week
Ohja schoonzus is gister bij de gyn geweest en alles is oke!!!! Alle waardes waren nog hetzelfde dus er is niks ernstigs aan de hand! Nu moet ze 8 februari weer terug en mocht er dan iets zitten halen ze het gelijk weg, maar grote kans dat alles nog zo is en dan is er dus niks aan de hand
oh jejeeejjjj ikke wat fijn zeg!!! dat zal een hele opluchting zijn! en met je zus?? hoe gaat het daarmee???
Ja is echt een opluchting Met mijn zus, gaat op zich wel goed, alleen nog wel last bij bijvoorbeeld niezen en tillen. Maar ze wil binnenkort een dag proberen dus we zullen zien. Lief dat je er steeds aan denkt!
@ Dolfijn las dat je kat terug is wat moet jij opgelucht zijn (moet er niet aan denken een van de bende kwijt te zijn)